Šta je novo?

Unicredit banka

To jeste ali od pre otprilike 6 meseci Flexia radi kako treba, vide se transakcije, bar meni.
 
Da li može jedan broj telefona više različitih osoba da prijave za m-banking koji će da koriste na različitim telefonima?
 
Ne.
 
Samo da potvrdim, unicredit je bez premca najgora banka u srbiji! Toliko je gora od drugih da to nema kategoriju.

Imam racune u 4 banke i ovo kazem apsolutno objektivno. Ovo je strasno!!!

Banka bezuspesno pokusava da proda biznis u srbiji vec vise od godinu ipo dana, to znam od druga koji radi u centrali.

Jedina banka koja je ostala na nivou konjske zadruge i sistem im svakodnevno pada i osnovne stvari ne mozete da uradite, ili ih uopste jos uvek nemaju kao uslugu, za razliku od drugih banaka.
Najskuplje naknade od svoj banaka u srbiji, najgora banka.

Jezivo pokvarene sluzbenice i sluzbenici, svesni svoje nesvesti i toga da im se prodajom mozda blizi kraj sa tim poslom koji ne znaju ni da rade tu. Na sve nacine navode ljude da ostanu ili postanu novi korisnici.

Novi korisnici je tek posebna prica. U okviru jedne akcije letos sam otvorio racun, ne da mi nisu uplatili bonus od 3000 dinara, nego su me jos pravili ludim i svadjali se sa mnom iako sam toliko bio u pravu i sve im jos pokazao (ekstrenno su nekulturini i neprijatni, posebno ekspoziruta u bg crveni krst vojvode supljikca, a takodje su jako pokvareni u djusinoj 2) mislim sta i ocekivati od nekog ko radi taj posao i za te pare, a ima stav i ponasanje kao da je ne znam sta. A ne obicna kasirka ili kasir u banci

Posle brojnih mejlova jer nisam hteo da ih pustim, su mi uplatili bonus 3000 din. Koji je u medjuvremenu pojelo odrzavanje gold paketa, pa taj novac maltene nisam ni video. Toliko o njihovom promocijama.

Stalno imaju akcije i promocije sto dovoljno govori u koliko su losem stanju, koje ne ispunjavaju i varaju ljude kojima nikada ne uplate obecane naknade iz promocija.

Sve najgore je malo reci.

Najgora ekspozitura i najgore sluzbenice, jezivo isfrustrirane i zle su u vojvode supljikca na crvenom krstu.

Samo za izbegavanje banka, posebno ako cete vi njima da dajete vasu naknadnu mesecnu i sve ostalo. Dajte makar u nekoj boljoj banci.
 
@stefan96 Unicredit banka je 4 banka po uspehu ili ti obrtu novca u Srbiji. Tako da to da su u "lošem stanju" je daleko od istine. Isto tako svaku banku čine neki ljudi koji tamo rade, i svaka ekspozitura je u stvari priča sama za sebe. I ja sam u njoj nekada imao račun, i ljudi koji su radili u "mojoj" ekspozituri su bili ok, tako da ne treba sve generalizovati.
 
Nisam korisnik banke, ali ovako na prvi pogled se čine okej. Jedina mana koju vidim su naknade za IPS plaćanja, kao i menjačnica koja ima radno vreme (to je stvarno wtf momenat). Službenike ne bih komentarisao jer kao i u svakoj banci susrešćete se i sa odličnim ljudima koji dobro rade posao, a i sa onima koji nisu upućeni ni u šta.
 
@stefan96 Unicredit banka je 4 banka po uspehu ili ti obrtu novca u Srbiji. Tako da to da su u "lošem stanju" je daleko od istine. Isto tako svaku banku čine neki ljudi koji tamo rade, i svaka ekspozitura je u stvari priča sama za sebe. I ja sam u njoj nekada imao račun, i ljudi koji su radili u "mojoj" ekspozituri su bili ok, tako da ne treba sve generalizovati.
Ako je normalno da u banci za nedelju dana ne radi najosnovniji platni promet 2 dana po 5-6 sati, da im sistem ne radi ni za sta jako cesto, ako je normalno da banka daje neke promocije kako bi navlacila ljude, koje nikada ne ispuni klijentima i ne da im te obecane poklone i naknade.
Jel treba nesto dalje da se kaze?
Banka se skoro 2 godine prodaje, niko nece da je preuzme. I to dovoljno govori.
To sto pumpaju izvestaje, to je tek prica za sebe.
Svi iz mog okruzenja su pogasili racune i za sve ekspoziture u centru Beograda imali samo najgore reci za zaposlene. Isto iskustvo sam nazalost imao i ja.
Ukratko, prevaranti sa akcijama koje ne ispunjavaju. Navlace ljude da otvaraju racune, kako bi im skidali naknade, koje su najvece od svih banaka, a za to se ne dobija nista, jer im ni najobicnija i najosnovnija usluga olatnog prometa ej uplate isplate, jako cesto u sred radnog vremena ne rade. A takodje nemaju ni pola usluga koje imaju druge banke. Kod njih je isplata evra na bankomatima jos misaona imenica

Ne trolujte vise molim vas i ne branite ono sto se ne brani. Prevaranti i krs je krs
 
Ne treba generalizovati? Ok.

Kako nazvati banku koja navlači klijente na promocije, a posle ne poštuje oglašeno?
Banku kod koje se ne vidi promet po kreditnoj kartici?
Banku gde, ovo prvi put vidim, ne možete prebaciti novac sa tekućeg računa na kreditnu partiju, već mora da se vrši kao uplata. Onda, kada tražite od banke detalje za uplatu, iste ne možete dobiti, iako je to sve vaše?!
Da ne pričam za kontradiktorne i u većini pogrešne info koje sam dobijao.
Po sećanju ću nabrojati: Societe, Intesa, Vojvođanska, AIK, Erste, Unicredit, MTS, Sber, AIK, Eurobank direktna, Raiffeisen, Erste, OTP, Unicredit, Halk, Postanska
Nisam korisnik banke, ali ovako na prvi pogled se čine okej. Jedina mana koju vidim su naknade za IPS plaćanja, kao i menjačnica koja ima radno vreme (to je stvarno wtf momenat). Službenike ne bih komentarisao jer kao i u svakoj banci susrešćete se i sa odličnim ljudima koji dobro rade posao, a i sa onima koji nisu upućeni ni u šta.
Ovo nisam korisnik banke, a pišem o njoj ti je fazon kao - seks je super stvar, čitao sam o tome....
Nemoj, molim te...
 
Potvrđujem za unicredit da je nekom mom iz bliskog okruženja uplaćeno naknadno, tek posle mesec dana, po 1000 dinara za cash back akciju master carda i to nakon više žalbi i mukotrpnog dokazivanja i pozivanja call centra da su ispoštovani svi koraci u akciji. Meni je neverovatno da banka od korisnika traži dokaze da je vršeno beskontaktno plaćanje i da je kartica prijavljena na sajtu priceless a učestvuje u mastercard akciji i već treba da imaju sve automatizovano. Da nije podnošena reklamacija ne bi ni bio uplaćen cash back.

A vidim i slična iskustva za lidl vaučere da su tek korisnici dobili obećano nakon žalbi.

Tako ne treba da se posluje i radi.
 
Ajmo još o Unicredit.
Dobijem izvod po kreditnoj za novembar.
Uredno sva plaćanja, svi troškovi, kamate i sl ..
A propustili su da sam imao uplate od 60ak hiljada dinara i toga nema na izvodu.

To je banka???
Što se mene tiče, da isplatim šta imam i uzmem svoje vaučere i dovidjenja.
Poštanska je za njih svemirski brod...da ne pominjem Raiffeisen i sl
 
Kad se zavrsi ova saga sa vaucerima i cashback-om, napisacu svoje utiske o ovoj banci. Ako me ne bude mrzelo... Posto kolicina faulova, netacnih informacija, bezobrazluka, neznanja itd koje su napravili u prethodnih mesec i po dana druzenja sa njima, nisam siguran da moze da stane u jedan post. Imao sam direktan kontakt sa po tri sluzbenice u dve beogradske ekspoziture, obe posecivane po 5-6 puta kao i 20ak poziva korisnickom servisu. "Frontend" banke ka korisnicima je zaprepascujuce los. Prosto ne znam kako da ih ovde opisem, a da postujem pravila foruma.
 
Mrtva trka između UniCredit i OTP što se tiče neposlovnosti i neprofesionalnosti. Mislio sam da je Credit Agricole bio vrh ledenog brega, ali i oni ispadoše manje zlo u odnosu na njih. Delim mišljenje da je Poštanska daleko pouzdanija banka, o Rajfajzenu tek da ne govorim, iako su sa mnom imali peh oko isplate nagrade za preporuke i uzimajući sve dobre strane, ne bih ih prituživao narodnoj banci da su poštovali rokove koje su zadali, ali nisam ni ja ovca koja će da prećuti za nešto što joj pripada. U UniCredit-u se ponašaju bezobzirno, regulator toleriše njihove obmanjujuće prakse i ne verujem da će ih sankcionisati, naročito ne zbog saradnje sa Telekomom oko nedavnih emitovanja obveznica po Emiratima, a vrana vrani oči ne vadi. Ništa ne može na silu pa tako i zadržavanje nezadovoljnih korisnika po svaku cenu. 23. decembra tražiću raskid, 30 dana je otkazni rok i ne pada mi na pamet da posle svega ostajem. OTP me duži za nenaplaćeno održavanje na ugašenom preduzetničkom koje ne može da se pokrije, sistem im je po tom pitanju blago rečeno katastrofa. Provizije za naloge sračunaju tek na kraju meseca. Šta god da pitaš, obrati se ličnom bankaru pa će on nama. Nemam reči za te bespotrebne komplikacije.
 
