Šta je novo?

Banka Intesa

Nova verzija aplikacije je u planu da bude puštena od 09.09.2023.

Klijent će biti obavešten prilikom pokretanja trenutne verzije aplikacije.
 
Mani jutros odbije MC online, odmah se setim ove teme i nakostrešim, jer nemam drugu karticu pri ruci. Pokušam još jednom, prošlo.

Verujem da će prelazak na novu aplikaciju biti drastično lakši nego prošli put.
 
Povlacite sve pare do tad, i spremite se da app ne radi naredne dve nedelje kako treba. :D
Можда забацује апликација па нам да дупле паре. Биле су фантомске исплате, што не би биле и уплате.

Мало мало прочитам да је негде преко банкомат исплаћивао дупло. 😀
 
Ja ne verujem da će biti potpuno nova aplikacija, samo neko malo veće ažuriranje. Ali videćemo za 4 dana
 
Moja je važila do kraja Jula. Dobio sam sms od banke sredinom Jula da mogu novu da preuzmem u ekspozituri.
Pozovi i raspitaj se.
 
Hvala na informaciji! Da li to znači da novu dobijam odmah početkom narednog ili čekam na tu mesec dana :D ?
U najgorem slučaju nakon meseca isteka, ali praksa je da već polovinon ili krajem tekućeg meseca kada ističe stara dobijaš novu.
 
Hvala, zaboravih kako je to prošlo prethodnog puta, ali to je bilo u doba pre pandemije, vreme drugačije teče sada :D
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo mali update od mene. Virtualna kartica povezana sa aliekspresom nakon 24h deblokade opet ne radi naravno. Kao ni plaćanje preko paypala ili gpaya na koje je povezana prava kartica. Preostaje mi samo da im se načestitam nove godine preko maila i da tražim permanentnu deblokadu bez ikakvih razgovora sa polupismenim operaterkama. Nek proslede svojoj teh. službi i vide šta će. Ne znam šta oni zamišljaju, da me bejbisituju i određuju gde i na šta ću da trošim svoj novac preko interneta? Pošto će me verovatno odbiti preostaje mi samo prelazak u drugu banku. E sad tu već nisam pametan. Sa otp gde imam dinarski račun imam skroz ok iskustvo pa je možda najelegantnije rešenje da tamo samo uzmem i devizni, iako mi je njihova aplikacija užasna. iRačun preko Raiffeisen ne može samo devizni jel? Dajte neki predlog gde paypal plaćanja rade bez problema. Hvala
Meni je Intesa blokirala MC Gold karticu krajem prosle godine. Imao sam dugu prepisku sa njima kroz 2 prigovora. Insistirao sam da mi posalju listing transakcija, kao i spornu transkaciju zbog koje je kartica blokirana za digitalno koriscenje, na kraju sam to i dobio (jedva). Imao sam Amazon Prime, Spotify i Netflix pretplatu na toj kartici sto su panjevi, odnosno njihov retardiran sistem, flagovali kao rizicne transkacije i automatski blokirali karticu za digitalno (citaj internet) koriscenje. Njihovi izgovori su navodno da nemaju opciju da trajno skinu blokadu nego samo ad-hoc po pozivu, sto je krajnje retardirano. Meni su cak rekli da mi blokadu mogu privremeno skinuti samo dok sam na telefonu sa operaterom i da dok poziv traje mogu obaviti transakciju - wow.
Dakle koristis legitimno karticu na svetski popularnim servisiram, licno potvrdis "rizicne" transkacije da si uradio ali ne vredi ocigledno.

Inace ta izmena je nastala u opstim uslovima prosle godine u oktobru i evo deo uslova gde to i pise:
„Banka zadržava pravo da Korisniku zahteva dodatnu autorizaciju platne transakcije ili pravo
da odbije izvršenje platne transakcije iz opravdanih razloga koji se odnose na sigurnost
aplikacija digitalnog bankarstva, sumnju o neodobrenom korišćenju, korišćenje radi prevare ili druge
bezbednosne razloge. Banka može iz navedenih opravdanih razloga onemogućiti
korišćenje digitalnog bankarstva u svrhu raspolaganja sredstvima na platnom računu.

Banka će u slučaju iz prethodnog stava bez odlaganja obavestiti Korisnika uz navođenje razloga i
obaveza Korisnika u cilju izvršenja platne transakcije, odnosno omogućavanja korišćenja digitalnog
bankarstva za raspolaganje sredstvima na platnom računu. Banka neće obavestiti Korisnika o
razlozima blokade ili zahteva za dodatnom autorizacijom platne transakcije ako je davanje takvog
obaveštenja propisima zabranjeno ili ako za to postoje opravdani bezbednosni razlozi.

U slučaju onemogućavanja korišćenja digitalnog bankarstva Banka će ponovo omogućiti
korišćenje kada prestanu da postoje razlozi za njegovu blokadu.“

Ono sto je fascinantno je sto su cak naveli da banka moze ponovo omoguciti koriscenje kada prestanu razlozi za blokadu - sto je i logicno ako nazoves i potvrdis da si ti sa namerom uradio te transakcije i da nije nista maliciozno u pitanju.

Ostalo mi je jos da pisem prigovor NBS jer ocigledno im sistem ne radi kako treba i blokiraju kartice bez razloga korisnicima cak i za sasvim legitimne transakcije, zato se i izvlace na foru da se podnese zahtev za re-izdavanjem na trosak banke. Naravno, ko garantuje da se isto opet ne moze desiti, a evo vec vidim po temi da je nekima blokirana i internet kartica. Kakav idiotizam od banke...
 
Tako je. Upravo u oktobru su mi i počeli problemi sa njihovom karticom kada sam u Mađarskoj hteo da dopunim kredit za telefon, ali tad nisam obraćao pažnju. Bila je ona fora visa secure da mi stigne kod za sms verifikaciju koji mora da se unese u roku od 120 sekundi. Meni su te poruke zakasnile za 5 i više minuta pa sam na kraju dopunio dinarskim masterkardom otp banke. Sada mi čak ni skyshowtime pretplata nije prošla za septembar pa sam morao da prebacim pretplatu na ovu otp masterkard dinarsku.

Dakle, gašenje tekućeg i prelazak u neku drugu banku je jedino rešenje nažalost. Nadam se bar da će mi na odmoru na pos terminalima raditi kako treba.
 
Kada smo kod verifikacije, da li neko koristi Mastercard SecureCode CAP i Verified by VISA DPA?
Vidim da je 1000 dinara jednokratno izdavanje čitača. Da li je to neki specijalan čitač ili može da se koristi bilo kakav čitač smart kartica?
 
Meni je Intesa blokirala MC Gold karticu krajem prosle godine. Imao sam dugu prepisku sa njima kroz 2 prigovora. Insistirao sam da mi posalju listing transakcija, kao i spornu transkaciju zbog koje je kartica blokirana za digitalno koriscenje, na kraju sam to i dobio (jedva). Imao sam Amazon Prime, Spotify i Netflix pretplatu na toj kartici sto su panjevi, odnosno njihov retardiran sistem, flagovali kao rizicne transkacije i automatski blokirali karticu za digitalno (citaj internet) koriscenje. Njihovi izgovori su navodno da nemaju opciju da trajno skinu blokadu nego samo ad-hoc po pozivu, sto je krajnje retardirano. Meni su cak rekli da mi blokadu mogu privremeno skinuti samo dok sam na telefonu sa operaterom i da dok poziv traje mogu obaviti transakciju - wow.
Dakle koristis legitimno karticu na svetski popularnim servisiram, licno potvrdis "rizicne" transkacije da si uradio ali ne vredi ocigledno.

Inace ta izmena je nastala u opstim uslovima prosle godine u oktobru i evo deo uslova gde to i pise:


Ono sto je fascinantno je sto su cak naveli da banka moze ponovo omoguciti koriscenje kada prestanu razlozi za blokadu - sto je i logicno ako nazoves i potvrdis da si ti sa namerom uradio te transakcije i da nije nista maliciozno u pitanju.

Ostalo mi je jos da pisem prigovor NBS jer ocigledno im sistem ne radi kako treba i blokiraju kartice bez razloga korisnicima cak i za sasvim legitimne transakcije, zato se i izvlace na foru da se podnese zahtev za re-izdavanjem na trosak banke. Naravno, ko garantuje da se isto opet ne moze desiti, a evo vec vidim po temi da je nekima blokirana i internet kartica. Kakav idiotizam od banke...
I ja sam imo isti problem prošle godine.
Mogu da ti odblokiraju karticu ali ne za stalno već za pojedinačne transakcije, tipa nazoveš ih da odblokiraju karticu, platiš jednu transakciju, oni ponovo vrate blokadu i tako u krug.
Na kraju sam morao izvaditi novu karticu, čeka 15-20 dana da mi je izrade i do tada nisam imao mogućnost za elektronska ino plaćanja, jedino što nisu naplatili onih 200 ili koliko već dinara za tu uslugu, jer su valjda skontali da je i njihova greška.
 
Ukoliko ste se do sad logovali u aplikaciju uz otisak prsta, a ne secate se svog PIN koda, molimo Vas da do 8.9.2023. posetite najblizu ekspozituru, kako biste preuzeli nove parametre za aplikaciju.

Prilikom reinstalacije ponovno cete kreirati PIN kod, koji Vam je neophodan za prvo logovanje na novu verziju aplikacije.

Za sva pitanja, na raspolaganju Vam je Kontakt centar Banke na broju telefona 0113108810.

Vasa Banca Intesa
 
Meni je Intesa blokirala MC Gold karticu krajem prosle godine. Imao sam dugu prepisku sa njima kroz 2 prigovora. Insistirao sam da mi posalju listing transakcija, kao i spornu transkaciju zbog koje je kartica blokirana za digitalno koriscenje, na kraju sam to i dobio (jedva). Imao sam Amazon Prime, Spotify i Netflix pretplatu na toj kartici sto su panjevi, odnosno njihov retardiran sistem, flagovali kao rizicne transkacije i automatski blokirali karticu za digitalno (citaj internet) koriscenje. Njihovi izgovori su navodno da nemaju opciju da trajno skinu blokadu nego samo ad-hoc po pozivu, sto je krajnje retardirano. Meni su cak rekli da mi blokadu mogu privremeno skinuti samo dok sam na telefonu sa operaterom i da dok poziv traje mogu obaviti transakciju - wow.
Dakle koristis legitimno karticu na svetski popularnim servisiram, licno potvrdis "rizicne" transkacije da si uradio ali ne vredi ocigledno.
Meni isto za sajt na kojem sam obavljao plaćanja najnormalnije prethodnih nekoliko puta. Ovo sa zvanjem svaki put je van svake pameti.
 
Kada smo kod verifikacije, da li neko koristi Mastercard SecureCode CAP i Verified by VISA DPA?
Vidim da je 1000 dinara jednokratno izdavanje čitača. Da li je to neki specijalan čitač ili može da se koristi bilo kakav čitač smart kartica?
Imam ja negde taj uređaj. Od kada su omogućili SMS verifikaciju, nisam ga koristio. Besmislen je.
 
Да ли се за то можда може користити читач личних и здравствених књижица?
 
Ukoliko ste se do sad logovali u aplikaciju uz otisak prsta, a ne secate se svog PIN koda, molimo Vas da do 8.9.2023. posetite najblizu ekspozituru, kako biste preuzeli nove parametre za aplikaciju.

Prilikom reinstalacije ponovno cete kreirati PIN kod, koji Vam je neophodan za prvo logovanje na novu verziju aplikacije.

Za sva pitanja, na raspolaganju Vam je Kontakt centar Banke na broju telefona 0113108810.

Vasa Banca Intesa

Malopre odradio deinstalaciju stare i instalaciju nove verzije aplikacije u samoj banci, bez ikakvih problema.
Ja sam mislio ko zna kakakav PIN treba da pamtim... a ono sam PIN koji smo sami odredili za pristup APK.

Jedino sam morao da smanjim font size kako bih prihvatio one uslove sa kojima morate da se saglasite ...
nije prilagođeno nama penzionerima, ali biće i to jednog dana.
 
Да ли се за то можда може користити читач личних и здравствених књижица?
Ne. Ovo je uređaj sa numberpad tastaturom (na kojoj kucaš pin) i ekranom sa koga prepisuješ verifikacioni kod.

SMS je najjednostavniji. Poslednjih nekoliko dana sam u rukama imao samo telefon i završio više plaćanja online.
Nisam imao uslova ni za čitač kartica, ni pristup računaru... Ali čim imam telefon, SMS verifikacija radi posao...
 
Nazad
Vrh Dno