Haha, Svastiko,

Voziš 10km, pa posle par dana još 10 i planiraš da ti naredni korak bude 200?!

Vala, jesi me nasmejao, ali apsolutno se divim odvažnosti. A ponekad je to i sve što je potrebno.
Znaš kako, poneseš malo klope i dosta vode, uz jedno 2000 din, pa kreneš na put. Pokušaš da odeš 100 km od kuće. Mogući scenariji:
1. Crkneš ranije, iskoristiš lovu da prenoćiš negde, pa sutra lagano odma' kući na lečenje.

2. Dopedalaš do cilja, ali nemaš snage i/ili vremena da ideš nazad. Za dalje videti pod 1.
3. Stigneš čas posla, shvatiš da to nije ništa, vratiš se lepo nazad istog dana i počastiš se u restoranu za sve pare!
Btw. Veći točkovi pomažu da ideš brže, pa da stigneš dalje za isto vreme. SPD pedale omogućavaju bolje iskorišćenje snage, pa stigneš dalje (ili prečicom do pakla, zavisi

). Jako važno - snaga koju u svakom trenutku ulažeš u vrtenje pedala treba da bude samo mali korak ispod napora. Ali što bliže granici. Tako ćeš najbolje da iskoristiš snagu koje tvoje telo ima. Sad, koliko će vožnja vremenski da traje i koliko ćeš km uspeti da pređeš trenutno je nepoznanica. Ali, tako si bar siguran da nije moglo više/dalje. Otprilike, kao kad hodaš. Ako ideš najbrže što možeš, brzo stigneš dosta daleko, riknu nožni mišiči i verovatno se raspadnu disajni organi. Ali, ako ideš suviše sporo, kičma, ramena i leđni mišići, pa i stopala, počinju da se zamaraju od predugog izlaganja naporu. Dakle, moraš da nađeš idealan tempo, tako da celo telo - i mišiči i kosti - počne da te boli istovremeno.