Pre nekoliko dana sam ponovo otvorio račun(zatvoren 2023.) zbog Lidl vaučera. Rečeno mi je da mogu pored vaučera da dobijem i 5000 za otvaranje iako piše da ne može da se kombinuje sa drugim promocijama na sajtu, no videćemo.
Svakako imam manje od 26 i ne plaćam održavanje pa mi je još manje problem.
Još ništa od Lidl vaučera za otvaranje, rečeno mi je posle 15 dana, no videćemo da li će...
Ovolika agresivna kampanja meni deluje kao "tovljenje svinje pred klanje" ili bustovanje broja korisnika pred prodaju, no vreme će pokazati.
 
Da li je nekom ko je otvorio racun u poslednje 2 nedelje uplaceno 5000 din za otvaranje racuna i aktiviranje kartice?
Drug mi je malopre rekao da mu nista nisu uplatili, a otvorio je pre 2 nedelje i uradio sta treba
I da li nekako moze naknadno onda i ovo za lidl da se koristi ili je to bilo ako se od starta ide sa prijavom preko lidla?

Znaci sokiran sam koliko jos potvrda o tome koji su prevaranti koji ne uplacuju te promocije koje toliko reklamiraju. Isto kaze da su ga pravili ludim na kol centru i nikakvu reklamaciju nisu podneli, vec kao ****** samo slusali.
 
Ja sam našao još jednu prevaru.
Em što se u listingu ne vide uplate, em se ne vidi i da sam poslednju transakciju od cca 40000 din podelio na 12 rata nego me duze u celosti...
Kada se ispravno sracuna, u pretplati sam ovaj mesec...
Majko mila, bežite od ovih prevaranata...
 
I dodatak.
Stavite transakcije od 1.11 do 30.11 iz sms poruka na papir.
Ja sam išao stavku po stavku i otkrio niz netačnih stavki u listingu.
Nedostaje više toga
Majko mila
Sve otišlo na banku i NBS.
Pa da vide
 
Mrtva trka između UniCredit i OTP što se tiče neposlovnosti i neprofesionalnosti. Mislio sam da je Credit Agricole bio vrh ledenog brega, ali i oni ispadoše manje zlo u odnosu na njih. Delim mišljenje da je Poštanska daleko pouzdanija banka, o Rajfajzenu tek da ne govorim, iako su sa mnom imali peh oko isplate nagrade za preporuke i uzimajući sve dobre strane, ne bih ih prituživao narodnoj banci da su poštovali rokove koje su zadali, ali nisam ni ja ovca koja će da prećuti za nešto što joj pripada. U UniCredit-u se ponašaju bezobzirno, regulator toleriše njihove obmanjujuće prakse i ne verujem da će ih sankcionisati, naročito ne zbog saradnje sa Telekomom oko nedavnih emitovanja obveznica po Emiratima, a vrana vrani oči ne vadi. Ništa ne može na silu pa tako i zadržavanje nezadovoljnih korisnika po svaku cenu. 23. decembra tražiću raskid, 30 dana je otkazni rok i ne pada mi na pamet da posle svega ostajem. OTP me duži za nenaplaćeno održavanje na ugašenom preduzetničkom koje ne može da se pokrije, sistem im je po tom pitanju blago rečeno katastrofa. Provizije za naloge sračunaju tek na kraju meseca. Šta god da pitaš, obrati se ličnom bankaru pa će on nama. Nemam reči za te bespotrebne komplikacije.
Citao sam svasta za OTP banku a i cuo al evo sad ce pune dvije godine kako imam racun kod njih i za sada nisam imao nikakvih problema. Mozda im nekad treba malo duze da odgovore na mail/poruke kroz aplikaciju ali sve se zavrsavalo. Nas problem nije niti Unicredit ni OTP vec bas ono sto si napisao za NBS, svasta im tolerisu. Da samo jednu "propiste kroz sake" sve ostale bi radile kao sto rsde u EU.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jel ste dobili izvod za kreditnu? Ja nisam još uvek, a inače dobijam do 3. u mesecu...
 
Ja sam dobio jer sam ga tražio i pun je grešaka, kako sam opisao ranije
 
Šta je klijentski broj i lični identifikacioni broj? Da može da se proveri stanje na kartici pozivanjem call centra?
I da li može da se aktivira e bankarstvo za proveru stanja preko računara?
 
Poslednja izmena:
Meni su uredno čitali stanje.
Najjača stvar ikada, oni deo mojih plaćanja vide kao prilive haha
Jedino što odgovara istini su sms poruke o korišćenju kartice i sa njima se ne slaže ni prikaz iz app ni ono što vide karticari.
Ovo u životu nisam čuo...
 
Da li je već došlo do 1000 ljudi koji su napravili transakciju za Maxi digitalni račun?
 
Nazad
Vrh Dno