Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ali ovo ex-Telenor u naslovu teme...
 
Aplikacija se nadogradila.Screenshot_2022-02-28-22-20-59-644_rs.telenor.mymenu.jpg
 
Sad cemo da vidimo da li ce da "optimizuju iskustvo i usluge" tako sto ce da skresu troskove kroz ukidanje svega i svacega
 
Ostale dve zemlje vec imaju i app.
5625EDE9-A636-4411-AB1D-C8EF89AD90F1.png
 
Mene su juče zvali da mi kažu da imam mogućnosti za 50% popusta ako se odlučim za ugovor bez telefona (kontam da pređem sa play+30 na total 12). Dobro je da ne moram da idem u poslovnicu valjda da potpišem ugovor, samo će mi poslati sms i da potvrdim sa da

Što se aplikacije tiče, ova zelena mi nekako više paše od one plave ranije, šta znam...nek oni nama rade i ono za šta ih plaćamo a sam naziv mi je najmanje bitan. Uzgred ne znam kako se promenila app sama od sebe kad nisam radio update (verovatno zadnjom nadogradnjom nešto trigerovano).
 
Poslednja izmena:
Na iOS nije.
 
Da li je neko slučajno našao link za pristup portalu?
Sve gde vodi sa novog sajta je samo:
Ali tu ima samo pristup nalogu, ne i portalu...
 
Do juče na Telenor aplikaciji mi je nudio prelazak na postpaid sa 50 % popusta.
Sad na Jetel aplikaciji nudi samo prepaid promocije, nema više opcije prelaska na postpejd sa 50 % popusta.
To jedino primećujem, sve ostalo je isto kao i na starom Telenoru.
 
Ističu se nema šta. Stavite ikonicu aplikacije na home screen i nekome na sekund pokažite ekran i pitajte ga šta je od svega video. Y.
 
Do juče na Telenor aplikaciji mi je nudio prelazak na postpaid sa 50 % popusta.
Sad na Jetel aplikaciji nudi samo prepaid promocije, nema više opcije prelaska na postpejd sa 50 % popusta.
To jedino primećujem, sve ostalo je isto kao i na starom Telenoru.
Tako je i kod mene. Ako su ukinuli 50% popusta na prelazak na postpejd onda su stvarno pilićari.
 
Pa njima je u cilju da što manje korisnika to una 🙃
 
A zašto da što manje ljudi zna, kad po meni ta ponuda ih izdvaja od ostalih zbog koje bi prednost dao njima za postpejd.
 
Uzasna mreza i signal..
Majka ima A1 mrezu,desavalo se da je nedostupna kad je zovem,a nije pipnula telefon..
Ja imam u sobi njihov kucni internet.Humor kako steka,desi se da dodje,nestane,dodje,nestane po 15 puta u 2h..Vecernji termini posle 23h...Ne mogu da docekam 1 april da podnesem raskid ugovora koji traje do 14 aprila..Prelazim u Yettelov Home net..😃
 
Do juče na Telenor aplikaciji mi je nudio prelazak na postpaid sa 50 % popusta.
Sad na Jetel aplikaciji nudi samo prepaid promocije, nema više opcije prelaska na postpejd sa 50 % popusta.
To jedino primećujem, sve ostalo je isto kao i na starom Telenoru.
Postoji još pri pozivu kol centra opcija za 50% popusta, dogovaraš sve sa operaterom.
 
@Pavell da li si koristio karticu za A1 kućni internet u telefonu koji ima bolji LTE radio modul da uporediš kako se ponaša? Ruteri koji idu po difoltu su ispod proseka, da ne kažem srednja žalost, isto nudi i Yettel. Ako ti njihova kartica radi korektno u A1 ruteru, onda ok, imaš razloga da ih menjaš. Inače, jedino ovaj ruter im je vredan pomena, ali je naravno i deficitaran:
 
Po cemu ih izdvaja kad A1 trenutno ima Neo15 za istu cenu kao Total 12 sa 50% popusta. A jos neograniceno neta za vise app..
Yettel ima bolju ponudu sa 50% popusta jer taj Total 12 za 1575 dinara imaš neograničeno min&sms ka svima, 12GB net, Deezer, HBO, Bookmate koje su premium aplikacije, a A1 nema HBO&Bookmate, tako da ponuda od 15GB kod A1 nasparam premium servisa kod Yettela, izbor je lak. Yettel ima prednost.
 
Meni i dalje stoji da mreža ima naziv Telenor. Aplikacija se jeste abdejtovala ali ne i naziv mreže. Btw moraću da se naviknem na zelenu boju :D
 
Ja sam skoro razmisljao da uzmem A1 ali citajuci sve ovo na forumu odlucio sam da ostanem ovde i nisam se pokajao, jeste da su skupi, ali ta skupoca nosi i stabilnost sa sobom, a sada koliko vidim imacemo bolje poklone na Yettel petku, nadam se barem nekom internetu/minutima koji ce trajati 30 dana od trenutka grebanja vaucera, a ne samo 24h...
 
Imam kod njih običan br i kućni net i od kako se ažurirala aplikacija, ne mogu da se prebacim na taj drugi broj, u smislu da vidim za njega račune, platim račun itd. Broj je tu ali kad ga izaberem izgleda kao da se aplikacija učita ispočetka i opet me baci na 'glavni' broj. U pitanju je ios. Probaću da reinstaliram.
 
Vidim da mi se danas promenio paket. Verovatno su ovi moji iz firme potpisali neki novi ugovor... Imao sam biznis total 5, sad vidim da imam neki biznis total 16. Jedino ne mogu da nađem informaciju da li se kod ovog novog paketa nepotrošeni gigabajti prenose u naredna 3 meseca kao kod prethodnog. Ako neko zna neka napiše. Screenshot_20220301-161531_Yettel.jpg
 
Verovatno su ovi moji iz firme potpisali neki novi ugovor...
Novi telefon nisi dobio?! Pošto je cena za Biznis Total 16 (koji je "naslednik" starog Total 5 paketa) sa aparatom 2699 RSD, a bez aparata 1999 RSD.

Što se tiče prenosa nepotrošenih gigabajta, iskreno nisam ni znao da mogu da se prenesu, uvek potrošim sve pre kraja meseca :ROFLMAO:
 
Nazad
Vrh Dno