Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

^ako tako dobar utisak moze da ostavi igra koja ima "lose" animacije, onda mogu da zakljucim da za mene animacije nisu uopste bitne u ovakvim igrama.

edit:
IMO, kompeksnije animacije posle duzeg igranja mogu jako lose da deluju jer se ponavljaju. Dobar primer za ovo sto sam napisao je W2 i AC gde su mi se vec bila smucila ona stalna ponavljanja animacija kilova, po nekoliko sec. svaki.



i sve je bilo dobro skockano iako ni tu famozne animacije oko kojih drvimo ovde nisu bile svetla tacka.
...mada kada bolje razmislim, bilo je buckanja potova, kuvanja(za vatrom, sporetom), okretanja raznja, mesanja corbuljka, kovanja oruzija, pusenja(smotuljaka i iz water pipe), poteza oruzijem i raznovrsnog bacanja spelova, penjanja i planinarenja, ispijanja(potova, piva, i kojekakvih brlja), jedenja hrane, branja biljcica...
Bilo je dosta manjih animacija u gotikama... Tako nesto ne moze da bude visak u ovakvim igrama, samo pojacava osecaj zivog sveta.
 
Poslednja izmena:
Ajde i da ovo pojasnim. U TES igrama ides i lutas po svetu i radis kvestove po svojoj zelji, main quest i ne moras da diras...igra te ne vodi na uzici od celine do celine niti te tera da uradis nesto u glavnom kvestu kako bi mogao nastaviti dalje...plus jos imas sporedne quest linije koje su po pravilu bolje i zanimljivije od glavne. I da - zavrsis dve-tri i eto ti igre duze od TW2 lol
Sve to vise podseca na "stvaran zivot" od akcijom i cutscenama natrpanih modernih igara. Ali ***, manje je atraktivno, sto jes' jes' ... ali opet mi je ono suludo branje nirnrootova bilo zanimljivije od super-duper fajta sa Saskijom:d

Ti to mislis da je tako, da ti kao nesto imas slobodu u prici, ne mislim u igranju nego u kreiranju price. Jer takva igra ne postoji. TES igre i FAllout 3 i NV to svakako ne dozvoljavaju. Sto se toga tice to su igre kao i svake druge koje osim glavne price imaju i sporedne "kvestove". Ti te zadatke/kvestove mozes da igras, bilo kojim redosledom a da ne diras glavni "kvest". I ta prividna sloboda postoji do trenutka kada te igra primora, da sve sporedne zadatke koje si uradio u odredjenoj oblasti-zoni-nivou, moras taj posledjni zadatak koji ti je ostao da uradis kako bi se prica dalje nastavila i ispricala na nacin na koji su autori zamislili a ne ti.
Tako ti je u TES-u tako ti je u Witcheru, tako ti je u svakom RPG-u jedino je razlika sto tu glavnu pricu mozes da zavrsis na jedan, dva ili vise nacina. Nije ti ovo stoni RPG gje si ti "Dungeon Master" i da ti kreiras pricu.
 
Poslednja izmena:
U svim TES igrama se koriste isti setovi animacija. U ovom Skyrim videu se vidi da su animacije iste za oba spola recimo. Ajde, to i nije tolik bitno, ali da su bar fluidne.

U sceni kada pogubljuju onog lika, ona zenska dajva u Master YI stilu. Kao po ledu. Strasno, jos za uvodnu scenu!?

I nema tu nikakvih kompleksnih animacija u odnosu na situaciju. NPC-ovi napadaju, reagiraju, na isti nacin. Hoce li to dobro izgledati je svar fluidnosti.

Ne znam koji si ti Oblivion igrao ali u mojoj verziji Obliviona kada ispred necijeg nosa ukrades nesto ( a da te on primeti, a to zavisi od tvojih sneak skilova i magija kao recimo nevidljivost) onda ubrzo dolaze strazari i moras da rascistis racune. I onda kada si rascistio sa tim, ti si ponovo normalan gradjanin koji moze da pazari kod tog nekog lika ili da prica sa njim (s tim sto ima izuzetaka da te pojedini likovi zbog neke tvoje lose reakcije prema njima mrze uvek, ali to nisu prodavci).

Ja sam znao krasti ispred nosa, pa cesto nisu reagovali uopce. Problem je u tome sto je Radiant AI traljavo odradjen.

Zatvoris Oblivion vrata, pronadjes Grofu sina. Kada mu to saopstis, heroj si, a nakon par sekundi ti kaze da si olos. Glitcheva je bilo za izvoz.

Ovo nikad nismo vidjeli u igri:

[YOUTUBE]pjbx6-KQoRg&feature=player_embedded[/YOUTUBE]
 
Za igru iz te godine, ja ne vidim nikakav problem jer nista nije savrseno i najlakse je necemu naci manu. Bolji mi je i taj "traljav" Radiant Ai nego onaj dosadni zivot stanovnika Witchera :)

Kad smo se vec zalepili animacija obratite paznju na 0:59 sekundu :D (novi video za Making of SKyrim)

http://www.youtube.com/watch?v=zzVR...QGvOjkxAQEHcJ29u17qALU5NgV_X1olCaiVplRHSIFKHg

Meni ove animacije izgledaju fantasticno.
 
Poslednja izmena:
Za igru iz te godine, ja ne vidim nikakav problem jer nista nije savrseno i najlakse je necemu naci manu. Bolji mi je i taj "traljav" Radiant Ai nego onaj dosadni zivot stanovnika Witchera :)

Kad smo se vec zalepili animacija obratite paznju na 0:59 sekundu :D (novi video za Making of SKyrim)

http://www.youtube.com/watch?v=zzVR...QGvOjkxAQEHcJ29u17qALU5NgV_X1olCaiVplRHSIFKHg

Meni ove animacije izgledaju fantasticno.

To je hype video. Pazljivo odabrane scene.

Ne pusim to.

Obozavam i ja open-world igre. Ali gomila toga u Oblivionu je bilo uzasno, smijesno zapravo. Sa tonom modova igra lici na nesto.
 
a da mi lepo sacekamo igru pa da joj onda sudimo u odnosu na 7~8 godina starijeg prethodnika ;)
 
zmajevi u skyrimu ce biti ono sto su portali bili u oblivionu? :)
 
Obozavam i ja open-world igre. Ali gomila toga u Oblivionu je bilo uzasno, smijesno zapravo. Sa tonom modova igra lici na nesto.

...i meni je isto tako bilo. Taman zaboravim neke rupe idem dalje, tap, nova rupa. Nikako me igra nije mogla uvuci u taj svet... Greota sve te grafike, lepih gradova i zivopisnih pejzaza...



Za igru iz te godine, ja ne vidim nikakav problem jer nista nije savrseno i najlakse je necemu naci manu.
...mislim da to nema nikakve veze, bilo je RPG-eva i iz tog vremena i pre koji su imali bolji AI, zivi svet, a da ne govorim o kombinacijama u c&c gamplayu.
Oblivion bi po meni, pored G3, trebala biti obavezna lektira svim devovima i piscima cRPG-eva, da vide kako ne treba praviti RPG.
 
Poslednja izmena:
Za igru iz te godine, ja ne vidim nikakav problem jer nista nije savrseno i najlakse je necemu naci manu. Bolji mi je i taj "traljav" Radiant Ai nego onaj dosadni zivot stanovnika Witchera :)

Kad smo se vec zalepili animacija obratite paznju na 0:59 sekundu :D (novi video za Making of SKyrim)

http://www.youtube.com/watch?v=zzVR...QGvOjkxAQEHcJ29u17qALU5NgV_X1olCaiVplRHSIFKHg

Meni ove animacije izgledaju fantasticno.

Sta kazes npr. za Arcanum koji je izasao 2002. Jel znas koliko Arcanum ima questova, kako se prica racva, sta se sve desava u njemu, koliki je to svet i kako reaguje svaki NPC u toj igri. Da li je tesko danas isprogramirati da je svet ziv, da se stvari ne ponavljaju. Nije ni malo, samo developere boli ona stvar za nas. Profit je u igri, a igre se stancuju kao cokolade.
 
a da mi lepo sacekamo igru pa da joj onda sudimo u odnosu na 7~8 godina starijeg prethodnika

+1 Ja mislim da je ovo najbolje resenje, bar u mom slucaju. Ova razmatranja i nagadjanja ne vode nikuda, a i kad igra izadje opet ce se jednom delu igraca svideti, drugom nece...
Ne moze se svijetu ugoditi :D (pokusacu da ne razmisljam o SKYRIMU dok ne izadje a i necu se dotle ukljucivati u diskusiju pa cemo razmenjivati utiske o igri kad bude vreme)
 
original izlazi 11.11. Ako mislis na clone verziju , moci ces da se slikas dok ne se ne pojavi crack :p
 
za xbox? Da podsetim , ova tema je u Igre za PC

618px-Trollface_HD.png
 
 
TOOOO! Motion capture bar za finishing blows :D ( a mozda i vise). :banana:

Ljudi ne znam da li ste primetili ,ali stalno kad se prica kako je neka igra bila losa tada pre 5,6,7,8,9... godina uvek se "upoređuje" sa sadasnjim igrama, tj. vise im se sudi sa znanjem o danasnjim igrama. Jeste bio Oblivion losi tada kad je izasao ,ali ipak je bio bolji od svega pre njega bar tehnicki, sto se price tice u tu raspravku nikad ne ulazim jer uvek se nađe neko i kaze "Buldurs Gate, G3, NWN, TW1, TW2 ima bolju pricu". A i Radian AI kolko nahvaljen jos je bio dobar naspram konkurencije.

Evo ja sad igram Oblivion, ali samo zato sto postoji OOO mod koji drzi tezinu igre jos na solidnom nivou, stalno naletim na neke neprijatelje koje me dobro pomuce i ako ih gadjam strelama (fire,frost,shock itd.).

EDIT: Ufff ima nekih interesantnih lokacija.
Sad me samo birine optimizacija, i da ce za ultra podesavanja biti potreban neki quad i poslednja serija grafe.
 
Poslednja izmena:
Ajde baci neki koment kad je pogledas na kutiji, nestrpljiv sam :)

Inace, ne mogu nikad zaboraviti feeling 2006.godine kad mi je lokalni ulicni cd dealer javio sms-om "stigao ti je oblivion" o kome sam citao mesecima pre toga unazad jedan te isti casopis koji sam dobio jer nisam imao net tad, tad sam jos bio srednjoskolac, secam se kako sam sturnuo sa preostalih casova i jurio po disk :)
 
Kako sam procitao na komsijskom forumu, igra je bolja i od Morrowinda i od Obliviona u svakoj mogucoj sferi. znaci po formuli Morrowind < Skyrim > Oblivion je true;
 
Bice dobro ako je tako, ja bas morrowind nikako nisam mogao da svarim zbog fizike iste, najvise mi je smetao nacin borbe i jednostavno nisam mogao da se uzivim u svet kao i "jadan" main quest ali najvise stil borbe je ostavio gorak ukus
 
Prvi utisci su da je grafika odvratna na boxu. Xbox verzija je dosta graficki oslabljena, isto kao sto je bio i risen.

Za ostalo jos ne znam jer sam igrao samo pola sata.

Edit. Ko rece da su luk i strele bili najslabije oruzje u oblivionu. Ja sam sa njima iz sneak-a mogao da ubijem slona. Obradovalo me sto je ovde sneak poboljsan i takodje se postize critical hit kad pogodis protivnika strelom iz sneak-a. Tako sam ubio prvog medveda, iako mi je lik koji je isao sa mnom savetovao da ga ne diram. :D
 
Poslednja izmena:
Cek nisu ubacili, da ako ga pogodis u glavu napravis veci dmg, nego recimo u noge? Znam da nije ovo Fallout a ni neocekujem ono potezno nisanjene. Ali bilo bi realnije ako mu se zabije u celo da pravi veci crit.
 
Cek nisu ubacili, da ako ga pogodis u glavu napravis veci dmg, nego recimo u noge? Znam da nije ovo Fallout a ni neocekujem ono potezno nisanjene. Ali bilo bi realnije ako mu se zabije u celo da pravi veci crit.


Dali je to potvrdeno, da nece biti 'damage location'. Stvarno bi bilo vreme za to.
Strela u nogu da uspori, strela u glavu da bude critical ako nema lonac na glavi!
 
Ja samo pitam, nisam naso detalje o kombat sistemu, to realno nije ni tesko da se odradi u nekom patchu, ako nebudu lenji.
 
Mogao si jos koji utisak da bacis, sem da je grafika na xbox-u odvratna...
 
cutcaster-photo-100019689-Slobbering-Dog.jpg
 
Poslednja izmena:
^ Nice!
 
Vrh Dno