Šta je novo?

Veš mašine

Pa, i lomila sam se da li da guram tu zamenu u smeru mašine za pranje, bez opcija sušenja...
Jer sam u međuvremenu shvatila da sam opciju za sušenje iskoristila maksimum pet puta za tri i po meseca, u prevodu - jasno mi je sad da bi mi to dobro došlo par puta godišnje i to je to, znači bez toga se može.

@optokapler Šta bi iz iskistva preporučio kao mašinu za pranje veša u cenovnom rangu koji napisah gore, znači sušenja bez...? :)
 
Možda da se za tu sumu, uz eventualnu doplaticu uzmu odvojeni modeli za pranje i sušenje - da sušara bude tu kao opcija ponekad kad zatreba - ne znam je li to realno za taj novac...
Ili da za celu sumu uzmem neku aždaju za pranje :) 🐉
 
Masina moze, moja sestra i zet uzeli Bekovu slim za 30k, 7kg, inverter motora, slicnu imam i ja samo bez invertera.
Susare su malo skuplje kada sam gledao poslednji put, mzoda moze susara bez toplotne da se uglavi u cenu
 
Pa, i lomila sam se da li da guram tu zamenu u smeru mašine za pranje, bez opcija sušenja...
Jer sam u međuvremenu shvatila da sam opciju za sušenje iskoristila maksimum pet puta za tri i po meseca, u prevodu - jasno mi je sad da bi mi to dobro došlo par puta godišnje i to je to, znači bez toga se može.

@optokapler Šta bi iz iskistva preporučio kao mašinu za pranje veša u cenovnom rangu koji napisah gore, znači sušenja bez...? :)
Ovaj set bi bio sasvim u redu. Mašina nije previše osetljiva na disbalans, koristi lepu kolicinu vode. Gorenje WNEI84BS ili 94BS, razlika je u dubini masine i zapremini bubnja. 84 je 8kg dok je 94 9kg. Uz to, parirajuća sušilica npr DNE72/GN sa toplotnom pumpom. Sam set izadje negde oko 85-90k dinara. Beko je nešto skuplji npr, ali opet kažem ovaj set bi bio odličan. Pogledaj navedene modele na sajtu eponuda, susilicu imas u metalacmarket za 48k na snizenju dok ves masina ima na ekupi ili shoppster..

S obzirom da si imala LG slim, ganjaj slobodno 84BS osim ako ne zelis nesto veci kapacitet.
 
Poslednja izmena:
Hvala vam veliko, ljudi!
S obzirom na to da sam ovo pazarila u Tehnomediji, ne verujem da bi mi varaćali lovu, tako da moram da se uglavim u ono što oni imaju u ponudi...
Ali vidim da ove Gorenje za pranje imaju na stanju.
U slučaju da odustanem od sušare - šta biste preporučili za pranje, da ne bude manje od tih 76 somića, a recimo ne preko 80...? Da li juriti opet LG ili Bosch, generalno kakve su preporuke...
Još to da izvučem iz vas i ostavljam vas na miru 😂
 
Uh, Tehnomanija...

Naoružaj se živcima i strpljenjem što ti je najbitnije a ne sumnjam da će ti u ovom slučaju trebati i pravna pomoć...
 
Potrebna preporuka za budžetsku veš mašinu.
Možda ova WNGPI72SBS?
 
Potrebna preporuka za budžetsku veš mašinu.
Možda ova WNGPI72SBS?
Nemoj, smece je. Rade je kinezi. Gledaj WNEI72B ili WNPI72B ili WNPI82BS. Svega 3-4k razlike a mnogo znaci
Hvala vam veliko, ljudi!
S obzirom na to da sam ovo pazarila u Tehnomediji, ne verujem da bi mi varaćali lovu, tako da moram da se uglavim u ono što oni imaju u ponudi...
Ali vidim da ove Gorenje za pranje imaju na stanju.
U slučaju da odustanem od sušare - šta biste preporučili za pranje, da ne bude manje od tih 76 somića, a recimo ne preko 80...? Da li juriti opet LG ili Bosch, generalno kakve su preporuke...
Još to da izvučem iz vas i ostavljam vas na miru 😂
Pogledaj neku Samsung iz tog cenovnog ranga ili AEG.
 
Nemoj, smece je. Rade je kinezi. Gledaj WNEI72B ili WNPI72B ili WNPI82BS. Svega 3-4k razlike a mnogo znaci

Pogledaj neku Samsung iz tog cenovnog ranga ili AEG.
Hvala. Može i neka Beko?
Starija osoba bi je koristila tako da ne trebaju wifi i ostale džidža bidže.
Bitna je pouzdanost i da lepo pere
 
Pa, i lomila sam se da li da guram tu zamenu u smeru mašine za pranje, bez opcija sušenja...
Jer sam u međuvremenu shvatila da sam opciju za sušenje iskoristila maksimum pet puta za tri i po meseca, u prevodu - jasno mi je sad da bi mi to dobro došlo par puta godišnje i to je to, znači bez toga se može.
Ako ti ne treba sušenje nemoj ni uzimati 2u1.
Ja sam bio dobio faličan LG 2u1, vratio i uzeo Bosch veš mašinu.
U svakom slučaju su nebo i zemlja, LG je bio gedžet (WiFi i ostale nepotrebne gluposti) u odnosu na Bosch.
Ako Bosch daje 5 godina garancije bih gledao ništa drugo.
 
Bosch ume da bude osetljiv na disbalans u nekim situacijama. Gorenje je sredio to hvala bogu dolaskom WNEI modela.
Hvala. Može i neka Beko?
Starija osoba bi je koristila tako da ne trebaju wifi i ostale džidža bidže.
Bitna je pouzdanost i da lepo pere
Sto se tice beko, mozda

WUE 7511D XWW.​

 
Bosch ume da bude osetljiv na disbalans u nekim situacijama. Gorenje je sredio to hvala bogu dolaskom WNEI modela.

Sto se tice beko, mozda

WUE 7511D XWW.​

S obzirom na to da je gore Samsung bio preporuka - pretpostavljam da one generalno nemaju problem sa tom osetljivošću na disbalans...?
Au, da mi je neko rekao da ću da se bavim pranjem veša kao da je ne znam kakav projekat...
 
S obzirom na to da je gore Samsung bio preporuka - pretpostavljam da one generalno nemaju problem sa tom osetljivošću na disbalans...?
Au, da mi je neko rekao da ću da se bavim pranjem veša kao da je ne znam kakav projekat...
Da, generalno sredili su probleme sa preosetljivoscu, vecina proizvodjaca. Znam za samsung da su generalno okej sto se tice toga. Nesto tipa ovog, bas su se fino pokazali ovi bespoke modeli. Ne znam jedino da li ti odgovara zbog dimenzija posto joj je zapremina 11kg. To jedino nude u tom cenovnom rangu.
 
Ja se izvinjavam što sam u brzini predvideo da nije Tehnomanija u pitanju već je Tehnomedija tako da ovo napisano ne važi.
Uh, da, sa Tehnomanijom sam imala takvog iskustva... Baš su bagra.
Da, generalno sredili su probleme sa preosetljivoscu, vecina proizvodjaca. Znam za samsung da su generalno okej sto se tice toga. Nesto tipa ovog, bas su se fino pokazali ovi bespoke modeli. Ne znam jedino da li ti odgovara zbog dimenzija posto joj je zapremina 11kg. To jedino nude u tom cenovnom rangu.
U, pa fino 👌 Hvala mnogo! Ma, pomiriću se sa dimenzijama bilo kojim, samo da više nemam ovakvu zezanciju, treba mi nešto stameno 😁
 
Uh, da, sa Tehnomanijom sam imala takvog iskustva... Baš su bagra.

U, pa fino 👌 Hvala mnogo! Ma, pomiriću se sa dimenzijama bilo kojim, samo da više nemam ovakvu zezanciju, treba mi nešto stameno 😁
Da se razumemo, mozes proci dosta jeftinije samo ako bagra hoce da vrati pare makar za razliku jeftinijeg uredjaja, ali ova samsung npr je bas klasa🙂
 
Da se razumemo, mozes proci dosta jeftinije samo ako bagra hoce da vrati pare makar za razliku jeftinijeg uredjaja, ali ova samsung npr je bas klasa🙂
Zasad deluje da neće ići lako 😁 Zvao me servis zbog reklamacije, bila na vezi sa njima 40 minuta, kažu nemaju zašto da prihvate reklamaciju. Potanko sam objasnila celu problematiku, kaže lik - ma to nije istina. U fazonu - sigurno je problem u meni.
Rekoh da nisam zadovoljna proizvodom kao korisnik, kaže - niste u pravu, to je odlična mašina. Verujem da je odlična ali ne odgovara mojim potrebama.
Rekoh - kako da operem ćebe u ovoj mašini, kad ne može ni nešto lakše da iscentrifugira? Kaže - ni jedna mašina proizvedena '24/'25. ne može da pere ćebad. Pa reko' kako 90% populacije pere ćebad, pa kaže - nosite na hemijsko. Hoću sigurno, malo dete, dva psa, eto me na hemijskom svakih deset dana.
I da, kaže - pa operite ćebe bez centrifuge, šta sad. 😂
Nebitno, bilo je svašta, natezali smo se i natezaćemo se još, ali eto dragi ljudi - u principu ovde ne možete da budete nezadovoljni kad nešto kupite, jer sigurno nije problem u onome što proizvod pruža ili ne, nego u tome što vi niste obavešteni potanko baš o svemu mogućem i nemogućem pre nego što nekome date lovu za neku uslugu🫠
 
Obrati se efektivi i završi posao.
 
Ti priloži reklamaciju da oni izadju na teren.Pa posle ideš redno sa "pretnjama" zaštitnika potrošača,inspekcije,tužbe i sl..
Naravno ne potpisuješ serviseru ništa što se tiče da je ispravno.
 
Ti priloži reklamaciju da oni izadju na teren.Pa posle ideš redno sa "pretnjama" zaštitnika potrošača,inspekcije,tužbe i sl..
Naravno ne potpisuješ serviseru ništa što se tiče da je ispravno.
Jebi ga, prvi put sam potpisala kad su bili pre mesec i po dana, jer sam bila u fazonu - probaj sve opcije, možda će biti ok... Sad su mi rekli da ne mogu da izađu na teren za ovu reklamaciju, jer od prošle posete nije prošlo tri meseca - tako nešto mi je izneo kao navodno pravilo. Pa mi reče da prosledim mejl njemu i da će on proslediti LG-ju direktno, što bi navodno ubrzalo ceo proces reklamacije odnosno odgovor na istu... Svakako ću prvo proveriti sa advokatom. A neko od udruženja za zaštitu potrošača kada sam zvala (nije Efektiva), rekli su mi u fazonu da servis mora da označi proizvod kao neispravan, da bi mi uvažili reklamaciju, kao bez toga nema ništa... Igranka bez prestanka.
 
Ajd da skratimo priču,pošto nije tema...ima posebna tema za ovo..
Pozovi,kaži nesipravna mašina.
"šta joj je"? Nemam pojma ne radi.
"Kako"?Nemam pojma kako nece .
E kad izadje servis,a mora da izadje,i nema veze koliko je prošlo..ako je i to bitno pokvarila se u medjuvremenu...
Ne potpisuj ispravnost ako nije ispravna,serviser nek priča bajke tebe to ne interesuje.Da bi mogla dalje da ideš sa pritužbama..Zadnje je tužba,ali uglavnom to se ne dešava,pa upornim ljudima,a i u medjuvremenu kad ih kontaktira efektiva,inspekcija i sl izadju u susret..
Mada i tužba za tu cifru vredi.
 
Kakav genijalan odgovor udruženja za zaštitu potrošača - pa da je sve tako jednostavno i da oni iz servisa očito problematičan proizvod hoće bez problema da označe kao neispravan onda usluge tog udruženja niko ne bi ni trebao! Slobodno napiši i koje je to udruženje kako bi znali da ga zaobilazimo u širokom luku.
 
Ajd da skratimo priču,pošto nije tema...ima posebna tema za ovo..
Pozovi,kaži nesipravna mašina.
"šta joj je"? Nemam pojma ne radi.
"Kako"?Nemam pojma kako nece .
E kad izadje servis,a mora da izadje,i nema veze koliko je prošlo..ako je i to bitno pokvarila se u medjuvremenu...
Ne potpisuj ispravnost ako nije ispravna,serviser nek priča bajke tebe to ne interesuje.Da bi mogla dalje da ideš sa pritužbama..Zadnje je tužba,ali uglavnom to se ne dešava,pa upornim ljudima,a i u medjuvremenu kad ih kontaktira efektiva,inspekcija i sl izadju u susret..
Mada i tužba za tu cifru vredi.
U pravu si, izvinite na spamu ljudi.
@Martin Mystere u pitanju je CEPS - Centar za zaštitu potrošača Srbije.
I hvala još jednom svima za svaki savet i odgovor 🍀
 
Ajd da skratimo priču,pošto nije tema...ima posebna tema za ovo..
Pozovi,kaži nesipravna mašina.
"šta joj je"? Nemam pojma ne radi.
"Kako"?Nemam pojma kako nece .
E kad izadje servis,a mora da izadje,i nema veze koliko je prošlo..ako je i to bitno pokvarila se u medjuvremenu...
Ne potpisuj ispravnost ako nije ispravna,serviser nek priča bajke tebe to ne interesuje.Da bi mogla dalje da ideš sa pritužbama..Zadnje je tužba,ali uglavnom to se ne dešava,pa upornim ljudima,a i u medjuvremenu kad ih kontaktira efektiva,inspekcija i sl izadju u susret..
Mada i tužba za tu cifru vredi.
Samo ce oznaciti masinu kao ispravnu a zena ce morati da plati izlazak na teren. Ako do sada nije uspela nista, samo pretnja tuzbom!
 
Nek označi on ispravno,samo bez potpisa.
Nema toga,to placanje izlaska na teren.
Njoj treba da je odbijena reklamacija,i da to ona nije potvrdila.Sad nema ništa,jer je potvrdila ispravnost potpisom.Nema nikakve reklamacije.
 
Meni je tetka imala problem sa cuvenom gorenje sensocare slim masinom, koja je skakala po kupatilu samo tako. Serviser dosao, upalio je praznu na centrifugu, rekao masina je ispravna i uzeo 10€ za dolazak jer je poziv bio ‘neosnovan’. I dan danas posle 8 godina je takvu koristi.
 
Dolazio i meni za šporet pre mesec dva,prsla mast,voda,šta znam po grejačima u rerni..iskočio osigurač..došao serviser,upalio,sve radi uredno...Hvala lepo,dovidjenja.
I da je tražio ne bih dobio nadoknadu.
Nisam siguram,ali teško da ima tako nešto u zakonu i kako bi se tumačilo.
 
Nazad
Vrh Dno