Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Racun za mesec april je vec pokazao kako ce da izgleda (bez ocitavanja) = prepisana potrosnja za proslogodisnji april = razlika u potrosnji 0%
 
Evo, odustali su od ovog tromesečnog očitavanja.
 
Heh skontali su da ce da izgube novac sad u letnjem periodu kad svi krenu da koriste klime da se hlade, ne bi me cudilo da maltretiraju radnike iz epsa da popisuju.

U najgorem slucaju srpski AI ima da nam ocitava struju pa ce jednom godisnje covek da pogleda stvarnu potrosnju.
 
Pa oce li moci na sajtu da se preda stanje u nedelju?
 
Moći će, kao što je i moglo prethodna tri meseca. Ideja i jeste da to što više ljudi prihvati, naopako kad ne bi moglo. Svakako se i samo ovo odlaganje može protumačiti više kao fora, jer su oni to što kao odlažu već faktički delimično primenili izdavanjem velikog broja paušalnih računa ovog meseca. Pitanje je koliko će im i sad biti aktivni ti "sopstveni kadrovski resursi" koji će očitavati.
 
Klasika... Ne zna se ko pije, a ko placa!
Ja saljem prvog preko App(ED srbije) kao prosla dva meseca i sve bilo kako treba, tacno u kWh!
I izmedju 8-10 u mesecu izadje mi racun u App(Uvid u racun)
 
Neka se snalaze. Necu za njih da radim posao a nemam nikakav motiv za to, popust, bilo sta. Danas sutra necemo biti u mogucnosti da ocitamo, bicemo na putu, u bolnici... Kako zamisljaju da neko ocitava strujomer u zgradama sa 100 stanova? Pa tu niko ziv ne zna koji mu je strujomer, da jure svaki put predsednika kucnog saveta da otkljucava.... Kako ce stari ljudi to da rade? Jos gore je sto predlazu da se zove call centar i da se ide licno da se preda stanje. Samo da se ti stari polome negde. Kompletan cirkus.
 
Kako zamisljaju da neko ocitava strujomer u zgradama sa 100 stanova?
Pa podelite zaduženje.:D
Kod nas ima četiri ormara po spratovima i svaki je odvojen vratima od hodnika tako da mu može pristupiti jedino onaj stanar kome je stan u blizini ormara (osim upravnika i eventualno drugih ako im se daju kopije ključa). S te strane sam privilegovan jer mogu pogledati brojilo kad poželim. S druge strane, kad treba čitač ili neko ko petlja oko struje u svom stanu da dođe do ormara, izigravam vratara.
Jedno vreme sam nameravao da budem "dobar komšija" pa onima koji požele dostavim slike potrošnje. Međutim, odustao sam kad sam shvatio kakve se klanovske muljaže zbivaju unutar SZ i kakve upravnike postavljaju.

U vezi ovih daljinskih očitavanja...
3 meseca već šalju tačan račun bez da dolazi neko fizički da očita. Međutim, nikakvih antena nema oko ormara. Zapravo, u pitanju je ormar sa brojilima unutar većeg ormara (2 ukupno, jedan u drugom). Na 2 ormara u zgradi nema antena, za druga 2 ne znam. Možda je antena na jednom a sva brojila povezana na nju. Možda je na krovu, kao nekad kad su net provajderi kačili opremu.:)
Inače, u pitanju su EWG brojila, modeli E311N2AAC0SP. Možda rade i bez antene.:confused: Kako god, daljinsko očitavanje funkcioniše.
 
Drveni ili metalni ormani? To može da napravi veliku razliku kod prijema signala.
Za ove što ne znaju ni koji je njihov strujomer, postoji jednostavno rešenje: pošalje im se račun na 10KKWh po tarifi - da vidiš kako će odmah da nauče koji je njihov strujomer ;)
Pozdrav
 
Čudno da daljinsko radi bez antena, u metalnim ormanima. Al' dobro ako je tako: lepše izgleda, a i manje podložno kvarovima i "incidentima" sa antenama.
Pozdrav
 
Ne znam ima li antena na jednom ormaru, krovu, bilo gde pa su ostala brojila nekako povezana na nju. Znam da na ovaj ormar na mom spratu i niže nisu kačili ništa.
Možda ni nema antene. Sigurno je da nema čitača više i da na svakom računu stoji tačno očitavanje za prvi dan u mesecu.
Što se izgleda tiče zgrada je fušerajsko ruglo pa ni otpušač WC šolje je ne bi naružio a antena još manje.
 
Bude antena unutra, zaboravih da slikam, ormar je sa prozorčićima.
 
Наводно се враћа месечно очитавање као раније што је било, до даљњег.
 
Ali problem ko će ih očitavati ostaje. U ovom trenutku najbolje sam očitati i poslati.
 
Zato i pricam uporno da je to njihov problem koji ne zelim da prihvatim na sebe. Neka se snalaze. Ako mogu da naplacuju mogu i da ocitavaju. Najbolje je ne ocitavati i pustiti ih da shvate u kolikom su problemu i da ne mogu problem da ignorisu i prebace na korisnike. Zbog cega im olaksavate?
Neka lepo ugrade strujumere sa daljinskim ocitavanjem i sve ce biti ok. Do tada neka se snalaze. Ne preuzimajte tudje obaveze na sebe, ispascete grbavi na kraju prvom prilikom.
 
Nedoumice u javnosti na koje se EPS poziva su u stvari pitanja korisnika - kome ste i za šta plaćali godinama a sada tražite da se korisnici sami snalaze oko čitanja/prijavljivanja potrošnje.
Sve što budem dalje pisao neko će protumačiti kao politiku.
 
Zato i pricam uporno da je to njihov problem koji ne zelim da prihvatim na sebe. Neka se snalaze. Ako mogu da naplacuju mogu i da ocitavaju. Najbolje je ne ocitavati i pustiti ih da shvate u kolikom su problemu i da ne mogu problem da ignorisu i prebace na korisnike. Zbog cega im olaksavate?
Neka lepo ugrade strujumere sa daljinskim ocitavanjem i sve ce biti ok. Do tada neka se snalaze. Ne preuzimajte tudje obaveze na sebe, ispascete grbavi na kraju prvom prilikom.
I ako imam daljinsko (prozjumer) ja sutra uzimam stanje i slikam, znam sa kim imam posla.
Mirna glava nema cenu.
 
Malopre sam očitao stanje i uredno prijavio preko aplikacije, prijava evidentirana.

Kao što sam rekao, ne verujem im ništa.

Nego da javim, zaboravio sam, našli smo krivca koji je pravio kilowate. Bojler od 50 litara koji je zimi koristio toplu vodu iz sistema grejanja, kada se ugasio kotao, on je grejao vodu u bojleru plus par radijatora i naravno, bojler nije mogao nikako da se napuni. Problem što moji to nisu primetili, ja kada sam video račun preko 1000 kw, znao sam da nešto vuče struju previše.

Ovog meseca prihvatljivih 653 kilowata, oko 21.5 kw po danu ali biće taj prosek još manji jer su u ovaj prosek ušli dani kada je bojler trošio nenormalno struju.

Uzeo sam prosek od 22.05 zaključno sa jutrašnjim danom, oko 150 kw struja kombinovano, 94 skupa, 56 jeftina, po danu ispada 15 kw što je super i podudara se sa našom potrošnjom.
 
Malopre sam očitao stanje i uredno prijavio preko aplikacije, prijava evidentirana.

Kao što sam rekao, ne verujem im ništa.

Nego da javim, zaboravio sam, našli smo krivca koji je pravio kilowate. Bojler od 50 litara koji je zimi koristio toplu vodu iz sistema grejanja, kada se ugasio kotao, on je grejao vodu u bojleru plus par radijatora i naravno, bojler nije mogao nikako da se napuni. Problem što moji to nisu primetili, ja kada sam video račun preko 1000 kw, znao sam da nešto vuče struju previše.

Ovog meseca prihvatljivih 653 kilowata, oko 21.5 kw po danu ali biće taj prosek još manji jer su u ovaj prosek ušli dani kada je bojler trošio nenormalno struju.

Uzeo sam prosek od 22.05 zaključno sa jutrašnjim danom, oko 150 kw struja kombinovano, 94 skupa, 56 jeftina, po danu ispada 15 kw što je super i podudara se sa našom potrošnjom.
U ja sam ovo slucajno otkrio da je moguce kada sam testirao akumulator za pumpu, stavio naleguci na min i oborim osigurac za pumpu, posle sat ipo vidim susac u kupatilu topao :)
Uspeo sam da prijavim iz druogo pokusaja, prvi ucitavao 10 minuta, onda ponovo probao i sve glat proslo
 
Super kad vam radi app. Meni ne radi, odustajem od očitavanja. Neka sami rade svoj posao. Nesposobni su.
 
Preopterećenje servera vjerovatno. Meni samo vrti provjera podataka.
 
Kod mene ovako vec 10 min 😂
 

Prilozi

  • Screenshot_20250601_095313_ED Srbije.jpg
    Screenshot_20250601_095313_ED Srbije.jpg
    23 KB · Pregleda: 41
Да ли је неопходно и фотографисање стања?
 
Nazad
Vrh Dno