Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Prihvataju se prijave svakako, nego preko sajta ne radi provera, to sam hteo reći. Napisaće ti da prijava nije poslata, iako jeste. Svakako su male šanse da nije prošlo, a da je napisalo da jeste, ali ako bi ipak želeo da proveriš, moraš preko aplikacije. Tada će ti napisati da je prijava poslata, a moći ćeš da vidiš i šta si tačno poslao, tako da su fino to rešili.
nisu baš fino rešili ako na jednom mestu radi provera, a na drugom ne.
ne bih da instaliram njihovu app samo zbog toga. za sve drugo se logujem preko weba, tako da bi bilo dobro da i to srede.
 
i nikom nije jasno zasto onda traze mail...
A ni to nije bitno, ali zbog lakše komunikacije!? :)

Edb.jpg
 
nisu baš fino rešili ako na jednom mestu radi provera, a na drugom ne.
To svakako, nema smisla da bude tako (trebalo bi da je to isti upit ka bazi), nego mislio sam da je fino što stoji i šta si prijavio, a ne samo da si prijavio.

A ni to nije bitno, ali zbog lakše komunikacije!? :)
I mene zanima šta su hteli reći time. Možda da ti se jave ako smatraju da nešto nije u redu? Ali ja u tom slučaju očekujem njihov poziv. Pisao sam baš da su mi u selu (kuća u kojoj niko ne živi, a brojilo je nedostupno, unutra) paušalno preterali sa stanjem, a da su mi pritom odbili prigovor. Ja sam im zato juče peti mesec zaredom (otkad je moguće slanje preko aplikacije) poslao stanje koje je manje od poslednjeg njihovog "očitanog" i sve očekujem da će biti nešto tim povodom, ali jok, zasad su bez ikakvih problema samo stavljali da mi je potrošnja nula.
 
A prijavljuje se svaki mesec ili na 3 meseca? tnx
 
Svaki, naravno. Ako neki preskočiš, a ni oni ne pošalju nekoga da očita, sami će ti sračunati (da ne kažem izmisliti, hahah) potrošnju za taj mesec, što može da ispadne loše. Ima raznih stavova po tom pitanju, a moj je otprilike: bolje sprečiti nego lečiti. Tri meseca se pominje u kontekstu planova koje su zasad kao odložili, a odnose se na one koji ne bi sami prijavljivali stanje. U tom slučaju bi neko dolazio da očita svakog trećeg meseca, a između bi procenjivali potrošnju. Tačni detalji kako bi to izgledalo ostali su nedorečeni.
 
Kad su "oni" dolazili samo se pravio belaj i odlazilo u neke kamate (n)
 
Srbija, 21. vek
Pitanje očitavanja brojila za struju je postalo filozofsko, tehničko, sociološko, političko... pitanje.
 
:D a ***.

Ja svoje stanje poslao juce,a jednom starijem prijatelju sam trebao danas da pokazem sta i kako oko aplikacije, on mi javlja pre podne, e ne treba da dolazis, bio covek iz eldisa, ocitao stanje. :D
 
Ako ste vec poslali preko App itd. ne moze oni iz eldisa ponovo da ocitaju! Onda vas vise nema u njihovom telefonu za ocitavanje!
Ja sam 1.juna poslao, juce (2.jun) bili ovde da ocitavaju i kad me video covek u dvoristu rekao: Ti si sigurno stanje elektronski poslao, ponovo te nema u telefonu :LOL:
 
Poslednja izmena:
Jel ste im ostavili br tel u app( nije obavezno polje)?
😀
 
Da ne citam u nazad da li je neko uspeo na iPhone da stavi aplikaciju? Koliko vidim n AP storu je nema. Ja sam morao da je postavim na mamin telefon koji je Android.
 
Strogo je aplikacija za Android. Možeš, međutim, ovde da prijaviš preko sajta, aplikacija i nije neophodna.

Informacija i za ostale: u međuvremenu su popravili i proveru poslate prijave, tako da je veb sad jednako funkcionalan.
 
Strogo je aplikacija za Android. Možeš, međutim, ovde da prijaviš preko sajta, aplikacija i nije neophodna.

Informacija i za ostale: u međuvremenu su popravili i proveru poslate prijave, tako da je veb sad jednako funkcionalan.
Kako i gde se proverava poslata prijava, jel tako što ćeš prijavljeno stanje ponušati ponovo da prijaviš, a aplikacija ili web stranica će reći da je za to brojilo stanje već poslato?
 
Informacija i za ostale: u međuvremenu su popravili i proveru poslate prijave, tako da je veb sad jednako funkcionalan.

Kako ovo da proverim i gde?
Hteo sam ponovo da probam da pošaljem stanje brojila (poslao sam pre dva dana) i ponovo je uredno prošlo, ali nemam obaveštenje da je prijava već poslata.
 
