Šta je novo?

Banka Intesa

Kako se u novoj app izlistavaju plaćanja za X period ili sva plaćanja koja u opisu ili primaocu imaju npr. neko ime (osoba kojoj sam uplatio)?
Idem na glavni meni > plaćanja > pa poslednja stavka Moja plaćanja > Izvršeni nalozi onda izaberem filtriranje > Odaberi vremenski period, tu izaberem recimo 1-30 Jun (ili bilo šta drugo), idem nazad korak pa Primeni i dobijem poruku "Nema plaćanja koja odgovaraju tvojim kriterijumima pretrage" !!! 🤦‍♂️

Kriterijum pretrage je bukvalno da mi prikaže sva plaćanja koja sam odradio za period od 1 Juna do 30 Juna.!
Ni stara aplikacija ovde nije briljirala, mogla je max mesec dana da prikaže ali je barem radila.

Umesto toga, ja sam na "naslovnoj" strani gde je prikazan glavni račun išao dole i birao opciju "Prikaži dalje" i tako 250 puta dok nisam našao šta mi je trebalo :poop:

Takođe, u staroj aplikaciji sam mogao da nađem neko plaćanje i ako istoj osobi želim da uplatim ponovo bila je opcija "Ponovi plaćanje" (mislim da se tako zvala) i ta opcija bi "popunila uplatnicu" ja samo upišem iznos i potvrdim plaćanje, u novoj toga nema!!
 
Izeo ih digitalni novcanik, odbijam da koristim ovakvu aplikaciju(i jos je nevidjeno smece). Imam aktiviranu aplikaciju za mobilni telefon i svaki put kad idem preko PC da izvrsim placanje moram unositi kljuc sa mobilne aplikacije sa telefona. Inace, kad sam izlogovan iz aplikacije ta prokletinja i dalje radi u pozadini i salje obavestenja pa cak i kad prodje uplata. Neka hvala , deinstalirao sam jos pre mesec dana, podatke o aktivaciji sam bacio od sad kao penzos cekam u red za placanje papirnim novcem i to ne u intesi. Ziveo papir!
 
Lol, ovo me podsetilo na situaciju, drugi put se logujem u aplikaciju i odma po logovanju iskoči mi ono da aktiviram "Prenesi" opciju (koliko sam nabrzinu shvatio, omogućava da se izvrši uplata nekome samo na osnovu njegovog broja telefona) uglavnom taj prozor ili pop-up nema opciju da ga zatvoriš bez aktiviranja i nastaviš svojim poslom nego ima samo opciju da saznaš više i da aktiviraš, ja izađem iz aplikacije, uđem pono, i dalje isto, ne da mi da uđem u mbanking dok ne aktiviram bladi Prenesi opciju tako da sam morao da je aktiviram pa posle u opcijama deaktivirao.
******ska aplikacija.
 
Spomenuli ste probleme sa plaćanjem. Ja sam bio u Južnoj Koreji i imao sam svakodnevno probleme sa plaćanjem. Nekad prođe odmah, nekad moram po nekoliko puta da ponovim plaćanje (nebitno koja je kartica u pitanju). Nimalo nije bilo prijatno. Specifična stvar za Koreju je da ne koriste bezkontaktno plaćanje nego uvek guraju karticu u čitač. Pin mi nije trebao, samo potpis.
Probao online da kupim esim. Paypal ne prolazi, kaže nemam dovoljno sredstava, iako sam imao. Visa net, visa classic, virtuelna kartica ništa. Na kraju sam odustao. Nemam geografska ograničenja za kartice, nikad nisam ni imao. Ne znam u čemu je bio problem. Ili je do banke ili do čipa na kartici...
 
Spomenuli ste probleme sa plaćanjem. Ja sam bio u Južnoj Koreji i imao sam svakodnevno probleme sa plaćanjem....
Kad spomenu Južnu Koreju i kontekstu Intese, ja imam trenutno problem što čekam od 17.10.2022. uplatu od jedne firme na moj devizni račun. Navodno kod njih je sve OK, ali kad pozovem našu banku da provere prilive nema nigde novog priliva. Kad mi Google šalje uplate stigne za 48 sati. Sada od ovih iz Južne Koreje čekam već skoro nedelju dana.
 
Za te prilive iz inostranstva ranije je NBS uplaćivala na račun banke nakon popunjavanja one čuvene izjave o prilivu sredstva iz inostranstva. Ne znam da li su nešto menjali.
 
