Šta je novo?

The Elder Scrolls V - Skyrim

Slazem se sa Markomaniaxom. Nikada mi nije smetala animacija likova (niti sam obracao paznju na to) ni u Morrowindu ni u Oblivionu jer su igre prepune sadrzaja koji ce me drzati prikovanog za monitor mnogo sati.

Kad smo kod Witchera, moze on da ima ultra mega filmsku animaciju ali je taj svet ogranicen i mali u poredjenju sa TESom. Dzaba Witcheru 1 animacija lika kad ja moram recimo da zaobilazim neko imanje u onom prvom selu zato sto Geralt ne moze da preskoci ogradu! zivo smaranje...

I posle neki kritikuju animaciju skoka u TES igrama a Witcher je ni ne poseduje.
 
Poslednja izmena:
Tesko da bi mogli uraditi animacije za toliki broj npc-ova, koji uz to nisu obicna kulisa...ovde npc-ovi treba da reaguju na mali milion razlicitih interakcija sa igracem, pored svojih stalnih "zanimanja" . Dakle ne samo da ponavljaju jednu te istu radnju a da ti samo mozes da stojis i da ih gledas. Mocap u tom slucaju otpada osim ako se ne posveti jos koja godina dana za sredjivanje svega toga, a ostaje samo oldskul metoda. NPC-ovi se krecu kao da su progutali motku, ***, ali zato nisu obicna pozadina koja je tu da docara "selo" ili stavec i koja ne reaguje na igraca ni kad im krade po kuci ispred nosa.
 
Poslednja izmena:
Odlican post nex999. Veoma se slazem sa ovim sto si naveo a posebno si u pravu za zadnju konstataciju koja se recimo da lako primeniti na Witcher 2 gde udjes u neciju kucu i ispred nosa mu krades stvari a tog lika to niposto ne dotice :)
 
Ko zna moze i bez mocap-a da uradi dobru animaciju, ali to je opet ono "ko zna"...
 
Ha Ha! Strasno!

Kao Bethesda bi morala odraditi maltene posebne animacije za vecinu NPC-ova!? Pa ko to radi! Niko! Kolicina NPC-ova nema veze s kvalitetom animacija.

Odradi se nekoliko dobrih animacija, i primjeni se na sve. Uostalom, Bethesda je sinonim za copy-paste.

Jeste, The Witcher svijet je ogranicen, ali je odlicno docaran. Daleko bolje nego u TES naslovima. Plus to je story driven igra, sto opet TES nije.
 
Gdin_M je napisao(la):
Ko zna moze i bez mocap-a da uradi dobru animaciju, ali to je opet ono "ko zna"...
Moze, ali ce opet da naleti na probleme u ovakvom tipu igre. Bandit napadne NPC-a, on da bi otrcao po strazu treba da savlada hiljadu mogucih prepreka, ili recimo meni dodje da divljam malo po selu pa kad nastane haos...sve to rucno animirati a da bude onako kako izgleda u tunel-kanjon igrama, moze...al kostalo bi brdo para i jedno 5 hiljada kineza.

starac je napisao(la):
Kao Bethesda bi morala odraditi maltene posebne animacije za vecinu NPC-ova!? Pa ko to radi! Niko! Kolicina NPC-ova nema veze s kvalitetom animacija.

'Ajde?

Opet ne razumes o cemu je rec.
Ne radi se o tome da svaki NPC treba da ima zasebni set animacija, vec mora da ima animaciju za svaku mogucu situaciju koja moze da nastane. Ovde NPC-ovi reaguju na igraca, a imaju interakcije i medju sobom. I kad se u jednacinu ubaci ogroman broj istih, to je vec problem. Predvideti svaku situaciju, na svakom terenu...i za to imati spremnu animaciju koja je jelte moderna i gde se vidi "tezina" i trtmrt...

Witcher ima odlicno docaran svet , i to je drugi tip igre...i ne treba ocekivati neke stvari od Skyrima a koje su primenljive u Witcheru. Ni animacije, ni pripovedacki stil igre, u TES-u je mapa otvorena i pricu pravis sam i to je to...U TW2 s druge strane, svet je smehotresan uprkos tim wow animacijama i DX9 grafici, dobro docarane su jedino sojke i njihova drvena pomagala. Hvala bogu pa Skyrim nece biti "story driven" kao TW2. A za animacije me nije briga.
 
