Šta je novo?

Battlefield 3

Sve je ovo vrh ali zelim da vidim neke MP trejlere poput ovog.. :)

[YOUTUBE]qbyfl6sqyQg[/YOUTUBE]
 
Ovo rusi pobediše u igri koju su napravili ameri:d
 
Bio sam ubeđenju da su Ameri, definitivno bi trebalo više da koristim za igre :D
 
[YOUTUBE]DsHIHxYXeLs[/YOUTUBE]
 
Nek uloze 100 miliona u raspale servere a ne u marketing.
 
Ma samo za tebe sto igras 3h nedeljno. :D
 
Uh kad bismo mogli opet da igramo BF3 betu kao sto smo igrali BC2 betu.
 
Bice toga sto posto..
 
Ja sam zato uzeo MoH Limited, imam 100% siguran pristup za igranje beta verzije. :p
 
I to Pirocjanac. Ma to sto on prica nije sporno, samo je malo nebitno. Svi kapiramo da ce svaka COD igra uzeti najveci moguci deo kolaca ali sve dok postoji i ta mala publika koja hoce nesto drugacije situacija moze da se tolerise. Bio bi problem da nije tako. Ja sam igrao bas dosta COD4 i obozavao sam stare igre ali je onda usledilo "more of the same" vise puta uzastopno i to vise nije to.
 
hahaq koji lik... ostavio sam mu mini koment vezan za klip ;D
 
Bude li BF3 bolji, prodavaniji i uspesniji od Cod igara znajte da smo dobili jos jednu arkadnu pucacinu za sve uzraste, samo u drugom pakovanju...

Evo tri razloga zasto je Cod toliko popularan i prodavan:

1) Veoma prost (arkadan) gameplay
2) Moze svako da ga igra i da bude uspesan u istom
3) Igra te nagradjuje cak i kada si gubitnik

DICE i sam tvrdi da ce se takmiciti sa Cod serijalom i prema tome oni dobro znaju kakvu igru moraju da naprave da bi bili popularniji, pratiti koncept konkurencije i unaprediti bar jednu znacajnu stvar kako bi bili u prednosti (u ovom slucaju grafika)...

Nivo kompleksnosti i realnosti "pravih" oruzja u igrama je danas svedeno na Quake level jer ubijanje mora da bude prosto i zabavno, dok realnost vise niko ni ne gleda...
 
Nivo kompleksnosti i realnosti "pravih" oruzja u igrama je danas svedeno na Quake level jer ubijanje mora da bude prosto i zabavno, dok realnost vise niko ni ne gleda...

Quake ima mnogo viši skill cap i dosta je kompleksnija igra od CoD-a. Ne znam odakle ti da je "prosto". Možda mešaš fast paced = prosto?
 
Svi u tom konteksu pominju quake, a veci je "hard-core" od svega toga sto igraju...
 
Quake ima mnogo viši skill cap i dosta je kompleksnija igra od CoD-a. Ne znam odakle ti da je "prosto". Možda mešaš fast paced = prosto?

O Boze... ok, kako god, kao mnogogodisnji igrac i jednog i drugog znam da je slicno sto je fps a mehanika igranja uopste nije ista. No nebitno... inace slazem se da je quake hardcore zbog ultra brzog pace-a...
 
Pa gde je on rekao da je isto? :)

Inace najjaci komentar na onaj video, "pa vi u Pirotu mnogo bolje pricate engleski od srpskog" :d
 
O Boze... ok, kako god, kao mnogogodisnji igrac i jednog i drugog znam da je slicno sto je fps a mehanika igranja uopste nije ista. No nebitno... inace slazem se da je quake hardcore zbog ultra brzog pace-a...

Nisam ni rekao da jeste. Ovo "možda mešaš fast paced = prosto?" sam napisao jer Ranko izgleda misli da ako je igra brza automatski znači da je uprošćena, a upravo je suprotno. Neki se izgleda vode da je "hard-core" isključivo realistično ponašanje oružja i kretanje. :)
 
Poslednja izmena:
Ne znam, meni je uvek u igrama bilo hardcore = idealna mesavina taktike i skilla.
 
