Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Да ли је неопходно и фотографисање стања?
Jeste i to je zapravo najskuplja stvar
Em moraš ručno unositi em slikati stanje a stanje na brojilo se vrti otprilike svakih 10sek tako da ti treba sigurno ceo minut da stojiš ispred brojila i slikama u pravom trenutku
 
Небулоза класична, ништа неочекивано нажалост. Беспотребно траћење ресурса, не би ме чудило да неко после прегледа те фотографије и пореди стање.
 
I ja mislim da neko ručno poredi. Možda ne odomah, ali ako ima nekih nelogičnosti. Možda trigeruje operateru da pogleda sliku ukoliko je prevelika potrošnja, u minusu ili mnogo odstupa od proseka... ko bi ga znao.
Možda rade i OCR. Kod mene, sunce i senke prave neku šaru preko displeja, ali može da se pročita. Dao sam ChatGPT-u i lepo prepozna sve.
Inače, danas sam prijavio bez ikakvih problema.

@ikac2000
Za tvoje brojilo kaže:
Na osnovu slike, stanje brojila koje je prikazano izgleda kao:
11336 kWh
Prikaz je nešto zamućen, ali broj se može jasno očitati. Ako ti treba pomoć sa tumačenjem tarifa (T1, T2 itd.), slobodno pošalji dodatne slike ili pitanja.
Kako te nije mrzelo da staviš kameru samo da bi uhvatio 2 slike mesečno? :)
 
aj da pitam, za jednotarfino merenje, al sa brojilom sa dva brojčanika, brojčanik 2 je uvek isti i sistem će automatski prepoznati da je u pitanju jednotarifno. međutim, kad upišem podatke i kliknem na 'pregled prijave', sistem ga prepoznaje kao dvotarifno brojilo (što tehnički jeste). hoću imati problema ili bez obzira što to piše, uradiće mi jednotarifni obračun?
 
aj da pitam, za jednotarfino merenje, al sa brojilom sa dva brojčanika, brojčanik 2 je uvek isti i sistem će automatski prepoznati da je u pitanju jednotarifno. međutim, kad upišem podatke i kliknem na 'pregled prijave', sistem ga prepoznaje kao dvotarifno brojilo (što tehnički jeste). hoću imati problema ili bez obzira što to piše, uradiće mi jednotarifni obračun?
Moraš slikati oba brojčanika i upisati cifre. Dobićeš obračun kao jednotarifno.
 
Moraš slikati oba brojčanika i upisati cifre. Dobićeš obračun kao jednotarifno.
da, da, to je okej, nego me samo buni što piše da je brojilo dvotarifno, pa da ne bude i dvotarifno merenje. al, neće, nadam se. hvala.

edit: još jedna stvar, kad u polje za proveru uspešnosti poslate prijave kucam ed broj ili br. mernog mesta, piše da prijava nije poslata, iako mi je pisalo da je evidentirana kad sam poslao.
 
Poslednja izmena:
da, da, to je okej, nego me samo buni što piše da je brojilo dvotarifno, pa da ne bude i dvotarifno merenje. al, neće, nadam se. hvala.

Sad je tako.
Imaš objašnjeno u help zoni, u samoj aplikaciji.

Piše dvotarifno upisuju se oba stanja, kači ista fotografija na oba mesta.

U istom uputstvu piše i da rare na razvoju opcije da može da se sačuvaju podaci za više brojila.

Небулоза класична, ништа неочекивано нажалост. Беспотребно траћење ресурса, не би ме чудило да неко после прегледа те фотографије и пореди стање.
Pre aplikacije sam uvek slao fotke na Viber mom čitaču. Dugo sam mu slao SMS i onda je on jednom permutovao cifre, napravio komplikaciju, koju je sam i rešio, na moju prijavu, jer sam rekao da neću platiti račun u iznosu visegodisnje potrošnje "pa nek se odbija vremenom". Posle toga, fotke na Viber. Godinama u nazad.
 
@PJ hvala. a ovaj drugi deo mog posta, ubačeni edit, je l' može to da pravi problem ili je do njih nešto? btw slao sam preko web-a, ne preko app
 
То се реши врло лако, прикаже ти претходно стање/стања, укуцаш ново, пре него што потврдиш ти прикаже потрошњу, потврдиш и то је све. Без фотографија и непотребних додатних корака.

Код мене очитавају даљински на сат времена, али ја пратим и сам једном месечно кад очитавам додатно контролно бројило које сам ставио за праћење потрошње клима уређаја.
Пре тога сам очитавао сам, опет прост систем, једном у два месеца се врши обрачун и треба послати стање, ако се не пошаље дистрибуција процени на основу претходне потрошње.
 
Ja sad poslao stanje bez problema
 
Poslednja izmena:
edit: još jedna stvar, kad u polje za proveru uspešnosti poslate prijave kucam ed broj ili br. mernog mesta, piše da prijava nije poslata, iako mi je pisalo da je evidentirana kad sam poslao.
I meni kad proveravam preko web-a piše da stanje nije poslato. Ali kad proverim preko aplikacije izbaci da je prijava uspešno poslata. Neki njihov bag verovatno
 
Trenutno kolko vidim 100.000 korosnika i vise preuzelo aplikaciju. Bese 100+ din po brojilu uzimali za ocitavanje :)

Mozda ce 10 milki da prebace na nabavku digitalnih daljinskih brojila :)
 
Ja pisah još ranije, nisu pare problem za nabavku novih brojila, EPS je imao dobit od skoro milijardu evra u prethodnih par godina. Problem je prvo vreme (jer ni jedna firma ne može da primi narudžbinu za tolikim brojem brojila i da je ispuni u razumnom roku), zatim i ko bi ta brojila menjao (odnosno opet vreme, koliko bi ta zamena trajala), i na kraju jer se nekome izbijaju pare iz džepa. Međutim, sa ovim problemima oko očitavanja, 100% sam siguran da će plan biti da se sva brojila zamene u najkraćem mogućem roku (realno 5-7 godina).
 
Kako znati da li se brojila očitavaju daljinski?

Zgrada je nova, brojila digitalna, upravnik kaže da misli da se očitavaju daljinski jer je zgrada nova, a ja više puta viđao radnika ED da ih popisuje... Još prošli mesec račun potpuno isti kao za mesec prošle godine...

Ima li negde da piše sistem očitavanja ili se vidi po nečemu da se čitaju daljinski, tipa nekoj antenti, štagod.
 
Antene nema šanse da ne vidiš. Kod nas su postavljene u visini očiju pa tako ako ne paziš, možeš i u urgentnom da završiš
 
Kako znati da li se brojila očitavaju daljinski?

Daljinski se isčitava stanje memorisano u brojilu prvog u mesecu. Pametna brojila pamte stanje prvog u mesecu, godinu dana unazad. Očitavanje kreće dan dva kasnije, treba dosta vremena da se prozovu sva brojila, ali očitava se to memorisano stanje.

Da jeste daljinski očitano znaćete po tome što je datum očitavanja 01. u mesecu.

Kod mene je tako od 01.05.

Ranije je datum očitavanja bio obično 5-10. u mesecu, kada je dolazio "manuelni" očitavač.
 
Jeste i to je zapravo najskuplja stvar
Em moraš ručno unositi em slikati stanje a stanje na brojilo se vrti otprilike svakih 10sek tako da ti treba sigurno ceo minut da stojiš ispred brojila i slikama u pravom trenutku
Na digitalnim stavke mogu da se listaju na tasterima na brojilu (kod mene je moglo na EWG pre ovog prozjumer modela, njega nisam za sad dirao jer se vidi sve, nov je ormar iz prošle godine, Control & Meter je valjda marka).

Ja danas uzeo stanje i račun izgleda ovako, 940kW imam višak za dalje:
 

Prilozi

  • 05.25..jpg
    05.25..jpg
    246.9 KB · Pregleda: 41
Samo pitanje - je'l stiže potvrda na mail bakon uspešne prijave stanja? Pitam jer sam slikao i poslao, u aplikaciji piše da je sve okej, ali nemam potvrdu na mailu.

Za prijavu stanja vodomera uvek stigne potvrda pa samo upoređujem.
 
Nazalost nema potvrda na mail preko App ED srbije
 
Poslednja izmena:
Zar nije ranije moglo da se prijavi stanje i na portal.eps.rs?
i zasto nema?

vidim da nema vise te opcije
Zasto ne moze e-mailom da se posalje stanje?

Gde je opcija u app za vise brojila?

Zasto je bitno ime i prezime?

Dovoljno je da se unose tacni podaci, ED broj i sve to moze da tece glatko.

previse je glupo da samo na jedan nacin moze da se prijavi stanje brojila

Njima su potrebni ocitani podaci, a kao da sami sebe saplicu sa nebitnim stvarima.
 
Nazad
Vrh Dno