Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Drugarica je nažalost još u ovoj banci. Kupila je karticom uređaj kod našeg trgovca. NIje bila zadovoljna, pokrenula vraćanje i to je odobreno. Jutros je stigla poruka od banke da je izvršena uplata na karticu sa koje je platila, pošto je od iste prošlo više od 10 dana, nisu mogli da izvrše klasični storno. E sad, koliko se ja sećam, ranije bi se u ovakvim situacijama ovakve transakcije pojavljivale na čekanju i novac bi bio dostupan.
Kada je otvorila aplikaciju, taj iznos je bio vidljiv u ukupnom iznosu na stanju. Ali, posle samo deset minuta, nestao je. Nema tragova te transakcije, nigde. Ni na čekanju, ni u izvršene...
Znam da će verovatno prigovorima i ganjanjem rešiti sve to sa njima jer se radi o 500 evra, ali kako jednostavno mogu da sakriju svaki trag ove transakcije, kao da se nikad nije dogodila? Ostaje samo nada da će joj novac biti stvarno na računu, kada to bude proknjiženo i da neće čekati do novembra sledeće godine da se oni smisle.
Moraće verovatno sad da uplete i trgovca, kako bi dokazala da se transakcija stvarno dogodila jutros oko 9...
 
Sporno je što ima 50% popusta na Total Data, dakle nekomercijalnu ponudu po kojoj ne bi trebalo da može da učestvuje u programu. Ipak, prijava mu je prošla, ali moguće je da su ove smetnje povezane s tim, u smislu da ipak vide da jedan uslov nije u potpunosti ispunjen. Biće zanimljivo ispratiti šta će biti sa ovim, ali na dobitku je sve i da mu samo kartica ostane, za koju reče da je inicirana, jer ona sa sobom donosi benefite.
Javljam sve sta se desava dalje. U yettel bank aplikaciji sve stoji normalno bez ikakvih gresaka.
 
@rovello ranije, dok sam bio aktivan korisnik banke, to baš nije tako strašno izgledalo. U takvim prilikama bi se te transakcije videle na čekanju. I hajde što se ne vidi nigde, nego tog novca nema. Ako ga već nema i nije raspoloživ, onda nije trebalo ni da bude obaveštena prvobitno da ga ima. Napisao sam samo 500 evra, radi se o našoj prodavnici, u dinarima je plaćeno. A što se tiče provizije od 3%, kada sam uzimao neki novac sa Paypala, mislim da je toga bilo. Sistem se ponašao isto tako što mi stigne poruka, bude na čekanju pa se oslobodi. Ali ti je vidiš da se dogodilo. Sad nema ničega.
 
@agasoft

Ubedljivo su banka sa najgorim programerskim timom bili oduvek.
2021-ve sam zatvorio račun kod njih zbog fantomskih upita stanja na bankomatima, gde sam imao NULA podršku sa njihove strane u istrazi koju sam zahtevao:
Ove godine sam čisto radi gratis MC kartice otvorio u promo periodu i apsolutno ne nameravam nikakav sem simboličnog iznosa da držim tamo.
Takođe i ove godine sam bio primoran da prođem kroz nove neprijatnosti jer sam promenu paketa uradio u Mobi web aplikaciji gde sam nakon iste uredno dobio poruku "...u sklopu ovog paketa možete da nastavite da koristite svoju Mastercard karticu" koja je naravno odmah bila "ubijena", a to sam shvatio tek kad sam pola noći proveo pokušavajaći da naručim nešto onlajn što je samo u tom trenutku bilo super sniženo i svaki put mi je uredno stizao 3d secure kod za verifikaciju ali je nonstop transakcija bivala odbijena nakon čega mi platforma nije više davala mogućnost da platim karticom druge banke dok ne prođe 48h. Posle višednevnih naganjanja sa call centrom gde su pali s Marsa i čak me i ubeđuju da je normalno da mi ugase karticu jer nisu ni upoznati sa bančinom tekućom promocijom i umesto da se fokusiraju da mi reše problem oni me ko roboti ubeđuju da kod njih prenesem platu, nude kredite i sl. i na kraju nakon X dana od pismenog prigovora oni urade novu karticu i jave mi da odem po nju u Yettel šop i ja odem tamo kad ono cvrc milojka - ko vam je rekao da je vaša kartica stigla pošto nije, zvaće vas kolege kad stigne, ali ja kažem već su me zvali i potvrdili i ništa vratim se kući i tek 10-tak dana kasnije kada sam prolazio pored radnje kartica je bila tamo. Evo u prilogu odgovora na moj prigovor:
 

Prilozi

  • Prigovor.jpg
    Prigovor.jpg
    219.3 KB · Pregleda: 43
Pozdrav, da li je nekome poznato, da li Yettel Bank diže kamatnu stopu na godišnjem nivou za kreditnu karticu, ako se ne prenese 20.000 dinara zarade ? Uzeo da čitam ugovor, i videh član u kome piše da je prva tri meseca EKS 16,00%, a zatim ukoliko se ne prenese deo zarade ide na 24,00% 😂 Baš su originalni, nema šta, naročito što je u suprotnosti za zakonom koji kaže da je maksimalna dozvoljena EKS na kreditne kartice 17,75% ...
 
Uslovi banke su kreirani pre ograničenja kamatnih stopa. Ako je ugovorena kamatna stopa viša od ograničenja kamatne stope, primenjuje se kamatna stopa jednaka ograničenju.
 
Apdejtovao sam apk, i izasla mi je neka stavka Yettel sve.
Citam one uslove, ali su mi neki dvosmisleni i nejasni.

Interesuje me jel mogu ja to da aktiviram, iako nemam postpaid uslugu (ugovor) kod yettela? Imam samo yettel bank max.
I sta bi dobio samo sa aktivnim bankovnim racunom kod njih?
 
Svaki update, aplikacija sve gora, umesto bolja. Nema više prečice za menjačnicu. Na tom mestu je sada Yettel Sve...

Apdejtovao sam apk, i izasla mi je neka stavka Yettel sve.
Citam one uslove, ali su mi neki dvosmisleni i nejasni.

Interesuje me jel mogu ja to da aktiviram, iako nemam postpaid uslugu (ugovor) kod yettela? Imam samo yettel bank max.
I sta bi dobio samo sa aktivnim bankovnim racunom kod njih?

Ne možeš. Sve piše.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Meni lagano odobren Yettel sve sa total data na 50%. Čisto da se prijavim :rolleyes:
Inicirana kartica i pojavila se u Yettel bank aplikaciji, isto tako u Yettel app vidljiv bonus roming internet, kontakti za putno osiguranje i ostali benefiti.
Piše da ispunjavam sve uslove :poop: tako da...
 
Izgleda da stvarno imaju bag sa tim starim paketima, a lepo što je tebi vidljiv i roming. S druge strane, da se ponovim, u postpejd temi je jedan prijavio da je odbijen na osnovu mobilnog paketa (ovde), a ima 50% popusta na Yettel Mobile M.
 
Da li vam prikazuje novu karticu u aplikaciji banke nakon sto ste prihvatili akciju za yettel korisnike?
Meni jos ovek ne prikazuje
 
Meni prikazalo cim sam podneo zahtev.
 
Da li neko zna na koju foru mogu da se ulogujem na web sajt banke, bez obzira što imam aplikaciju, ovo s qr kodom ne ide, prijavi me na drugom uređaju, a ja želim na ovom gde mi je aplikacija, da li postoji način?
 
Da drugim telefonom slikaš QR pa ga skeniraš sa glavnog preko browsera. IQ level milijardy! 🤩
 
Zar nisu produžili vreme za postojeći QR na 20 pre nego što se nakon 15 sekundi regeneriše novi? 🤔
 
Traje QR kod 15 sekundi, ali ima dodatnih 5 fore da se autorizuje prijava u aplikaciji, tako da je zapravo 20 sekundi za stari, iako se novi pojavljuje nakon 15.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Znači, sve u svemu, ja bih morao da instaliram aplikaciju na drugom fonu da bih mogao da se prijavim preko browsera na ovom telefonu na kojem već imam aplikaciju 😂
 
Pa to baš zavisi od tebe, hahah. Ja sam, evo, probao sad ovaj predlog i tačno mi je 15 sekundi bilo potrebno bez žurbe, tako da sam uspeo da se ulogujem. Ostaje, međutim, pitanje za šta ti treba prijava u pregledaču kad već imaš aplikaciju. Retko šta tamo ima, a da u aplikaciji nema, a svakako veb verzija nije baš pogodna za svakodnevnu upotrebu, a valjda je i ta prijava vremenski ograničena, koliko sam razumeo one koji to koriste.
 
Hteo sam čisto da vidim kako izgleda, nisam je nikad koristio niti probao da se ulogujem tamo pa me je zanimalo
 
Je l na booking-u i dalje postoji onaj problem da se dele brojevi platnih kartica sa vlasnicima smestaja?
I da li je placanje yettel kreditnom karticom isplativo? Koliko se gubi (ako se gubi) na konverzijama. U pitanju je smestaj u Grckoj pa pretpostavljam da naplacuju EUR bez obzira sto na bookingu moze da se izabere RSD kao valuta.
 
Nisam siguran da pišem na pravom mestu, pa neka me neko slobodno preusmeri ako treba da se obratim negde drugde. Radi se o Yettel Sve mobile + bank ponudi, tačnije o iskorišćavanju kupona u Yettel Shoppingu koji su dostupni samo korisnicima ovog paketa. Da li bi neko mogao da mi pošalje jedan kupon koji mi je kao običnom Yettel korisniku nedostupan? To je naravno besplatno za korisnike Yettel Sve, pa samo da neko kod sebe otkrije kupon za jednu od akcija i da mi ga prosledi. :)
 
Ma davaće oni jos akcija. Kad u Yettel sve ubace i internet sirokopojasni i TV
 
Nisam siguran da pišem na pravom mestu. Da li bi neko mogao da mi pošalje jedan Yettel Sve kupon koji mi je kao običnom Yettel korisniku nedostupan?
Diskutuje se paralelno o ponudi i u Yettel postpaid temi pa probaj i tamo. Shvatio sam šta hoćeš, smatraš da će ti takav kupon možda otključati pravo na ostale pa ono što bi nekom bilo nepotrebno da ti prosledi.
 
Izgleda da stvarno imaju bag sa tim starim paketima, a lepo što je tebi vidljiv i roming. S druge strane, da se ponovim, u postpejd temi je jedan prijavio da je odbijen na osnovu mobilnog paketa (ovde), a ima 50% popusta na Yettel Mobile M.

Ne bih rekao odbijen. U aplikaciji nisam imao mogućnost da otvorim promociju. Danas zapravo mogu da je otvorim. Probaću da se prijavim.
 
Nazad
Vrh Dno