Bude li BF3 bolji, prodavaniji i uspesniji od Cod igara znajte da smo dobili jos jednu arkadnu pucacinu za sve uzraste, samo u drugom pakovanju...

Evo tri razloga zasto je Cod toliko popularan i prodavan:

1) Veoma prost (arkadan) gameplay
2) Moze svako da ga igra i da bude uspesan u istom
3) Igra te nagradjuje cak i kada si gubitnik

DICE i sam tvrdi da ce se takmiciti sa Cod serijalom i prema tome oni dobro znaju kakvu igru moraju da naprave da bi bili popularniji, pratiti koncept konkurencije i unaprediti bar jednu znacajnu stvar kako bi bili u prednosti (u ovom slucaju grafika)...

Nivo kompleksnosti i realnosti "pravih" oruzja u igrama je danas svedeno na Quake level jer ubijanje mora da bude prosto i zabavno, dok realnost vise niko ni ne gleda...

Pazi veoma postujem tvoja misljenja, ali prestani da gledas FPS zanr kroz oci Gran Turisma! :D

Ono sto DICE pokusava sa ovom agresivonom kampanjom je da proda BF3 kao unapredjen BC2, i da konacno nametne druge standarde za FPS zanr, koje i dan danas diktira Activison sa svojim retardiranim CoD serijalom.
Znaci ako se BF3 razbije od prodaje, lupi samar CoD serijalu, mozda i taj sugavi Activision shvati da mora da menja svoje djubre od igre.

Isto se ne slazem sa tvojim tvrdnjama zasto je CoD serijal popularan.
Evo sta ja mislim:
1. Mozes da koljes nozem sa 2m i da se osecas kao GODLIKE bice u svojom podrumu
2. Gomaila retardiranih perkova koji nagradjuju stekare, corner terijere i slicne pickice u igri
3. Mozes da vodis USA marince i branis svoju zemlju (za ovo im treba facu natrljati sa izmetom, mislim na ove sto prave CoD)

Iskreno i ja prvo trazim zabavu od FPS igre, pa tek onda realnost, znaci volim da je donekle realno, ali ne neko preterivanje, da moram sebe da previjam u toku partije ili slicne gluposti.
Quake je bio savrseno dobra, brza i zabavna igra, koje po meni jedino u nekim delovima kopira novi Crysis 2.

Predlazem svima da probaju Crysis 2 MP, igra nudi odlicnu zabavu, velike mape, imam slican osecaj kao kad sam igrao dobre stare Quake 3 i Unreal Turnament.
 
Nisam ni rekao da jeste. Ovo "možda mešaš fast paced = prosto?" sam napisao jer Ranko izgleda misli da ako je igra brza automatski znači da je uprošćena, a upravo je suprotno. Neki se izgleda vode da "hard-core" isključivo realistično ponašanje oružja i kretanje. :)

Ne, nego sam mislio na ovo da je quake dosta kompleksnija igra od cod-a...
 
Ne, nego sam mislio na ovo da je quake dosta kompleksnija igra od cod-a...

Pa jeste. Lud si ako misliš da nije. :)

Ski plafon je dosta niži u CoD-u, nemaš napredne tehnike kretanja, fiziku koja će sve to podrži i sve ostalo. Čim imaš ovde prezreni izraz "positive reinforcement" dizajn, bilo kakvo poređenje je suludo.
 
Poslednja izmena:
Quake ima mnogo viši skill cap i dosta je kompleksnija igra od CoD-a. Ne znam odakle ti da je "prosto". Možda mešaš fast paced = prosto?

Kao sto vidis, tu sam pricao o oruzju, a ne o gameplayu i igri bukvalno, Quake ima izmisljena (ili futuristicka sve jedno) oruzja pa se samim tim i mogu ponasati arkadno i sl. dok Cod ima prava oruzja koja opet imaju karakteristike onih iz Quake-a, trzaja nema i sve sto ispalis ide tacno tamo gde si centrirao, zbog toga sam i rekao da je prosto.
 
Nazad
Vrh Dno