Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

The Witcher mi je uz Star Wars KOTOR omiljeni RPG, ali reci da ima savrsen inventar je smesno.

Cak ni Enchented Edition nije puno pomogao po tom pitanju.
 
Meni je bio odlican. Pregledan i dostupan.

Daleko bolje dizajniran nego li u drugom dijelu.
 
The Witcher mi je uz Star Wars KOTOR omiljeni RPG, ali reci da ima savrsen inventar je smesno.

Cak ni Enchented Edition nije puno pomogao po tom pitanju.

Sta tek onda reci za inventar u gothic 1 :) (inace moj najomiljeniji rpg)
A za skyrim, samo da gameplay bude kao na ovim yt klipovima i mislim da ni konzolaski inventar nece da bde problem :)
 
Ma pricaju gluposti :)

Inventar je dizajniran za Witchera. Znaci akcenat je stavljen na alkemiju, pravljenje napitaka. Nema tu 200 vrsta oruzja i armora, niti ti trebaju.
 
http://yfrog.com/oew3m8j

Stvarno ne kapiram cemu bi sluzila i knjiga od 20 strana za exploration game, a kamoli knjizurona od "preko 650 strana" :D Al voleo bih je prelistati..

Ovo nije onaj simple user manual, ovo je bas celo upustvo za sve zive questove :D. Realno kad dodje na red 2. prelazak tj. kad se zbudzi masina negde u buducnosti bice vec sve to online, ako bude trebalo neke pomoci. :)
 
Concept Art

An Main-Site Skyrim-a ima post koja pokaziva realizaciju Concept-Art-a. I prevod toga u game!

Nije lose!
 
Au ja pitao da li je drugacije uradjen inventar nego u Oblivionu a ono nastade prepirka. U Oblivionu, Witcheru II i slicnim igrama nije inventar "kakav bi trebalo da bude", je*es ti inventar kao u ove dve pomenute igre kad ti skrolujes kilometarsku listu item-a...Licno preferiram recimo inventari kao u Neverwinter Nights(prvi deo) ili Diablo II itd...to je pravi inventar za PC RPG, nisu mi jasni oni koji vole da skroluju 2 minuta da bi nasli nesto...Neko rece da je to konzolaski...i ja mislim da jeste, takav inventar je laksi za koriscenje onima sa joypad-om...

Sve u svemu, kakav god inventar bio igra ce se igrati, nema potrebe za prepirkama i utrkivanjem ko ce koga prvi da prozove da je trol...
 
Concept Art je bolesno dobar!
 
Au ja pitao da li je drugacije uradjen inventar nego u Oblivionu a ono nastade prepirka. U Oblivionu, Witcheru II i slicnim igrama nije inventar "kakav bi trebalo da bude", je*es ti inventar kao u ove dve pomenute igre kad ti skrolujes kilometarsku listu item-a...Licno preferiram recimo inventari kao u Neverwinter Nights(prvi deo) ili Diablo II itd...to je pravi inventar za PC RPG, nisu mi jasni oni koji vole da skroluju 2 minuta da bi nasli nesto...Neko rece da je to konzolaski...i ja mislim da jeste, takav inventar je laksi za koriscenje onima sa joypad-om...

Sve u svemu, kakav god inventar bio igra ce se igrati, nema potrebe za prepirkama i utrkivanjem ko ce koga prvi da prozove da je trol...

Slazem se sa gore navedenim. AKo Skyrim bude imao ovako bolesno glup inventar koji pati od konzolitisa onda bolje da se ubiju. Necu da gledam sekiru u 720p, hocu da sto pre dodjem do svojih item-a i da ih lakse vidim.
 
Izašao strategy guide...

299177_2318583436502_1006991259_32551965_799491353_n.jpg


Ne, ne zezam se.
 
 
Sudeci po debljini knjizice verovatno ima dosta mogucnosti. U Oblivionu je izbor Mage ili Warior karaktera donosio dosta razlicito iskustvo u igranju. Ima tu materijala. Mene brine inventar pre nego prica. Interfejs glavnog in game menija je od kljucen vaznosti za uspesan RPG. Ne bih voleo da se desi isto kao sto se desilo sa ME i ME2 gde je interfejs u ME2 vizuelno bolji a sustinski uprosceniji od ME a samim tim igra postaje vise story driven. Nedostatak toga sam bas osetio i zbog toga mi je igracko iskustvo sa ME daleko bolje nego sa ME2. Meni je onaj u Oblivionu bio podnosljiv ali svakako sa nedostacima u nepotrebnom scrolanju do itema...Pause menu meni je odgovarao.Sam concept art je odlican i glavni meniji skills, inventar, map, quests su bili konceptualno lepo odradjeni. Jedini problem je bio scrol.
Nadam se da ce u Skyrim-u biti odradjen bolje, ne trebaju neki resuri da bi se to odradilo kao baza podataka, pregledna, brza, sa filterima i sortovima. Osim toga sistem levelovanja mora biti takmicarski nastrojen i mora ostati u igri do samog kraja da se ne bi izgubio takmicarski duh u igri, inace, cemu igra?
 
Meni izgleda odlicno... damn opet sam prekrsio svoje sopstveno pravilo o ne spoil-ovanju :p

Jedino sto bih voleo da bude malo unapredjeno , mada se mozda odrazi na balans , je da bows tj. arrows prave veci damage. Uvek su bili debelo slabi a jedino maximalnim budzenjem ste ga mogli dovesti na neki prihvatljiv nivo.
 
Kako sam se odusevio kad sam video ovo, tako sam rekao sebi da necu vise da gledam nista do izlaska igre. Nadam se da cu izdrzati :)
Secam se da pre izlaska Morrowinda nisam imao pojma o toj igri a pre izlaska Obliviona video sam samo trejler, ali dobro tad nisam koristio net :)

Slazem se za luk i strele u Morrowindu, ali u Oblivionu se daju relativno brzo nabudziti ti skilovi.
 
Ma i da me nista od gejpleja u igri ne odusevi, samo ako se ponovo atmosfera lutanja po sumama uz fenomenalnu muziku Dzeremi Soula ima tu da provedem 300 sati. :D
 
Mislim da ste vi previse ocekivali od ove igre , iako se od pocetka videlo da ce biti razradjeni Oblivion-ov engine. Hodanje i nije toliki minus jer cete 75% vremena u igri trcati , a i kada budete morali da hodate polako , zagledanje animacije je poslednje sto ce vam u tom trenutku biti u centru paznje.

Animacije su tipicne RPG-evske. Ali ako je nekima od vas igranje igara gledanje iskljucivo cutscenes-a , pretpostavljam da imate i bolje alternative :p
 
gde je ovde patrik stjuart ili liam nison, ili tako neki baja, u ovom uvodu? :)
 
Mislim da ste vi previse ocekivali od ove igre , iako se od pocetka videlo da ce biti razradjeni Oblivion-ov engine. Hodanje i nije toliki minus jer cete 75% vremena u igri trcati , a i kada budete morali da hodate polako , zagledanje animacije je poslednje sto ce vam u tom trenutku biti u centru paznje.

Animacije su tipicne RPG-evske. Ali ako je nekima od vas igranje igara gledanje iskljucivo cutscenes-a , pretpostavljam da imate i bolje alternative :p

Ja uvijek ocekujem puno od igara.

Pogledaj The Witcher 2 animacije, osjecaj tezine.
 
ok , ali je ovde neki prioritet ogroman svet (mnogo veci nego u the W2) gde treba dobro osmisliti i questove za raznorazne guild-ove a da ne izgledaju genericki (sto jos ne znamo a u sta se ja debelo nadam). Pitanje bi bilo da li bi podbacili u nekom drugom segmentu da su se usredili iskljucivo na animacije , jer njihov tim i resursi , ma koliki god oni bili , je ogranicen i brojem ljudi , pa se mozda i tu krije problem.

da ne ispadne da ih pravdam , slazem se da animacije nisu bog-zna-koliko-realisticne , ali nisu bile bas ni u Morrowindu ni u Oblivionu. Njima to sad dodje i kao zastitni znak - otvoreni svetovi , mogucnost modovanja , genericke animacije :d
 
Pa u svakom timu postoje opet timovi koji rade razlicite poslove. Za animacije je zaduzena posebna ekipa, koja je opet podbacila.

Ne rade svi isti posao, tako da tvoja konstatcija je pogresna.

U TW2 je prioritet prica, pa je opet tim zaduzen za animacije odradio odlican posao.
 
Pa cak za TW1 su koristili motion capture, a za TW2 masovno. Ali kolko ce NPC-ova biti u Skyrimu i da odrade motion capture bar 80% ce izgledati isto, ali bar prirodno, ispada to skupa invensticija :D
 
ne ispada skupa investicija , neog su ljudi procenili da to vecini igraca (medju kojima sam i ja ) to nece biti toliko bitno.

ne mora da znaci da svaki developer ima svoj tim za animaciju , dobar deo njih iznajmljuje ljude koji su specijalizovani za to , a koji rade motion capture i za filmove i animirane crtace. u skyrimu izgleda kao da nisu ni radili motion capture , vec su slobodorucno animirali pokrete :p

smetalo bi mi jedino mozda u borbama , ali ovo na traileru ne mora nista jos da znaci. da sam otpisivao igre samo na osnovu osecaja koga sam sticao na osnovu trailera , do sada bih cele 4 igre odigrao :d
 
Nazad
Vrh Dno