Šta je novo?

Unicredit banka

Danas ga nije bilo u toku dana. Evo sad kako ste počeli da javljate, potvrđujem isto. Ispazario sam pošteno na pčelici svašta nešto, ali potrošiće se svakako.
 
Potvrđujem i ja. Takođe par sekundi je trebalo da učita i pojavio se vaučer. Dakle, čekamo Lidl još. 😁

Edit: Ove nove pčelice ništa posebno, moglo je to i bolje kao neke prethodne, ali ajde da ne budem baksuz...
 
I meni se pojavio Maxi vaučer od 2000 dinara u Moj Maxi aplikaciji. Ostaje samo da uplate 1000 dinara pa da se rastajemo.
Pozitivno je to da ma koliko ih ovde pljujemo i pišemo kako su prevaranti koji navlače ljude, na kraju ipak ispune ono što su obećali.
 
kad hocete da kroz mbank menjacnica kupite evro .. sa dinarskog na devizni racun ... jel vam se to odmah odradi ?
 
@satell200 menjačnica je u funkciji tokom radnog vremena banke.
 
Samo radnim danima. Vikendom isto ne radi.
 
Dobismo devojka i ja isto Maxi vaučere
 
Ako nije problem da još neko potvrdi, pošto mi je tekući u otkaznom roku do srede i dobijam samo mesečne izvode, da znam da li da idem do šaltera.
 
I ja sam dobio pre par sati 1000din. Kakva je procedura za gašenje računa? U svim ostalim bankama se to završi za 5min
 
Kakva je procedura za gašenje računa?
Mora lično. Otkazni rok je 30 dana. Ukidaju se sve elektronske usluge. Ako hoćeš da ih zadržiš, otvori besplatan paket račun štednje pa traži gašenje tekućeg/paketa. Na licu mesta plaćaš iznos za održavanje do datuma podneska. Saznaću u ponedeljak da li se naplaćuje i tokom otkaznog roka ili ne.
 
Stigla poruka i stigao drugi Lidl vaučer.
 
Upravo ugasio račun, proces traje 5min, nema otkaznih rokova, čuda, ludila, jedino su trazili da uplatim 147din za održavanje računa
 
Kontaktirao sam ih porukom preko e-bankinga radi slanja zahteva za reizdavanje kartice, odgovorili su brzo, ali ja te poruke ne vidim na mbankingu. Prosto čudno da nije usklađeno mobilno i elektronsko bankarstvo.
 
Flexia je problem po toliko osnova da mi je mucno da pisem.
Obazrivo ako se prijavite
 
Kontaktirao sam ih porukom preko e-bankinga radi slanja zahteva za reizdavanje kartice, odgovorili su brzo, ali ja te poruke ne vidim na mbankingu. Prosto čudno da nije usklađeno mobilno i elektronsko bankarstvo.
Kod njih nista nije cudno.

Toliko se raspadaju da je to strasno.

Bravo svima koji su uspeli da ih ojade za vaucere i sve, treba itekako.

Ja sam cuo iskustvo od druga da je vise od 20 puta zvao kol centar i pisao reklamacije da mu se uplati bonus za otvaranje, da su to uradili tek posle 2 meseca i posto je bio ekstremno neprijatan, stavljao u cc ne znam sta sve ne i uplatise mu posle svakog roka koji su sami naznacili.

Osnovne usluge im ne rade, sistem stalno pada.
Ja sam racun zatvorio u decembru.

Razmisljam jedino iz inata da otvorim sad novi racun da im uzmem lidl vaucere.
Ali sam citao ovde da ste muke preziveli ili sada funkcionise bolje?
 
Pa u principu, meni nije bilo mrsko. Evo, Maxi legao tačno 15-og, za Lidl tačno 20-og, bez ikakve muke ili frke da ih cimam. Račun sam otvorio za 15 minuta.
 
Otkazni rok je 30 dana. Saznaću u ponedeljak da li se naplaćuje i tokom otkaznog roka ili ne.
Upravo ugasio račun, proces traje 5min, nema otkaznih rokova, čuda, ludila, jedino su trazili da uplatim 147din za održavanje računa
Ako sam dobro shvatio, otkazni rok je u suštini formalnost čija je ideja da pokrije slučajeve kada nešto nije proknjiženo i slično. Iako u tom periodu račun(i) i dalje postoji/e, ne raspolažete sredstvima na njemu/njima (nema digitalnih servisa niti aktivnih platnih instrumenata poput kartica), pa nema ni održavanja. Ispravite me ako grešim.

