Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Rešena muka - pozvala me ljubazna Marijana, kao reakcija na moj email.
Potvrdila mi je ono što je neko gore napisao - da je prvi obračunski period bio 29-31/01 pre dve godine i da sam zato oglobljen ovog januara.
Posle malo polemike dogovor je:
  • produžen popust na pretplatu još dve godine, računajući ceo februar
  • račun za januar će biti storniran i vraćen na vrednost kao da je bio sa popustom.
  • ne moram potpisivati nikakav ugovor, dovoljno je bilo odgovoriti sa DA na SMS koji je poslat (nadam se da je sin uradio kako sam mu rekao).
Profesionalnija reakcija od one kakvu sam imao sa mt:s-om na primer.
 
Posle onolikog pljuvanja i momentalnog raskida ugovora ti produžiš ugovor. Vidiš sad i sam da si prvo trebao njih da kontaktiraš i lepo rešiš problem, kao što si i rešio Moja iskustva sa Telenorom su da nikad nisu na moju štetu nešto uradili .
 
Posle onolikog pljuvanja i momentalnog raskida ugovora ti produžiš ugovor. Vidiš sad i sam da si prvo trebao njih da kontaktiraš i lepo rešiš problem, kao što si i rešio Moja iskustva sa Telenorom su da nikad nisu na moju štetu nešto uradili .
Isto i ja sve pozitivno. bar za sada
 
Meni svanulo od kako sam pobegao iz MTS.Komunikacija preko Twitera uvek brza,resavanje bilo cega,uvek brzo..Profesionalnost u odnosu na ove iz MTS,3 lestvice iznad..Kvalitet mreze odlicna,ne susti,ne zuji kao u mts..Kvalitet signala za internet x2 u korist Telenora..Trenutno u telefonu 2 kartice,MTS i Telen.Gde god se pomerim i odem,Telenor bolji signal ima..Znaci konstantno se vidi losiji signal na Mts kartici..A cuo sam kao MTS radio na poboljsanju mreze..
 

Prilozi

  • IMG_20220207_234013.jpg
    IMG_20220207_234013.jpg
    45 KB · Pregleda: 151
Danas mi Telenor šalje ove poruke kao da sam od danas kod njih. Jel stižu još nekome?
 

Prilozi

  • 48124BC4-0A8C-4428-AE7B-A79D13A1F648.jpeg
    48124BC4-0A8C-4428-AE7B-A79D13A1F648.jpeg
    115 KB · Pregleda: 135
@stevan10 Stizale su mi konstantno dok nisam zatražio isključivanje kanala promotivnih i servisnih poruka. Posle toga neće stizati skoro ništa osim obaveštenja o propuštenim pozivima.
 
Rešena muka - pozvala me ljubazna Marijana, kao reakcija na moj email.
Potvrdila mi je ono što je neko gore napisao - da je prvi obračunski period bio 29-31/01 pre dve godine i da sam zato oglobljen ovog januara.
Posle malo polemike dogovor je:
  • produžen popust na pretplatu još dve godine, računajući ceo februar
  • račun za januar će biti storniran i vraćen na vrednost kao da je bio sa popustom.
  • ne moram potpisivati nikakav ugovor, dovoljno je bilo odgovoriti sa DA na SMS koji je poslat (nadam se da je sin uradio kako sam mu rekao).
Profesionalnija reakcija od one kakvu sam imao sa mt:s-om na primer.
Evo ista situacija kod mene. Za home internet. Ugovorna obaveza istekla 25.1, niko me nije zvao da produzimo, iako sam korisnik vec godinama. Udjem u app da platim racun za januar kad ono umesto 1600, racun 3000. Cudi me da nisu zvali da produzimo UO.... Bas te razumem sto si se iznervirao, jer se i ja sada osecam lose, iako mislim da ce se sve resiti pozitivno kao i kod tebe...

Na koji mejl si pisao za reklamaciju racuna?
 
Koja je mreza po vama bolja mts ili telenor,imam ponudu za obe mreze slicna cena i paket,obe mreze mi dobro rade,pa ne mogu da se odlucim
 
Samo MTS. Ja sam evo, više od 22 god na 063 broju i na potrebe da nam još jedan novi opterećuje mrežu.
☺️😁
Šalim se za MTS, pridružujem se prethodnim preporukama.
~ jesi li postavio isto pitanje u MTS grupi, pa da sabiramo glasove?
 
Ja sam primetio značajno poboljšanje mobilnog signala Telenora negde od nove godine.
U firmi gde radim sam morao da ustajem skroz do prozora da bih mogao normalno da telefoniram bez prekidanja, a sada mogu normalno da pričam iz bilo kog dela kancelarije, što ranije nije bio slučaj. Dosta puta sam i bio nedostupan iako telefon stoji normalno na stolu.
Telefon nisam menjao, isti je kao i pre i nije 5G.
 
Koja je mreza po vama bolja mts ili telenor,imam ponudu za obe mreze slicna cena i paket,obe mreze mi dobro rade,pa ne mogu da se odlucim
Retko ko može objektivno da ti odgovori na ovo pitanje, tako da sve odgovore uzmi sa rezervom. Ja lično ne bih kod Mts-a da mi daju sve džabe. Sigurno da ima i korisnika koji to isto misle za Telenor.
 
Jel moze neko drugi da iskoristi vaucer na 18% za kupovinu u odredjenoj firmi koja pocinje na gi....on?Ako moze a nekom treba,nek se javi..
 
Nije 18 nego 17🤣🤣🤣
 
Evo😁
 

Prilozi

  • E594BD65-F323-43ED-B42B-9F1718592FFC.jpeg
    E594BD65-F323-43ED-B42B-9F1718592FFC.jpeg
    119.4 KB · Pregleda: 51
Čisto da kažem da mi Telenor još uvek nije uplatio novac tj vratio novac za rate za vraćeni uređaj a trebalo je još polovinom Decembra (raskid ugovora zbog povećanja cena). Slao sam mail-ove i dokaze ali ga oni odugovlače, nateraće me da idem kod advokata zbog ovoga.
 
Kome treba neka pusti poruku na PM
 

Prilozi

  • IMG_20220211_162239.jpg
    IMG_20220211_162239.jpg
    98.3 KB · Pregleda: 36
Vezano za ovaj popust 1000 dinara na dodatnu opremu, u opisu piše da se poseti Telenor prodavnica u roku od 30 dana, a iznad toga da je Datum isteka oko 3 meseca kasnije. Pitah u poslovnici da mi razjasne koji je datum isteka i oni mi rekoše da se računa to što piše u opisu, a da je onaj drugi datum kada se briše. I dalje mi nije jasno šta predstavlja Datum isteka, jel će oni taj vaučer kad istekne 30 dana nekom drugom da daju pa ako ga niko ne iskoristi do datuma isteka, on će biti obrisan iz sistema? Što bi to ikoga zanimalo?? Inače za status stoji Neiskorišćen vaučer
 
Imam i ja taj vaučer, datum isteka nije 3 meseca nego 60 dana (bar kod mene). Prošlo je više od 30 dana i nije obrisan i dalje stoji u app.
Imaju li šta u poslovnicama da je približno 1000din? :) Samsung, Apple, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola
 
Imam i ja taj vaučer, datum isteka nije 3 meseca nego 60 dana (bar kod mene). Prošlo je više od 30 dana i nije obrisan i dalje stoji u app.
Imaju li šta u poslovnicama da je približno 1000din? :) Samsung, Apple, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola
da da, u pravu si 60 dana je. Pa nije ni kod mene obrisano, ali u poslovnici su mi rekli da uopšte ne gledam taj datum i da je već isteklo pošto je prošlo 30 dana. A meni samo nije jasno čemu služi taj datum ako je ograničeno na 30 a ne 60 dana.

Ja sam video slušalice Motorola za 960. Ostao mi je link u pretraživaču pa da ti uštedim koji klik: https://www.telenor.rs/webshop/sr/P...aomi-Honor&purchase=subsidy&orderBy=price-asc Međutim nisu ih imali u poslovnici a rekli su da postoji mogućnost da se poruče iz druge poslovnice.
 
Nazad
Vrh Dno