Šta je novo?

Banka Intesa

Nekada prodje bez poziva, ali ako Wallet izbaci da mora poziv, onda mora.
Meni se kod Intese za istu karticu dešavalo i jedno i drugo.
 
Je l mozete da udjete u apk?Meni stalno se pojavljuje greska 1002.
 
Meni radi trenutno, mada kada sam je startovao Izašlo je obaveštenje da su nešto unapređivali i da moram prvo da se ulogujem pomoću pina, a tek posle ću moći biometrijom
 
Ja sam se upravo sad ulogovao bez ikakvih problema.
 
Meni se desilo
Nekada prodje bez poziva, ali ako Wallet izbaci da mora poziv, onda mora.
Meni se kod Intese za istu karticu dešavalo i jedno i drugo.
Prvi put kada sam dodavao larticu odma je proslo, ali kada sam menjao fon trazilo je da se pozove banka
 
Jel dobio jos neko od vas email: "Izvestaj o naplacenim naknadama" dva puta u poslednja 2-3 dana, za period 2024. god? Deluje identeican .pdf u oba mejla
 
Imaju obavezu da nam pošalju godišnji izveštaj, da bismo znali koliko su nam šta naplatili u prethodnoj godinu.

Stiže to već nekoliko godina.
 
Imaju obavezu da nam pošalju godišnji izveštaj, da bismo znali koliko su nam šta naplatili u prethodnoj godinu.

Stiže to već nekoliko godina.
To mi je jasno i normalno :) Nego 2 puta za 2-3 dana ... mozda zbog broja racuna u banci, 2 racuna - 2 izvestaja...ko zna...
 
Da, za svaki račun stiže zaseban dokument.
 
Prijavio sam u aplikaciji da mi pošalju obnovljenu karticu za devizni na adresu, a ne u poslovnicu. Stigla kartica uredno, treba da se aktivira preko aplikacije, odgledao uputstvo, ali jednostavno je nema. Ne znam da li treba da čekam kraj meseca pošto stara vazi do 02/25, pa će se onda pojaviti?
Sad udjem u aplikaciju ponovo, kad postoji obaveštenje da je kartica u izradi i da je matična ekspozitura ta i ta, dobiću sms kad stigne. Oni izgleda ovo nešto nisu dobro povezali. :)
Ima sigurno nedelju dana kako mi je kartica fizički stigla.
 
Sad je lakše da diskutujemo o tome umesto da pozoveš telefonom banku i pitaš?
 
Potpuno istu dilemu sam imao. Pozvao banku , kartica važi do kraja februara. Od prvog marta pojaviće se opcija da se aktivira.
 
Izvinjavam se ako je već pitano... Da li ima provizije ako se preko interneta kupuje uz pomoć Visa Classic Debit kartice koja je vezana za devizni račun?
Negde sam pročitao da je 1% ali nisam siguran.
Ako je tako, koja je najpovoljnija varijanta? Vidim da ljudi pišu da je kupovina preko interneta najpovoljnija preko Erste banke?

Hvala unapred.
 
@Skyfall nema provizije, ali rezervacija se uveća za 6-7% pa razlika vraća na devizni račun nakon knjiženja kroz 3-4 radna dana. Erste banka je od nedavno takođe uvela isti princip za Visa deviznu karticu.
 
@Skyfall nema provizije, ali rezervacija se uveća za 6-7% pa razlika vraća na devizni račun nakon knjiženja kroz 3-4 radna dana. Erste banka je od nedavno takođe uvela isti princip za Visa deviznu karticu.
Super! Hvala ti. Za taj deo oko rezervisanja sam znao ali nisam znao da li uzimaju taj jedan posto možda perfidno da nigde ne piše - ne bi me čudilo, pa sam zbog toga pitao. Hvala još jednom za info.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Možda pod Visa Debit podrazumeva Visa Inspire.
U tom slučaju, obe kartice su vezane za isti dinarski račun.
 
Da li se još nekome od jutros ne pojavljuju obaveštenja o plaćanju u aplikaciji (zvonce gore desno)? Plaćao jutros preko ips koda, kasnije i karticom u prodavnici i nisu se pojavila obaveštenja kao obično. U podešavanjima u aplikaciji stoji sve štiklirano.
 
Dal je moguće da su slepci ukinuli pristup preko web-a, odnosno preko brauzera?
Sad i za to treba aplikacija na telefonu, pre sam se logovao sa user i pass i bilo je potpuno nezavisno.
U čemu je poenta, opet treba imati aplikaciju, pa ako ona ne radi ne mogu ni preko web-a da se ulogujem.
Osim toga bilo je mnogo preglednije, sada je isto ****** kao aplikacija.
Koristim web pristup više od 15 godina i ovo je stvarno glupost.
Ovo mi je ozbiljan razlog da posle 20 godina promenim banku
 
Nijedna banka više nema e-bank bez korišćenja telefona, makar ne u punom kapacitetu.

Kod Erste, ProCredit, Raiffeisen, Halkbank možeš da se prijaviš sa korisničkim imenom i lozinkom, ali za plaćanja ti opet treba aplikacija tj. mToken. Kod NLB ti treba telefon i za logovanje i za plaćanja, ali mislim da možeš i preko OTP koda koji stiže SMS porukom. Nek me ispravi neko ako grešim.
 
Možda ali za druge stvari mi nije trebala aplikacija. Praćenje potrošnje, transakcije između mojih računa, kupovina i prodaja deviza, izmirivanje kartica i slične stvari su mi bile mnogo preglednije preko web-a.
Osim toga bolje je imati dve nezavisne platforme. Danas im je bila pukla aplikacija i ja nisam mogao ni da vidim stanje na računu, a baš mi je trebalo.
Imam drugi račun preko Raiffeisen banke i tamo se logujem nezavisno od mobilne aplikacije. Naravno za plaćanja traži token ali mnogo stvari mogu završiti samo na web-u
 
Nijedna banka više nema e-bank bez korišćenja telefona, makar ne u punom kapacitetu.

Kod Erste, ProCredit, Raiffeisen, Halkbank možeš da se prijaviš sa korisničkim imenom i lozinkom, ali za plaćanja ti opet treba aplikacija tj. mToken. Kod NLB ti treba telefon i za logovanje i za plaćanja, ali mislim da možeš i preko OTP koda koji stiže SMS porukom. Nek me ispravi neko ako grešim.
i postanka stedionica jos uvek ima verifikaciju preko SMS-a
 
Nazad
Vrh Dno