Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
pre sat vremena dobio sam mail da moram poslati izjavu da nisam funkcioner, da li da posaljem ili ne. Pise najkasnije do 15 decembra? Da li to vazi i za ostale banke? Dobio sam i za loto online. Mislio sam posto nisam funkcioner da ne treba nista da saljem al ono...
 
Poslednja izmena:
pre sat vremena dobio sam mail da moram poslati izjavu da nisam funkcioner, da li da posaljem ili ne. Pise najkasnije do 15 decembra? Da li to vazi i za ostale banke? Dobio sam i za loto online. Mislio sam posto nisam funkcioner da ne treba nista da saljem al ono...

odgovori na mail da nisi i to je to
 
Sta je bug, ovo sto si boldovao, ili sto nisu dostupni odmah za vikend ako se uplati?

Dovoljno je da se reply na mail za "funkcionisanje"?
 
reply dovoljan ako nisi... ako se uplati preko bankomata pa sto nije bilo dostupno odmah.
 
Видјећете опет преко викенда,да ли је баг или нова стратегија банке.:)
 
pre sat vremena dobio sam mail da moram poslati izjavu da nisam funkcioner, da li da posaljem ili ne. Pise najkasnije do 15 decembra? Da li to vazi i za ostale banke? Dobio sam i za loto online. Mislio sam posto nisam funkcioner da ne treba nista da saljem al ono...
Brate, jednostavnije ti bilo naći ovu temu i iskucati poruku, nego odgovoriti na taj njihov e-mail.

A ako si dobio dva e-maila od njih, onda prvi nisi pažljivo pročitao, jer je tamo lepo posalo da je onome ko nije funkcioner dovoljno da pošalje e-mail u kome kaže da nije.
 
Brate, jednostavnije ti bilo naći ovu temu i iskucati poruku, nego odgovoriti na taj njihov e-mail.

A ako si dobio dva e-maila od njih, onda prvi nisi pažljivo pročitao, jer je tamo lepo posalo da je onome ko nije funkcioner dovoljno da pošalje e-mail u kome kaže da nije.

Meni je tema pretplaćena, tako da ne moram da je tražim. I što ti toliko smeta što čovek pita, ne skita. Zar tome ne služi forum? Meni je baš korisno što je on postavio to pitanje, ali tvoj odgovor mi nije koristan. Kineska poslovica kaže: "Onaj ko postavlja pitanje je budala na pet minuta, onaj ko pitanja ne postavlja - ostaje budala zauvek."

Plus, ispada da ti nisi pažljivo pročitao mejl, jer je tamo lepo pisalo:

Molimo Vas da se upoznate sa definicijom „funkcionera“ u izjavi koju Vam dostavljamo u prilogu i ukoliko potpadate pod neku od navedenih zakonskih definicija, obavezno popunite Izjavu iz priloga, svojeručno je potpišite i pošaljite Banci najkasnije do 15. decembra 2018. godine.

Znači, ne mora ništa da se šalje.
 
Njihova mobilna aplikacija nema skener otiska prsta? Navikao sam na kom bank :whip:
 
Meni je tema pretplaćena, tako da ne moram da je tražim. I što ti toliko smeta što čovek pita, ne skita. Zar tome ne služi forum? Meni je baš korisno što je on postavio to pitanje, ali tvoj odgovor mi nije koristan. Kineska poslovica kaže: "Onaj ko postavlja pitanje je budala na pet minuta, onaj ko pitanja ne postavlja - ostaje budala zauvek."

Plus, ispada da ti nisi pažljivo pročitao mejl, jer je tamo lepo pisalo:



Znači, ne mora ništa da se šalje.
Super, sad nastavi da čitaš dalje, poslednji paragraf kaže:

"U slučaju da ne potpadate ni pod jednu zakonsku definiciju „funkcionera“, pored dostavljanja obrasca Izjave na gore opisane načine, izjavu o tome da niste „funkcioner“ možete dostaviti i u slobodnoj formi u odgovoru na ovaj imejl."
 
Iskreno da nisi ti rekao ovo za mail, ja ne bi procitao jos 2x taj mail i odgovorio. Prvi put sam prosao kroz mail i nisam uvideo da mogu samo da odgovorim da nisam, vec slati ipak nesto potpisano.
Sto i dalje mislim, ipak pise da moze u slobodnoj formi, ali ne kaze ne potpisano.

@mnt, joj kako se slazem za otisak ;) Ali sa druge strane poceo sam da zaboravljam PIN i sifre jer ih ne koristim toliko, a dok nisam poceo FPS da koristim sve sifre sam pamtio bez ikakvih menadzera.
 
Pa potpišeš se ti u emailu, znaš da priznaju i zahteve upućene putem e-maila ukoliko navedeš i ime oca i poslednje 3-4 cifre JMBG-a. Kad sam tražio neke izmene podešavanja na računu rekli su mi da ako ih ne zovem na 9005, mogu i tako e-mailom.
 
Znam da moze to (to i pise :)), ali samo REPLY nije pisalo da moze.
Meni je zvucalo da mislite da moze samo reply "e nisam, majke mi" :)
 
Teoretski može i to, jer je to tvoj e-mail i čim radiš reply znači da si shvatio da tvoj odgovor "u slobodnoj formi" znači da si se upoznao sa definicijom funkcionera i da potvrđuješ da ti nisi [emoji4]
E sad, u zavisnosti od nivoa pismenosti će ta slobodna firma varirati od oblika koji bi ti i notar ili advokat stavili do "pali brate" [emoji1]
 
Nisam pratio temu, pa nisam video da uplate evra ne idu vikendom.
Međutim meni se desi drugo. Uplatim, dobijem potvrdu da sam uplatio, raspoloživo i danas pođem da preko menjacnice u aplikaciji razmenim iznos koji sam imao PRE uplate (i manji čak) i ne može... Izađe crni oblak i kaže: blabla u ovom trenutku nije moguće izvršiti transakciju. Pokušajte kasnije ili pozovite podršku...
Nazovem podršku, devojka tamo može da menja kod sebe, a za mene nema resenja...

Dakle, uplatom dodatnih evra na račun, zarobio sam i one koje sam pre imao...

Via mi8
 
Potvrdjujem. Uplatio sam danas EUR, mogu da ih prebacim na stedni racun i koristim. Ali menjacnica javlja istu gresku kao BMBMu.
Neka proba neko menjacnicu (da proda devize), cisto da vidi da li je do menjacnice ili do uplata.
 
Potvrdjujem. Uplatio sam danas EUR, mogu da ih prebacim na stedni racun i koristim. Ali menjacnica javlja istu gresku kao BMBMu.
Neka proba neko menjacnicu (da proda devize), cisto da vidi da li je do menjacnice ili do uplata.
Prodao devize upravo, radi.
Edit: i prodao i kupio, sve radi. Nisam uplaćivao devize na bankomatu zadnjih dana.

Mi A2 + TT
 
Poslednja izmena:
zvao sam u subotu devojka iz podrske.kaze uskoro treba da srede bankomat da bude novac dostupan. i vikendom kada tacno nezna.
 
  • Like
Reagovanja: M J
^ Nisam uplaćivao €, ne koristim TB više za € jer sam na Starter-u i imam harač 1% a dosta trošim.
Testirao: uplatio dinare za vikend, nisam namerno imao ništa na TR, već sve na štednji. Pisalo: raspoloživo. Namerno odmah otišao u prodavnicu, uzeo jednu kiselu vodu i otišao na kasu da platim, kao test -- prošlo.
Znači problem je samo sa € i veoma je nezgodno što zarobi sve € na računu. Vrlo neprofesionalno, još jednom se pokazuje da TB ne može biti primarna banka. Zamislite da ste u inostranstvu, a € za vas uplati ovlašćena osoba u SRB, eto baš za vikend, neznajući, i -- blokira vam karticu u inostranstvu na bar dva dana! :trust:

Da ne spominjem da neke osnovne stvari nisu sređene, koje su jednostavne:
- Nema prikaza sa kumulativnim stanjem ni u jednom prikazu, filteru, već tek u mesečnom izvodu, mnogo kasnije (kad mi više ne treba). Nema ni ako se skine kao tabela. Nešto najosnovnije.
- Više od pola godine ne rade grafikoni za prikaz kretanja stanja.
- Mesečne izvode neće slati kao PDF ako nemate nijedan kreditni proizvod, nije sistemski podržano. Imam oročenu štednju i ne dobijam mesečne PDF, kao nekada. Iz app se mogu skinuti izvodi do godinu dana unazad. Sve ranije ako nije skinuto, adios!
 
Poslednja izmena:
Ljudi ne čitate, nije problem prodavnica, već internet plaćanje.
 
Kako se onda raniji mesečni izvodi? Nisam ovo primetio, takodje koristim banku za kupovine online ili druga plaćanja.
Da li to znači da transakcije zastarevaju posle godinu dana (primer za priliv koji nije oporezovan)? Upravo sam video da postoji sam godinu dana unazad. Ne sećam se kad je to počelo niti da je bilo obaveštenje.
 
^ Redovno pratim temu, malo-malo pa neki problem, sad ovaj, sad onaj. :(
Većina me do sada nije pogodila (sem Chargeback-a!) i zadovoljan sam, uprkos kritikama koje upućujem.

Ako Telenor to nije mogao da sredi za ove godine, koja je šansa da će Poljaci uspeti? ;)
 
Nulta, obzirom da su Cesi?:)
 
^Ahahahahaa
Ali su i dalje Danci :)
 
Od kad su Norvezani postali Danci, nisam cuo da su se spojii?

:D
 
Telenor banka je u vlasništvu Telenor Danmark Holding A/S, koja je njen stoprocentni vlasnik.
 
Telenor banka je prodata češkoj PPF grupi u junu [emoji6]
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno