Ima sve smisla, a za Liveness kontam da niste pogledali snimak. 😂 Poslao sam tutorijal sa zvaničnog bančinog YT naloga, gde objašnavaju (klasičan njihov animirani tutorijal, nije intervju ili tako nešto) kako (treba da) izgleda personalizacija aplikacije. Unese se broj telefona i poslednje četiri cifre JMBG, onda se unosi OTP kod, a zatim se kao novina "skenira" lice, tj. dozvoljava se pristup prednjoj kameri kako bi aplikacija proverila da li se stvarno prijavljuje klijent čiji su podaci.
To bi trebalo da bude dvojaka provera: da li je pred kamerom živ čovek (a ne fotografija/dokument, zato se i zove "test živosti"), kao i da li je to stvarno klijent (upoređivanje sa fotografijom iz lične karte). I to već neko vreme reklamiraju kao važno poboljšanje bezbednosti, a ko god meni poznat da je skorije otvarao račun, nije mu to zatraženo. Jedino ako imaju neku foru da ne važi za prvu personalizaciju, tj. da se podrazumeva da ona nije zlonamerna, te da je za nju dovoljan OTP kod, ali to već nije naglašeno. Specifična je okolnost da ne znam baš nikog ko je menjao telefon ili iz nekog drugog razloga imao potrebu da ponovo aktivira aplikaciju.
To bi trebalo da bude dvojaka provera: da li je pred kamerom živ čovek (a ne fotografija/dokument, zato se i zove "test živosti"), kao i da li je to stvarno klijent (upoređivanje sa fotografijom iz lične karte). I to već neko vreme reklamiraju kao važno poboljšanje bezbednosti, a ko god meni poznat da je skorije otvarao račun, nije mu to zatraženo. Jedino ako imaju neku foru da ne važi za prvu personalizaciju, tj. da se podrazumeva da ona nije zlonamerna, te da je za nju dovoljan OTP kod, ali to već nije naglašeno. Specifična je okolnost da ne znam baš nikog ko je menjao telefon ili iz nekog drugog razloga imao potrebu da ponovo aktivira aplikaciju.
Poslednja izmena: