Šta je novo?

Mafia II

Pri onoj brzini da kola skreću bez po muke (po snegu!), pa to nema ni u crtanim filmovima. Prva Mafia je što se vožnje tiče bez zamerki, ne očekujem ništa manje ni od Mafie 2. Ne tražim ja da bude kao RBR, ali ipak... Što se tiče Mafie 1, ko je obratio malo više pažnje mogao je zapaziti da se tokom godina menjala garderoba ljudi, automobili, ona uličica pored Salieri bara... Sumnjam da će u novoj Mafiji nicati novi delovi grada i slično, ali videćemo kada bude izašla ;)
 
Znaci promenUla se jedna ulichica i odela ljudi, to bas i nije isto sto i menjanje grada :D.
Verujem da ce u M2 to biti dosta radikalnije prikazano ;).
 
Pa dobro, nisu velike promene, ali kod svih sandbox igara najbolji utisak donose baš sitnice koje su same po sebi beznačajne, ali gledane u širem kontekstu dosta doprinose realističnosti igre... Makar je to moj stav i zbog toga i dalje igram Mafiu 1 po 30ti put ili GTA4 po 3ći :d Uvek imaš nešto novo da vidiš što te oduševi, iako znaš priču napamet.
P.S. Grafika u dvojci izgleda bolje nego što sam očekivao, nadamo se najboljem :)
 
Hmm, u ovom gameplay footage-u sa E3 ima dve stvari koje mi nisu jasne.
Prvo, radnja igre se dešava 60-ih godina (20 posle događaja iz keca), a 90% automobila koje videh kao da su preslikani iz prve mafije. Sam auto kojim beže, pa i oni sa kojima se sudara prilikom potere, kao da su preneti iz 40-ih godina 20. veka. Bem li ga, ali ameri tada nisu bili kao mi, da voze krševe stare 20-ak godina. Mada, Česi prave igru, pa valjda misle...
Drugo, jeste da je sneg i led svuda po ulicama, ali vedro nebo, sunce sija, a sneg pada li pada! Odakle, bre? Možda je sitnica,ali bode oči...
 
^Jesi čuo ti za mestemično oblačno? :d

Šala mala, ali ovo sa kolima. Nisam gledao trejler, ne mogu trenutno, ali evo za referencu, ovo su kola iz 50tih. Ako su lošija od ovih, onda je komentar na mestu.
 
Hmm, u ovom gameplay footage-u sa E3 ima dve stvari koje mi nisu jasne.
Prvo, radnja igre se dešava 60-ih godina (20 posle događaja iz keca), a 90% automobila koje videh kao da su preslikani iz prve mafije. Sam auto kojim beže, pa i oni sa kojima se sudara prilikom potere, kao da su preneti iz 40-ih godina 20. veka. Bem li ga, ali ameri tada nisu bili kao mi, da voze krševe stare 20-ak godina. Mada, Česi prave igru, pa valjda misle...
Drugo, jeste da je sneg i led svuda po ulicama, ali vedro nebo, sunce sija, a sneg pada li pada! Odakle, bre? Možda je sitnica,ali bode oči...

Amm, ne, odakle si samo izvukao tu informaciju. Radnja se desava kasnih 30-ih i ranih 40-ih, mozda i 50-ih, ali 60 ne..

Sto se tice kretanja, sacekajmo da vidimo taj "simulation" mod, isti lik koji je radio kretanje u kecu radi i sada, tako da videcemo..
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
^Jesi čuo ti za mestemično oblačno? :d

Šala mala, ali ovo sa kolima. Nisam gledao trejler, ne mogu trenutno, ali evo za referencu, ovo su kola iz 50tih. Ako su lošija od ovih, onda je komentar na mestu.

Amm, ne, odakle si samo izvukao tu informaciju. Radnja se desava kasnih 30-ih i ranih 40-ih, mozda i 50-ih, ali 60 ne..

Sto se tice kretanja, sacekajmo da vidimo taj "simulation" mod, isti lik koji je radio kretanje u kecu radi i sada, tako da videcemo..

Ko je gledao onaj gameplay trailer kad postavljaju bombu u onu zgradu, video je da se ganjaju automobilima sa kraja 50-ih i početka 60-ih (kao sa linka što je postavio sirNemanjapro), što je i bilo u svim pređašnjim najavama igre. A na ovom traileru sa E3 su vozila kao iz prve Mafije. Očigledno se igra proteže na veći vremenski period nego što je to slučaj sa kecom (1929-1938).
 
Zna li se sta ce od novih sposobnosti imati policajci na ulici, oni iz prvog dela su imali ugradjen radar :d
 
Igra ima GTA gameplay, a vi pricate o realizmu i simulaciji?
 
Jako mi se svidja atmnosfera u igri!Sneg je taj element koji doprinosi tome:)
Nadam se da ce voznja automobilom igledati bar priblizno kao u gta4,posto ovde deluje dosta nerelno prilikom skretanja automobila.Plus mi nesto jako brzo pici po tom snegu/ledu?
 
Igra ima GTA gameplay, a vi pricate o realizmu i simulaciji?

Taman tako, samo i prvi deo se odvajao od GTA po određenim sitnicama koje su više odisale realizmom i logičnošću. Recimo setimo se samo onog ograničavanja brzine tokom vožnje ili recimo šta se desi kad prođeš kroz crveno... Toga ipak nema ni na puškomet u GTA, tako da tu postoji velika razlika što se mene barem tiče i kada je sam gameplay u pitanju. U načelu to je manje više ista ideja, ali reklo bi se sa prilično različitim pristupom u izvođenju...

Inače da ne bude zabune, radnja igre počinje sredinom četrdesetih u zimu i završava se sredinom pedesetih u leto...

Ja lično očekujem dosta od ovog naslova. I što se mene lično tiče moram reći da nijedan GTA uključujući i ovaj poslednji nisam odigrao više od jednog puta, dok sam Mafiju odigrao pa reko bih barem jedno četr-pet puta do sada... :D
 
Taman tako, samo i prvi deo se odvajao od GTA po određenim sitnicama koje su više odisale realizmom i logičnošću. Recimo setimo se samo onog ograničavanja brzine tokom vožnje ili recimo šta se desi kad prođeš kroz crveno... Toga ipak nema ni na puškomet u GTA, tako da tu postoji velika razlika što se mene barem tiče i kada je sam gameplay u pitanju. U načelu to je manje više ista ideja, ali reklo bi se sa prilično različitim pristupom u izvođenju...

Inače da ne bude zabune, radnja igre počinje sredinom četrdesetih u zimu i završava se sredinom pedesetih u leto...

Ja lično očekujem dosta od ovog naslova. I što se mene lično tiče moram reći da nijedan GTA uključujući i ovaj poslednji nisam odigrao više od jednog puta, dok sam Mafiju odigrao pa reko bih barem jedno četr-pet puta do sada... :D

Lozis se na Mafijase :)
Mafija je na neki nacin ozbiljnija igra, i puno mi vise lezi nego GTA.
 
Gde bre ti vidis voznju ko po sinama, si bio :bottle: ili si neki drugi video gledao.
Pa bas se kola ljudski zanose.

A gde si ti video da se grad u M1 menja, ma losu ti neku :bottle: ili :cigar: trosis :D.

da+;) he
 
Igra ima GTA gameplay, a vi pricate o realizmu i simulaciji?

Zato što je iz trećeg lica, vozi se i puca i zato je GTA gameplay? Pa, to nije nešto što je GTA izmislio, ali je najbolje sproveo u delo. Slažem se da dele sličan način izvođenja, ali GTA je "open world" igra u kojoj misije možeš da biraš po nasumičnom redosledu, bez neke jake osnovne priče, dok je mafija linearna, skriptovana igra sa odličnom osnovnom pričom koja i čini srž igre. Poređenje Mafije i GTA mi pomalo deluje kao da porediš filmove "Gospodar prstenova" i "Dungeons & Dragons" Uwe Boll-a. I jedan i drugi su fantazijski filmovi, sa orcima, mađijama i čudnim likovima. Ali nikako nisu isti...
 
Poslednja izmena:
grafički odlično izgleda, a i napucavanje su doradili. Mafia 1 je u tome bila očajna, nišanjenje, cover (nepostojeći) itd. To je sigurno bolje. A vizuelno, prosto da ne poveruješ koliko je dobro za sandbox. Dosta ispred GTAIV...
 
Samo jos da ima fiziku ko GTA 4.Mada sumnjam da je necu preci bar 3 puta:D
 
grafički odlično izgleda, a i napucavanje su doradili. Mafia 1 je u tome bila očajna, nišanjenje, cover (nepostojeći) itd. To je sigurno bolje. A vizuelno, prosto da ne poveruješ koliko je dobro za sandbox. Dosta ispred GTAIV...

U to vreme koliko se secam gotovo da nije bilo TPS igara koje su koristile cover sistem - sve je pocelo sa GoW. Meni je napucavanje bilo odlicno, kao i recoil oruzja, narocito kada mi je u rukama Tommy 1928. :)
 
Napucavanje je bilo očajno!
 
Meni ona vožnja deluje previše arkadno, gotovo da nema zanošenja automobila pri vožnju po snegu.
Napucavanje je drugačije od onoga na šta smo navikli. Shotgun je obično neupotrebljiv na razdaljinama većim od 5 metara, dok ovde odnosi protivnike i na višestruko većoj razdaljini.
Nišanjenje je po meni bezveze. Kako možeš išta da nišaniš dok si u zaklonu. "Tačka" treba da se pojavi tek kad se izađe iz zaklona.

P.S. TakeTwo je povukao snimak sa youtube-a, znači ovo je bilo nešto poludivlje, možda i nema veze sa gameplay-om konačne igre.
 
nesto mi izgleda siromasno prilikom exploziva auta u traileru zar ne???
 
Nišanjenje je po meni bezveze. Kako možeš išta da nišaniš dok si u zaklonu. "Tačka" treba da se pojavi tek kad se izađe iz zaklona.

Mislio sam da sam jedini koji ovo vidi kao nelogicnost cover sistema i ovde i u GeoW-like igrama. Plus vidis ono sto u stvarnosti ne mozes da vidis, prakticno si neunistiv. Cover sistem bi trebalo napraviti tako da kada si iza zaklona vidis samo ono sto je ispred tebe, ne iza, i da se tek pri izviravanju iz njega napravi prelaz u "nisan mod".
 
Mislio sam da sam jedini koji ovo vidi kao nelogicnost cover sistema i ovde i u GeoW-like igrama. Plus vidis ono sto u stvarnosti ne mozes da vidis, prakticno si neunistiv. Cover sistem bi trebalo napraviti tako da kada si iza zaklona vidis samo ono sto je ispred tebe, ne iza, i da se tek pri izviravanju iz njega napravi prelaz u "nisan mod".

Koja je onda "logicnost" :) TPS igara uopste, bez obzira da li koriste neki cover sistem ili ne.
 
Pa vec u startu imas prednost kad je kamera iza tebe, nema smisla traziti logicnosti u TPS igrama :)
 
Meni ona vožnja deluje previše arkadno, gotovo da nema zanošenja automobila pri vožnju po snegu.
Napucavanje je drugačije od onoga na šta smo navikli. Shotgun je obično neupotrebljiv na razdaljinama većim od 5 metara, dok ovde odnosi protivnike i na višestruko većoj razdaljini.
Nišanjenje je po meni bezveze. Kako možeš išta da nišaniš dok si u zaklonu. "Tačka" treba da se pojavi tek kad se izađe iz zaklona.

P.S. TakeTwo je povukao snimak sa youtube-a, znači ovo je bilo nešto poludivlje, možda i nema veze sa gameplay-om konačne igre.

Hmmm, izgleda da retko ko ovde čita prethodnih par strana. Već je bilo saopštenje iz 2KChech (ex-Illusion Software) da fiziku vožnje radi isti lik koji je to radio u prvoj igri i da će imati, bar što se vožnje tiče, dva moda: RAW (simulacija) i ARCADE (samo ime kaže, za one koji više vole da se napucavaju nego da se vozikaju) i da je na GAMEPLAY FOOTAGE-u koji je prikazan na E3 korišćen arkadni mod.
To da "Shotgun" nije upotrebljiv na više od 5 metara je čista besmislica. Pa i lovačke puške koriste sačmaru i šta misliš, da li lovci love, na primer, jelena tako što mu priđu na pet metara, iskoče iz žbunja, dreknu: "You`re dead, fothermucker!" i onda ga oduvaju?? To što u nekim igrama nije upotrebljiv na više od 5 metara je realno kao i da te pogodi dva-tri metka, samo malo ti se zacrveni pred očima i nastavljaš dalje kao da ništa nije bilo.
A to što je snimak povučen je normalna stvar. Vidi se da je veliki deo igre završen i da ostaje samo finalni glanc, doterivanje nekih bug-ova, ubacivanje HUB-a, mape grada (toga mora biti tokom vožnje, a na snimku se to nije videlo), pa tek onda beta testiranje...hmmm, ako je završe do jeseni, kao što je planirano, biće pravo čudo. Ne bi me iznenadilo da produže izlazak igre za, recimo, mart-maj 2010.
 
Nazad
Vrh Dno