Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

U mom slučaju to ne bi bilo pravo već pogoršanje uslova jer sad imam samo uslov prijem plate ili dla plate u iznosu od minimum 35k. Lično primam celu platu.
Jasno. Tu već imaš mogućnost grejs perioda od 4 meseca dok ponovo ne počneš da primaš platu.
 
U mom slučaju to ne bi bilo pravo već pogoršanje uslova jer sad imam samo uslov prijem plate ili dla plate u iznosu od minimum 35k. Lično primam celu platu.
Pa to svakako ostaje kao opcija, kontam da ti je promaklo od silnih drugih mogućnosti, hahah. Znači može
  1. zarada (nezvanično makar 35k),
  2. kakav god priliv 35k uz pet plaćanja (verovatno samo debitnom),
  3. plaćanja 30k debitnom.
E, sad, pošto nisi dobio ovaj mejl, na tebe se verovatno odnosi samo prva mogućnost, koji već koristiš.
 
  1. zarada (nezvanično makar 35k),
  2. kakav god priliv 35k uz pet plaćanja (verovatno samo debitnom),
  3. plaćanja 30k debitnom.

Aha, nisam shvatio da se 5 kartičnih plaćanja odnosi na bilo kakav priliv. Ja svakako primam zaradu pod šifrom zarade, tako da je ok.
 
Pretpostavljam da je zapravo mejl namerno sročen tako da su najnaglašenije opcije koje njima više odgovaraju. Sigurno im više prija potrošnja od 30k debitnim karticama nego prosto primanje plate, pa su verovatno zato to i zavukli na sam kraj. Klijentima je uglavnom obrnuti redosled jednostavniji. 😀
 
Ja sam dobio isti e-mail iako sam još od početka meseca na LITE paketu.
(Otvorio BMax u Martu)
 
Malo pre sam ažurirano aplikaciju i primećujem da su drastično povećali font kod poruka za dolazne/odlazne transakcije ( tebrice programeri roknuli calibri sa 9tke na 28 :) ) i primetio sam zeleno dugme (ja se ne sećam da je bilo ranije) da su dodali, kada se uđe u devizni tekući račun stavili su "interni prenos" odnosno menjačnicu-prečicu...
 
Ja sam dobio isti e-mail iako sam još od početka meseca na LITE paketu.
Biće onda da su stvarno svima poslali koji su promenili u martu, uključujući one koji su tad samo podneli zahtev preko starog sistema, a zapravo su prebačeni tek u aprilu.

(Otvorio BMax u Martu)
A zašto si onda preuranjeno odustao? Do malopre sam mislio da si prešao u februaru, upravo zbog toga što si se već vratio na Lite i žalio zbog otkazane kartice.

primećujem da su drastično povećali font kod poruka za dolazne/odlazne transakcije
Gle, stvarno... S tim u vezi, meni ne funkcioniše taj prikaz kako treba. Kada uđem u spisak obaveštenja, mogu da pogledam samo jedno. Sva sledeća mi budu prazna. Neko drugo mogu da pogledam tek kada izađem iz spiska obaveštenja, pa uđem opet. Dodatna zanimljivost, kada izlazim iz obaveštenja koje mi se nije prikazalo (strelica za povratak nazad), sadržaj obaveštenja mi bljesne, tj. nakratko se prikaže. Ne znam da li je neko to već prijavio, ali ne sećam se da sam video.
 
Gle, stvarno... S tim u vezi, meni ne funkcioniše taj prikaz kako treba. Kada uđem u spisak obaveštenja, mogu da pogledam samo jedno. Sva sledeća mi budu prazna. Neko drugo mogu da pogledam tek kada izađem iz spiska obaveštenja, pa uđem opet. Dodatna zanimljivost, kada izlazim iz obaveštenja koje mi se nije prikazalo (strelica za povratak nazad), sadržaj obaveštenja mi bljesne, tj. nakratko se prikaže. Ne znam da li je neko to već prijavio, ali ne sećam se da sam video
To ti je stara boljka i kod mene neki žešći bag od kad koristim yettelbank, izgleda da se kači eksterno na neke baze i kao da nije dobro implementirano rešenje za osvežavanje i povlačenje podataka
 
Malo pre sam ažurirano aplikaciju i primećujem da su drastično povećali font kod poruka za dolazne/odlazne transakcije ( tebrice programeri roknuli calibri sa 9tke na 28 :) ) i primetio sam zeleno dugme (ja se ne sećam da je bilo ranije) da su dodali, kada se uđe u devizni tekući račun stavili su "interni prenos" odnosno menjačnicu-prečicu...

Pre je bio sićušan sad je ogroooooman. Oni izgleda jedino unapređuju trivijalne kozmetičke stvari, a i tu ne mogu da pogode.

Evo sad se hvale na sva zvona, prvi rođendan, godinu dana Yettel banke. Za tih godinu dana nisu uspeli da aplikaciju izvuku iz realno beta faze. Još uvek mora da se koristi stari Mobi web za određene funkcije. A u tom Mobi webu već godinu dana stoji poruka "gasimo ovu aplikaciju za par dana". 😂
 
A zašto si onda preuranjeno odustao? Do malopre sam mislio da si prešao u februaru, upravo zbog toga što si se već vratio na Lite i žalio zbog otkazane kartice.
Na svim ostalim računima imam VISA kartice, a ovo sa otvaranjem Bmax pa prelaskom na Lite je bio besplatan put do besplatne MASTER kartice (Hvala UJI-ju).
Krajem godine će kao i uvek biti puno promocija i cashback-ova na Masteru, već sam sa ovom nj.greškom otkazanom karticom iskoristio 25% rabat na Ananasu prošlog meseca. Stigla mi je nova MC nakon višestrukih žalbi i reklamacija, svima koji bi da izbegnu isto iskustvo savet da prelazak na Lite urade isključivo kroz mobilnu aplikaciju (ako urade kroz Mobi web kao ja velika je verovatnoća da će im zbog "tehničkih problema" ubiti Master karticu).
 
To ti je stara boljka i kod mene neki žešći bag od kad koristim yettelbank, izgleda da se kači eksterno na neke baze i kao da nije dobro implementirano rešenje za osvežavanje i povlačenje podataka
Meni više ima smisla da je klijentski nego serverski problem, budući da bljesne prilikom izlaska, što znači da je obaveštenje učitano, samo ne prikazano. Čudno je, ali dobro. Samo se meni, inače, to dešava, ostalima iz društva koji koriste jok. Možda bih mogao da probam sa brisanjem aplikacije i ponovnom personalizacijom.

ovo sa otvaranjem Bmax pa prelaskom na Lite je bio besplatan put do besplatne MASTER kartice
A, jasno onda. Stvarno je ispala korisna stvar zbog toga. Zanimljivo je pitanje zašto su se uopšte odlučili za zadržavanje tih kartica, ali verovatno su izračunali da im se tako više isplati, tj. da će više zaraditi time što ostaju klijentima nego kada bi ih otkazali.
 
Meni više ima smisla da je klijentski nego serverski problem, budući da bljesne prilikom izlaska, što znači da je obaveštenje učitano, samo ne prikazano. Čudno je, ali dobro. Samo se meni, inače, to dešava, ostalima iz društva koji koriste jok.

Meni se isto dešava. Ima tri varijante, prazno u boji pozadine sa bljeskom prilikom izlaska, prazno u crnoj boji sa bljeskom prilikom izlaska, pravilan prikaz. Mogu svaki put kao kamen papir makaze da igram koji će od ta tri da bude. 🤣
 
Kod mene je determinističko ponašanje baš: prvo obaveštenje u koje uđem se prikaže bez problema, a svako sledeće ne uspeva, uz bljesak prilikom izlaska, dok je boja pozadine u skladu sa temom. U svakom slučaju, našao sam rešenje u međuvremenu, mada je smešno i nisam siguran kako mi dosad nije palo na pamet. Ili možda i jeste, ali ranije nije radilo, baš se ne sećam. 🤷‍♂️ Sada je dovoljno kliknuti/tapnuti prazno polje i tekst će se istog trenutka prikazati.
 
Duša me boli što moram uskoro da dižem stambeni kredit, a samim tim da menjam verovatno i banku. Koliko god da ima problema i dalje ne nalazim ništa ni blizu uslova koje ima Yettel.
 
@dzidza_bidza Yettel banka nema u ponudi stambene, već isključivo gotovinske kredite (kao i Addiko na primer). KBC banka je svojevremeno prodala kredite Societe Generale, dok je banku kupio Telenor, a u slučaju Addiko su stambeni proistekli iz ranijih ugovora sa Hypo Alpe Adria.
 
Nisi me razumeo, znam da nema stambene, zato i kazem moraću da menjam banku jer banka gde dižeš kredit obično traži da pređeš kod njih.
 
Pa mozes da zadrzis Yettel i dalje. Mozes biti u koliko hoces banaka.
 
Ma znam da mogu, ali plata mora da legne u novu banku, sve posle je cimanje.
To stoji. Jeste da ti je jeftiniji nalog za prenos iz druge banke od kamate koju bi ti ta banka naplatila ukoliko ti kod njih ne legne plata, ali ako nisi ušla u Isprobaj Max kampanju da ti ostane pravo na 5 provlačenja karticom, onda sada nude kao trajnu pogodnost potrošnju preko 30k mesečno debitnom, ali računa se samo ono što je tokom meseca proknjiženo (npr. provukla si krajem prošlog i evidentirano je 1. ovog pa će se to uračunati za ovaj).
 
Krenuh u online registraciju/otvaranje racuna, stigoh na 5/6 korak gde treba da mi posalju mail, ali mail nikako ne stize.... :LOL:
 
EDIT: Odoh do poslovnice i završih.
 
To stoji. Jeste da ti je jeftiniji nalog za prenos iz druge banke od kamate koju bi ti ta banka naplatila ukoliko ti kod njih ne legne plata, ali ako nisi ušla u Isprobaj Max kampanju da ti ostane pravo na 5 provlačenja karticom, onda sada nude kao trajnu pogodnost potrošnju preko 30k mesečno debitnom, ali računa se samo ono što je tokom meseca proknjiženo (npr. provukla si krajem prošlog i evidentirano je 1. ovog pa će se to uračunati za ovaj).
Брат све ок, али ја сам мушко😁
 
Pre je bio sićušan sad je ogroooooman. Oni izgleda jedino unapređuju trivijalne kozmetičke stvari, a i tu ne mogu da pogode.

Evo sad se hvale na sva zvona, prvi rođendan, godinu dana Yettel banke. Za tih godinu dana nisu uspeli da aplikaciju izvuku iz realno beta faze. Još uvek mora da se koristi stari Mobi web za određene funkcije. A u tom Mobi webu već godinu dana stoji poruka "gasimo ovu aplikaciju za par dana". 😂

Veći je problem što ne podržava MFA, što je sa bezbedbosne strane u 2025. katastrofa, i upitno je kako prolaze bilo kakav security audit sa time.
 
Stara Mobijeva veb-aplikacija svakako ne podržava transakcije, čak ni interni transfer između svojih računa, pa im to onda i nije neki problem.

