Platio nesto sa dinarskog racuna Visa karticom (greskom, jer sam hteo sa OTP, ali pogresna kartica sacuvana) oko $180. Od 20 nekih itema koji treba da se procesiraju u okviru te porudzbine jedan nije prosao i transakcija je automatski stornirana. Naplaceno je 19 itema, umanjeno za taj jedan, ukupno oko $160.
Tako sam dobio i SMS poruke. Prvo transakcija od oko $180, sledeca od oko $160, i treca STORNO onih $180.
Tako je i u aplikaciji bilo... dok nisu promenili.
(Naravno brojke se ne poklapaju, SMS za drugu tranksakciju je 18700, a u app je 19200, ali to pripisujem visestrukim konverzijama)
Takodje interesantno je da za prvu tansakciju SMS je izraen u dolarima $180, a za drugu u dinarima 18700 dinara.
Nazovem call centar za svaki slucaj da pitam i njih jel to sto je stornirano sve OK, kaze operaterka jeste. Usput pitam da li je to konacna vrednost, da li ce skinuti vise, kaze jeste to je konacno, nece skinuti vise. (Ja znam da to nikad nije slucaj i da mi uvek skinu vise od tih rezervisanih sredstava.)
Kazem to operaterki, ona me ubedjuje da nece skinuti vise, ja joj pricam predjasnja iskustva, ona i dalje tvrdi da je to nemoguce. Dok sam pricao sa njom, ispraznim racun i prebacim sve u drugu banku. Ostavim nula dinara na racunu, cisto da testiram (opet).
Sutra gledam app, racun u minusu, i to nisam u minusu samo za ono sto je uvecano zbog konverzija (kao i inace), vec za svih $180 prve transakcije.
Onu STORNO transakciju su ipak skinuli, i oterali mi racun u minus, iako moj racun ne moze da ode u minus. Da nisam sklonio sve pare sa racuna, uzeli bi mi tih $180 (20-ak hiljada dinara) dok ne proknjize tu STORNO tansakciju ove nedelje.
Kako je moguce da prvo prikazu transakcije kako treba, STORNO transakciju kako treba, ne skinu taj iznos, a sutra izmenjaju sve te transakcije koje su bile u app, i skinu i taj STORNO iznos?
(O razlikama izmedju SMS brojki i onome sto je u app da ne govorim, to je vec od ranije poznato kad su visestruke konverzije u pitanju, iako Inteza rezervise par procenata vise da se obezbedi)