Povezano pitanje, kako ste tačno platili taj deo održavanja? Može da se skine sa računa? Takođe, šta se dešava sa preostalim sredstvima. Može li da se traži njihov prenos na račun u drugoj banci? Ako da, ima li provizije za takav transfer (platili biste makar 20 din ako biste sami preneli mobilnim bankarstvom)?

Razmisljam jedino iz inata da otvorim sad novi racun da im uzmem lidl vaucere.
Ali sam citao ovde da ste muke preziveli ili sada funkcionise bolje?
Evo, Maxi legao tačno 15-og
Uhodali su se u međuvremenu, tako da je sad okej situacija po pitanju tih akcija. Kasne i dalje pomalo za neke stvari (Maxi je zapravo legao 16, iako je bio najavljen za 15), ali se Lidl ustalio. Osim toga, dosad se valjda nije desilo da su nekoga u potpunosti ispalili, da se tako izrazim. Koliko sam ispratio, svi su na kraju dobili šta su želeli. S tim u vezi, zanimljiva je Stefanova ideja, javi baš šta se desilo ako budeš opet otvarao račun. Pitanje je da li bi te računali kao novog korisnika, budući da je malo prošlo od tvog zatvaranja računa. Ako bi to bio slučaj, onda bi svi stari korisnici koji nemaju neke obaveze mogli sad da pozatvaraju račune, pa da onda ubrzo otvore nove samo da bi u međuvremenu dobili Lidlove vaučere.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ako sam dobro shvatio, otkazni rok je u suštini formalnost čija je ideja da pokrije slučajeve kada nešto nije proknjiženo i slično. Iako u tom periodu račun(i) i dalje postoji/e, ne raspolažete sredstvima na njemu/njima (nema digitalnih servisa niti aktivnih platnih instrumenata poput kartica), pa nema ni održavanja. Ispravite me ako grešim. Kako ste tačno platili taj deo održavanja? Može li da se traži njihov prenos na račun u drugoj banci?
Šta god da je, smatram ga klasičnim pilićarenjem i prisilnim zadržavanjem mene kao korisnika banke. Uglavnom, svuda kada nema obaveza na čekanju i ničeg nedospelog, gasiš račun odmah i to je to. U OTP recimo ne prikazuju nedozvoljeni minus pa sam morao da prenesem tri pare kako bi se obavio nalog za saldiranje, ali to je sve bilo tu rešeno. U UniCredit sam platio taj deo održavanja isto na licu mesta pošto šalter funkcioniše kao blagajna. Ideja je bila da u zahtevu za gašenje navedem broj računa za prenos sredstava pre zatvaranja, ali banka takvu proceduru nije predvidela. Kartica je verovatno takođe bila u otkaznom roku od 14 dana (barem je bilo tako za Master kada sam se vraćao na Osnovni račun), to mi je službenica napomenula da u nekom trenutku će se otkazati, ali ne odmah pa da imam u vidu. Sreća što danas nije bilo gužve pa sam brzo mogao da podignem 1000 dinara.
 
Poslednja izmena:
otvorio sam racun prosle sedmice i koristio virtuelne kartice za placanje kad da ocekujem taj prvi vaucer za otvaranje racuna ?
taj drugi koliko sam shvatio za koriscenje u januaru dobijam do 20.02 .. i za koriscenje u februaru karticu vaucer dolazi do 20.03
kad dolazi onda onih 1000 din na kraju ?
 
Očekivano, narodna banka neće sankcionisati UniCredit. Svakako, bila je dobra škola za ubuduće i ovime prekidam promotivne aktivnosti sa bankama koje nisu ispravno komunicirane, niti više pomišljam na kreditnu ili stambeni u Srbiji:
1000016134.jpg
Edit: ne samo da su prebacili loptu na Lidl, već i ovim navodima podržali postupanje banke, stoga navode da nisam obavio potrošnju na prodajnom mestu u Lidlu, uprkos tome što oglasna poruka nije tako formulisana, već su time podržali njihovo nepostupanje, a sebe pokušali da operu upadanjem u dublji vir:
1000016138.jpg
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno