Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
To kao moja lozinka u Intesi. Idem da je promenim, ukucam isto i kaže: Ne možete da koristite lozinku koju ste već imali.
Fora je što sam ja za Intesa Online rotirao dve šifre. Kad me opomene da je istekla i da moram da menjam, stavim drugu pa kad opet istekne, vratim staru i tako u krug.
 
04.11. otvoren račun, juče stigla poruka da je poslata, danas stigla.
 
Moja Dina nestala u akciji pre skoro mesec dana i juce reko ajd cisto da im javim da nije stigla, iako je zapravo ni ne koristim. Poslace novu u Yettel poslovnicu po dogovoru.
 
Zahtev podneo 30.11.
Juče kada sam pitao za kartice, satipo kasnije mi stiže mail... Posle 11 uveče...
"Uskoro će vam biti isporučene MasterCard i Dina debitne kartice Mobi Banke na kontakt adresu."

Izgleda da nema pravila.
 
Sestra čekala desetak dana nove kartice. U razmaku od par dana prvo Dina pa Master.
 
Da li mogu da promenim da mi poruke o transakcijama, uplati dolaze samo na sms ili mejl umesto na oba sms i mejl?
 
Hamburger > Moja banka > lična podešavanja
 
Meni neke transakcije od istog dana stoje na čekanju, a neke su odradjene odmah na app. Na sms je sve brzo istog trena.
 
^ zavisi kakve transakcije. To je valjda normalno.
 
Postoji li neki način da u Mobi Banci generišem virtuelnu kopiju svoje debitne kartice u mobilni telefon pa da plaćam tako?

Video
 
Snašao se u medjuvremenu, Google Wallet funkcioniše ✌️
 
Malo pre otvorim mail kad mail od mobi banke velikim slovima pise " ODOBREN TI JE KEŠ KREDIT U IZNOSU OD 600000 DINARA NA PERIOD OD 70 MESECI! "
Sta imaju oni da mi odobravaju kredit koji niti sam trazio niti sam ih nesto pitao oko toga?
Racun sam kod njih otvorio zbog kupovine na aliju i pre neki mesec sam preneo platu kod njih zbog progresiv+ racuna i to je to,niti mi treba kredit niti sam ikada i pomislio da ga uzimam.
 
Ništa se zapravo nije dogodilo. Oni su ti to odobrili, ali ne moraš da prihvatiš. Možeš da odbiješ ponudu u aplikaciji. Malo tako maltretiraju ljude, ali bez posledica.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Da li mogu da ne uradim nista?
Da li ce onda da ostane na tome ili ce da smatraju da sam prihvatio?
 
Savetujem ti da je ručno odbiješ u aplikaciji, jer će te onda zvati i smarati. MOžeš da ne uradiš ništa, ponuda će da istekne i to je to, ali iz mog iskustva bolje je da je odbiješ da izbegneš njihove pozive.
 
Nešto slično su počeli i u Rajfajzenu da praktikuju. U mBankingu se javljaju poruke za keš kredit, odnosno šalterski službenici po uvidu u to da klijent prima zaradu nude dozvoljeni minus i kreditnu, ali preživi se sve svakako.
 
Srećom meni RF trenutno miruje, mada sam dobijao neke mejlove za kredit.
 
Meni su preko mejla nudili kreditnu karticu (Raiff iRačun 2021), a student sam i nezaposlen 😍. Mada jeste da sam nekim mesecima imao ogroman promet na računu, pa su zbog toga verovatno flagovali (pre toga mi nije ništa nije stizalo u vezi kreditnih proizvoda)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Јел вам ради апп? На сајту могу да се логујем а у апликацији само врти у круг...
 
Danas povremeno otežano. Imaju neki intermitentni izazov :D .
A trenutno su skroz pali :p
 
  • Interesting
Reagovanja: uji
Oteže se i proteže, bankomat isto tako prvo nije hteo da isplaćuje pa je tromo radio, onda nije mogao da mi isplati sve, ali sam veći deo igrom slučaja izvukao. Posle ovoga mi ne pada na pamet u njih da imam poverenje i nadalje za mene ostaje tehnička banka preko koje ću plaćati trajne naloge za struju.
 
Koristicete i dalje, bez brige.

Za plafon 7 dana necete se ni secati ove situacije.

I ja sam u tom fazonu, da se razumemo, a ceo dan me nervira sto ne mogu da se ulogujem da dignem prokleti limit.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sa kakvim sam sve bankama radio i koliko su mi krvi popile, ovi još nisu ni blizu. Samo neka vrti, neka učitava, otvoriće se jednom. Sve je bolje od odlaska na bilo koji šalter i prepucavanja sa neznalicama od bankara. I ovo će proći, doći će novi softver za mesec dva pa će sve valjda biti stvarno bolje.
 
@agasoft Nema brige, i na novom softveru će kao i sada ovako da "unapređuju" sistem. Jedostavno vole da ga stalno "unapređuju" i to ti je. :LOL:
 
Otvorio sam račun u mobi banci i sad čekam kartice da mi stignu...da li mogu da povežem karticu na Apple pay, pre nego što mi dodje fizička kartica, na aplikaciji piše da je kartica inicirana i vidim prva 4 i zadnja 4 broja kartice?
 
Ni jedna banka kod nas ne nudi takvu opciju :( Najsličnije tome je kod Raiff iRačuna gde su digitalne kartice odmah dostupne za korištenje. Edit: Mislim da je to zbog propisa da se kartica aktivira za online i beskontaktna plaćanja tek nakon ubacivanja čipa u POS.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno