Šta je novo?

iOS 17

Da ali jedino Yettel naplacuje to
 
Sad sam bio u Banca Intesa kažu da ne radi samo na iOS. Biće rešeno sutra ili prekosutra app.
 
Meni su iz Yettela rešili izazov tako što su mi blokirali broj u aplikaciji da ne mogu da pratim potrošnju. Po staroj mafijaškoj doktrini "nema čoveka, nema problema (pardon, izazova).
I da budem iskren (no sarcasm) radi. Ne vidim kako mi se nabija potrošnja i ne nerviram se nimalo.
 
I kod mene biznis kartica, proradilo tek sa novom aktivacijom, srećom imam zapisan aktivacioni kod pa nisam zvao banku
 
Meni nije jasno kako kod mene radi… ceo dan…. Evo opet sam probao…. Jedino ako nema veze to sto sam ja biznis korisnik…. Imam karticu preko firme
Rekli u banci da je problem kod svih na iOS. Nije precizirala koje korisnike nego svi. Sad ću probati da aktiviram

Edit:
Proradila
 
Meni trazi da aktiviram nalog... :oops:
 
^ I meni je. Ako nemaš negde upisan id korisnika moraš do banke da ti daju. Glupost ali tako je ispalo.
 
Ma imam, snasao se, ali smaraju...
 
^ znam. Ja nisam imao pa sam morao do banke. Jedino sreća što je mali grad pa mi je to 5min.
 
U to nisam siguran. Ali pošalji Yettel poruku oko dodatni troškova do kojih nisi ti kriv i neće naplatiti. Mom kolegi su prihvatili reklamaciju.

@DJmihailo kod mene samo greška i neće dalje.
Ja sam se zalio preko 9000 i uporno mi govore da kontaktiram apple podrsku da nije do njih. 600din mi junski mesec veci jer je telefon sam pokusavao da reaktivira iMessage i FaceTime. Koliko sam primetio drugi operateri ovo ne naplacuju. Zapravo, pre mesec dana sam potpisao novi ugovor sa yt i zelim da ga raskinem zbog ovoga, kome preporucujete da se obratim? Ona agnecija za zastitu potrosaca?
 
^ kolega @bubac je uložio žalbu zbog ovoga i prihvatili su reklamaciju.
 
Popravili su aktivaciju imessage, upravo sam ukljucio
 
Bome nije im dugo trebalo 🤣
 
^ jeste yettel, kolega @bubac upravo aktivirao
 
I meni su uvažili reklamaciju.
 

Prilozi

  • IMG-a8e7f8ba438dc556f72dd751ff8c9d25-V~2.jpg
    IMG-a8e7f8ba438dc556f72dd751ff8c9d25-V~2.jpg
    154 KB · Pregleda: 52
Izgleda da nema
 
Ja sam svoj izazov sa njima rešio uz dosta cimanja, i uglavnom zahvaljiujući dobrim ljudima sa ove teme koji su davali savete i konstruktivne predloge šta i kako uraditi. A koliko je njih koji će videti ili možda i neće da im je račun uvećan i samo će isti platiti.
 
Poslednja izmena:
ima Yettel svoj podforum ovde, pretpostavljam da neko cita
 
Sad sam zvao yettel, citiram: ne mogu da dodju do informacije o problemima vezane za “izazov” koji imaju vezano za imessage i ft servise, pozvace me.:LOL: Koji su oni cirkus.
 
A jel to samo kod prve aktivacije ili se dešava stalno i nevezano za bilo šta konkretno? I koliko to već traje?
 
^ kod prve aktivacije. Posle radi normalno. Kolega je uzeo 15pm pre nekih 7 dana i kad je hteo da aktivira nije moglo. Iphone pre toga je aktivirao bez problema, ovo je određen period koji je trajao ko zna od kada.

@Nikola PM uloži žalbu putem e-mail. Nekoliko kolega je dobilo pozitivan odgovor.
 
Malo na pogresnom mestu tražite problem, Yettel samo naplaćuje poruke koje se šalju. Bolje nadjite na telefonu koji servis/app šalje te medjunarodne poruke.
Malo na pogresnom mestu tražite problem, Yettel samo naplaćuje poruke koje se šalju. Bolje nadjite na telefonu koji servis/app šalje te medjunarodne poruke.
Poruka od Yettela zbog problema sa aktivacijom u smislu naplate aktivacionih sms poruka a imessage i dalje ne radi odn radi samo na email adresu: “Primecen je izazov pri aktivaciji iMessage i FaceTime usluge. Uveliko radimo na otklanjanju poteskoca i molimo Vas za strpljenje. Obavesticemo Vas kada izazov bude bio resen. “
^ kod prve aktivacije. Posle radi normalno. Kolega je uzeo 15pm pre nekih 7 dana i kad je hteo da aktivira nije moglo. Iphone pre toga je aktivirao bez problema, ovo je određen period koji je trajao ko zna od kada.

@Nikola PM uloži žalbu putem e-mail. Nekoliko kolega je dobilo pozitivan odgovor.
Poruka od Yettela zbog problema sa aktivacijom u smislu naplate aktivacionih sms poruka a imessage i dalje ne radi odn radi samo na email adresu: “Primecen je izazov pri aktivaciji iMessage i FaceTime usluge. Uveliko radimo na otklanjanju poteskoca i molimo Vas za strpljenje. Obavesticemo Vas kada izazov bude bio resen. “
P.s. yettel je uradio povrat para za nesupesne aktivacije iMessage.
 
^ idi remove number pa ponovo stisni na njega. Tako je odradio kolega @bubac i radi bez problema.
 
Nazad
Vrh Dno