Nego, zanima me kako se tumače ove statistike koje su plasirali povodom rođendana. Ovde kažu da imaju preko 800k klijenata, dok aplikaciju svakodnevno koristi 350k ljudi. S druge strane, u ovom promotivnom tekstu (objavljen juče, a danas su ga podelili i drugi mediji) predsednik Izvršnog odbora kaže da imaju više od 500k aktivnih korisnika, a ponavlja da preko 350k koristi novu aplikaciju. To mi se još i uklapa, pretpostavljam da su hteli reći da je dosad preko 800k ljudi imalo saradnju sa bankom, da je trenutno taj broj 500k (što možda i nije toliko dobro, jer ispada da ih je maltene pola klijenata napustilo), a da od toga 350k ljudi koristi aplikaciju, dok je ostali iz nekog razloga nisu aktivirali, iako je digitalna banka.

Međutim, nakon toga sledi informacija da je izdato preko 120k Dina kartica. Kako je to moguće? Čak je i za kreditne proizvode neophodno otvoriti tekući račun, tako da bi taj broj onda morao da bude makar 500k, tj. da se makar poklopi sa brojem aktivnih korisnika. To je čak manje i od broja Bank MAX računa, kojih ima preko 135k. Možda se misli strogo na kartice sa Yettelovim brendom, tj. nove, beskontaktne, izdate u prethodnoj godini? Čudno mi je baš, samo nabacane informacije.

Takođe, već neko vreme reklamiraju Liveness, pa se to pominje i u promo tekstu. Da li je to stvarno aktivno? Nisam čuo da je ikome zatraženo. Ko ne zna šta je, u pitanju je "test živosti", odnosno "prijava uživo", kako kažu na ovom snimku, koji je postavljen još početkom godine, kada je navodno ovaj dodatni faktor provere uveden.

Za kraj, pominje se kao zanimljivost da je Yettel Bank jedna od tri banke koju korisnici najčešće razmatraju prilikom otvaranja računa. Zna li se izvor toj tvrdnji i koje su druge dve?
 
Ovde kažu da imaju preko 800k klijenata, dok aplikaciju svakodnevno koristi 350k ljudi. S druge strane, u drugom promotivnom tekstu predsednik Izvršnog odbora kaže da imaju više od 500k aktivnih korisnika, a ponavlja da preko 350k koristi novu aplikaciju.
800k verovatno sve zajedno, od čega deo čine i pravna lica preuzeta iz KBC banke. 500k je aktivnih računa (nisu u mirovanju bez stalnih transakcija), a tek 350k ih je prešlo na Yettel aplikaciju. Primera radi, pošto moja majka ima Android Oreo, uskraćena je te mogućnosti i za sada jedina opcija je praćenje stanja preko Mobi web.
Međutim, nakon toga sledi informacija da je izdato preko 120k Dina kartica. Kako je to moguće?
Verovatno ih je tek toliko aktivirano, ali su se možda nespretno izrazili. Što se njih tiče, oni su svoju obavezu ispunili. Isto i mene u ProCredit čeka neaktivna Dina pošto sam u međuvremenu preneo broj u mts, gde mi je zabrana za VAS usluge stavljena na šifru korisnika.
Možda se misli strogo na kartice sa Yettelovim brendom, tj. nove, beskontaktne, izdate u prethodnoj godini?
Ni to nije isključivo
Takođe, već neko vreme reklamiraju Liveness, pa se to pominje i u promo tekstu. Da li je to stvarno aktivno? Nisam čuo da je ikome zatraženo. Ko ne zna šta je, u pitanju je "test živosti", odnosno "prijava uživo", kako kažu na ovom snimku, koji je postavljen još početkom godine, kada je navodno ovaj dodatni faktor provere uveden.
Blage veze nemam šta je. 🤷🏽‍♂️
Za kraj, pominje se kao zanimljivost da je Yettel Bank jedna od tri banke koju korisnici najčešće razmatraju prilikom otvaranja računa. Zna li se izvor toj tvrdnji i koje su druge dve?
Verovatno Raiffeisen, s obzirom na to da sam imao uporednu anketu za obe. Treću mogu nagađati, ali lično mislim da je OTP, pošto takođe nudi online otvaranje.
 
Nazad
Vrh Dno