Za te prilive iz inostranstva ranije je NBS uplaćivala na račun banke nakon popunjavanja one čuvene izjave o prilivu sredstva iz inostranstva. Ne znam da li su nešto menjali.
Ma da, nego ni za to me nisu zvali.
 
Da se nadovežem na prethodnu poruku gde sam opisao problem sa korišćenjem MC Gold kartice.
Posle razgovora sa podrškom banke rečeno mi je da je uvedena određena "zaštita" na Gold kartice i da se plaćanja (barem moja) tretiraju kao visokorizična za koja oni mogu privremeno da skinu zaštitu pa da ja platim i onda se zaštita vraća.
Navodno je to uvedeno već pre nekog izvesnog vremena, nemaju pojma kada tačno, ali zato jasno kažu da o tome nisu obavestili klijente.

Dakle, pretplate za Netflix, Disney+, Spotify, Amazon Prime, ENP (elektronska naplata putarine - Srbija), itd. se tretiraju kao visokorizična. Jesam li ja ovde lud ili je vreme da menjam banku?
 
Prošlo vreme za edit iznad. Izgleda da je povezano sa nedavno najavljenim izmenama:

U tački 2.4. Opštih uslova poslovanja vrše se sledeće izmene:
dodaju se stavovi 10-12. koji glase u svemu kako sledi:

„Banka zadržava pravo da Korisniku zahteva dodatnu autorizaciju platne transakcije ili pravo da odbije izvršenje platne transakcije iz opravdanih razloga koji se odnose na sigurnost aplikacija digitalnog bankarstva, sumnju o neodobrenom korišćenju, korišćenje radi prevare ili druge bezbednosne razloge. Banka može iz navedenih opravdanih razloga onemogućiti korišćenje digitalnog bankarstva u svrhu raspolaganja sredstvima na platnom računu.
Banka će u slučaju iz prethodnog stava bez odlaganja obavestiti Korisnika uz navođenje razloga i obaveza Korisnika u cilju izvršenja platne transakcije, odnosno omogućavanja korišćenja digitalnog bankarstva za raspolaganje sredstvima na platnom računu. Banka neće obavestiti Korisnika o razlozima blokade ili zahteva za dodatnom autorizacijom platne transakcije ako je davanje takvog obaveštenja propisima zabranjeno ili ako za to postoje opravdani bezbednosni razlozi.
U slučaju onemogućavanja korišćenja digitalnog bankarstva Banka će ponovo omogućiti korišćenje kada prestanu da postoje razlozi za njegovu blokadu.“;

Po ovome Intesa sada ima pravo da blokira sasvim legitimne transakcije kao što su obične pretplate na streaming servise ili čak domaće usluge ukoliko oni pomisle da je to rizik.
Pri tome niti su naveli mehanizme na osnovu kojih sistem odluči da transakcija predstavlja bezbednosni rizik, niti koje kartice može sve da obuhvati ili vreme trajanja "blokade". Mene nisu ni obavestili da je kartica stavljena pod "zaštitu".
Ako je suditi po tome kako im sistem do sada funkcioniše (akcenat na novi mobile / e-banking) mislim da će biti popriličan broj "blokiranih" kartica za sasvim legitimne transakcije.
 
Katastrofa. Citao sam to ,kad su poslali, i ne verujem. Nisam do sada imao neprijatno iskustvo ali ocekujem svakog trenutka.
 
danas mi ne dade na salteru da podignem sa dinarskog preduzetnika samo sa licnom kartom, zaboravio sam pecat, to se bas striktno postuje izgleda?
 
Evo ja sam već imao to neprijatno iskustvo. VISA virtuon sa koje plaćam više od pola godine MS Game Pass je blokirana pre neki dan prilikom zadnjeg pokušaja naplate Game Pass-a. Zvao sam podršku i rečeno mi je da je blokirano kao rizična transakcija. Kažu ajde sad ćemo da ti pustimo da prođe. Jedva sam se ubedio sa njima da mi to odblokiraju za stalno u nadi da neću morati svakog meseca da ih zovem. Navodno neću morati mada sa njima je sve moguće.
 
Meni je MC Gold vezana za Netflix pretplatu, do sada nije bilo problema.
Da li ova zaštita postoji i za virtuelne MC?
 
danas mi ne dade na salteru da podignem sa dinarskog preduzetnika samo sa licnom kartom, zaboravio sam pecat, to se bas striktno postuje izgleda?
Ukoliko na OP obrascu imaš pečat, onda mora. Ako si im prilikom otvaranja računa rekla da nemaš pečat, nikome ništa.

Pre nekoliko dana sam menjao sedište pravnog lica, Intesa me upropastila sa brojem papira. Pečat nisam menjao, ali sam opet popunjavao OP obrasce za sve račune. Pošto sam prvo rekao da nemam pečat, kaže, nije problem, onda sve radite bez pečata. Račun bio blokiran deo dana, dok to nije rešeno.

U OTP banci je na telefonski poziv bilo:"Samo trenutak... Aha, naš sistem je to tad i tad povukao sa NBS. Sve je promenjeno na te i te podatke. Da li ste zainteresovani za dinarski kredit za obrtna sredstva?".
 
Platio malopre jedan račun.
U staroj aplikaciji sam obično pronašao isto to plaćanje od prošlog meseca i išao na "Ponovi plaćanje" ali toga više nema,
unesem sve pnovo (gomilu polja, ništa ne liči na uplatnicu), uglavnom platim i sad tu ima par opcija, ja hteo da napravim neku formu da ne moram sledeći mesec ponov da unosim sve podatke jer se samo poziv na broj menja i zeznem se, stisnem "Trajni nalog", bilo mi je jasno da to nije ono što sam hteo čim mi je prikazao opcije ali, nema izlaska it toga, možeš samo da kreiraš trajni nalog i to je to, nema "neću, odustajem, nisam to hteo, vrati me nazad prokletinjo". ... Ništa, idemo opet kill app jer tako je banka intesa zamislila, ne! :poop:
 
Ja ponavljam plaćanja ovako:
1. Meni u gornjem levom uglu
2. Plaćanja
3. Moja plaćanja
4. Izvršeni nalozi
5. Tri tačke na nalogu koji se kopira i onda kopiraj nalog

Ovo je na aplikaciji, ne znam kako je na web verziji.
 
Sta treba da spremim sve za ponovno aktiviranje aplikacije nakon promene telefona? Ja ne znam gde mi je onaj inicajlni kod i sta vec.. Jel mora uzivo ili moze i kontakt centar da zavrsi stvar?
 
Kontakt centar
 
Sta treba da spremim sve za ponovno aktiviranje aplikacije nakon promene telefona? Ja ne znam gde mi je onaj inicajlni kod i sta vec.. Jel mora uzivo ili moze i kontakt centar da zavrsi stvar?
Ako si već promenio telefon, zovi kol centar.

Ako nisi, uđi u aplikaciju - idi u podešavanja i onda u sigurnost. Tu ćeš da vidiš "izmeni kod za reaktivaciju". To ti je jedan deo.
Drugi deo (ID korisnika) - odjavi se i dole u opcijama onim idi na #withKEY i gore ćeš videti ID korisnika.
 
Ako si već promenio telefon, zovi kol centar.

Ako nisi, uđi u aplikaciju - idi u podešavanja i onda u sigurnost. Tu ćeš da vidiš "izmeni kod za reaktivaciju". To ti je jedan deo.
Drugi deo (ID korisnika) - odjavi se i dole u opcijama onim idi na #withKEY i gore ćeš videti ID korisnika.
Nisam promenio, još sam na staroj sve ok.
Super, hvala za info..
 
Kako u moby aplikaciji da podesim da kada mi prilev stigne na racun dobijem sms poruku o prilivu.
Ovo sam ranije imao na staroj aplikaciji ali sada nemam. Ili moram da idem u ekspozituru.
 
Ali nije sms , vec moram da otvaram aplikaciju i gledam notifikaciju.
 
U pravodu nema više SMSova, mora aplikacija da ti ima dozvolu da izbacuje obaveštenja...
 
Da još jednom ponovimo, ID korisnika smo svi dobili na e-mail prilikom prelaska na novu aplikaciju. Mail sadrži dva PDF fajl, a filename jednog od njih je ID korisnika.

Reaktivacioni ima 6 cifara, stavi ga da bude isti kao PIN, jer i on ima 6 cifara.
 
Kako se proverava potrosnja virtuelne kartice? Jednu napravio za Visu jednu za Master, odredio neki limit i sad ne mogu da pronadjem koliko sam od tog limita potrosio.
 
Kako se proverava potrosnja virtuelne kartice? Jednu napravio za Visu jednu za Master, odredio neki limit i sad ne mogu da pronadjem koliko sam od tog limita potrosio.
Ne moze da se proveri potrosnja (barem ja nisam nasao), pamtim onako otprilike 😵‍💫🥴😅
 
Nazad
Vrh Dno