Šta je novo?

Banka Intesa

31. Avgust, i dalje nema nove verzije aplikacije. Vec 3 meseca se vozam sa njima i tehnickom podrskom.Objasnio sam da na telefonu sa android 7 i android 11 (S3 i S5, oba sa ne-rootovanim Lineage OS-om) aplikacija se sama gasi. Pre 2 meseca javili da je odluceno da mi je prigovor opravdan i pre 15-ak dana javljeno da je aplikacija 'vracena' kreatoru na 'doradu' kako bi greske ispravio. Cisto sumnjam da ce se to desiti sa novom verzijom, ali... 'nada umire poslednja'.

Ono sto je cudno je to da su mi trazili screenshot-ove gde se na telefonu vidi da se aplikacija gasi. Ne samo da sam slao shot-ove vec i kraci video snimak (jer tu se lepo vidi da se aplikacija sama ugasi nakon 4-5 sekunde na S3, ili 2-3 sekunde na S5, bez da mi pirkaze bilo kakve opcije osim slike mosta). I zanimljivo, 'oni' nisu dobijali te fajlove kao attachment-e poslate direktno preko gmail-a. Ponovo sam slao, i dodatno shotove okacio na imgur sajt i linkove im poslao, i oni opet tvrdili da to nisu ni dobili. Treci put slao na jos jedan mail koji su mi dali (kontakt@ i kontaktcc@) i OPET 'nismo nista dobili'. Pa bre jel' ume neko tamo da otvori attachment, ili im je admnistrator podesio automatsko brisanje svakog mail-a koji stigne sa gmail naloga a ima attachment. Malo je reci da su me 3 meseca frustrirali. Ali da su me zvali, zvali su. I svaki put nudili da pokrenem aplikaciju pa ce mi oni reci koji code da ukucam. I svaki put im objasnjavam da vidim SAMO sliku mosta i nakon toga se aplikacija sama ugasi, bez da prikaze bilo kakvu opciju, taster ili bilo sta. Samo slika i automatsko gasenje a da ja pritom nisam ni dodirnuo ekran telefona. Na kraju je bilo 'iako niste poslali zatrazene fajlove, prenecemo kreatoru aplikacije ono sto ste nam opisali i nadamo se da ce nakon toga sve proraditi kako treba'.
'Nisam' poslao. 'ej 3 puta slao fajlove kao attachment. Prvi put sa S3, a posle (jer su trazili) sa S5 posto ima android 11 koji je dosta 'noviji' OS, 2 puta, i oni 'nismo dobili nikakav mail od Vas sa trazenim fajlovima'.

3 Meseca ne mogu da koristim njihovu aplikaciju. 3 Meseca svracam do banke da proverim stanje i koliki iznos plate mi je 'legao' na racun.

Razmisljam u koju banku da predjem i da tamo primam platu. Neku 'normalnu'. Ne trebaju mi krediti, niti sta tome slicno. Samo da imam uvid preko aplikacije gde sta trosim (tacno navedeno), koje je stanje i da mogu preko aplikacije nesto da platim na neki recun. I naravno da mogu da imam karticu za placanje preko neta gde cu moci da kreiram virtuelnu karticu koja ce povlaciti novac sa mog deviznog racuna a ne direktno sa dinarskog. Verujem da vecina banaka to ima, samo... koju da izaberem da me ne frustrira preterano.
Npr. kod OTP banke, njihove kartice umeju vrlo cesto (u 90% slucajeva) da ne prolaze kada se koriste u jednom nasem (nemackom) prehrambenom lancu trgovina kada se prislone na uredjaj, a cesto i kada se ubace u njega.

Jel' ima predloga?
Cisto sumnjam da iko ko radi bank. aplikacije vrsi testiranje na androidu koji nije Stock. Kad prijavis problem pitaju te koji tel i koja verzija telefona, S3 je bas bas mator kao i verzija koja je instalirana. Sve u svemu sretno.
 
Da li neko zna šta je kod Banca Intesa transakcija sa svrhom plaćanja "interna plaćanja <broj računa > Banca Intesa Privremeni račun za isplatu"?

Imao sam više pojedinačnih priliva prethodnih dana, pa mi je ovaj promakao. Nije veliki iznos, ali ne volim stavke za koje ne znam šta su.
 
Sve dok oni tvrde, kao što tvrde, da je zahtevana verzija androida 6.0 i kasnije u obavezi su da obezbede da radi na svim telefonima koji su na tim verzijama OS. Potpuno druga priča je što će se u ovom slučaju vaditi da problem nije do njihove aplikacije već do Lineage androida a neće biti lako dokazati da to nije pravi razlog.
 
Da li neko zna šta je kod Banca Intesa transakcija sa svrhom plaćanja "interna plaćanja <broj računa > Banca Intesa Privremeni račun za isplatu"?

Imao sam više pojedinačnih priliva prethodnih dana, pa mi je ovaj promakao. Nije veliki iznos, ali ne volim stavke za koje ne znam šta su.
Liči mi na neki transfer od onih pomoći (povodom korone što je bilo i sad ovo za roditelje sa decom) koje daje država ili tako nešto.
 
^ ne očekujem tako nešto, a i inos je nekoliko stotina dinara.

Prvo sam pomislio da je neka dividenda, jer sam ih imao prethodnih dana, tu bude baš raznih iznosa, ali onda shvatim da je uplatilac banka intesa.

Biće narednih dana izvod, pa ću pogledati.
Ili ću potražiti taj broj računa sa kog je stigao novac.
 
Sve dok oni tvrde, kao što tvrde, da je zahtevana verzija androida 6.0 i kasnije u obavezi su da obezbede da radi na svim telefonima koji su na tim verzijama OS. Potpuno druga priča je što će se u ovom slučaju vaditi da problem nije do njihove aplikacije već do Lineage androida a neće biti lako dokazati da to nije pravi razlog.
Kako ce testirati?
 
Pa to i jeste problem - neće ni testirati već će videti da je ta verzija OS i odmah će po defaultu to uzeti kao razlog.
 
Evo mali update od mene. Virtualna kartica povezana sa aliekspresom nakon 24h deblokade opet ne radi naravno. Kao ni plaćanje preko paypala ili gpaya na koje je povezana prava kartica. Preostaje mi samo da im se načestitam nove godine preko maila i da tražim permanentnu deblokadu bez ikakvih razgovora sa polupismenim operaterkama. Nek proslede svojoj teh. službi i vide šta će. Ne znam šta oni zamišljaju, da me bejbisituju i određuju gde i na šta ću da trošim svoj novac preko interneta? Pošto će me verovatno odbiti preostaje mi samo prelazak u drugu banku. E sad tu već nisam pametan. Sa otp gde imam dinarski račun imam skroz ok iskustvo pa je možda najelegantnije rešenje da tamo samo uzmem i devizni, iako mi je njihova aplikacija užasna. iRačun preko Raiffeisen ne može samo devizni jel? Dajte neki predlog gde paypal plaćanja rade bez problema. Hvala
 
Mene zanima što ti je užas OTP aplikacija. Sve šljaka, nema crkavanja kao što ume da bude u Intesi, i UI je dobar. Ima sve opcije kao Intesina sem virtuelnih kartica i pregleda pin-a.
 
Kako nema? Bar 2-3 puta dnevno ne mogu da pristupim aplikaciji jer nešto prčkaju i samo stoji loading screen plus ima grešaka u kodu pa mora da se radi force close itditd. I nije to samo na mom telefonu. Duplo bolje je radila stara "spartanska" varijanta. Nije mi se desila do sad neka neprijatnost zbog toga jer uvek nosim i karticu sa sobom, ali da je vrhunska, pa baš i nije. Sam UI jeste bolji u odnosu na intezinu koja mi je horor što se tiče praktičnosti:)
 
Ne znam, meni na iOS-u nema takvih problema. Desi se da zatrokira možda jednom u par meseci, ne sećam se kad sam poslednji put imao neki problem. Jedino što je bila jako spora nedelju, dve od kad su lansirali novu aplikaciju.
 
Da odgovorim sam sebi. Morao sam da pozovem tEhNiČkU podršku i devojka mi je rekla da mi je onemogućeno plaćanje preko interneta, navodno zato što sam koristio alibaba platformu (aliekspres pretpostavljam) i mogu da mi odblokiraju karticu samo na dan. Nakon što su mi navodno "odblokirali" karticu na jedan dan banka i dalje odbija da je poveže na google nalog. Nisam znao da su i google i paypal visoko rizični sajtovi. Navodno rešenje je da blokiram ovu karticu i tražim da mi naprave drugu (što mi ne pada na pamet da uradim), jer kapiram da će se isto desiti čim budem obavio prvu kupovinu preko aliekspresa. Vreme je da se gasi nalog i menja banka
Ne znam da li je isti slucaj i kod mene, hteo sam da kupim neke gemove u igrici na telefonu i odbija mi placanje, na par mesta pokusao isto i takodje mi odbija placanje... pre je radilo odlicno i ali i kupovina u igricama u pitanju je visa internet kartica
 
ios je verovatno druga priča. kod mene je android:)

@Bandicoot verovatno su ti isto onemogućili kao i meni

Poslao sam im "sočan" i malo bezobrazan prigovor na sajtu sa zahtevom da mi se permanentno odblokira kartica ili da raskidamo ugovor. Ne postoji treća opcija
 
Kako nema? Bar 2-3 puta dnevno ne mogu da pristupim aplikaciji jer nešto prčkaju i samo stoji loading screen plus ima grešaka u kodu pa mora da se radi force close itditd. I nije to samo na mom telefonu. Duplo bolje je radila stara "spartanska" varijanta. Nije mi se desila do sad neka neprijatnost zbog toga jer uvek nosim i karticu sa sobom, ali da je vrhunska, pa baš i nije. Sam UI jeste bolji u odnosu na intezinu koja mi je horor što se tiče praktičnosti:)
Malo idemo u off-topic, ali potvrdjujem da OTP aplikacija zna biti satima nedostupna na Android platformi (iskustvo moje djevojke). I ovo uopste nije rijetko! To je uzasan pristup, Intesina app je zmaj za njihovu (mada mrzim sebe sad sto si dozvolih da pohvalim Intesinu app na neki nacin :D ).
 
Nova verzija koju najavljuju već tri meseca, prvenstveno bi trebala da reši Android probleme.
 
Ja se nadam da je nova aplikacija bazirana na kodu koju koriste za aplikaciju u Madjarskoj, koja moze da se koristi i ako je telefon rootovan bez ikakvih dodatnih stvari.
 
iRačun preko Raiffeisen ne može samo devizni jel?
Može, ali nećeš dobiti kartice. Zamisao je da za Visu dinarskog iRačuna tražiš od savetnika u ekspozituri da ti je poveže na devizni. S tim što, za razliku od OTP, gde u nedostatku deviza ide autokonverzija dinara, u RF za inostranu potrošnju skidaju samo sa deviznog, odnosno u Srbiji se potrošnja obavlja samo sa tekućeg i kartica će ti biti odbijena iako imaš evre.
 
  • Like
Reagovanja: kVu
ios je verovatno druga priča. kod mene je android:)

@Bandicoot verovatno su ti isto onemogućili kao i meni

Poslao sam im "sočan" i malo bezobrazan prigovor na sajtu sa zahtevom da mi se permanentno odblokira kartica ili da raskidamo ugovor. Ne postoji treća opcija
Na koji mail si im slao prigovor? Meni su juče odblokirali transakciju, ali danas isto ne prolazi.
 
Ja se nadam da je nova aplikacija bazirana na kodu koju koriste za aplikaciju u Madjarskoj, koja moze da se koristi i ako je telefon rootovan bez ikakvih dodatnih stvari.
Nekako mi deluje da sve banke u Srbiji prave posebne sisteme za domaće tržište, koji su 10x manje kvalitetni i funkcionalni od onih u EU, a klijente koštaju isto toliko skuplje.
 
Ja se nadam da je nova aplikacija bazirana na kodu koju koriste za aplikaciju u Madjarskoj, koja moze da se koristi i ako je telefon rootovan bez ikakvih dodatnih stvari.
Rijetkost je da banke ovo dozvoljavaju. U Poljskoj koliko znam sve bank. aplikacije rade samo ako telefon nije rutovan.
 
Intesina aplikacija je ista u svim državama sem u Italiji i BiH, isto tako je UniCredit ista svuda. Takoðe i Erste ali trenutno nisu plasirali George u Srbiji. Aplikacije ostalih banki su drugačije na svakom tržištu jednostavno nemaju standardizovano rešenje.
 
Nekako mi deluje da sve banke u Srbiji prave posebne sisteme za domaće tržište, koji su 10x manje kvalitetni i funkcionalni od onih u EU, a klijente koštaju isto toliko skuplje.
U PL npr svaka banka nudi odrzavanje racuna ili kartica za DZ ako se ispune neki uslovi, npr banka kod koje ja imam otvoren racun zahtjeva minimum 1000pln mjesecno sto je oko 25k RSD i bar 5x da se plati karticom(bilo koji iznos) i onda je sve besplatno. Neke traze tipa 1500pln mjesecno i jedno placanje karticom. U svakom slucaju kod svih banaka postoji mogucnost besplatnog odrzavanja
 
Da li naplaćuju transakcije, kada plaćaš nešto sa računa na račun?
 
Da li naplaćuju transakcije, kada plaćaš nešto sa računa na račun?
Ne, to je zakonom zabranjeno. Cak se ne naplacuju transakcije i na racune banaka drugih zemalja. Koliko posaljes toliko ti stigne. Drzava ima svoj sistem instant placanja sa racuna na racun, e jedino se to naplacune oko 5zlota, ako ti je hitno al koliko znam i to sad ukidaju.
 
Verovatno ne misli na Swift nego na SEPA
 
Evo mali update od mene. Virtualna kartica povezana sa aliekspresom nakon 24h deblokade opet ne radi naravno. Kao ni plaćanje preko paypala ili gpaya na koje je povezana prava kartica. Preostaje mi samo da im se načestitam nove godine preko maila i da tražim permanentnu deblokadu bez ikakvih razgovora sa polupismenim operaterkama. Nek proslede svojoj teh. službi i vide šta će. Ne znam šta oni zamišljaju, da me bejbisituju i određuju gde i na šta ću da trošim svoj novac preko interneta? Pošto će me verovatno odbiti preostaje mi samo prelazak u drugu banku. E sad tu već nisam pametan. Sa otp gde imam dinarski račun imam skroz ok iskustvo pa je možda najelegantnije rešenje da tamo samo uzmem i devizni, iako mi je njihova aplikacija užasna. iRačun preko Raiffeisen ne može samo devizni jel? Dajte neki predlog gde paypal plaćanja rade bez problema. Hvala

Postoji šansa da ti karticu nije flagovala banka već sama visa. Ako je to slučaj banka tu ništa posebno ne može osim da ti izradi novu.
 
  • Like
Reagovanja: kVu
Vrh Dno