Poslednja izmena:
Starce, hvala Vivecu sto smo razliciti pa tako kao sto je tebi Witcher mnogo bolji meni je TES i to nije tesko shvatiti. No hard feelings :D
 
Poslednja izmena:
To kada udjes u kucu npc-a i krades pred njim a on blentavi nema opravdanja. Je li tesko skriptovati tako nesto? Nije! Treba malo vise posvecenosti detaljima ovog tipa umesto super cool animacijama ili do besvesti stilizovanim armorima...
 
Upravo tako! Funkcionalnost a ne sminka. Boli me uvo za gomilu bezglavih NPC-ova koji imaju super kul animacije koje su radjene u motion capturu.
 
Ha Ha! Strasno!

Kao Bethesda bi morala odraditi maltene posebne animacije za vecinu NPC-ova!? Pa ko to radi! Niko! Kolicina NPC-ova nema veze s kvalitetom animacija.

Odradi se nekoliko dobrih animacija, i primjeni se na sve. Uostalom, Bethesda je sinonim za copy-paste.

Jeste, The Witcher svijet je ogranicen, ali je odlicno docaran. Daleko bolje nego u TES naslovima. Plus to je story driven igra, sto opet TES nije.

Tacno tako. Niko nije lud da radi posebno animacije za svaki NPC i sve da budu razlicite. Ovi iz Bethesde jednostavno ne znaju da urade dobre animacije. To im je zastitni znak, isto kao i Konamiju (PES). Eto jos nisu prikazali kako izgleda skok iz treceg lica. To je u Oblivionu izgledalo, blago receno, katastrofa. U Fallout 3 su to malko promijenili, ali su animacije generalno neprirodne i svi se ukoceno krecu. Koliko vidim i u Skyrim-u ce to biti slucaj.

Sjetih se Dragon Age-a 2 i onih jadnih animacija zenskih likova... Sta je ono bilo?! A igra nije open world nego linearna da ne moze biti linearnija. U Assassin's Creed-u moguce je u jednoj sceni vidjeti i stotinu NPC-ova i svi su animirani vanserijski i nisu tu samo fore radi.

Ne radi se o tome da svaki NPC treba da ima zasebni set animacija, vec mora da ima animaciju za svaku mogucu situaciju koja moze da nastane. Ovde NPC-ovi reaguju na igraca, a imaju interakcije i medju sobom. I kad se u jednacinu ubaci ogroman broj istih, to je vec problem. Predvideti svaku situaciju, na svakom terenu...i za to imati spremnu animaciju koja je jelte moderna i gde se vidi "tezina" i trtmrt...

Sve te interakcije sa NPC-ovima postoje u Witcher-u, Assassin's Creed-u, GTA4, Red Dead Redemption i mnogim drugim igrama. A animacije su im vrhuski oradjene i sto je najbitnije izgledaju fluidno i mnogo prirodnije nego ovi ukoceni balvani u TES igrama.
Na primjer u Witcheru 1&2 mozes sa NPC-om da vrsis sve vrste interakcija kao i u Oblivionu jedino je razlika u tome sto ne reaguju kada im iz kuce ukrades novac, a to je zato sto u Witcheru ne postoji "steal" skill. Tako da za tom Ai reakciom nema potrebe.
Sta tek reci za RDR!? Nesretnog NPC-a mozes da vezes konocem pa za konja i onda da ga vuces sve do pruge da ga voz sprsti...:d

...u TES-u je mapa otvorena i pricu pravis sam i to je to...

O kakvom to "pravljenju prica" se tu radi da mi je znati?! Uraditi neki kvest na drugaciji nacin, ne znaci da ces glavnu pricu moci sam da kreiras i da "ispricas" kako tebi odgovara. Takva igra cini mi se da jos nije napravljena.
 
Poslednja izmena:
Moze, ali ce opet da naleti na probleme u ovakvom tipu igre. Bandit napadne NPC-a, on da bi otrcao po strazu treba da savlada hiljadu mogucih prepreka, ili recimo meni dodje da divljam malo po selu pa kad nastane haos...sve to rucno animirati a da bude onako kako izgleda u tunel-kanjon igrama, moze...al kostalo bi brdo para i jedno 5 hiljada kineza.



'Ajde?

Opet ne razumes o cemu je rec.
Ne radi se o tome da svaki NPC treba da ima zasebni set animacija, vec mora da ima animaciju za svaku mogucu situaciju koja moze da nastane. Ovde NPC-ovi reaguju na igraca, a imaju interakcije i medju sobom. I kad se u jednacinu ubaci ogroman broj istih, to je vec problem. Predvideti svaku situaciju, na svakom terenu...i za to imati spremnu animaciju koja je jelte moderna i gde se vidi "tezina" i trtmrt...

Witcher ima odlicno docaran svet , i to je drugi tip igre...i ne treba ocekivati neke stvari od Skyrima a koje su primenljive u Witcheru. Ni animacije, ni pripovedacki stil igre, u TES-u je mapa otvorena i pricu pravis sam i to je to...U TW2 s druge strane, svet je smehotresan uprkos tim wow animacijama i DX9 grafici, dobro docarane su jedino sojke i njihova drvena pomagala. Hvala bogu pa Skyrim nece biti "story driven" kao TW2. A za animacije me nije briga.

Meni se cini da je obratno :)

U drugim igrama postoje takve interakcije, uz daleko fluidnije animacije.

I bit ce prije da u TW2 sam "pravis" pricu.

Starce, hvala Vivecu sto smo razliciti pa tako kao sto je tebi Witcher mnogo bolji meni je TES i to nije tesko shvatiti. No hard feelings

Pricam o animacijama, a ne o tome koja igra je bolja. Oba seriala imaju svoj adute. No smijesno je vidjeti da tim koji je jucer poceo praviti igre radi najbolje animacije, i to u RPG zanru kao najzahtjevnijem po tom pitanju. Odraditi dobre animacije za RPG nije lako.
 
Moze, ali ce opet da naleti na probleme u ovakvom tipu igre. Bandit napadne NPC-a, on da bi otrcao po strazu treba da savlada hiljadu mogucih prepreka, ili recimo meni dodje da divljam malo po selu pa kad nastane haos...sve to rucno animirati a da bude onako kako izgleda u tunel-kanjon igrama, moze...al kostalo bi brdo para i jedno 5 hiljada kineza.

Nismo se razumeli, mislio sam na kvalitet animacija i umece za to bez mocap-a, a ne na tip igre u kojima ce da se primeni i za koliko animacija je karakter sposoban. :)
 
Tako da za tom Ai reakciom nema potrebe.
Sta tek reci za RDR!? Nesretnog NPC-a mozes da vezes konocem pa za konja i onda da ga vuces sve do pruge da ga voz sprsti...:d

Pa da ali si ti nabrojao gtaIV i RDR koji imaju daleko bolju fizicku simulaciju pod nazivom Euforia , a koja je sama po sebi zesce dizala zahtevnost (na PC) i pravila brojne gliceve u RDR o kojima su snimljene i brojne parodije na Machinima-i.

Kada Euforia bude zazivela u jednom RPG-u (za sada su srecni naslovi koji imaju i Havoc) , e to ce biti nesto zaista posebno, jer ce prosto leteti slama sa koliba kako zmaj bude preletao preko njih :p



O kakvom to "pravljenju prica" se tu radi da mi je znati?! Uraditi neki kvest na drugaciji nacin, ne znaci da ces glavnu pricu moci sam da kreiras i da "ispricas" kako tebi odgovara. Takva igra cini mi se da jos nije napravljena.

Ovde se slazem sa tobom. Jednostavno , RPG koji ima kraj koga developeri nisu sami osmislili ili predvideli u nekoliko varijanti , ne postoji.
 
Pa da ali si ti nabrojao gtaIV i RDR koji imaju daleko bolju fizicku simulaciju pod nazivom Euforia , a koja je sama po sebi zesce dizala zahtevnost (na PC) i pravila brojne gliceve u RDR o kojima su snimljene i brojne parodije na Machinima-i.

Da znam, ali samo navodim to kao primjer, jer su te animacije odlicno uradjene i prirodno izgledaju. I to je dokaz da su takve animacije izvodljive u "open world" i "sand box" igrama.
Tako da sva ta prica o kolicini NPC-ova i kako je sve to komplikovano uraditi, pada u vodu kada su u pitanju razvojni timovi "AAA" kategorije, koji su u stanju da angazuju najbolje animatore na svijetu.
 
Poslednja izmena:
ali ne shvatas da je u najvecoj meri tu prirodnost animacijama davala upravo Euforia. jedan primer iz igre koji je meni momentalno lansirao vilicu na patos iz gtaIV - scena sa pljackom banke , kada sam pucao iz pistolja u pandura koji je bio blizu ulaza banke , ustekan iza svog auta. samo mu je koleno virilo ispod prednjeg branika , u koje sam ja pucao , a na ciji je pogodak on reagovao tako sto je euforia jednostavno iz racunice izbacila taj deo tela (tako da lik nije vise mogao da ustane ili stoji) i odradila neku "crouch pain" animaciju baziranu na prethodnoj varijabli , zbog cega je animacija delovala jako prirodno.

Ti ovako nesto nema teorije da vidis u bilo kom RPG-u dok ne ubijes lika. Jednostavno ces gadjati strelama u noge , NPC nece hramljati , odseci ces dzinovskom pauku prednje noge , on nece vuci svogu glavu po zemlji ... znaci nije stvar samo u mocap-u , jer zamisli da su uradili mocap da iz cuceceg polozaja iza pol. auta predvide da policajac bude pogodjen na nacin na koji sam ja to uradio u igri ... :p
 
Poslednja izmena:


btw, da zanemarimo skyrim pricu o animacijama i reagovanju npc-a na okolinu, sve je to naravno moguce odraditi uz dosta kompleksnija izracunavanja interakcije karaktera sa okolinom i malo naprednijom animacijom (cak i ne mora mocap), naravno ne sada u ovim trenutnim igrama, vec mozda u nekim buducim, nadam se sa sledecim talasom next genom igara i vecim trudom developera.
 
ali ne shvatas da je u najvecoj meri tu prirodnost animacijama davala upravo Euforia. jedan primer iz igre koji je meni momentalno lansirao vilicu na patos iz gtaIV - scena sa pljackom banke , kada sam pucao iz pistolja u pandura koji je bio blizu ulaza banke , ustekan iza svog auta. samo mu je koleno virilo ispod prednjeg branika , u koje sam ja pucao , a na ciji je pogodak on reagovao tako sto je euforia jednostavno iz racunice izbacila taj deo tela (tako da lik nije vise mogao da ustane ili stoji) i odradila neku "crouch pain" animaciju baziranu na prethodnoj varijabli , zbog cega je animacija delovala jako prirodno.

Ti ovako nesto nema teorije da vidis u bilo kom RPG-u dok ne ubijes lika. Jednostavno ces gadjati strelama u noge , NPC nece hramljati , odseci ces dzinovskom pauku prednje noge , on nece vuci svogu glavu po zemlji ... znaci nije stvar samo u mocap-u , jer zamisli da su uradili mocap da iz cuceceg polozaja iza pol. auta predvide da policajac bude pogodjen na nacin na koji sam ja to uradio u igri ... :p

Znam ja to dobro.:) Nego nije rijec o tim animacijama prilikom borbi kako NPC reaguje na udarce macem i stijelom, nego na neke najobicnije, osnovne animacije i pokrete, trcanje, hodanje, skakanje i ostalo. To sto si ti opisao nije svojstveno za RPG, jer su ovo "fantazijske" (nerealne) igre i tu se vrse drugacije vrste proracuna u toku borbi. Mozda jednog dana neko izmisli realisticni borbeni sistem, simulaciju macevanja i bacanja magija.:D

edit: U Witcheru kada korisis onaj "Aard" tu dolazi do izrazaja Havoc za proracunavanje fizike, dok u Skyrim-u, Fallout-u za takve stvari je zaduzen nVidia PhysX. Tako da i u borbama ima i te kako tog proracunavanja fizike. Sve u svemu, moze to mnogo bolje. :)
 
Poslednja izmena:
Pricam o animacijama, a ne o tome koja igra je bolja. Oba seriala imaju svoj adute. No smijesno je vidjeti da tim koji je jucer poceo praviti igre radi najbolje animacije, i to u RPG zanru kao najzahtjevnijem po tom pitanju. Odraditi dobre animacije za RPG nije lako.

Ok onda ako je tako. Slazem se da oba serijala imaju svoje adute. W1 bez obzira na dosta stvari koje su mi smetale ponudio je lepo RPG iskustvo. Pazi, ok ako je neko ljubitelj dobrih animacija svakako da ce u Witcheru videti bolje nego u TESu, ali meni smeta u Witcher serijalu sto se izgled NPCova ponavlja, tj. naprave nekoliko izgleda za likove i posle copy - paste i svaki treci covek je isti. No dobro, sve su to ipak igre pa je neko imun na losije animacije a neko na NPCove koji isto izgledaju.

Moram se sloziti sa starcem kada je rekao da u Witcheru 2 ti pravis pricu. Poznato je da u W2 postoji mnogo razlicitih krajeva dok je u TES igrama prica uvek ista ali je drugi koncept igranja.
 
