Šta je novo?

TCL televizori

  • Začetnik teme Deleted member 37912
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 37912

Guest
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
Hvala ali ne zelim da gubim vreme na misljenje youtuber-a. Pronaci cu vec neki link ako je to sto velis istina.
Nije njegovo mišljenje, nego zaključak po ovogodišnjem line up-u. Sony uopće nema u ponudi mini LED, LG i Samsung imaju isti model kao i prošle godine, dok TCL najavljuje duplo veći broj zona zatamljenja ( sa 240 na 480 u 55''). Kako se već odavno LCD paneli (i VA i IPS) proizvode samo u Kini, logičan zaključak je da su ostali proizvođaći high end mini LED modele prepustili TCL-u i Hisenseu. Razlika između njih je u OS-u (Vidaa vs Google) i što TCL koristi isključivo VA panel, a Hisense zna imati modele sa IPS panelom. Ja bih htio mini LED TV, a ne OLED, a zbog OS-a bih rađe TCL, ali imao sam loša iskustva sa motionom kod TV-a sa VA panelom (Sony 49xh9505,120 Hz, FALD), pa sam zato pitao kako je kod TCL-a?
 
Pa ja gledam C735 65" ili LG C2 od 55", neki kompromis moram da napravim, voleo bih OLED ali taj burn-in me odbija :(
Evo solidan link koji objasnjava tu noviju QD-OLED tehnologiju mada sam od toga daleko. https://www.whathifi.com/features/qd-oled-tv-everything-you-need-to-know-about-the-game-changing-new-tv-teca
Pa ja gledam C735 65" ili LG C2 od 55", neki kompromis moram da napravim, voleo bih OLED ali taj burn-in me odbija :(
Evo solidan link koji objasnjava tu noviju QD-OLED tehnologiju mada sam od toga daleko. https://www.whathifi.com/features/q...d-to-know-about-the-game-changing-new-tv-tech
A mene odbija kod C835 informacija da se javlja taj "sttutering" kod gledanja preko Netflixa.
 
Iskreno da ti kazem to da postoji "stuttering" u 2023-oj je meni neobjasnjivo :) ali evo citam ovde da i TCL ima problem sa kajronom sto je isto nezamislivo
Najblizi sam ka C735 modelu ali cu sacekati da rese ovo sa produzenim garancijama prvo
 
Instalirao C635 u 55 varijanti,cima me mts nece da ocita box pa ga sad šinjam na yt,malo sam podesio parametre po ovom nekom sa neta ,i nije loš tv ,meni kao totalno prosecnom korisniku odgovara nemam zamerki,i zvuk je solidan,nije neki vau.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-05-11-16-17-31-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2023-05-11-16-17-31-61_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    87.3 KB · Pregleda: 41
Naravno da 99,9 % ljudi neće da se cima da ide u BiH , HU, HR i druge zemlje po televizore. Ja prvi ne bi i uvek sam za da se stvari uzimaju kod nas legalno.
Mene samo nervira činjenica da nas naši trgovci i uvoznici za pojedine brendove deru na veliko.
BiH je neuporedivo manje tržište od našeg, niti su u EU i taj konkretan TCL bude 40% jeftiniji u radnji nego kod nas u oglasima.
Ali da ne idemo dalje u off.
Čekamo da zvanično dođu kod nas pa ćemo onda da komentarišemo cene.
 
U Bosni 65C645 675 eur u radnjama a kod nas 1060 eur u oglasima.
Po toj ceni bolje i da ne dolazi.
65C845 za koji sam ja zainteresovan će po toj analogiji kod naših derikoža onda koštati 2000 eur.
Za te pare, NE HVALA.
U Europi bi 55'' trebao biti oko 1500 €
iako ga ovdje ima već i po 999€
Tip na AV forumu kaže da ga je dobio čak za 800 € na nekoj akciji,''got the 55c845 today for 800 euros, it will arrive in a few days, I hope it is good '', što je WOW, jer prošlogodišnji C835 se prodaje za toliko novaca uz 5 godina garancije ( u Hr).
 
potrebna pomoc imam tcl c715 55 star god ipo i sve je lepo radilo do pre par dana a sad nece da se konektuje na wifi a ni sa mreznim kablom cak sam probao i drugi uredjaj mifi i hot spot na tel ali nece
pise povezano ali nema interneta
 
Пробај онда ресет на фабричка подешавања.
 
potrebna pomoc imam tcl c715 55 star god ipo i sve je lepo radilo do pre par dana a sad nece da se konektuje na wifi a ni sa mreznim kablom cak sam probao i drugi uredjaj mifi i hot spot na tel ali nece
pise povezano ali nema interneta
Nema tu puno opcija, restartujes ruter, restartujes modem ukoliko ga imas, restartujes TV... Ukoliko nista ne pomaze ostaje ti samo reset TV-a na fabtricka..
 
Moram da pohvalim TCL, naime pisao sam ovde da sam imao problem da se registrujem na 3 godine produžene garancije (nakon isteka 2 godine zakonske saobraznosti), TV sam kupio 27.12.2022. godine ali nakon Nove godine nisam uspeo nikako da se registrujem. Međutim očigledno da postoji razumevanje, dobra volja i visok nivo profesionalnosti kod njih i njihovih zaposlenih, jer sam u petak 12.05.2023. godine započeo prepisku sa njima preko mejla [email protected] koje je ostavio kolega na prethodnoj strani ove teme i uspeo sam da ostvarim dodatne 3 godine garancije. U utorak 16.05.2023. godine sam dobio mejl sa odgovarajućim prilozima da mi je odobrena produžena garancija.

Veliko hvala i sve pohvale za TCL!
 
Moram da pohvalim TCL, naime pisao sam ovde da sam imao problem da se registrujem na 3 godine produžene garancije (nakon isteka 2 godine zakonske saobraznosti), TV sam kupio 27.12.2022. godine ali nakon Nove godine nisam uspeo nikako da se registrujem. Međutim očigledno da postoji razumevanje, dobra volja i visok nivo profesionalnosti kod njih i njihovih zaposlenih, jer sam u petak 12.05.2023. godine započeo prepisku sa njima preko mejla [email protected] koje je ostavio kolega na prethodnoj strani ove teme i uspeo sam da ostvarim dodatne 3 godine garancije. U utorak 16.05.2023. godine sam dobio mejl sa odgovarajućim prilozima da mi je odobrena produžena garancija.

Veliko hvala i sve pohvale za TCL!
Kako si uspeo?
 
Vidim danas da je izašao V727 OTA firmware za C715.
Ja sam i dalje na V660. Koristim jedino Eon i Stremio od aplikacija i sve mi šljaka OK. TV mi je u spavaćoj sobi pa se koristi samo malo uveče.
Propustio sam sigurno 3-4 update pa se razmišljam da flešnem ovaj sada. Jel probao neko ovaj V727 ?
 
da li si ti radio reset uredjaja
Nisam, pre godinu da kad sam ga kupio radio sam neki update, a imam na njemu netflix, hbo max, eon, arenu i ako resetujem moram sve od ponovo da instaliram, pa čekam da neko javi da li ima drugo rešenje... Isključio sam ga i sa napajanja ali samo par sekundi i nista se nije promenilo, probaću duže. Ali kontam ako imamo isti problem u isto vreme, možda treba odraditi neki update..
 

Obratio im se, naveo model koji sam kupio, serijski broj i datum kupovine, objasnio da sam imao problema da registrujem produženu garanciju, nisam bio preterani optimista u svakom slučaju. Ipak dobio sam odgovor u kojem su tražili da slikam račun i nalepnicu na poleđini TV-a, tada sam postao optimista.
Na kraju juče sam dobio mail sa prilozima, garancija mi je produžena.
 
Moram da pohvalim TCL, naime pisao sam ovde da sam imao problem da se registrujem na 3 godine produžene garancije (nakon isteka 2 godine zakonske saobraznosti), TV sam kupio 27.12.2022. godine ali nakon Nove godine nisam uspeo nikako da se registrujem. Međutim očigledno da postoji razumevanje, dobra volja i visok nivo profesionalnosti kod njih i njihovih zaposlenih, jer sam u petak 12.05.2023. godine započeo prepisku sa njima preko mejla [email protected] koje je ostavio kolega na prethodnoj strani ove teme i uspeo sam da ostvarim dodatne 3 godine garancije. U utorak 16.05.2023. godine sam dobio mejl sa odgovarajućim prilozima da mi je odobrena produžena garancija.

Veliko hvala i sve pohvale za TCL!
Pohvale ili ne meni je pre samo par dana odgovoreno da je promocija trajala do kraja aprila, prilicno neodgovorno sa njihove strane.
 
Од лењости нема горе болести. Инсталације свега не захтевају више од 15 минута.
 
@Blade Runner

Slažem se sa tobom, probaj preko mejla koji se spominjao ako već nisi?
Meni je svakako bilo čudno da kupim TV 27.12.2022. godine i imam samo 3-4 dana da se registrujem za produženu garanciju jer je akcija tad bila do 31.12.2022. godine. U januaru kada sam pokušavao sa tim datumom kupovine (prošlo je nekih dve nedelje) dobijao sam obaveštenje da ne može. Digao sam ruke od svega dok se ovde nije povela priča o tome na prethodnim stranama.
 
Vrh Dno