Šta je novo?

Banka Intesa

Danas sam prebacio na Hit plus račun. Iznenađujuće, završeno za 10 min. :)
 
Ja bio u ekspozituri da prebacim na Magnifica. Instalirao opet novu app, ali dosta stvari ne radi. Instaliraću staru da vidim da li će mi raditi opet možda.
 
Meni isto tako nije u pocetku radilo skoro nista u novoj app, ali je proradilo u narednih sat vremena sve osim otiska prsta
 
Meni isto tako nije u pocetku radilo skoro nista u novoj app, ali je proradilo u narednih sat vremena sve osim otiska prsta
Probaj za otisak prvo samo prvu opciju pa posle drugu. Meni nije htelo kada sam hteo obe odjednom da aktiviram.
 
probao i to, kaze internal service error
 
Da li je neko koristio plaćanje ka inostranstvu sa ovim IBAN u aplikaciji? Ne znam da li da pokušavam uplatu jer je nova aplikacija ili idem direkt u banku. Ima li neko ideju kolike su provizije za slanje 200e?
SHA ili OUR? Sumnjam da iko zna da ti kaže napamet. Moje iskustvo je da je Intesa među skupljim bankama za inostrana plaćanja. Ali izuzetno brzo ide prenos (Nemačka sutradan).
 
Ako sam dobro procitao ljudi pisu da Intesa Banka za Visa Electron karticu naplacuje mesecnu naknadu. Ja godinama imam tu karticu kao i otvoren devizni racun kod njih, i koliko znam to je besplatno, naravno uzimali su procenat od transakcija. Da li se nesto promenilo u medjuvremenu, jer nebi hteo da mi se gomila neki dug jer slabo i koristim PayPal u poslednje vreme?
 
Nikada Intesa nije uzimala procenat od bilo koje transakcije kada je koriscenje Visa Electron u pitanju. Jednostavno su privremeno zaduzivali nekoliko procenata vise ali kada se proknjizi, razlika se vrati na racun i sve bude skinuto tacno u cent. Sto se tice odrzavanja promenilo se - nije vise besplatno nego ce da naplacuju 120 din mesecno ako imas novca na racunu. Ako je stanje 0 onda se nista ne skida tj. ne teraju u minus.
 
Dakle, novi sistem im je raspadanje...

Probam da napravim virtuelnu karticu u mobi aplikaciji (iOS), odbije me na poslednjem koraku, kaže "Dogodila se greška". Probam na web aplikaciji - uspem.

Probam da prebacim 1€ sa jednog na drugi devizni račun - kaže "Transakcija je odbijena", a onda vidim da ju je ipak izvršio. Isto ponašanje i na webu i na mobi.

Jel se dešava još nekom ovo?
 
Poslednja izmena:
Polako samo, kad su prošli put "unapredili" sistem, pa pola godine je trebalo da sve proradi :)
 
^ I šta sad, mi kao korisnici treba da ćutimo i trpimo?
Bitno da su sve moguće naknade povećali.

@desp Inače koja ti je bila kalkulacija za HIT plus, pošto i ja nešto kalkulišem da mi je to najbolja opcija jer osnovni HIT i jedan devizni račun već košta koliko i HIT Plus, a ovde je jeftinija e-transakcija za 5 dinara po uplatnici i imaš još i ono zdravstveno osiguranje (ako to uopšte funkcioniše u praksi, zlu netrebalo)...
 
Dakle, novi sistem im je raspadanje...

Probam da napravim virtuelnu karticu u mobi aplikaciji (iOS), odbije me na poslednjem koraku, kaže "Dogodila se greška". Probam na web aplikaciji - uspem.
Jel ovo neka posebna usluga koja mora prvo da se uključi ili? Ja nemam nikakvih opcija niti pomena o virtualnim karticama u android i web aplikaciji.
 
Nova app samo lepo izgleda :( Ne radi im:

  • menjačnica
  • obaveštenja za račune
  • chat
  • virtuelne kartice
  • ...
 
Ja sam primetio da u nekim situacijama ako nešto potvrđujem otiskom prsta da dobijam grešku servera, a ako odaberem da potvrdimo sa pin-om sve bude u redu (konkretno plaćanje preko IPS skeniraj).

U svakom slučaju ko ne želi ova cimanja neka ostane na staroj aplikaciji. Meni stara više ne radi nakon aktiviranja nove, što su mi i potvrdili iz banke da je tako predviđeno.

edit: potvrđujem da isti trik radi i kod blokiranja virtuelnih kartica, u poslednjem koraku kada traži da potvrdim akciju, ako to uradim otiskom prsta, javlja mi "internal service error", ako to odradim upotrebom pin-a, sve prolazi normalno. Baš volim kad sam free beta tester :/
 
Da li su nekome proradile notifikacije u aplikaciji? Meni je jedina notifikacija koja radi ona za prijavu na web banking sa Intesinog sajta.
 
Imenjace, ne potvrdjuje to za pin bar ne na iOS u. 😉 . Testirao ali kod mene isto, serversku gresku izbacuje tamo gde je i inace izbacivao.
 
Meni nece da prodje placanje uopste kad se na kraju verifikujem fingerprintom, a kad ukucam PIN onda prodje.
Fenomenalna aplikacija, nema sta.

Alfa verzija.
 
Nema potrebe da mracimo toliko, polako, ipak je ovo velika promena... Strpimo se malo, proradice valjda sve...

...ili nece... :unsure:
 
Upravo su popravili menjačnicu. Uspeo sam da kupim evro i još sam dobio i dve push notifikacije: o odlivu sa dinarskog računa i prilivu na devizni račun.
 
Očigledno žele da smanje broj korisnika. Ima li neka druga banka sa besplatnom ovom uslugom i korektnim online bankarstvom. Cilj je što manje odlazaka u banku :)

Ovo je kap koja je prelila čašu.

Komercijalna, Eurobank, AIK, Raiffeisen, Mobi, MTS još mesec dana...
 
Komercijalna, Eurobank, AIK, Raiffeisen, Mobi, MTS još mesec dana...
Šta se dešava nakon mesec dana? Hoće li i posle tih mesec dana ostati neka koja će imati npr besplatno i dalje online bankarstvo?
 
Dakle, novi sistem im je raspadanje...

Probam da napravim virtuelnu karticu u mobi aplikaciji (iOS), odbije me na poslednjem koraku, kaže "Dogodila se greška". Probam na web aplikaciji - uspem.

Probam da prebacim 1€ sa jednog na drugi devizni račun - kaže "Transakcija je odbijena", a onda vidim da ju je ipak izvršio. Isto ponašanje i na webu i na mobi.

Jel se dešava još nekom ovo?
Gde na web aplikaciji imas opciju za virtualne kartice?
 
Ovde niko nista ne cita🤣🤣🤣
 
Još uvek nisu izbacili neko korisničko uputstvo za Intesa Mobi. Da li je ideja virtuelne kartice da iskoristis karticu i kad ti nije fizicki pri ruci ?
 
Ideja virtuelne kartice je da se koristi za internet plaćanja. One mogu biti jednokratne ili višekratne (podešava se rok trajanja od 1 do 12 meseci). Prilikom kreiranja kartice, bira se za koju je fizičku karticu vezana i koliki je maksimalni limit potrošnje. Kada se generiše kartica, prikaže se njen broj, datum isteka i CVV kod. Kartica se u bilo kom trenutku može blokirati, nakon čega se praktično briše.
 
31.5. naplatili odrzavanje Hit racuna po starom, 300 din. Juce placao neke zaostale racune za komunalije, naplaceno 20 din za transakciju, ali samo za placanje van Intese.
EPS ima racun u drugoj banci i tu je naplaceno 20 din, Infostan i Telekom su u Intesi, nema naplacene provizije.
 
Nazad
Vrh Dno