To kada udjes u kucu npc-a i krades pred njim a on blentavi nema opravdanja. Je li tesko skriptovati tako nesto? Nije! Treba malo vise posvecenosti detaljima ovog tipa umesto super cool animacijama ili do besvesti stilizovanim armorima...

...po meni nema blentavijeg sistema od onog u Oblivionu, drpis mu nesto pred ocima i onda najnormalnije otvoris dijalog, pricas, trgujes i jos te poducava nekim vestinama ili ti da neki kvest. Posle ode da spava kao da se nista nije desilo... kao u nekoj parodiji.
Bolje onda da cute kao u witcherima, ispali bi manje tupavi, IMO.
 
Poslednja izmena:
^ +1
 
...po meni nema blentavijeg sistema od onog u Oblivionu, drpis mu nesto pred ocima i onda najnormalnije otvoris dijalog, pricas, trgujes i jos te poducava nekim vestinama ili ti da neki kvest. Posle ode da spava kao da se nista nije desilo... kao u nekoj parodiji.
Bolje onda da cute kao u witcherima, ispali bi manje tupavi, IMO.

Ne znam koji si ti Oblivion igrao ali u mojoj verziji Obliviona kada ispred necijeg nosa ukrades nesto ( a da te on primeti, a to zavisi od tvojih sneak skilova i magija kao recimo nevidljivost) onda ubrzo dolaze strazari i moras da rascistis racune. I onda kada si rascistio sa tim, ti si ponovo normalan gradjanin koji moze da pazari kod tog nekog lika ili da prica sa njim (s tim sto ima izuzetaka da te pojedini likovi zbog neke tvoje lose reakcije prema njima mrze uvek, ali to nisu prodavci).
 
^ probaj ono sto sam napisao. Mozes da krades i zapocnes pricu bez ikakvih posledica sa istim NPC-om koji je pre par sekundi poceo nesto kao da se buni...cak ce ti na kraju dijaloga reci take care onim umiljatim glasicem... parodija, NPC ima pamcenje od milisekunde :D.

...verzija obliviona ona najobicnija.
 
Poslednja izmena:
tumblrlqjdzpdtt61qehyxro.jpg
 
Ne mogu sad da instaliram zbog toga ali verujem ti iako se meni to nije desilo (najcesce je prijavljena kradja), mada i u TES3 i TESu4 mozes na glupe fore da im ukrades stvari iz vise pokusaja.

Rekli su da je u SKYRIMU obracena paznja na stvari koje se ticu zlocina. Videcemo kako ce to biti odradjeno.

hahaha dobra slika Gdin_M XD
 
Poslednja izmena:
^^ a tek ti strazari reaguju kao da imaju radare... izadjes iz kuce koju si opustosio i vidis njega kako trci sa drugog kraja sela...

Ne mogu sad da instaliram zbog toga ali verujem ti iako se meni to nije desilo (najcesce je prijavljena kradja)
...tako se ponasaju, veruj mi. Strazari uvek reaguju, cak i ako fizicki nisu mogli cuti/videti sta se desavali... Nadam se da ce to popraviti.
 
Poslednja izmena:
Pa ti resio da pljackas dok je on hteo da se okupa, e pa ne moze to tako on the imperial guard`s watch!
 
^ sledeci put za vreme kradje treba uzeti i mobilni NPC-u :D
 
Poslednja izmena:
edit: U Witcheru kada korisis onaj "Aard" tu dolazi do izrazaja Havoc za proracunavanje fizike, dok u Skyrim-u, Fallout-u za takve stvari je zaduzen nVidia PhysX. Tako da i u borbama ima i te kako tog proracunavanja fizike. Sve u svemu, moze to mnogo bolje. :)

Fallout 3, NV, Oblivion koriste Havok takodje a i Skyrim ce najverovatnije.

Da znam, ali samo navodim to kao primjer, jer su te animacije odlicno uradjene i prirodno izgledaju. I to je dokaz da su takve animacije izvodljive u "open world" i "sand box" igrama.
Tako da sva ta prica o kolicini NPC-ova i kako je sve to komplikovano uraditi, pada u vodu kada su u pitanju razvojni timovi "AAA" kategorije, koji su u stanju da angazuju najbolje animatore na svijetu.

Igre koje si naveo, AC, GTA i jos pokoja, NPC sistem imaju samo kao animirani backdrop. Ako zelis da vidis u cemu je fora, prati nekog NPC-a po gradu recimo. Naicices na spawn point gde isti jednostavno nestane, ili se pak novi pojavi. Ako ubijes njih 50, spawnovace se njih 50. I svi imaju iste predefinisane radnje koje se svode na hodaj po waypointu do respawn tacke.
Istina, lepo se koprcaju ako ih upucavas/ubadas/sutiras (sto je zapravo ragdoll), ali to je sve. Sto je dobro okruzenje za sandbox napucavanje, izivljavanje ili za H&S...ali ne i za ovakav RPG koji se trudi da simulira zivi svet koji sluzi za malo vise od pukog izivljavanja nad istim.
I uvek cu takvoj jednoj igri oprostiti uobicajene bisere od bagova koji se desavaju jer je stvar komplikovana, slozenija za napraviti. Oblivion je imao hiljade bisera, ali mi to nije smetalo, kao ni u prethodnim TES igrama.

Tacno tako. Niko nije lud da radi posebno animacije za svaki NPC i sve da budu razlicite. Ovi iz Bethesde jednostavno ne znaju da urade dobre animacije. To im je zastitni znak, isto kao i Konamiju (PES). Eto jos nisu prikazali kako izgleda skok iz treceg lica. To je u Oblivionu izgledalo, blago receno, katastrofa. U Fallout 3 su to malko promijenili, ali su animacije generalno neprirodne i svi se ukoceno krecu. Koliko vidim i u Skyrim-u ce to biti slucaj.

Ipak je Oblivion igra od pre skoro 6 godina, a kome je to smetalo tada, ili jos gore - u Morrowindu, ... sta reci ...
F3 i potom NV jesu skripali po tom (ali i po mnogo vaznijim stavkama) i moglo je da zasmeta jer je sve skupa pravilo osecaj da se igra Oblivion mod.


O kakvom to "pravljenju prica" se tu radi da mi je znati?! Uraditi neki kvest na drugaciji nacin, ne znaci da ces glavnu pricu moci sam da kreiras i da "ispricas" kako tebi odgovara. Takva igra cini mi se da jos nije napravljena.

Ajde i da ovo pojasnim. U TES igrama ides i lutas po svetu i radis kvestove po svojoj zelji, main quest i ne moras da diras...igra te ne vodi na uzici od celine do celine niti te tera da uradis nesto u glavnom kvestu kako bi mogao nastaviti dalje...plus jos imas sporedne quest linije koje su po pravilu bolje i zanimljivije od glavne. I da - zavrsis dve-tri i eto ti igre duze od TW2 lol
Sve to vise podseca na "stvaran zivot" od akcijom i cutscenama natrpanih modernih igara. Ali ***, manje je atraktivno, sto jes' jes' ... ali opet mi je ono suludo branje nirnrootova bilo zanimljivije od super-duper fajta sa Saskijom:d
 
Poslednja izmena:
ali ne i za ovakav RPG koji se trudi da simulira zivi svet koji sluzi za malo vise od pukog izivljavanja nad istim.
I uvek cu takvoj jednoj igri oprostiti uobicajene bisere od bagova koji se desavaju jer je stvar komplikovana, slozenija za napraviti. Oblivion je imao hiljade bisera, ali mi to nije smetalo, kao ni u prethodnim TES igrama.

Meni je dosta smetalo, jer sam pre toga igrao gothic... Manji tim, manje para, a mnoooooogo kvalitetniji zivi svet i AI. Tamo su po meni jako dobro sakrili sve te kodove, skripte i tako to... mnogo puta sam pomislio da stvarno menjam neke stvari u programu mojim nekim odlukama, pristupom ili nacinom igranja...
 
Poslednja izmena:
Da, bas Gothic je slican stil RPG-a a bolje uradjena igra zato sto su vise paznje (i vremena) posvetili sitnim detaljima, i sve je bilo dobro skockano iako ni tu famozne animacije oko kojih drvimo ovde nisu bile svetla tacka. E u tome Bethesda kaska, to je tacno. Zivi svet, da deluje "zivlje", da radi i reaguje na stosta, da se menja, a da ne bude obican (dobro animirani jelte) backdrop ili prazan i nezanimljiv kao u Oblivionu, falloutu 3. Valjda ce se u tome stvari promeniti na bolje u ovom Skyrimu, posto su u New Vegasu pomerili stvari sa mrtve tacke.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno