- Učlanjen(a)
- 20.10.2004
- Poruke
- 9,208
- Poena
- 985
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Core i9 14900KF*Noctua NH-D15
- Matična ploča
- MSI MAG Z790 Tomahawk WiFi
- RAM
- Corsair Vengeance DDR5 64GB 6400MHz
- GPU
- Asus TUF RTX4090
- Storage
- 2x 2TB Samsung 990 PRO NVMe M.2
- PSU
- Corsair HX1500i
- Kućište
- NZXT H7 Flow
- Monitor
- LG Ultragear 27GS95QE-B, LG CX
Pa, ne moze da se crta...nema tu vektora, nurbsi se mogu koristiti pri modelovanju, ali za igru su bitni poligoni, tj. trouglovi, i od toga sve zavisi.

Levi valjak ima 10 stranica, desni 30. Levi ima 40 trouglova, desni tri puta vise...pa ti biraj sta i gde ces da zakines ako imas ogranicen budzet broja trouglova po modelu auta.
Tako se i radi, onako "ugrubo" da kazem, samo sto se ne "crta" vec modeluje u 3d...teksture se crtaju, da tako kazem, ali ti one ne mogu sakriti malu poligonazu u ovakvim situacijama, kad je geometrija ocigledna.

Levi valjak ima 10 stranica, desni 30. Levi ima 40 trouglova, desni tri puta vise...pa ti biraj sta i gde ces da zakines ako imas ogranicen budzet broja trouglova po modelu auta.
Nacrtas valjak, pomeriš ga da mu dno, ili vrh, dođu gde treba, prelepiš teksturom i ubaciš efekat.
Tako se i radi, onako "ugrubo" da kazem, samo sto se ne "crta" vec modeluje u 3d...teksture se crtaju, da tako kazem, ali ti one ne mogu sakriti malu poligonazu u ovakvim situacijama, kad je geometrija ocigledna.
Poslednja izmena: