Šta je novo?

Vodič kroz PayPal (FAQ u prvom postu)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Cek, nisam skontao jesi kontaktirao telefonom PayPal-ov support centar?
Ja sam imao u startu blokiran nalog (PayPal verifikovan, ali na eBay nisam mogao da bidujem nigde). Zvao likove iz tog support centra i svaki put se fino ispricao sa njima (trazili da im posaljem vozacku ili neki ID fax-om), i na kraju mi resili problem.

Ma normalno sam koristio, bidovo i to...i "kupio" tj bacio 300e...
Telefonom nisam kontaktiro nikoga.
 
narucio sam nekoliko knjiga na amazonu ali nigde ne vidim opciju placanja preko paypala!? jel uopste moze paypalom da se placa na amazonu? na kraju sam "platio" visa internet karticom ali nigde nisam ukucao onaj kontrolni broj, sifru, sa druge strane kartice niti su mi pare skinute sa racuna a rok za shippment je sutra 06.11.? do sada sam samo pazario sa kineskih sajtova i karticom i paypalom pa mi ovo nista nije jasno.
 
Ne možeš PP, a što se kartice tiče, Amazon valjda prvo napravi rezervaciju tvoje porudžbine na sajtu, pa ti u toku narednih sati povuče pare sa kartice, tako je meni bilo par puta.
 
Ok, hvala al kako povuku pare bez onog broja sa leđa kartice?
 
E to ne znam...
 
Mislim da je taj broj samo zastita za njih dodatna, ali ne i neophodna stvar za skidanje sa kartice.
 
Tacno, ja sam se isto iznenadio kada sam prvi put pre par godina placao na amazonu sto je samo prednjih 16 cifara dovoljno.
 
U vezi amazona ako ne salju za Srbiju da li moze ipak da se naruci nekako.Ne znam gde sam citao da li na benchu ili na drugom mestu da moze da se iznajmi neka americka adresa pa da ti oni posle posalju za Srbiju,ali sad ne mogu da nadjem taj clanak.
 
Ima - myus.com ili slicne - preskupo.
 
Pise obicno da se ne salje van US. Mada nisam video da ima da salju US, EU, JP samo, znaci ako ne pise US-only, ne znaci nista, ali za vecinu znas da je US only barem.
Mozes i da kliknes na Supplier-a, na samoj strani proizvoda i vidis gde salju.
 
Ako nekog zanima da da svoje tumacenje, vrlo bih bio rad procitati ga, elem, za one koji nisu upoznati sa slucajem, ukratko

1. 21.10 ja uplacujem prodavcu 300€ za graficku

2. 22-26.10 prodavac pocinje da me smara "sto nisi uplatio gde su moje pare!!!"

3. Ja u cudu gledam izvod iz PayPala i ne mogu da verujem, pa pare su vec otisle! Ko tu koga???

4. Kontaktiram Intesu i oni kazu, "pare su kod njega na racunu, zamrznute do 11.11 jer je verovatno novi prodavac", a i jeste

5. U medjuvremenu meni je blokiran eBay nalog!!! Nemam nikakav kontakt vise ni sa kim, i pokrecem 04.11 claim na PayPalu

6. U medjuvremenu sam slao pisma mailom, obicnim prodavcu, na koja se on nije oglasavao.

7. Kad je dobio obavestenje o claimu, on se tek tada javlja, a u isto vreme i salje posilju, i pocinje psihicki da me maltretira "uplati nase pare ponovo! uzeo si ih nazad! sram te bilO!!!! Pa pokrenuo si claim to je to!"

8. Ja mu crtam da claim sam po sebi ne znaci nista, i da je on to poslao, i da cu ja verovatno povuci claim, logicno?

Sta ja sad da radim? Da li on moze da stopira posiljku? Canadska je posta u pitanju. Da ja povucem claim, on povuce paket i ostanem bez oba?

Inace prodavac je neki jako jako nadrkani i nadmeni lik, ni neprijatelju ga ne bih preporucio.
11.11 su pare vec trebale biti odmrznute na njegovom racunu, ali sad sa claimom ocigledno da nece?
....
Evo idealne prilike da neko napise doktorat na temu "Internet trgovina i platne kartice, problemi i prednosti"
 
Izvini jesi li ti to kupio graficku kartu od 300€ sa eBay - a?
 
Jesam, tj trebalo je da jesam...
Ne kapiram sta je cudno?
Aj da ne sirimo temu sta ko kupuje, i gde i sto, jer ce otici u pogresnom smeru totalno...a sto pitas?
 
Ako nekog zanima da da svoje tumacenje, vrlo bih bio rad procitati ga, elem, za one koji nisu upoznati sa slucajem, ukratko

1. 21.10 ja uplacujem prodavcu 300€ za graficku

2. 22-26.10 prodavac pocinje da me smara "sto nisi uplatio gde su moje pare!!!"

3. Ja u cudu gledam izvod iz PayPala i ne mogu da verujem, pa pare su vec otisle! Ko tu koga???

4. Kontaktiram Intesu i oni kazu, "pare su kod njega na racunu, zamrznute do 11.11 jer je verovatno novi prodavac", a i jeste

5. U medjuvremenu meni je blokiran eBay nalog!!! Nemam nikakav kontakt vise ni sa kim, i pokrecem 04.11 claim na PayPalu

6. U medjuvremenu sam slao pisma mailom, obicnim prodavcu, na koja se on nije oglasavao.

7. Kad je dobio obavestenje o claimu, on se tek tada javlja, a u isto vreme i salje posilju, i pocinje psihicki da me maltretira "uplati nase pare ponovo! uzeo si ih nazad! sram te bilO!!!! Pa pokrenuo si claim to je to!"

8. Ja mu crtam da claim sam po sebi ne znaci nista, i da je on to poslao, i da cu ja verovatno povuci claim, logicno?

Sta ja sad da radim? Da li on moze da stopira posiljku? Canadska je posta u pitanju. Da ja povucem claim, on povuce paket i ostanem bez oba?

Inace prodavac je neki jako jako nadrkani i nadmeni lik, ni neprijatelju ga ne bih preporucio.
11.11 su pare vec trebale biti odmrznute na njegovom racunu, ali sad sa claimom ocigledno da nece?
....
Evo idealne prilike da neko napise doktorat na temu "Internet trgovina i platne kartice, problemi i prednosti"

Prvo pitanje: Ako nije tajna koji je razlog što ti je blokiran eBay nalog?

Dalje... Zašto si pokrenuo claim na PayPal-u, mogao si najpre da objasniš njima situaciju, pa da oni kontaktiraju njega? Tako bi izbegao eventualni produžetak zamrzavanja para i smanjio tenziju.

Što se tiče nadrkanosti, stavi se u njegovu kožu... Poslao si nekome nešto vrednosti 300 evra, ne ležu ti pare na račun, a kupac pokreće claim "protiv" tebe? Da li bi ostao cool tip i čekao da se stvari reše same od sebe ili bi ti skočio pritisak?

On pošiljku ne može da stopira, pošto je prošlo dosta vremena i paket je verovatno blizu odredišta (zato je i nadrkan, jer mu je frka da ne ostane i bez grafičke, i bez para), tako da si tu miran.
 
Ne znam zasto mi je blokiran PayPal nalog, to bih i ja voleo da znam, sve vreme sam imao cistu prepisku sa njim, stoji i dalje na eBay porukama.
Sve je bilo normalno i onda odjednom puf iz vedra neba, blokiran nalog! Bez bilo kakvog obrazlozenja, "sumnjive aktivnosti", kao navodno. /A on je "nadrndan" jos od samog pocetka, sto i nije toliko bitno./
...
Pare su blokirane jer je 20 dana rok za nove prodavce, dakle 20 dana su im pare zamrznute i posle se odmrzavaju, to je trebao da zna.
Tenzija ja nabijena jos od samog pocetka, kada 2-3 dana on nije poslao robu, vec me zaludjivao besmislenim porukama "where is my money!"
PayPal claim je zadnje sto sam imao da uradim, i to sam i uradio.

Tako da probaj i ti da se stavis u moju poziciju:
1. para nema na racunu /300€ je onako fina platica za SSS u Srbiji/
2. ovaj ne salje kartu, blokiran eBay nalog, nemam komunikaciju vise ni sa kim! Nemam pare, nemam robu a nemam ni nalog!
3. sta da radim? da mu posaljem jos toliko para?

Claim je pokrenut posle 4-5 dana njegovog totalnog nejavaljanja, a vrlo vredno se javio posle pokretanja claima.
U isto vreme sam mu slao i poruke na privatni e-mail, na sta je on odgovarao "What is this? Is this scum?", a lepo sam mu objasnio i poslao kod od eBay kupovine.
Onda kada je dobio claim, onda se na taj isti moj mail tako lepo javio da ne verujes.
...
Zadnje mi je da prisvajam tudje, sto je mozda i za neverovati, al sta da radim, al isto tako ne bih ni da me neki Richard Senecal mrcvari i maltretira iz cista mira i bez ikakvog razloga.
A u isto vreme pominje nekog Hindusa iz Sri Lanke, koji je imao istu kupovinu kao ja, i on mu blokirao pare, jer i njemu nije slao zbog tih 20 dana.
Naravno eBay se stavlja na stranu CA drzavljanina, a ne Srbije, logicno. Iako su imali uvidu u svu moje prepisku sa njim, i mogli lepo da vide da su pare uplacene, i da ja sa tim nemam vise nista, osim sto nemam ni ono sto sam kupio...
 
Poslednja izmena:
Koliko sam ja to ispratio Ringe Raja... nas kolega okmijun je uplatio pare za graficku, prodavac je nov, blokirane mu pare do 11.11.'13. , ocito ne shvata zasto nema para na njegovom bankovnom racunu i zasto pp ili ebay blokira na neko vreme isplatu uplacenih sredstava, onda okmijum pita jesi li poslao, sto nesaljes, ovaj kanadjanin ko papagaj ponavlja "ocu moje pare"i ne salje, pa je jos tu bilo nekave smutnje sa sri lankom na novom zelandu, optuzbama o prevari, sumnjivim identitetima (totalna konfuzija, zbrka i nesporazumjevanje)... pa okmijum pokrece claim na ebay jer ovaj kanadjanim ne salje robu, pa u toj celoj prici se i ebay "pogubi" i blokira okmijumu nalog (zbog sumnje u identitet i ko zna zbog cega) i sad on ne moze da se zali i nema kome da se zali vise... pa sav u "ludilu" pokusava sa slanjem emailova kojekude po ebay-u i pp...

Na osnovu moga "vidjenja" trenutne situacije bi ti preporucio da:
-Ne povlacis "claim"
-Sacekas da dodje graficka
-ako dodje graficka a pp (ili ebay) ti refundira pare, uplati mam-lazu pare nazad "nek crkne" brojeci ih... (kontaktiras bilm-eza i kazes mu da je roba dosla i da mu hoces uplatiti pare opet JER TI (okmijum) NISI LOPOV I PREVARANT) pa "nek se zadavi sa 300e".
-ako roba ne dodje a tebi refundiraju pare ti si "na svome" minus zivci i ebay nalog eventualno...
-posalji debHilu pismo u kome mu korak po korak objasnjavas situaciju... nesto tipa "ja uplatio preko pp toliko, pare na tvom pp racunu od tad, pp zadrzava isplatu do 11.11.'13. zbog toga sto si novi prodavac i stiti mene k'o kupca i sebe k'o posrednika od prevare u sl. da prodavac NE POSALJE ROBU, zato sam ja (okmijum) pitao gde je roba i trazio potvrdu da si poslao robu, zato sam ja nakon tvojih (ne zasluzuje kre-lac da ga persiras sa vi, vasih...) poruka u kojima samo trazite da uplatim i zalbi da nisu pare na vasem bankovnom racunu i vaseg odbijanja da posaljete robu pokrenuo "claim" i namerno ili nenamerno sa tvoje (ne persiras) strane, brkanja identiteta, adresa kupca i optuzbi za netacan identitet i pokusaj prevare, reaguje ebay i blokira nalog meni. Ako si (ne persiras naravno) poslao robu i ako dodje meni, a pp (ebay) izvrsi refund ja cu ti vratiti graficku (odbiti da primim) (mislim da je to mozda i najpametnije), ili primiti (pa platiti carinu, porez spediciju, dostavu...) pa ponovo ti uplatiti pare. Dok na neki nacin i ne na moju stetu, ne bude resen problem ja necu odustati od svojih potrezivanja... Ja sam uredno platio, pp je sprovodio svoju proceduru, ti nisi slao robu, ja se zalio, ti namerno ili ne iznosio protivoptuzbe i stvarao konfuziju sa identitetima itd... "

U slucaju da mislis da nema smisla dopisivati se sa njim zadnji korak preskoci.

Nemoj se nervirati, *** razumem i tvoj problem i svastan sam da bi i ja poludeo da me neko tako zahebe ili "pravi budHalom" a da si nemocan da uradis bilo sta tim povodom izuzev da se dopisujes ili sebi oduska dajes evo vde na forumu...

Pozdrav i sve najbolje

p.s. E da juce procitah da nije dozvoljeno visestruko se zaliti kojekude...
Cini mi se da je to bilo ovde: http://pages.ebay.com/help/policies/buyer-protection.html

EDIT:...A evo i okmijun se javio, bolje i preglednije objasnio uzrok problema...
 
Poslednja izmena:
Hvala i P307 i RingeRaja, i ostalima koji su ispratili ovaj "slucaj", msm da posle ovog ^^^^ zadnjeg posta vise tu nema sta da se doda, to je to, ako nesto bude novo, nadam se sa velikim zadovoljstvom, javicu!
...
@P307, Veruj mi da sam mu sve objasnjavao, ko malom uplakanom detetu /tu se nekad koristio terapeutski samar, kad se dete uplace za glupost i ne zna da stane, al aj sad.../, i crtao mu, objasnjavao, ni da cuje....zadrt.
A veruj mi da se vise cak i ne nerviram, u pocetku jesam naravno, od para sam se vec bio i oprostio, jer nista nisam ni mogao vise da uradim.
A onda mi neko ovde, pre 1-2 strane rece "idi u Intesu i tamo potrazi CHARGEBACK", sto sam odmah i uradio, i evo tu smo gde smo, tj nigde!
...
To da je ne podignem, u tom slucaju bi troskovi transporta isli na njegovu stetu? Msm bas me briga, samo pitam.
...
U svakom slucaju nauk svima, da izvuku i iskustvo za sebe, a ta anglo-saxonska arogancija je prica za sebe, ne podnosim je organic! Sreo sam bas OK engleza, al kad naidjes na arogantnog i nadmenog, e to je onda nevidjeno na planeti!
....
Uf, sutra krece zahladjenje....treba iskoristiti pametno ovo sunce nekako....
Hvala jos jednom svima!
 
...
To da je ne podignem, u tom slucaju bi troskovi transporta isli na njegovu stetu? Msm bas me briga, samo pitam.
...
Uf, sutra krece zahladjenje....treba iskoristiti pametno ovo sunce nekako....

Naravno da bi pali troskovi transporta, nazad, na njega...

Za sunce imas pravo, ima Zemun i kej da me vide danas pa ne znam sta da je... ;)
 
^^^^
eBay blokiran, moja greska, vidis da sam i ja pola blokiran/ pola trokiran.
...
I ja se nosim time, da ne preuzmem, ogadilo mi se sve, msm da ne bih mogao da je uzmem i koristim tipa sledecih dobrih par godina koliko sam i planirao, gadilo bi mi se sve.
Jos nisam definitivno odlucio, al moze i to da se desi, preselo mi sve, to ako mi vrate pare pre toga naravno, ako mi ne vrate, videcu sta ce biti.
 
Ne znam zasto mi je blokiran PayPal nalog, to bih i ja voleo da znam, sve vreme sam imao cistu prepisku sa njim, stoji i dalje na eBay porukama.
Sve je bilo normalno i onda odjednom puf iz vedra neba, blokiran nalog! Bez bilo kakvog obrazlozenja, "sumnjive aktivnosti", kao navodno. /A on je "nadrndan" jos od samog pocetka, sto i nije toliko bitno./
...
Pare su blokirane jer je 20 dana rok za nove prodavce, dakle 20 dana su im pare zamrznute i posle se odmrzavaju, to je trebao da zna.
Tenzija ja nabijena jos od samog pocetka, kada 2-3 dana on nije poslao robu, vec me zaludjivao besmislenim porukama "where is my money!"
PayPal claim je zadnje sto sam imao da uradim, i to sam i uradio.

Tako da probaj i ti da se stavis u moju poziciju:
1. para nema na racunu /300€ je onako fina platica za SSS u Srbiji/
2. ovaj ne salje kartu, blokiran eBay nalog, nemam komunikaciju vise ni sa kim! Nemam pare, nemam robu a nemam ni nalog!
3. sta da radim? da mu posaljem jos toliko para?

Claim je pokrenut posle 4-5 dana njegovog totalnog nejavaljanja, a vrlo vredno se javio posle pokretanja claima.
U isto vreme sam mu slao i poruke na privatni e-mail, na sta je on odgovarao "What is this? Is this scum?", a lepo sam mu objasnio i poslao kod od eBay kupovine.
Onda kada je dobio claim, onda se na taj isti moj mail tako lepo javio da ne verujes.
...
Zadnje mi je da prisvajam tudje, sto je mozda i za neverovati, al sta da radim, al isto tako ne bih ni da me neki Richard Senecal mrcvari i maltretira iz cista mira i bez ikakvog razloga.
A u isto vreme pominje nekog Hindusa iz Sri Lanke, koji je imao istu kupovinu kao ja, i on mu blokirao pare, jer i njemu nije slao zbog tih 20 dana.
Naravno eBay se stavlja na stranu CA drzavljanina, a ne Srbije, logicno. Iako su imali uvidu u svu moje prepisku sa njim, i mogli lepo da vide da su pare uplacene, i da ja sa tim nemam vise nista, osim sto nemam ni ono sto sam kupio...

Ovo je već detaljnije, ali mi nije jasno šta ti je blokirano: eBay ili PP nalog? I gde si pokrenuo claim?
Šta da ti kažem, loš odabir prodavca u kombinaciji sa lošom karmom i "pogrešnom" državom u kojoj si rođen.
Inače, postupio si ispravno, i ja bih tako.

p.s. između ostalog zbog ovoga treba dobro razmisliti kada se nešto kupuje od "običnog" prodavca.

edit: sad videh ispravku...
 
Bas to...jedino se moze reci "s-hit happens", bez logike i smisla, al se desavaju...nedokucivo za zdrav razum, al se dese...eto, malo filozofije...
 
Ako će da ti bude lakše nije pravilo da u sporu Srbija vs USA uvek pobeđuju "kauboji" po defaultu.
Ja sam pre 3 godine imao jedan obračun kod OK Korala sa jako bezobraznim amerom koji je hteo da me zavrne poslavši ono što nije kupljeno (kupio sam Time Capsule 1 TB, nov model, a on mi poslao kutiju od novog modela sa hardom od 500 GB). Posle par desetina mejlova, ebay je presudio u moju korist (a imao sam nalog na Hrvatsku i kupovao iz Srbije - sumnjiv u startu), blokirao mu nalog, a meni uradio refund u visini razlike u ceni ova dva hard diska.
Tako da... Nije sve tako crno i nismo baš najgori...
 
A, kako si dokazao, ako nije tajna, da ti je bas to on poslao? A ne ti podmetnuo, npr?
Msm uvek se moze reci "to je on, tj ti, podmetnuo, ja sam poslao sta treba a ovaj, tj ti, nesto izmislja"
Jako je tesko dokazati, jedino da snimas otvaranja kamerom pred postanskim cinovnicima, kako si uspeo?
 
Nisam dokazivao ništa, eBay moderacija je verovatno iz naše prepiske izvukla zaključak ko je u pravu, pa su presudili u moju korist.
A možda i zato što sam imao (a i sada imam) 100% positive ratio na par stotina transakcija, nijednu žalbu od strane prodavca na mene, plaćanje momentalno, komunikacija na nivou,... Ne znam šta je presudilo, ali ovako se završilo.
 
Jel vam stigao nekad ovakav mail?
A bas je izgledao realno! Jos ako si u resolution centru kao jedna od strana, stvarno se covek moze upecati

SENDER:
[email protected]


Dear Pera Peric

As part of PayPal's commitment to excellence, we invite you to share your thoughts about PayPal's dispute resolution process.

We place great value on your time, so this survey should take less than 5 minutes to complete. All feedback in addition to other information collected will be used in accordance with PayPal’s Privacy Policy. Survey answers may be tied back to respondents. In the survey, you will have the opportunity to opt out from being contacted regarding feedback.

Please visit the following website to complete the survey. Simply click on the web address below (or copy and paste the link into your browser):

https://www.paypal-customerfeedback.com/?c8c72y6csrx6nhz&lng=en_US

We appreciate your participation and look forward to hearing from you.

John McCabe
Senior Vice President
Customer Service and Operations


Please do not “Reply” to this invitation.

For technical assistance, should you have any problems accessing or completing the survey, please e-mail Medallia, our partner in this process, at Technical Support.

If you prefer to be excluded from future surveys and survey correspondence, please go to: Opt Out.

Please do NOT forward this email to others. You have been given a unique URL with which to take the survey. The system accepts only one response for each unique URL.

© 2012 PayPal Inc. All rights reserved.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno