Šta je novo?

Banka Intesa

Kad već pričamo o tome, koristim w2p već par godina i dosta mi se sviđa opcija sa statistikom mesečne potrošnje.
Da li tako nešto postoji i na gpay?
 
Da li je mozda neko upucen da li Sava osiguranje dobijeno preko Intese ukljucuje-pokriva smrt roditelja ili se odnosi iskljucivo na vlasnika racuna u banci. Malo mi je nejasno jer na sajtu osiguranja pominju bracnog partnera i decu ali ne i roditelje. Chat podrska bas i nije bila od neke pomoci a poslovnice osiguranja mi nisu u blizini. Hvala.
 
Poslednja izmena:
Da li je mozda neko upucen da li Sava osiguranje dobijeno preko Intese ukljucuje-pokriva smrt roditelja ili se odnosi iskljucivo na vlasnika racuna u banci. Malo mi je nejasno jer na sajtu osiguranja pominju bracnog partnera i decu ali ne i roditelje. Chat podrska bas i nije bila od neke pomoci a poslovnice osiguranja mi nisu u blizini. Hvala.
Evo ugovor mi je bio pri ruci, možda ti pomogne.
 

Prilozi

  • 16679801904602269189031741619489.jpg
    16679801904602269189031741619489.jpg
    151.4 KB · Pregleda: 36
Hvala.
Tu se nigde ne spominju roditelji a i spominje se smrt kao posledica nesrećnog slucaja ako ja to dobro kontam.
 
Hvala.
Tu se nigde ne spominju roditelji a i spominje se smrt kao posledica nesrećnog slucaja ako ja to dobro kontam.
Da, msm da roditelji ne spadaju pod to. Ali ipak proveri sa nekim stručnijim, ja sam samo imao ugovor pri ruci.
 
Roditelji se generalno ne smatraju članom porodice. Članovi porodice su supružnik (venčan/nevenčan) i maloletna deca (ponegde i starija, ako se redovno školuju).
Obzirom da se u ugovoru roditelji uopšte i ne spominju, nisu obuhvaćeni njime (kao što nisu ni sestre/braća vlasnika računa, itd...).
Pozdrav
 
Imam problem sa obnovom naloga na Netflixu za koji sam na ime plaćanja koristio Intesinu debitnu Internet Visa karticu.
Obziorom da ne prolazi na Netflixu zvao sam već dva puta korisnički Banke i tamo kažu da je sve u redu, osim što su 07.11. imali neke zastoje. Ali juče i danas kada opet pokušavam, i dalje neće.
Korisnički na Netflixu sam kontaktirao takođe prvi put nisu znali šta je, tada je problem bio do tog usporenja u Banci Intesa, a danas mi rekoše sledeće

"There seems to be an ongoing issue for the type of card you are using. We have issues partnering with your bank where your card is coming from. Even if you try multiple times, this card will never work. Best resolution is to use a different mode of payment. I sent you an email about other payment options in case the card you used did not work. We apologize for the inconvenience."

Da li još neko ima sličan problem.
Inače ovo mi je jedina opcija koju trenutno imam za plaćanje preko neta.
 
Roditelji se generalno ne smatraju članom porodice. Članovi porodice su supružnik (venčan/nevenčan) i maloletna deca (ponegde i starija, ako se redovno školuju).
Obzirom da se u ugovoru roditelji uopšte i ne spominju, nisu obuhvaćeni njime (kao što nisu ni sestre/braća vlasnika računa, itd...).
Pozdrav
Pretpostavljao sam ali rekoh aj da pitam.
Znaci ako nemas supruznika i decu ti u stvari nemas porodicu. :D
 
Imam problem sa obnovom naloga na Netflixu za koji sam na ime plaćanja koristio Intesinu debitnu Internet Visa karticu.
Obziorom da ne prolazi na Netflixu zvao sam već dva puta korisnički Banke i tamo kažu da je sve u redu, osim što su 07.11. imali neke zastoje. Ali juče i danas kada opet pokušavam, i dalje neće.
Korisnički na Netflixu sam kontaktirao takođe prvi put nisu znali šta je, tada je problem bio do tog usporenja u Banci Intesa, a danas mi rekoše sledeće

"There seems to be an ongoing issue for the type of card you are using. We have issues partnering with your bank where your card is coming from. Even if you try multiple times, this card will never work. Best resolution is to use a different mode of payment. I sent you an email about other payment options in case the card you used did not work. We apologize for the inconvenience."

Da li još neko ima sličan problem.
Inače ovo mi je jedina opcija koju trenutno imam za plaćanje preko neta.
Verovatno ovo:
Prošlo vreme za edit iznad. Izgleda da je povezano sa nedavno najavljenim izmenama:



Po ovome Intesa sada ima pravo da blokira sasvim legitimne transakcije kao što su obične pretplate na streaming servise ili čak domaće usluge ukoliko oni pomisle da je to rizik.
Pri tome niti su naveli mehanizme na osnovu kojih sistem odluči da transakcija predstavlja bezbednosni rizik, niti koje kartice može sve da obuhvati ili vreme trajanja "blokade". Mene nisu ni obavestili da je kartica stavljena pod "zaštitu".
Ako je suditi po tome kako im sistem do sada funkcioniše (akcenat na novi mobile / e-banking) mislim da će biti popriličan broj "blokiranih" kartica za sasvim legitimne transakcije.
- https://forum.benchmark.rs/threads/banka-intesa.412566/post-6716904
 
Pazi ima smisla ali već dva puta zovem korisnički servis i oba puta kažu da nema problema sa njihove strane.
Priupitaću ih u kontekstu ovog obaveštenja.
 
Vrlo verovatno da osoba iz korisnickog servisa nije upucena u navedene izmene. Ja sam tek iz drugog pokusaja uspeo da dobijem relevantnu informaciju. Zavisi na koga naletis...
Cak ni moj licni magnifica savetnik nije bio upucen da je doslo do ovih izmena koje se odnose na kartice.
Lepo rekoh, bice sve vise legitimno blokiranih kartica zbog lose implementacije mehanizama za prepoznavanje malicioznog pokusaja transkacije...

Spremam se da im napisem prigovor/molbu povodom toga, jer mi je MC Gold kartica jos uvek blokirana za internet placanja. Javicu ovde kako je proslo.
 
Ne mogu da shvatim sta se to desilo sa Intesom.
Kada ce dotaci dno?
Od nekad vodece banke dosli su do toga da izazivaju nepoverenje, ne rade kartice, ne radi aplikacija, ne stizu obavestenja o transakcijama i naravno niko nema pojam sta se desava.
 
Kada im ode dobar deo ljudi, tada će se dozvati pameti. A pošto to mrzi ljude da rade, biće bahati kao i do sada.
 
da li je neko koristio neke od loyalty kartica uz gpay? ja probao malopre sa nama na putu, ali nešto nije htelo. Samo plaćanje je odradilo kako treba, stigao izveptaj i na Wave2pay.
 
Meni je wave2pay dosta značio zbog tačnijeg prikaza realnog stanja računa, ovako moram da računam koliko je rezervisano šta kako blabla.
 
Isti problem, s tim da sam par puta uspeo da platim iz n pokušaja
 
Isti slucaj. Danas zvao call centar, kazu da nije do njih, Ali ima neki problem, pa banka svima zakljucava transakcije da bi sprecila zloupotrebu, ali mogu da odobre transakciju samo dok ste na vezi sa call centrom, pa da ponovo zakljucaju. Moguce da je doslo do nekog curenja podataka kod Alija.
 
Nikad nije do njih. Intesa se raspada bukvalno, šteta.
Ja račun ne gasim iz dva razloga, sentimentalnog jer sam korisnik još od delta banke i drugi, imam račune u još dve druge banke samim tim i bekap za ovakve situacije koje su sve češće i
 
Nijedna još uvek 🙂
Za moje potrebe ni jedna ne nudi što nudi Inteza a dolazimo do toga da Inteza postaje nepouzdana za najosnovnije stvari. Aplikacija dugo nije radila kako treba, kartice svako malo ne možeš da koristiš, novoizrađene kartice se gube zbog nekih grešaka u sistemu koje ne mogu da reše (3 od poslednjih 5 puta mi se desilo, poslednji put sam 2 meseca bio bez kreditne kartice), podrška nema pojma o čemu se radi i uvek je neko drugi kriv). Gužve na šalterima da ne pominjem..
 
Resenje je .....biti u vise banaka

a realno onda su tu Unikredit
NLB Komercijalna i OTP
 
I u Unicreditu ne radi plaćanje za AliExpress, biće da je do njih ipak nešto (do AliExpressa, ipak je 11.11.), a banke blokiraju. U ovom slučaju, verujem da intesa i Unicredit i još neka banka (ne znam koja beše, ima u fb grupi AliExpress Srbija), rade ispravno. Videćemo šta će se desiti sledećih dana.
 
После сваке неуспешне уплате Али ми избаци CSC_7200015.
Објашњење кода о грешци:

Rejected by bank or financial institution, only from whom the detailed reason for rejection can be confirmed.
You may contact your bank to get detailed information or use another card/method instead.
 
Nazad
Vrh Dno