Skroman si za te dve nedelje. 😂Povlacite sve pare do tad, i spremite se da app ne radi naredne dve nedelje kako treba.![]()
Nova verzija aplikacije je u planu da bude puštena od 09.09.2023.
Klijent će biti obavešten prilikom pokretanja trenutne verzije aplikacije.
Double trouble! 😂Meni baš tada ističe trenutna kartica, divno![]()
Можда забацује апликација па нам да дупле паре. Биле су фантомске исплате, што не би биле и уплате.Povlacite sve pare do tad, i spremite se da app ne radi naredne dve nedelje kako treba.![]()
Better make that 2 months (u najboljem slučaju)... Inteza je to.Skroman si za te dve nedelje. 😂
Kladionica otvorena. Ko daje 2 godine? 😂Better make that 2 months (u najboljem slučaju)... Inteza je to.
Platne kartice uvek važe do kraja meseca.
U najgorem slučaju nakon meseca isteka, ali praksa je da već polovinon ili krajem tekućeg meseca kada ističe stara dobijaš novu.Hvala na informaciji! Da li to znači da novu dobijam odmah početkom narednog ili čekam na tu mesec dana?
Meni je Intesa blokirala MC Gold karticu krajem prosle godine. Imao sam dugu prepisku sa njima kroz 2 prigovora. Insistirao sam da mi posalju listing transakcija, kao i spornu transkaciju zbog koje je kartica blokirana za digitalno koriscenje, na kraju sam to i dobio (jedva). Imao sam Amazon Prime, Spotify i Netflix pretplatu na toj kartici sto su panjevi, odnosno njihov retardiran sistem, flagovali kao rizicne transkacije i automatski blokirali karticu za digitalno (citaj internet) koriscenje. Njihovi izgovori su navodno da nemaju opciju da trajno skinu blokadu nego samo ad-hoc po pozivu, sto je krajnje retardirano. Meni su cak rekli da mi blokadu mogu privremeno skinuti samo dok sam na telefonu sa operaterom i da dok poziv traje mogu obaviti transakciju - wow.Evo mali update od mene. Virtualna kartica povezana sa aliekspresom nakon 24h deblokade opet ne radi naravno. Kao ni plaćanje preko paypala ili gpaya na koje je povezana prava kartica. Preostaje mi samo da im se načestitam nove godine preko maila i da tražim permanentnu deblokadu bez ikakvih razgovora sa polupismenim operaterkama. Nek proslede svojoj teh. službi i vide šta će. Ne znam šta oni zamišljaju, da me bejbisituju i određuju gde i na šta ću da trošim svoj novac preko interneta? Pošto će me verovatno odbiti preostaje mi samo prelazak u drugu banku. E sad tu već nisam pametan. Sa otp gde imam dinarski račun imam skroz ok iskustvo pa je možda najelegantnije rešenje da tamo samo uzmem i devizni, iako mi je njihova aplikacija užasna. iRačun preko Raiffeisen ne može samo devizni jel? Dajte neki predlog gde paypal plaćanja rade bez problema. Hvala
„Banka zadržava pravo da Korisniku zahteva dodatnu autorizaciju platne transakcije ili pravo
da odbije izvršenje platne transakcije iz opravdanih razloga koji se odnose na sigurnost
aplikacija digitalnog bankarstva, sumnju o neodobrenom korišćenju, korišćenje radi prevare ili druge
bezbednosne razloge. Banka može iz navedenih opravdanih razloga onemogućiti
korišćenje digitalnog bankarstva u svrhu raspolaganja sredstvima na platnom računu.
Banka će u slučaju iz prethodnog stava bez odlaganja obavestiti Korisnika uz navođenje razloga i
obaveza Korisnika u cilju izvršenja platne transakcije, odnosno omogućavanja korišćenja digitalnog
bankarstva za raspolaganje sredstvima na platnom računu. Banka neće obavestiti Korisnika o
razlozima blokade ili zahteva za dodatnom autorizacijom platne transakcije ako je davanje takvog
obaveštenja propisima zabranjeno ili ako za to postoje opravdani bezbednosni razlozi.
U slučaju onemogućavanja korišćenja digitalnog bankarstva Banka će ponovo omogućiti
korišćenje kada prestanu da postoje razlozi za njegovu blokadu.“
BEOGRAD - Zahvaljujući aktivnostima Narodne banke Srbije banke su korisnicima platnih kartica koje su zloupotrebljene, najvećim delom u periodu januar - jun ove godine, korišćenjem nekih globalnih platnih aplikacija vratile 17.205.831 dinara, saopštila je danas centralna banka.
I ja sam imo isti problem prošle godine.Meni je Intesa blokirala MC Gold karticu krajem prosle godine. Imao sam dugu prepisku sa njima kroz 2 prigovora. Insistirao sam da mi posalju listing transakcija, kao i spornu transkaciju zbog koje je kartica blokirana za digitalno koriscenje, na kraju sam to i dobio (jedva). Imao sam Amazon Prime, Spotify i Netflix pretplatu na toj kartici sto su panjevi, odnosno njihov retardiran sistem, flagovali kao rizicne transkacije i automatski blokirali karticu za digitalno (citaj internet) koriscenje. Njihovi izgovori su navodno da nemaju opciju da trajno skinu blokadu nego samo ad-hoc po pozivu, sto je krajnje retardirano. Meni su cak rekli da mi blokadu mogu privremeno skinuti samo dok sam na telefonu sa operaterom i da dok poziv traje mogu obaviti transakciju - wow.
Dakle koristis legitimno karticu na svetski popularnim servisiram, licno potvrdis "rizicne" transkacije da si uradio ali ne vredi ocigledno.
Inace ta izmena je nastala u opstim uslovima prosle godine u oktobru i evo deo uslova gde to i pise:
Ono sto je fascinantno je sto su cak naveli da banka moze ponovo omoguciti koriscenje kada prestanu razlozi za blokadu - sto je i logicno ako nazoves i potvrdis da si ti sa namerom uradio te transakcije i da nije nista maliciozno u pitanju.
Ostalo mi je jos da pisem prigovor NBS jer ocigledno im sistem ne radi kako treba i blokiraju kartice bez razloga korisnicima cak i za sasvim legitimne transakcije, zato se i izvlace na foru da se podnese zahtev za re-izdavanjem na trosak banke. Naravno, ko garantuje da se isto opet ne moze desiti, a evo vec vidim po temi da je nekima blokirana i internet kartica. Kakav idiotizam od banke...
Meni isto za sajt na kojem sam obavljao plaćanja najnormalnije prethodnih nekoliko puta. Ovo sa zvanjem svaki put je van svake pameti.Meni je Intesa blokirala MC Gold karticu krajem prosle godine. Imao sam dugu prepisku sa njima kroz 2 prigovora. Insistirao sam da mi posalju listing transakcija, kao i spornu transkaciju zbog koje je kartica blokirana za digitalno koriscenje, na kraju sam to i dobio (jedva). Imao sam Amazon Prime, Spotify i Netflix pretplatu na toj kartici sto su panjevi, odnosno njihov retardiran sistem, flagovali kao rizicne transkacije i automatski blokirali karticu za digitalno (citaj internet) koriscenje. Njihovi izgovori su navodno da nemaju opciju da trajno skinu blokadu nego samo ad-hoc po pozivu, sto je krajnje retardirano. Meni su cak rekli da mi blokadu mogu privremeno skinuti samo dok sam na telefonu sa operaterom i da dok poziv traje mogu obaviti transakciju - wow.
Dakle koristis legitimno karticu na svetski popularnim servisiram, licno potvrdis "rizicne" transkacije da si uradio ali ne vredi ocigledno.
Imam ja negde taj uređaj. Od kada su omogućili SMS verifikaciju, nisam ga koristio. Besmislen je.Kada smo kod verifikacije, da li neko koristi Mastercard SecureCode CAP i Verified by VISA DPA?
Vidim da je 1000 dinara jednokratno izdavanje čitača. Da li je to neki specijalan čitač ili može da se koristi bilo kakav čitač smart kartica?
Ukoliko ste se do sad logovali u aplikaciju uz otisak prsta, a ne secate se svog PIN koda, molimo Vas da do 8.9.2023. posetite najblizu ekspozituru, kako biste preuzeli nove parametre za aplikaciju.
Prilikom reinstalacije ponovno cete kreirati PIN kod, koji Vam je neophodan za prvo logovanje na novu verziju aplikacije.
Za sva pitanja, na raspolaganju Vam je Kontakt centar Banke na broju telefona 0113108810.
Vasa Banca Intesa
Ne. Ovo je uređaj sa numberpad tastaturom (na kojoj kucaš pin) i ekranom sa koga prepisuješ verifikacioni kod.Да ли се за то можда може користити читач личних и здравствених књижица?
Nema niko jer nije još 09.09.2023.Ja još nemam u ponudi novu aplikaciju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari