shotaa91
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 15.10.2015
- Poruke
- 163
- Poena
- 80
Moja oprema
- Laptop
- HP ZBook 15 G6
- Tablet
- Apple iPad 9.7 (2018)
- Mobilni telefon
- Motorola Edge 40
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Imam interesantan slucaj.
Pre par nedelja sam na sajtu Shoppster narucio Bosch usisivace po ceni od 1 din (ta cena je bila objavljena na sajtu kao akcija tog jutra).
Posle nekoliko dana, otkazali su mi porudzbinu, obavestavajuci me da je greska u ceni.
Citiram:
"Bez odlaganja Vas obaveštavamo da se desila sistemska greška na sajtu u vidu pogrešnog iznosa cena proizvoda. Naime greška se ogledala u tome da su prikazivane cene proizvoda koje su skoro 100% niže od svoje prave vrednosti, što ih čini očigledno pogrešnim. Zbog navedenog, Vaša porudžbina je otkazana. Kako smo naveli u svojim opštim uslovima poslovanja, sa kojima ste se saglasili, budući da Shoppster ima veliki broj artikala u ponudi (oko 300.000 u svakom trenutku), ponekad se može desiti da istaknuta cena bude pogrešna usled ljudske greške, budući da se sve cene ručno unose u sistem. U tim situacijama će se primenjivati ispravna cena,a Shoppster ce bez odlaganja obavestiti potrošače. S obzirom na to da je evidentno da je u pitanju greška u sistemu, nismo u mogućnosti da realizujemo isporuku artikla."
Sta raditi u ovakvoj situaciji, buduci da i u njihovim opstim uslovima tvrde moraju potrosaca obavestiti o novoj ceni, pa ukoliko se potrosac ne slaze, otkazati porudzbinu. Mene niko nije obavestio (mozda bih se slozio sa novom cenom), vec je porudzbina automatski odbijena.
Pre par nedelja sam na sajtu Shoppster narucio Bosch usisivace po ceni od 1 din (ta cena je bila objavljena na sajtu kao akcija tog jutra).
Posle nekoliko dana, otkazali su mi porudzbinu, obavestavajuci me da je greska u ceni.
Citiram:
"Bez odlaganja Vas obaveštavamo da se desila sistemska greška na sajtu u vidu pogrešnog iznosa cena proizvoda. Naime greška se ogledala u tome da su prikazivane cene proizvoda koje su skoro 100% niže od svoje prave vrednosti, što ih čini očigledno pogrešnim. Zbog navedenog, Vaša porudžbina je otkazana. Kako smo naveli u svojim opštim uslovima poslovanja, sa kojima ste se saglasili, budući da Shoppster ima veliki broj artikala u ponudi (oko 300.000 u svakom trenutku), ponekad se može desiti da istaknuta cena bude pogrešna usled ljudske greške, budući da se sve cene ručno unose u sistem. U tim situacijama će se primenjivati ispravna cena,a Shoppster ce bez odlaganja obavestiti potrošače. S obzirom na to da je evidentno da je u pitanju greška u sistemu, nismo u mogućnosti da realizujemo isporuku artikla."
Sta raditi u ovakvoj situaciji, buduci da i u njihovim opstim uslovima tvrde moraju potrosaca obavestiti o novoj ceni, pa ukoliko se potrosac ne slaze, otkazati porudzbinu. Mene niko nije obavestio (mozda bih se slozio sa novom cenom), vec je porudzbina automatski odbijena.