Šta je novo?

Mafia II

To da "Shotgun" nije upotrebljiv na više od 5 metara je čista besmislica. Pa i lovačke puške koriste sačmaru i šta misliš, da li lovci love, na primer, jelena tako što mu priđu na pet metara, iskoče iz žbunja, dreknu: "You`re dead, fothermucker!" i onda ga oduvaju?? To što u nekim igrama nije upotrebljiv na više od 5 metara je realno kao i da te pogodi dva-tri metka, samo malo ti se zacrveni pred očima i nastavljaš dalje kao da ništa nije bilo.
Nisam lovac i ne znam ima li psovanje na divljač nekog efekta. Rekao sam da je shotgun drugačiji nego što smo navikli. Ovako sa "cover sistemom" i sačmarom koja razvaljuje na 20 metara mi sve deluje isuviše jednosavno.
A to što je snimak povučen je normalna stvar. Vidi se da je veliki deo igre završen i da ostaje samo finalni glanc, doterivanje nekih bug-ova, ubacivanje HUB-a, mape grada (toga mora biti tokom vožnje, a na snimku se to nije videlo), pa tek onda beta testiranje...hmmm, ako je završe do jeseni, kao što je planirano, biće pravo čudo. Ne bi me iznenadilo da produže izlazak igre za, recimo, mart-maj 2010.
Ni ti izgleda ne čitaš prethodnih par strana: http://www.benchmark.rs/forum/showpost.php?p=1826787&postcount=456
 
To da "Shotgun" nije upotrebljiv na više od 5 metara je čista besmislica. Pa i lovačke puške koriste sačmaru i šta misliš, da li lovci love, na primer, jelena tako što mu priđu na pet metara, iskoče iz žbunja, dreknu: "You`re dead, fothermucker!" i onda ga oduvaju??

Malko teže s obzirom da se jeleni i krupnija divljač tog tipa love karabinima (iako je ovo donekle nebitna informacija al eto :p)
 
Nisam lovac i ne znam ima li psovanje na divljač nekog efekta. Rekao sam da je shotgun drugačiji nego što smo navikli. Ovako sa "cover sistemom" i sačmarom koja razvaljuje na 20 metara mi sve deluje isuviše jednosavno.

A što je "fothermucker" psovka? ;) Znam, i meni je to sa shotgun-om malo zasmetalo, ali u realnosti nije baš tako da je shotgun "slab" na više od 5 metara. Možda ne pravi štetu kao na pet metara, ali verovatno ima solidan damage i na većoj razdaljini.


Da, najavljena je za jesen 2009, ali na nekim sajtovima za prodaju igara je pisalo da izlazi 9. novembra, a na nekima 26.-og. Baš kao što piše crvenim slovima.

Malko teže s obzirom da se jeleni i krupnija divljač tog tipa love karabinima (iako je ovo donekle nebitna informacija al eto :p)

Pa, ni ja nisam lovac, ali imam ortaka koji je strastveni lovac i lovi samo sačmarom...ja je nisam video, ali i ja sam se iznenadio tom informacijom...
 
Posle gta kada sednes u auto u mafiji smoris se ko zmaj u buretu spoooooooro do bola to me jedino nervira. Ali sta je tu je
 
Koliko se ja sećam, u Mafiji nisi smeo da prolećeš kroz crveno svetlo ako su policajci u blizini. U GTA samo gledaš da slučajno ne zakačiš policijski auto, a kroz crveno slobodno prolaziš, gaziš travnjake, policajci izgleda nemaju oči.
 
Koliko se ja sećam, u Mafiji nisi smeo da prolećeš kroz crveno svetlo ako su policajci u blizini. U GTA samo gledaš da slučajno ne zakačiš policijski auto, a kroz crveno slobodno prolaziš, gaziš travnjake, policajci izgleda nemaju oči.

Drugaciji tipovi igara. U GTA se potencira ta veca sloboda i bilo bi malo previse da te smaraju ako ne dajes migavce i pretices kolone, zar ne..
 
Longt time in the making! It better be good!
 
Bice extra igra, u to nema sunje, ali u zadnje vreme GTA je postavio bas visok standard za koji ce bas morati da se namuce da ga nadmase.
 
Opet mijesate dva razlicita koncepta...
 
Opasno izgleda grad ovako po snegu, ne mogu je*eno da docekam..
 
Ne gledam nista vise, a u qrac.. mrzim internet!
 
Ovo izgleda odlicno... Kada izadje, pocetkom 2010, bice i spreman neki quad core za ovo cudo jer ce verovatno trebati... Graficki izgleda odlicno a sto se price tice nema brige, ipak ga radi ex Illusion Softworks sada 2K Czech, Mafia1 -> besprekorna prica
 
Ne znam sto mislis da ce quad biti neophodan :).
Mislim da ne treba porediti sa GTA4, jer je to ipak port, a MII se razvija paralelno za sve platforme... bice tu dosta optimizacije.
 
Ne znam sto mislis da ce quad biti neophodan :).
Mislim da ne treba porediti sa GTA4, jer je to ipak port, a MII se razvija paralelno za sve platforme... bice tu dosta optimizacije.

Naravno da ce biti optimizacije. To ipak rade profesionalci i jos se radi paralelno za sve a nece se raditi port. Jos je odlozen za prolece 2010. da ispadne kako treba i da nema zurbe oko ispunjavanja vremenskih okvira
 
Ko ce docekati prolece 2010. god:smash::banana:
 
Poslednja izmena:
ako nas ne ubiju shitovi koji stizu,svi cemo...:d

Jos samo da ovo ne u*eru i bice le fantastique
 
Jos samo da ovo ne u*eru i bice le fantastique

Mislim da neće, znaju Česi svoj posao. Da hoće samo da namlate pare već bi sad izbacili igru koja bi zahtevala 5-6 sati igranja za prolazak i boli ih uvo. Ali, ne rade za EA Games, već će, koliko sam čitao, trebati 20+ sati za "najbrži" prolazak kroz igru i preko 40 ako se igra lagano i ispunjavaju svi zadaci.
 
stvarno bih voleo da vidim kvalitetan nastavak...Od keca nisam mogao da spavam dok ga ne zavrsim...:)
 
Poslednja izmena:
Ovde je bas obrnut slucaj...tekst daje vise informacija od (bull)shotova i jedne cutscene, nisam okacio link zbog toga, vec zbog nekoliko stvari o performansama i sta ce finalna igra podrzavati...

During an Xbox 360 presentation of Mafia 2 we got an impression of the gameplay and the visual appearance of the 2K Games development. While the former immediately delivers a flair that remembers of the popular predecessor, we are a little disappointed by the graphics: The version on display apparently doesn't support anti aliasing, the shadows are pixeled and seem to be of low resolution and the explosions are a little weak. In contrast to that there are amazingly animated and textured NPCs and a city that is twice as big as Lost Heaven in Mafia 1.

Mafia 2 is a pure cross platform title although the PC is said to be the lead platform. Due to the higher resolutions as well as additional GPU Physx particle effects, like dynamic, interactive smoke) the PC version will also offer better graphics than the console variant.

Eto ga PhysX...?

The Xbox 360 version is limited to 30 fps, while the Pc version will possibly have a 60 fps lock, but this has not been decided on yet - the developers note that a 60 fps lock would deliver a smoother gameplay since the framerate wouldn't vary too much. The performance, which currently is not convincing at all, isn't final, too. Heavy loading lags when streaming the "Seamless City” (more than 100 locations and that are supposed to be accessible without loading) leave a bad taste like the framerate drops that occur from time to time although he engine is multithreaded.

Znaci, ljudi se trude...igra trenutno stuca, pa cemo videti kako ce napredovati optimizacije...
 
Evo malo novijih screen-ova.

mafia238.jpg

mafia235.jpg

mafia236.jpg

mafia239.jpg

mafia243.jpg

mafia242.jpg

mafia241.jpg

mafia240.jpg

mafia237.jpg

mafia234.jpg
 
Interesuje me, da mi neko objasni, zašto ne naprave normalna svetla nego 8mo ili kao na #2 fotki 10to ugaona? Koliko teško je napraviti jedan običan krug i na njega prilepiti svetlosni efekat?
 
Heheh, da bi dobio zadovoljavajuci "okrugao" far, treba ti duplo vise poligona na njima, samim tim i igra postaje zahtevnija:) Stos je u optimizaciji...mora se tako.
 
Poslednja izmena:
Heheh, da bi dobio zadovoljavajuci "okrugao" far, treba ti duplo vise poligona na njima, samim tim i igra postaje zahtevnija:) Stos je u optimizaciji...mora se tako.

Dobro, ali zar se ne koristi vektor u 3Du? :trust: Nurbs i te stvari...
Evo kako ja to zamišljam, što je meni i kako je meni logično. Nacrtas valjak, pomeriš ga da mu dno, ili vrh, dođu gde treba, prelepiš teksturom i ubaciš efekat.
 
Vrh Dno