Drugarica je nažalost još u ovoj banci. Kupila je karticom uređaj kod našeg trgovca. NIje bila zadovoljna, pokrenula vraćanje i to je odobreno. Jutros je stigla poruka od banke da je izvršena uplata na karticu sa koje je platila, pošto je od iste prošlo više od 10 dana, nisu mogli da izvrše klasični storno. E sad, koliko se ja sećam, ranije bi se u ovakvim situacijama ovakve transakcije pojavljivale na čekanju i novac bi bio dostupan.
Kada je otvorila aplikaciju, taj iznos je bio vidljiv u ukupnom iznosu na stanju. Ali, posle samo deset minuta, nestao je. Nema tragova te transakcije, nigde. Ni na čekanju, ni u izvršene...
Znam da će verovatno prigovorima i ganjanjem rešiti sve to sa njima jer se radi o 500 evra, ali kako jednostavno mogu da sakriju svaki trag ove transakcije, kao da se nikad nije dogodila? Ostaje samo nada da će joj novac biti stvarno na računu, kada to bude proknjiženo i da neće čekati do novembra sledeće godine da se oni smisle.
Moraće verovatno sad da uplete i trgovca, kako bi dokazala da se transakcija stvarno dogodila jutros oko 9...
Kada je otvorila aplikaciju, taj iznos je bio vidljiv u ukupnom iznosu na stanju. Ali, posle samo deset minuta, nestao je. Nema tragova te transakcije, nigde. Ni na čekanju, ni u izvršene...
Znam da će verovatno prigovorima i ganjanjem rešiti sve to sa njima jer se radi o 500 evra, ali kako jednostavno mogu da sakriju svaki trag ove transakcije, kao da se nikad nije dogodila? Ostaje samo nada da će joj novac biti stvarno na računu, kada to bude proknjiženo i da neće čekati do novembra sledeće godine da se oni smisle.
Moraće verovatno sad da uplete i trgovca, kako bi dokazala da se transakcija stvarno dogodila jutros oko 9...