Šta je novo?

Vodič kroz PayPal (FAQ u prvom postu)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A jel ovo od PayPala uopste?
Da sam siguran ne bih ni pitao.
 
Poslednja izmena:
jeste od paypal-a je.
 
E, dobro, onda cu da popunim.
 
Dobio sam ja nakon hotinbuy slucaja, nisam obracao paynju.
 
Jesam, tj trebalo je da jesam...
Ne kapiram sta je cudno?
Aj da ne sirimo temu sta ko kupuje, i gde i sto, jer ce otici u pogresnom smeru totalno...a sto pitas?

Ne bih da ti stajem na muku ali ne znam zašto si kupovao tako skupu stvar preko pijačnih sajtova poput eBay-a... Ti sajtovi su uglavnom za stvari do 100$ max po meni, sve preko toga je rizik zato što radis sa fizičkim licima..
Međutim da li si probao da odeš do banke i sa odštampanom prepiskom sa tim likom da trazis takozvani povraćaj sredstava?
Pre neke 4 godine ja sam narucivao neke stvari sa interneta od neke firme i hteli su da me zavrnu za nekih 50$.. Nakon prepiske sa njima gde sam trazio ili da mi vrate pare ili da pošalju robu ponovo, prestali su sa bilo kakvom komunikacijom sa mnom.. Ja ne bih lenj, otišao do banke sa odštampanom prepiskom, pokazao sve to tamo službenici, rekao da hoću povraćaj svojih sredstava.. Ona sačinila neki izveštaj koji sam potpisao i rekla mi da postoji ta neka međubankarska saradnja i da će oni to rešiti na tom nekom bankarskom nivou sa tom bankom gde taj ima valjda račun.. Na kraju meni su pare stigle za nekoliko dana. Inače prošlo je više od 3 meseca od trenutka kupovine kada sam sve to pokrenuo.
 
E, ybga, to se pitam i ja, iskreno receno, al bi sta bi, al nije mi prvi put, da se uvaljujem u gluposti iz cista mira! Ako nece one mene, ocu ja njih! Taman nisam odavno...
...
Elem, i otisao sam do banke, Intese, neko pomenu ovde malo pre, taj CHARGEBACK, i odstampao sam sve lepo, i prilozio tamo gde treba, sluzbenik je sve ispiso, usput pokusao da me namraci
"ne verujem ja da ce biti ista od ovoga", a kao da se on pita? I posle toga se pojavio zahtev za povracaj novca na PayPalu.
...
Svejedno, ovaj umisljeni kanadjanin, mislim da ce me zapamtiti bas dobro, sve vreme mu pezim i kmezim, a on sve ludji i ludji.
I sad bih najradije to i vratio, nek plati duplu postarinu, kad nije covek, jos sam poslao totalno sve moguce i nemoguce linkove da vidi da sam zivi normalan covek, ma nista ne pomaze, samo
"where is my money, where is my money" i cela prepiska je inace kao sa botom da pricas, sto mi je malo i sumnjivo bilo od pocetka...

OFFTOPIC:
Operateri na call centru Intese su bas dobro obavesteni i vrlo dobro rade svoj posao, dok je na terenu u filijalama totalno drugacija situacija, pa nije lose i pamtiti ime operatera, pa posle mozete reci
"marko ili pera su mi to rekli"
 
Poslednja izmena:
E pa onda je to to, realno. Sad samo možeš da sediš i da čekaš. I nemoj više da komuniciraš sa njim direktno dok se ne završe svi ti procesi.
 
Do tad komuniciram samo sa Benchmarkom!
 
Ne bih da ti stajem na muku ali ne znam zašto si kupovao tako skupu stvar preko pijačnih sajtova poput eBay-a... Ti sajtovi su uglavnom za stvari do 100$ max po meni, sve preko toga je rizik zato što radis sa fizičkim licima..

eBay nije pijačni sajt, a možeš da kupuješ i od firmi, ne moraš samo od fizičkih lica, ne znam odakle takav apriori negativan stav.
Okmijum je malo više rizikovao i to mu se obilo o glavu - ganc nov prodavac + skupa stvar + nije firma - ovo uopšte nije kombinacija na koju treba ići. Kada se sve ovo spoji sa činjenicom da je u pitanju prodavac from USA, a kupac iz Srbije, pa se desi još par loših stvari, eto problema.
Ja kupujem na eBayu već skoro 6 godina i nikada nisam došao ni u približno nezgodnu situaciju kao on.
 
Kako nije pijaca kada može da se registruje ko hoće i prodaje šta hoće.
Ja sam kupovao u par navrata ali isključivo od firmi.
I kakav je to sistem gde kupci ucenjuju prodavce a i obrnuto vezano za negativan feedback. Nešto ne verujem da su svi oni kineski prodavci toliko dobri na osnovu feedback-a.
 
Pa može i u realnom svetu svako da registruje svoju firmu, što ne znači da ću ja (a verujem i ti) kupovati od bilo koga.
Sam si napisao da si kupovao isključivo od firmi i to je uvek sigurnija opcija.
Ko hoće da poveća rizik (i snizi cenu) kupuje i od ostalih, svako radi ono što smatra najboljim.
A što se tiče feedback-ova i ucenjivanja, slažem se da sistem nije idealan, ali izgleda da je za sada najbolje rešenje (s obzirom da postoji već duži niz godina). Evo ja imam trenutno validnih 296 feedbackova, positive ratio 100%, nikada me nijedan prodavac nije ucenjivao sa davanje feedback-a, ali zato biram od koga kupujem i ne zalećem se.
 
Tebe prodavac ni ne moze da ucenjuje za feedback jer oni ne mogu da ostave neutral/negative kupcu...
 
Šta raditi kod prome fizičke adrese?

Sa li zatvarati nalog pa otvoriti nov sa promenjemom adresom, da li ujedno zatvoriti i intesinu karticu pavoriti novu sa novom adresom ili samo u nanci promeniti adresu a potom na pp podatke tj. kako najbeznolnije sve ovo rešiti
 
Da da i adresu odjavi iz licne karte, odjavi drzavljanstvo, pa trazi novo :D
Salim se, pa imas u profilu opciju za edit home address, tu promenis sta treba i gotovo. Karticu ne diraj.
 
You linked your debit or credit card to your PayPal account on Nov 18, 2013. To make sure the card is yours, we made a small charge to it that you'll need to confirm (and we'll refund the money to your PayPal account when you're done).

The charge creates a unique 4-digit code on your card statement. If you don't see the charge right away, don't worry - sometimes it takes a few days to show up. If you can't check your card statement online, check your paper statement when it comes in the mail (this can take up to 30 days).
Bezuspešno sam pokušao da saznam šta je card statement. Imam neke predstave, ali ne bih da nagađam.

U svakom slučaju - šta je card statement i gde ću dobiti taj code?

Hvala unapred.
 
Card statement ti je izvod po računu/kartici. Ako nemaš uvid preko ebankinga u sve transakcije po karticama, zovi banku i traži da ti daju tu informaciju, objasni da je za verifikaciju Paypal naloga... Skoro sve banke u poslednje vreme znaju šta tražiš kada tražiš kod za verifikaciju kartice na Paypalu, dobićeš vrlo lako tu informaciju.
 
Dakle, trebam sutra da pozovem banku sa pitanjem: Da li možete da mi date kod za verifikaciju PayPal naloga?
 
Koja je banka u pitanju? Imaš li ebanking? Ako imaš ebanking, možda možeš i sam da vidiš.
 
Ma predji na Intesu, msm da je najbolja, licno misljenje.
 
Okmijun, kako se zavrsi tvoja kanadska sapunica?
 
Ma predji na Intesu, msm da je najbolja, licno misljenje.
Da sam znao da je onaj how to u vezi PayPal-a na Bench sajtu onako površno napisan, ne bi ni ulazio u celu priču. Mene, u suštini, novac i trošenje novca ne interesuje preterano te se "svega toga" ježim. Zato me i ne interesuje da se iole bavim time. Na sajtu Bench-a piše da će "na e-mail stići sve neophodne konfirmacije"... Te razumeh da je par klikova, kao registracija na neki forum.
 
Hypo banka, verovatno najgori mogući izbor koji sam mogao da napravim. Nemam e-banking (kameno doba)


Možda, ostavio sam telefon. Videćemo.

Menjaj ti lepo banku, sto se tice Internet kupovine. Ja sam prvo iso kod Hypo , najbliza mi :) pa uzimao karticu, da bi mi tek nekako kasnije jedva promrljali da ta ne radi na netu, kao nekada radila, vise ne moze :mad:

Od njihovih radi valjda samo Master , a to i nije neko resenje. Tako da sam presao preko puta :) nije sto je banka dalja , nego uvek guzva , ko da prodaju vruce kifle :D (Inteza)
 
Vodič kroz PayPal - Pitanja i Odgovori

Da sam znao da je onaj how to u vezi PayPal-a na Bench sajtu onako površno napisan, ne bi ni ulazio u celu priču. Mene, u suštini, novac i trošenje novca ne interesuje preterano te se "svega toga" ježim. Zato me i ne interesuje da se iole bavim time. Na sajtu Bench-a piše da će "na e-mail stići sve neophodne konfirmacije"... Te razumeh da je par klikova, kao registracija na neki forum.

Ako ne umeš da se registruješ/verifikuješ nalog, niko odavde (pa ni bench how to) nije kriv zbog toga. Jedini krivac si ti sam. Da li je jezička barijera u pitanju, ili nešto drugo, ne znam. Sve što mi pišemo ovde ili što piše tamo u how to je free.

Ja npr. nisam vodoinstalater. Na youtube postoje klipovi kako se menja wc šolja. I to je free. Mogu da odem i pogledam i probam i zeznem ili ne probam, platim i onaj ko zna dodje i zameni.

Isto je i sa ovim. Video si da ne znaš. Ili plati nekom da ti otvori ili batali celu rabotu i pogledaj se u ogledalo i priznaj sebi da nije to za tebe, umesto što kritikuješ i trolujes bespotrebno.

Some people, jeez....
 
Poslednja izmena:
Ako ne umeš da se registruješ/verifikuješ nalog, niko odavde (pa ni bench how to) nije kriv zbog toga. Jedini krivac si ti sam. Da li je jezička barijera u pitanju, ili nešto drugo, ne znam. Sve što mi pišemo ovde ili što piše tamo u how to je free.

Ja npr. nisam vodoinstalater. Na youtube postoje klipovi kako se menja wc šolja. I to je free. Mogu da odem i pogledam i probam i zeznem ili ne probam, platim i onaj ko zna dodje i zameni.

Isto je i sa ovim. Video si da ne znaš. Ili plati nekom da ti otvori ili batali celu rabotu i pogledaj se u ogledalo i priznaj sebi da nije to za tebe, umesto što kritikuješ i trolujes bespotrebno.

Some people, jeez....
Lepo sam rekao da nije detaljno objašnjeno na sajtu. Nije njihova obaveza da objasne, ali moje je pravo da kritikujem zato što je taj članak za ljude kao što sam ja. Ne interesuje me i ako može neko odavde da mi reši (kao što sam i ja dosta puta nekome pomogao, nadam se) - sjajno. Ako ne - hvala u svakom slučaju.

Ne znam zašto si se uznemirio...
 
Vodič kroz PayPal - Pitanja i Odgovori

Da si malo procitao temu, saznao bi sve informacije.

Od aprila 2013. kada su pustili paypal, jedna te ista pitanja:

- gde da nadjem statement, sta je to
- sa kojim karticama radi
- kolike su provizije
- zasto su mi rezervisali xyz evra
- koliko treba dana da prodje dok ne vrate tih xyz
- zasto mi paypal skida dodatnih xyz kad placam nesto

Over and over again.

Nije bench kriv. Krivi smo mi sto iznova ponavljamo ovo svakome ko dodje

A SVE lepo pise kad dobijes mejl od pp prilikom registracije. Sve.

Clanak mozes da kritikujes kad bench bude naplacivao pristup kao new york times.
 
Da si malo procitao temu, saznao bi sve informacije.

Od aprila 2013. kada su pustili paypal, jedna te ista pitanja:

- gde da nadjem statement, sta je to
- sa kojim karticama radi
- kolike su provizije
- zasto su mi rezervisali xyz evra
- koliko treba dana da prodje dok ne vrate tih xyz
- zasto mi paypal skida dodatnih xyz kad placam nesto

Over and over again.

Nije bench kriv. Krivi smo mi sto iznova ponavljamo ovo svakome ko dodje

A SVE lepo pise kad dobijes mejl od pp prilikom registracije. Sve.

Clanak mozes da kritikujes kad bench bude naplacivao pristup kao new york times.
Kao neko ko je ovde skoro jednu deceniju, naravno da sam prvo pokušao sa search opcijom. Nisam došao do željenih rezlutata. Isto tako, vidiš da sam iskritikovao članak. Iako ti kažeš da ne mogu. Sloboda govora je prilično moguća na BENCHForum-u, i zato je ovaj forum i opstao toliko. Mada je čitava diskusija na temu mog komentara besmislena - niti si moderator da određuješ "pravila" ponašanja, niti ću te poslušati i ne komentarisati članke pozitivno i negativno. Laku noć...
 
Pozvao sam Cal Centar Hypo banke i ljubazni agent mi je izdiktirao cifru. Sve je verifikovano.

@ Falcon & Okmijun: Hvala.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno