Šta je novo?

Banka Intesa

To mi je onda super, sbb ionako plaćam karticom na netu a telekom dosta puta preko računa jer malo malo pa im ne radi sajt.
 
Toliko sam razočaran Intesom i njenim pokušajem sa ovom novom aplikacijom, ubili su me u pojam. Bio sam naivan i u subotu sam počeo da instaliram novu aplikaciju, zabola je prilikom prvog pokretanja, telefon mi je bio rutovan i uklonio sam rut, ali spasa nije bilo. Sačekao sam ponedeljak i zvao CC gde su mi ljubazno rekli da moram u ekspozituru. U ekspozituri sam bio juče i danas, sistem im je u raspadu i ne mogu da mi dodele nove parametre. Dva dana gubim vreme i živce zbog njihove nesposobnosti, ali vrhunac je što nemaju pojma kada će uopšte imati pristup tom delu sistema i mogućnost da mi dodele nove parametre. Stara aplikacija mi više ne radi (sama prestala) i ja sad već 5 dana nemam elektronsko bankarstvo a preko mi je potrebno.
Podigli su cene i srozali uslugu, razumem da bude neke "dečje bolesti" ali ovo je baš preterano, na žalost zbog stambenog kredita moram da ostanem kod njih, inače im ne bih više ušao u banku.
 
mislim da mozes da reaktiviras online staru app
 
^
Kada sam pitao službenicu u banci rekla mi je da ne može da se reaktivira stara aplikacija. Video sam da je ovde bio ostavljen neki link ali nisam mogao da ga otvorim. Ako možeš uputi me kako da pokušam
 
Nije baš sjajna u mnogim segmentima ova nova aplikacija, i pored svih novih nameta, mora se razmisliti možda i o drugim solucijama ali treba ozbiljno istraživanje tržišta...
Nego, ja trenutno imam veći problem, nova mob aplikacija maltene ne radi na rootovanim telefonima, iako je sve ove godine radila bez problema, izbacuje da joj se ne sviđa bezbednosni ambijent trt mrt... Ima li načina da se ovo prevaziđe tj. reši, jer ovako i bez mob aplikacije je suludo zadržati se kod njih, a da menjam telefon i način korišćenja mi ne pada na pamet...
 
@dEXE Ja nisam uspeo, probao apsolutno sve i neće. Čim sam uradio unroot, aplikacija proradila. Čudi me da nekom radi na rootovanom uređaju, a nekom ne.
 
Kome se obratiti za pomoc? NBS? Ili zastita potrošača mada nznm koliko oni imaju veze sa bankom?

No, slučaj majke kojoj su prošle godine ukrali sa računa jednu ratu kredita i nikad nije vraćen novac. U vreme korone kad si mogao da stopiras isplatu kredita. A ustanovljeno je da je neki radnik krao mušterije preko kredita ne znam kako...U Novom Sadu se radi, teske neke malverzacije između zaposlenih. Ispada da tamo imaju svi pristup tvom novcu. To su moji progutali i zaboravili.

Sada sveže, ćale ode na bankomat Intesin, ukuca 10.000din dobije potvrdu i skine mu sa računa a novac ne izađe. Ode preko u Erste na bankomat digne 5000din jer mu hitno treba, tu novac dobije. Uveče gleda preko aplikacije obaveštenje 2 transakcije 10.000din i 5000din. Obe transakcije su tu bile naplaćene i rezervisan novac. Direktor banke kaze nije bilo viska novca u bankomatu, i odbijaju da gledaju kamere. To se desilo 04.maja. Podneo je reklamaciju u banci. Ali nikakav dokaz on nema da nije uzeo pare samo na kameri bi moglo da se vidi. Danas gledamo transakcije, ladno su obrisali iz istorije transakciju 10.000din ali mu nisu vratili novac. On uporno tvrdi da zna tačno da su mu skinuli novac, a nije vraćen. A sad na sve to, ne postoji transakcija u istoriji a pre 2 nedelje je bila tamo.

Kome ovo prijaviti? Narodna banka?
 
@dEXE Ja nisam uspeo, probao apsolutno sve i neće. Čim sam uradio unroot, aplikacija proradila. Čudi me da nekom radi na rootovanom uređaju, a nekom ne.
Uspelo mi na kraju, mora sem aplikacije banka Intesa i sama magisk app da se hajduje tj. preimenuje u opcijama... Sad bar radi...
 
Kome se obratiti za pomoc? NBS? Ili zastita potrošača mada nznm koliko oni imaju veze sa bankom?

No, slučaj majke kojoj su prošle godine ukrali sa računa jednu ratu kredita i nikad nije vraćen novac. U vreme korone kad si mogao da stopiras isplatu kredita. A ustanovljeno je da je neki radnik krao mušterije preko kredita ne znam kako...U Novom Sadu se radi, teske neke malverzacije između zaposlenih. Ispada da tamo imaju svi pristup tvom novcu. To su moji progutali i zaboravili.

Sada sveže, ćale ode na bankomat Intesin, ukuca 10.000din dobije potvrdu i skine mu sa računa a novac ne izađe. Ode preko u Erste na bankomat digne 5000din jer mu hitno treba, tu novac dobije. Uveče gleda preko aplikacije obaveštenje 2 transakcije 10.000din i 5000din. Obe transakcije su tu bile naplaćene i rezervisan novac. Direktor banke kaze nije bilo viska novca u bankomatu, i odbijaju da gledaju kamere. To se desilo 04.maja. Podneo je reklamaciju u banci. Ali nikakav dokaz on nema da nije uzeo pare samo na kameri bi moglo da se vidi. Danas gledamo transakcije, ladno su obrisali iz istorije transakciju 10.000din ali mu nisu vratili novac. On uporno tvrdi da zna tačno da su mu skinuli novac, a nije vraćen. A sad na sve to, ne postoji transakcija u istoriji a pre 2 nedelje je bila tamo.

Kome ovo prijaviti? Narodna banka?
Kako mogu da sakriju? Prostim poređenjem dva uzastopna izvoda, tih 10k mora da ode na nešto. Ili poslednji izvod, pa lista svih transakcija do sada.
 
Dajte link od te nove web aplikacija posto sam ja to propustio nekako :D
 
Nikada Intesa nije uzimala procenat od bilo koje transakcije kada je koriscenje Visa Electron u pitanju. Jednostavno su privremeno zaduzivali nekoliko procenata vise ali kada se proknjizi, razlika se vrati na racun i sve bude skinuto tacno u cent. Sto se tice odrzavanja promenilo se - nije vise besplatno nego ce da naplacuju 120 din mesecno ako imas novca na racunu. Ako je stanje 0 onda se nista ne skida tj. ne teraju u minus.
Imam 2 devizna računa otvorena. Jedan za internet karticu, drugi za vizu klasik. Po potrebi evre prebacujem na internet karticu. Nisu skidali održavanje za sada ni na jednom. Hteo sam da ugasim ovaj za internet karticu, ali sačekaću još malo. Ukoliko je istina da neće naplaćivati održavanje za one račune na kojima je krajem meseca stanje 0€ zadržaću oba.
 
Poslednja izmena:
Imam 2 devizna računa otvorena. Jedan za internet karticu, drugi za vizu klasik. Po potrebi evre prebacujem na internet karticu. Nisu skidali održavanje za sada ni na jednom. Hteo sam da ugasim ovaj za internet karticu, ali sačekaću još malo. Ukoliko je istina da neće naplaćivati održavanje za one račune na kojima je krajem meseca stanje 0€ zadržaću oba.
Ne bih se uzdao u ovo poslednje.
Inace, novo dodeljeni savetnik je tezak ***** (prosla savetnica unapredjena), tako da mora da se menja :D
 
Da li ste nekad čuli za slučaj odbijanja zahteva za izdavanje kreditne kartice ( u pitanju je Mastercard Gold u okviru ovog novog Magnifica paketa računa) ? Razlog su godine starosti....
Da li to procenjuju bankari ili neko iz kartičarske organizacije ?
 
pa mislim da su ti uslovi slicni kao i za dobijanje kredita... Jel ima negde online da se podnese zahtev za mastercard gold? bilo je iz online bankinga pre 5 dana, sada ga nema...
 
Tacno tako,cale imao do skoro master kard kreditnu,istekla i nisu hteli da mu izdaju novu.Preko 68 nece
 
Zaboravih da probam da li radi jer sam već podigao pare bio..
 

Prilozi

  • IMG_20210602_231302.jpg
    IMG_20210602_231302.jpg
    138.1 KB · Pregleda: 126
Kako mogu da sakriju? Prostim poređenjem dva uzastopna izvoda, tih 10k mora da ode na nešto. Ili poslednji izvod, pa lista svih transakcija do sada.
Pa dobio je juce-prekjuce izvode za april i maj jer je trazio. Nema transakcije. Kako sada proveriti, zasto je transakcija nestala a novac nije vracen...? U aplikaciji pod transakcijama je imao 10.000din transakciju, i sad kad se trazi vise ne postoji...??? I opet kazem, novac nije vracen.
 
@Mixer93
Moras uzeti aprilski izvod tj. stanje, i onda rucno odbiti sve odlive koje imas u majskom izvodu, i ako se stvarno ne poklapa stanje, to je dokaz da su ti nestale pare, na osnovu cega se mozes najpre zaliti samoj banci, pa ako to ne uspe, mozes i tuziti.
 
Imam 2 devizna računa otvorena. Jedan za internet karticu, drugi za vizu klasik. Po potrebi evre prebacujem na internet karticu. Nisu skidali održavanje za sada ni na jednom. Hteo sam da ugasim ovaj za internet karticu, ali sačekaću još malo. Ukoliko je istina da neće naplaćivati održavanje za one račune na kojima je krajem meseca stanje 0€ zadržaću oba.
Po nekoj logici stvari, očekujem da će naplaćivati samo devizni na kome štekaš pare, ne i internet gde možeš da prebacuješ kako ti se prohte. Takođe imam oba računa i čekam da vidim kako će naplaćivati...
 
Pa dobio je juce-prekjuce izvode za april i maj jer je trazio. Nema transakcije. Kako sada proveriti, zasto je transakcija nestala a novac nije vracen...? U aplikaciji pod transakcijama je imao 10.000din transakciju, i sad kad se trazi vise ne postoji...??? I opet kazem, novac nije vracen.
Ako transakcija nema, a novac je nestao, onda majski izvod ne može da se složi (nedostaje 10k).
Preračunaj ručno, videćeš da je sve tu.
 
Sad mi nešto pade na pamet, jedna od poenti usluge #withCASH je da možeš podići pare sa bankomata kada kartica nije kod tebe. Šta raditi ako je bankomat u onoj 24h zoni van radnog vremena banke, kako otvoriti vrata?
 
NFC? Autorizacija telefona?
 
Rukom?
 
@spavach kako kako? pa #withCASH! Salu na stranu, to jeste problem, ali je stvarno dobra usluga ako zelis da posaljes dete ili nekog treceg da digne novac na bankomat koji je fizicki dostupan i bez kartice.
Ali kao sto vec neko rece, izgleda da ce im stvarno trebati meseci da se "oporave" od unapredjenja, poslao sam im spisak bugova koje sam primetio na prvu, a kladim se da su drugi iskopali jos vise.

@Djilkosh_Ns koliko sam video u svim 24h zonama je citac smart card koji cita platnu karticu, mislim da im je preskupo da menjaju sav hardware, pre ce da dozvole da udjes sa licnom sa cipom
 
Sad mi nešto pade na pamet, jedna od poenti usluge #withCASH je da možeš podići pare sa bankomata kada kartica nije kod tebe. Šta raditi ako je bankomat u onoj 24h zoni van radnog vremena banke, kako otvoriti vrata?
Jako dobra poenta, u Valjevu samo karticom može.
Hvala bogu blizu su još dva bankomata koji su na otvorenom tako da nije toliki problem u malom gradu.
 
Jel pocelo mesecno odrzavanje racuna za visa internet karticu?
 
Nazad
Vrh Dno