Šta je novo?

Unicredit banka

Šta je ta virtuelna MC kartica, fizička ili virtuelna? Ima li drugi broj kartice i CVC kod? Da li se naplaćuje uz Standard tekući račun?
 
Trebalo bi biti oprezan sa ovim terminima, jer se na različitim mestima koriste sa različitim značenjima. Ovde npr. možete pronaći UniCredit-ov blog posvećen terminologiji. Jedna zanimljivost za početak: digitalne kartice su prema blogu isto što i digitalizovane (u okviru digitalnih novčanika), odnosno ispada je digitalna kartica za njih zapravo token u okviru Google Wallet-a ili Apple Pay-a. I to još naglašavaju razliku između njih i virtuelnih. S druge strane, znam da npr. Raiffeisen digitalnim naziva svoje kartice koje ne postoje u fizičkom obliku.

Što se tiče virtuelnih kartica, blog ih već u prvoj rečenici definiše kao one "koje su u potpunosti u digitalnom obliku i funkcionišu bez potrebe izdavanja fizičke kartica (plastike) koju možete držati u ruci". Napominju i da "virtuelna platna kartica je potpuna zamena za plastičnu karticu, tj karticu u fizičkom obliku". Navode i mnogobrojne prednosti ovog tipa kartica, među kojima je zaštita životne sredine. (Ovo sve odgovara već pomenutim Raiffeisenovim digitalnim karticama, odnosno uopšteno karticama koje ne postoje u fizičkom/plastičnom obliku, u šta se donekle uklapaju i npr. Intesine jednokratne kartice, koje oni isto nazivaju virtuelnim.) Ovde se takođe na više mesta pominje da se virtuelna kartica izdaje kao zamena za plastiku. Ipak, na istom linku kažu da "ukoliko ste postojeći klijent banke, vaša virtuelna debitna kartica se već nalazi u vašoj mBanking aplikaciji". Takođe, ovde, u opisu akcije u okviru koje novi korisnici mogu dobiti 5000 din, kao uslov se pominje da klijenti treba da "izaberu virtuelnu karticu, ili virtuelnu karticu sa plastikom".

Sve u svemu, kontradiktorni su, nije ni čudo što postoji zabuna po tom pitanju. Ja konkretno kod njih nemam plastičnu MasterCard. Ona mi postoji samo u aplikaciji mobilnog bankarstva, a tu imam i opciju "zahtev za fizičku karticu", čiji je opis "zatražite fizičku karticu sa detaljima već postojeće virtuelne kartice". Kod mene zato nema sumnje da mi se ta kartica vodi kao virtuelna, ali za ostale je zbunjujuće. Evo malo i filozofije. Ako su im sve kartice podrazumevano virtuelne, čemu im služe promocije koje insistiraju na posedovanju istih? Da li to koriste kao svojevrsni buzzword, a zapravo se promovišu digitalni novčanici? Eto, baš za Maxijev vaučer, zašto nisu prosto napisali "platite digitalnim novčanikom" (ili digitalnom karticom, ako ćemo po terminologiji iz bloga) umesto "obavite transakciju virtuelnom karticom". Malo sam odužio, ali valjda je poenta jasna, a to je da se verovatno ni oni nisu usaglasili šta kako nazivaju, što je u skladu sa rasulom koje se pominje u ovoj temi. 😂

U svakom slučaju, imao bih i jedno pitanje: da li je neko dobio Maxijev vaučer ili makar neku povratnu informaciju tim povodom? Vidim da ima jedna potvrda od ponedeljka, ali nije iz prve ruke. Ja sam konkretno digitalni račun aktivirao još prvi dan akcije i otad sam imao nekoliko kupovina, pri čemu je svaka plaćena Google Wallet-om, i to baš već pomenutom UniCredit-ovom karticom koja zvanično ne postoji u fizičkom obliku, što znači da bez ikakve sumnje ispunjava uslove promocije. Naravno, nisam zaboravio da se prijavim, odmah da napomenem. To sam uradio neposredno nakon prve kupovine. Stranica za prijavu me je takođe obavestila da je prijava uspešna, a i proverio sam sve podatke pre slanja. Još nekoliko drugara ima isto pitanje, inače. Niko za kog znam da se prijavio nije dobio nikakvu povretnu informaciju, s tim što svi sem mene imaju i plastične kartice, pa ni ne znaju treba li da očekuju taj vaučer.
 
Verovatno, ovi iz mog okruženja nisu dobili a poslao sam im informaciju odavde još 1.dan kad sam video i iskoristili su...
 
Nema na čemu!

Na drugi dinarski mogu da ti uplate, a sa deviznog isplaćuju na šalteru. Međutim, banke mogu i da konfiskuju raspoloživi saldo do 10k (ranije je bilo 10 dinara) pa ti preporučujem da isprazniš račune, odnosno ukoliko te budu zvali pred kraj otkaznog roka, da iz druge banke uplatiš onoliko koliko je na ime održavanja do datuma gašenja obračunato.
Hvala. Tako ću uraditi kad budem gasio.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ako bih hteo da ucestvujem u ovoj Lidl promociji

da li je smislenije da otvorim obican raucn sa osnovnim uslugama ili Standard sa MC karticom zbog eventualnih MC akcija?

Da li je moguce zatvaranje racuna kroz par meseci ili postoji neki minimalni period?
Da li je moguce online otvaranje racuna ili je potreban odlazak u banku?
 
Sve ti pise, ali bas sve.
Ukratko, otvori najjeftinije, namuci se da dobijes obecano, zatvaraj racun i bezi od njih
 
Da li ova banka ima e-banking da može stanje na računu da se vidi preko kompjutera?
 
Ima. Imas 2 opcije, jedna je da kod za pristup dobijas preko mobilnog a druga je da uzmes token. Ne samo stanje vec sve mozes na kompu da radis.
 
Korisničko ime ti je ime i prezime spojeno velikim slovima a token kad otvoris aplikaciju, pre nego se ulogujes pise ti dole mtoken, kliknes, ulogujes se i kazes generisi za prostup ebanking i ukucas sta ti izbaci od brojeva i to je to.
 
Korisnicko ime je ono sto pise u zahtevu za otvaranje racuna. Po proceduri jeste IMEPREZIME ili PREZIMEIME, ali sluzbenik rucno ukucava prilikom otvaranja. 10 dana sam izgubio i ne znam koliko poziva korisnickom servisu da bih sam ustanovio da su mi pogresno prekucali prezime prilikom generisanja korisnickog imena.
 
Pise lepo u ugovoru koji je user...
 
Korisnicko ime je ono sto pise u zahtevu za otvaranje racuna. Po proceduri jeste IMEPREZIME ili PREZIMEIME, ali sluzbenik rucno ukucava prilikom otvaranja. 10 dana sam izgubio i ne znam koliko poziva korisnickom servisu da bih sam ustanovio da su mi pogresno prekucali prezime prilikom generisanja korisnickog imena.
i meni su zeznuli prezime...
 
ma uslov kada sam otvarao je bio drugaciji.
dobio sam odgovor po pisanju za kreditnu haha
ono je otuzno
 
Meni treba da stigne tek prvi Lidl vaucer, to sam skkntao u aplikaciji gde su neka dokumenta treba da stigne i vidi se? Ili da odmah kao vi u pocetku pisem prigovor?
 
Ja danas otvorio zbog Lidla. Je l se sećate, kad su vam otvarali račun, koji kod su tražili?

Službenica mi kaže traži mi neki kod, pa smo pretpostavili da se radi o kodu iz lidl aplikacije kad hoćeš da skeniraš, i taj kod je napisala. Nadam se da je to to i da nismo zaebali.
 
Meni je tražila neki kod ali ja sam rekao da nisam dobio niti jedan kod i da su me zvali iz kol centra da otvorim tako da ne znam šta je stavila.
Naravno ona nije znala kakav je kod u pitanju a meni eto nije pao na pamet kod iz aplikacije.
Videćemo sutra hoće li mi poslati vaučere jer sam otvorio račun 28.11.
 
Ja danas otvorio zbog Lidla. Je l se sećate, kad su vam otvarali račun, koji kod su tražili?
Ako se misli na kod u referalu iz aplikacije (Lidl Plus, Ponuda partnera, Iskoristi benefit link) i onda odatle je na kraju linka išlo ?brojevi (linkovi van aplikacije su bili bez znaka pitanja i tih brojeva na kraju, dobijeni prostim guglanjem).
 
Meni je tražila neki kod ali ja sam rekao da nisam dobio niti jedan kod i da su me zvali iz kol centra da otvorim tako da ne znam šta je stavila.
Naravno ona nije znala kakav je kod u pitanju a meni eto nije pao na pamet kod iz aplikacije.
Videćemo sutra hoće li mi poslati vaučere jer sam otvorio račun 28.11.
Javi kako si prošao, čisto da ja znam šta da radim i ima li taj kod nekog značaja uopšte.

Ako se misli na kod u referalu iz aplikacije (Lidl Plus, Ponuda partnera, Iskoristi benefit link) i onda odatle je na kraju linka išlo ?brojevi (linkovi van aplikacije su bili bez znaka pitanja i tih brojeva na kraju, dobijeni prostim guglanjem).

Pa ni ona sama nije znala kakav je tačno kod u pitanju. Ako je tako i ako je to običan referal kod, onda on kontam nije obavezan i nije bitan u smislu da li će dodeliti vaučere?
 
Klikni taj potenciometar/računaljka klizač skroz desno od pretrage pa prebaci na poslednja 3 meseca ili raniji period. Moguće da je antidatiran. Meni je stigao treći na jučerašnji datum.
Edit: ne u Poruke, već u Više/Dokumenta
 
Nazad
Vrh Dno