Nezavisno od roga da li ste u aplikaciji ili na vebu, imate opciju Потребна Вам је помоћ? Kliknete na to, pa odaberete poslednje pitanje: Да ли сам успешно послао пријаву? Tu će vam izaći da unesete ED broj (za Beograd) ili šifru mernog mesta (za ostala područja), dakle isto kao kad ste prijavljivali, nakon čega će vam javiti da je prijava uspešna, kao i koje ste tačno stanje prijavili. Do danas iz nekog razloga nije radila provera preko veba, već samo preko aplikacije, ali danas radi na oba mesta. Ne znam, inače, zašto više puta može da se prijavi stanje, to je možda bag, a možda je i namerno omogućeno ako ste pogrešili (imao je već takav slučaj i na forumu). Koliko se sećam, prvih meseci je odbijana svaka naknadna prijava.
 
Mene sad kopka, kad će da se vidi stanje na portalu. Kad će da se vidi na računu...
Prvi put da imam stanje prvog u mesecu. Uvek su očitavali oko petog. I onda ne mogu na jedan klik da uporedim sa potrošnjom pametnih prekidača.
 
Račun uplaćen na šalteru pošte 25. maja još uvek nije evidentiran kao uplaćen na portala Uvid u račun.

Fotografisao sam priznanicu i poslao im na reklamacije juče, nisu mi ništa odgovorili.
 
Nezavisno od roga da li ste u aplikaciji ili na vebu, imate opciju Потребна Вам је помоћ? Kliknete na to, pa odaberete poslednje pitanje: Да ли сам успешно послао пријаву? Tu će vam izaći da unesete ED broj (za Beograd) ili šifru mernog mesta (za ostala područja), dakle isto kao kad ste prijavljivali, nakon čega će vam javiti da je prijava uspešna, kao i koje ste tačno stanje prijavili. Do danas iz nekog razloga nije radila provera preko veba, već samo preko aplikacije, ali danas radi na oba mesta. Ne znam, inače, zašto više puta može da se prijavi stanje, to je možda bag, a možda je i namerno omogućeno ako ste pogrešili (imao je već takav slučaj i na forumu). Koliko se sećam, prvih meseci je odbijana svaka naknadna prijava.
Sad sam proverio po Ed broju kaze nije poslato a po sifri mernog mesta je poslato
 
Sad sam proverio po Ed broju kaze nije poslato a po sifri mernog mesta je poslato
Pa ti nisi iz BG, hahah. ED broj je isključivo za BG, a šifra mernog mesta za ostala područja, kako sam i naglasio. A izgleda da će i BG od sledećeg meseca da se priključi "unapređenoj" ekipi, sudeći po ovoj poruci. Nakon toga će svi unositi šifru mernog mesta.

Račun uplaćen na šalteru pošte 25. maja još uvek nije evidentiran kao uplaćen na portala Uvid u račun.
Koliko vidim, iz Beograda si, pa možda i to ima veze sa porukom koju sam malopre pomenuo. Jeste da je ona od 29. maja, ali tu kaže da su u toku unapređenja, pa su možda krenula i neki dan ranije. Sa odgovorima na reklamacije teško da žure.

Mene sad kopka, kad će da se vidi stanje na portalu. Kad će da se vidi na računu...
Ako misliš u smislu kad će ti poslati račun, tu ne bi trebalo da ima razlike. EPS svakako račune šalje kad šalje, a ti si prijavom samo olakšao EDS-u, koji očitava.
 
Poslednja izmena:
Zgrada nedavno useljena, investitor je dostavio račun za struju zaključno sa 1.3., potom je vlasnik stana prebacio ugovor na sebe i od tada jedini račun je stigao juče i to navodno za obračunski period 2.4. - 1.5. i deluje dosta visok.

Gledao sam 21.5. i danas, 3.6. stanje na brojilu, da je stvarno očitano 1.5. onda bi potrošnja za period 1.5. - 21.5. bila oko 3 puta veća u proseku po danu od potrošnje za period 21.5. - 3.6.

Šta mogu da uradim po ovom pitanju?
 
Strogo je aplikacija za Android. Možeš, međutim, ovde da prijaviš preko sajta, aplikacija i nije neophodna.

Informacija i za ostale: u međuvremenu su popravili i proveru poslate prijave, tako da je veb sad jednako funkcionalan.
Od ranije sam prijavljen na ovaj sajt. A ono sto mi nije jasno kako za stan u kome zivim kada na aplikaciji ukucam ED dobijem informaciju da je pogresan broj. A na njega decenijama placamo struju. Za drugi stan je sve ok kada se ukuca ED broj.
 
Stigao račun.
6610 RSD
524 kWh
Daljinsko čitanje
 
Šta mogu da uradim po ovom pitanju?
Koliko shvatam, fali ti makar ceo mart, pa izgleda da sporni račun prikazuje potrošnju za makar dva meseca. Trebalo bi utvrditi šta se tu tačno desilo.

A ono sto mi nije jasno kako za stan u kome zivim kada na aplikaciji ukucam ED dobijem informaciju da je pogresan broj. A na njega decenijama placamo struju. Za drugi stan je sve ok kada se ukuca ED broj.
Čini se da je tu došlo do greške. Alternativa je da prijaviš stanje mejlom ili da im se možda požališ na [email protected], koji se na Google Playu navodi u podacima programera. Jeste da se to odnosi na aplikaciju, a tebi se problem dešava na sajtu, ali ne sumnjam da to isti ljudi održavaju. Mada ne bi me čudilo ni da bi ti preko aplikacije prošla prijava, sve je moguće.
 
Nazad
Vrh Dno