Šta je novo?

TCL televizori

  • Začetnik teme Deleted member 37912
  • Datum pokretanja
D

Deleted member 37912

Guest
TCL Technology Group Corporation osnovana je 1981. godine u kineskom gradu Huizhou pod nazivom TTK, a od 1985. godine posluje pod nazivom TCL, što je skraćenica od The Creative Life.

U svom portfoliju imaju dizajn, razvoj, proizvodnju i prodaju televizora, mobilnih telefona, klima uređaja, mašina za pranje veša, frižidera i malih električnih uređaja.

Već dugi niz godina su među tri vodeća proizvođača po broju prodatih televizora u svetu na godišnjem nivou, drugi po broju proizvedenih televizora na svetskom nivou, i među vodećim po broju prodatih televizora na teritoriji SAD u prošloj godini, mada generalno svi proizvođači na tom polju i dalje dosta zaostaju za Samsungom, jer je svaki treći televizor koji se proda na svetu proizveden od strane tog južnokorekjskog proizvođača, koji sa LG i Sony i dalje tradicionalno drži 60% celokupnog svetskog tržišta televizora (doduše po prihodima od prodaje, a ne po broju prodatih primeraka).

Elem, pošto je ovo kod nas relativno nepoznat brend, otvaram ovu temu jer je dosta članova foruma u prethodnom periodu kupilo televizor ovog proizvođača, pa je red da imamo gde da razmenjujemo iskustva i utiske, i pomažemo jedni drugima u rešavanju problema, za koje se nadam da ih neće biti mnogo i da ćemo ih zajednički brzo i uspešno rešavati.

Izvolite...
 
95 000din. Mogla sam i jutros sa penzionerskom karticom za nekih 92 000 da uzmem ali mi je bilo lakše juče sa kodom iz yettel-a. Valjda će biti sve ok. Pregledaće ga oni u radnji kad stigne. Ima 5 godina garancije. Može da se uplati i dodatno osiguranje. Od ovoga što imam je sigurno bolje. Crko mi je hisense pre par meseci posle 4 i kusur godine. Kupim najjeftiniji vivax da premostim. Kopa oči svetlina ekrana, normalno neko podešavanje nema.
 
... Pregledaće ga oni u radnji kad stigne...
Nece oni nista pregledavati, nego gledaj ti sama da li je sve u redu i ne veruj nista na rec. Ovo se odnosi na sve radnje.
Meni tako jednom, porucim online predmet sa preuzimanjem u radnji, ostete u transportu i ladno mi pokusaju dati takav predmet (kao, sve je u redu). Nadjem ostecenje, pokazem im, a oni meni, mora da se pise reklamacija pa da se odlucuje. Ludilo, a nisam ni preuzeo predmet. Sve vreme je bio kod njih.
Na moju srecu, a njihovu zalost, nisu znali da predmet nije bio placen, tako da sam im uputio lep pozdrav i izasao iz radnje.
P.S. gde si kupila Hisense tv?
 
Vrh Dno