Šta je novo?

Banka Intesa

Хвала на информацији, када решим проблем јављам како сам то урадио.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Odbijeno plaćanje infostana preko ips skeniraj. Verovatno nema veze sa intesom jer sam ostale račune platio. Jel ima još neko problem da plati infostan?

Meni se ovo prošle godine desilo dva puta. Jednom nisam primetio i preneo sam u sledeći mesec račun. Poslao im pitanje za razlog, odgovor je bio da ne znaju.
 
Imbecilna banka, uopšte ne mogu da instaliram Mobi aplikaciju da bi ušao u nalog, zaledi se na prvoj slici sa mostom, a preko weba ne može, neverovatno..
 
Jel za aktivaciju ove usrane aplikacije da bi imao pristup racunu mora da se ide u banku? Nasao sam kao online bez odlaska u banku ali prijavljuje gresku svaki put, a greske nikakve nema.
 
@_hypnotic_ to je za Intesa Online koji je ugašen. Bez odlaska u banku je moguća jedino reaktivacija, ali ti je neophodan aktivacioni kod.
 
@_hypnotic_ kada kontaktiraš ili odeš u banku, možda nije loša ideja da malo prilagodiš rečnik, jer ako kreneš ovako kao na forumu, biće sasvim Ok da te vozaju od operatera do operatera ili od šaltera do šaltera i na kraju spontano ubede da udješ u ne baš kratku proceduru za zatvaranje računa.
 
Svakom rečnik po zasluzi, a što se tiče zatvaranja računa ne moraju uopšte da me ubeđuju, jer ću prvi to da pokrenem.
 
Drustvo nesto se ne snalazim sa aktivacijom mobilne app, pa sam hteo ovde da kukam za pomoc :D
Naime uzeli smo supruzi novi telefon pa me zanima da li je moguce da aktiviramo aplikaciju na njemu uz pomoc starog (dok ga jos uvek nismo formatirali)?
Kada odem tamo na reaktivaciju trazi mi ili QR kod ili brojeve koje ne znamo koji su, pretpostavljao sam da nekako moze da se migrira sa jednog na drugi telefon, al ono, izgleda da ne moze...
 
Drustvo nesto se ne snalazim sa aktivacijom mobilne app, pa sam hteo ovde da kukam za pomoc :D
Naime uzeli smo supruzi novi telefon pa me zanima da li je moguce da aktiviramo aplikaciju na njemu uz pomoc starog (dok ga jos uvek nismo formatirali)?
Kada odem tamo na reaktivaciju trazi mi ili QR kod ili brojeve koje ne znamo koji su, pretpostavljao sam da nekako moze da se migrira sa jednog na drugi telefon, al ono, izgleda da ne moze...


Reaktivacija aplikacije​

Preuzmite aplikaciju za Banca Intesa mobilno bankarstvo na Apple Store-u ili Google Play Store-u.

Kako biste otpočeli proces Reaktivacije, potreban vam je:

  • Korisnički broj (ovaj broj se nalazi u Ugovoru digitalnog bankarstva)
  • Kod za reaktivaciju (kreiran prilikom prve aktivacije)
Ova dva koda su preduslov procesa "Reaktivacije".

Koraci za Reaktivaciju su sledeći:

  1. Instalirajte aplikaciju mobilnog bankarstva.
  2. Prevucite ekran na desno i izaberite opciju "Klikni OVDE za reaktivaciju".
  3. Unesite Korisnički kod i Recovery kod.
  4. Unesite aktivacioni kod koji ste dobili putem SMS-a.
  5. Kreirajte PIN kod za logovanje u aplikaciju.
  6. Prihvatite navede uslove.
  7. Možete početi sa korišćenjem aplikacije digitalnog bankarstva
Evo sa sajta banke
 
Da, da, to sam nasao i ja, ali mislim da nemamo kod za reaktivaciju 🤦‍♂️
 
Ako koristi normalno na drugom telefonu, tamo imas id broj i valda zna pin sa kojim se loguje. Te dve stavke ti trebaju da je ponovo reaktiviras.
 
Uspeo sam, veliko hvala!

Prvo mi je trazio QR kod koji nemam, ali onda mi je izasao ovaj deo gde ide preko id korisnika :)
 
Moze li Intesa aplikacija na vise uredjaja, npr dva tel i tablet?
Ne. Imaš pravo na jednu autorizaciju, a preko tableta bi recimo mogao da pristupiš putem browsera (katanac u gornjem desnom uglu na početnoj strani Intezinog sajta), ali telefon mora da ti bude mToken generator za withKEY.
 
Jel vam rade plaćanja preko mob aplikacije danas? Probao da platim infostan, posle minut stigne da je odbijen nalog, i tako nekoliko puta.
 
@boki78 besplatna promena pina na bankomatu se takođe računa kao transakcija.
Uji, da li si siguran da je promjena pina za Intezine kartice (ili bar MC Gold) besplatna?
Nisam dugo gledao tarifnik, ali cini mi se da ranije ta usluga nije bila free (mada moguce da sam pobrkao sa nekom drugom bankom).
 
Uji, da li si siguran da je promjena pina za Intezine kartice (ili bar MC Gold) besplatna?
Nisam dugo gledao tarifnik, ali cini mi se da ranije ta usluga nije bila free (mada moguce da sam pobrkao sa nekom drugom bankom).
Naplaćivali su jedno vreme pa prestali, kao i ostale banke. Za NLB jedino nisam siguran, ali ne bi trebalo ni oni (Jorgovanka je nekom prilikom izjavila za medije da će raditi sa bankama na tome da se ukinu neke egzotične naknade poput promene pina na bankomatu).
 
Никако да напишем у вези мог проблема са плаћањем и MC картицом. У питању је био мој пропуст, прва реченица у њиховом папирном упуству је да ако се картица преузме у банци одмах буде активна. Ја са то прескочио и кренуо да читам упуство за активацију картице ако стигне поштом. Дакле одмах ми је била активна нова картица а ја сам покушавао да платим старом.
У сваком случају мој превид.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Krenula i Intesa sa “dovedi nekoga pa vam dajemo pare”. 3000 za gospodu😁
 
Koja je koncepcija, šalju pozivnice na mejl?
Edit: Da, ali... ne može na lepe oči i mora prenos zarade. Dakle, ipak ništa od ovoga.
 
Poslednja izmena:
Taman kad zeni nesto opet menjaju u raspaloj Eurobanci, pre neki dan joj rekao, ajde ti lepo u Intesu. :D
Doduse nista mi nije stiglo ovako na email jos uvek.
 
Da,mora prenos zarade ili penzije.
 
Evo da upoznam ostale za informaciju dobijenu od call centra Inteze.
Naime, formirao sam virtuelnu kreditnu karticu za jednokratno placanje i stavio rok vazenja jos 6 meseci. Nju sam upotrebio za rezervaciju preko booking. Nekon mesec dana u aplikaciji vidim da nema te virtuelne kartice.
Call Centar mi je rekao da jednokratne kartice imaju rok 15 dana bez obzira koliko sam na naveo.
E sad moram da vidim sa bookingom da olatim drugom karticom .
 
Nidje veze...
 
Po mom iskustvu, nije tako. Moguće je da je booking zadužio karticu nešto sitno, da je proveri, i time je to jedno plaćanje ispucano.
Ne moraš kontaktirati booking, gledja da platiš dan pred deadline, opcijom Pay Now. Tada možeš da platiš kako hoćeš - kreiraj novu karticu za tu priliku, i rešen problem. Limit na njoj bar 10% viši.
 
"Kontrolni" checkout (verifikacija kartice, rezervacija i sl.) sa jednokratne virtuelne kartice se ne racuna kao transakcija, provjereno (ranije sam cak i pisao na temi, bas na slucaju Booking-a).
Ali s obzirom da taj isti Booking radi sta mu se prohtije, moguce da su povukli sredstva van neke regularne procedure.
Ali najbolje onda uraditi ovako kao sto je @kibicer predlozio (na kraju je najbitnije da ti ne povuku sredstva koja ne treba da uzmu).
 
Nista nisu skinuli, samo su chekirali karticu, a da li je to tretirano kao transakcija ne znam.
Ali je kartica iskoriscena , ne vidi se.
Ovo Pay Now, nisam bio uocio, video sam kod rezervacije da mogu racun da trazim.
 
Nazad
Vrh Dno