Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Čekaću terensku... Samo im je podrška sačuvaj bože.

Zovnem ih, operater kaže javiće vam se neko u najskorijem roku... To je bilo ujutru, do kasno popodne niko se nije javio. Zovnem opet, kažu terenska izlazi 24h od trenutka kada se prijavi kvar.
Sutradan zovu oni iz tehničke službe i kažu prvi korak vam je da odete do poslovnice da im prijavite sve ono što si im već rekao preko telefona.
Odem i do poslovnice i tamo popune neki izveštaj tj. sve ono što sam već rekao i kažu to će sad oni poslati. Žešće vozanje.

Mada, ajde, nije mi prvo iskustvo ne baš ažurne tehničke podrške.

Više me nervira što ne znam da li sam ja nešto uprskao, mada opet, ništa nisam radio sem isključio i uključio aparate. Mislim, to su čak pitali da li sam pokušao već da bih rešio problem... Rekoh jesam, ali nakon toga ispade samo gore.
 
Pozdrav move smart android aplikacija da li moze preko dva tv-a ili kao eon na 1 tv i 3 mobilna ?
 
Meni piše da imam pravo na 5 uređaja, ali ne znam zašto mi se u tim uređajima tamo piše i move box mislim da bi to trebalo kao i na eonu da bude odvojeno kao uredjaj, a ne aplikacija.
Ne znam sad jel kolega gore misli da može i pet tv-ova zasebno ili se TV računa kao uredjaj (mobilni npr)
 
Pa da to je to, ni ja nisam imao do nedavno, nije mi se računao pre, pre par dana me zvali da promene uredjaj, imao sam onaj sa karticom i cam modul na glavnom tvu, ostavio sam cam modul zbog jednog daljinca i pouzdanosti
 
Update:

Bio je dečko iz Supernove... Nisu bile nikakve smetnje, nije bilo signala na onom spliteru koji račva kablove do dva TV-a... Zamenio ga i onaj TV koji je prekidao sad radi.

Drugi ne... Onaj aparat pokazuje da je signal u redu, rotirao je stb uređaje čisto da proveri, rade oba na ispravnom kraju, te je zaključak da je za prvi TV kabal negde u prekidu.

E sad, tu je drugi problem... Ugovor je istekao još podavno, inače ugovor je na stanodavca pa mi ne možemo ni da ga produžimo ni da se odjavimo bez njega, a čovek nije već neko vreme dostupan. A navodno neće da menjaju ništa bez ugovora.

Pa je praktično jedina opcija da ja zamenim taj kabl, te bih bio zahvalan ako bi mi neko rekao da li treba da tražim običan kabl za jelte kablovsku ili moram da tražim neke specifičnosti?

Verujem da toga ima na buvljaku? 😃
 
Ako gledaš Supernovu i redovno plaćaš račune, onda imaš ugovor.
To moraju oni na poprave, ali će možda naplatiti.
 
Imaš i one F konektore što se "našrafe" na kabl bez krimpovanja. Bolji su krimpovani, ali za TV radiće i oni bez ikakvog problema.
 
Ti sto se "nasrafe" ne odgovaraju na RG6 kabl vec samo na onaj stari RG59

Za RG6 ima da se kumpe kompresioni F konektori na sraf, to ovako izgledaIMG20230819202055.jpg
 
Misliš u tvom mestu prebivanja ili Srbiji uopšte?
Zar bi stvarno kupio takav konektor a kabl terminisan na obe strane te izađe jeftinije. Ima konektora i sa pozlaćenim kontaktima i na lemljenje ali u pitanju je prost kabl 30-40 din po metru.

Konektori na uvijanje su generalno loši i valjaju samo kad se nema drugog rešenja. Jesu za RG59 ali prave ih i za RG6. Meni su na RG59 stavljali dva sloja izolir trake na kabl pa tek onda navili konektor i posle opet izolirkom preko konektora i kabla. Jedan sam postavio na kraj RG6 kabla u razvodnoj kutiji da prespojim na krovnu antenu u slučaju dužeg prekida.
 
Gde ima da se kupe ti konektori?
Ima u kanibalu.

Konektori na uvijanje su generalno loši i valjaju samo kad se nema drugog rešenja. Jesu za RG59 ali prave ih i za RG6. Meni su na RG59 stavljali dva sloja izolir trake na kabl pa tek onda navili konektor i posle opet izolirkom preko konektora i kabla. Jedan sam postavio na kraj RG6 kabla u razvodnoj kutiji da prespojim na krovnu antenu u slučaju dužeg prekida.
Konektor na uvijanje jesu losi, ali ovi kompresioni su odlicni, to je bukvalno kao da su kompresioni.

Da napomenem da su to jednokratni konektori kada ga stavis vise nema skidanja isto kao kompresioni samo bez onog alata.
 
Da li je neko rešio problem sa lošim Wifi(slabe brzine,često zakucava pogotovo na telefonu..) kupovinom sopstvenog rutera? Da li je to eventualno rešenje ili je jedino rešenje promena operatera? Ako ima vas koji ste rešili problem kupovinom rutera pišite šta ste uzeli
 
Konektor na uvijanje jesu losi, ali ovi kompresioni su odlicni, to je bukvalno kao da su kompresioni.
Da napomenem da su to jednokratni konektori kada ga stavis vise nema skidanja isto kao kompresioni samo bez onog alata.
Nasadni konektor?:)
Mislio da su skuplji, hvala za info. Otići ću i uzeti par komada, da vidim kako funkcioniše, da li su stvarno toliko stabilni i da vidim jesu li stvarno jednokratni. Jednom mi preko vikenda trebao kabl sa F konektorom a imao sam samo precvikan patrljak sa kompresionim pa sam šrafcigerom i klještima skinuo, očistio i montirao na drugi kabl. Nije bilo lako, što će reći da je bilo zabavno.
 
Ako je tc7210 probaj da promenis kanle za wifi. Tri godine ga imam i sto se brzina tice na 2.4 su oko 60Mb a na 5 su 115Mb od deklarisanih 120/15.
 
Supernova korisnici - sami svoji majstori.
To se zove odlično korisničko iskustvo, jer kasnije mogu da za zaposle kao majstori za održavanje kablovske i optičke infrastrukture u Minkenu. 😀
 
A ko će onda da rešava probleme u Srbiji?
Eno komšinica me pre par dana zove u svoj ćumez da vidim gde je problem jer je stalno drže na čekanju i tokom poziva i prilikom dolaska na adresu.
 
Preuzmite savet od @Muki.Beograd kako se postupa sa Supernovom, pošto njemu sve perfektno radi, alternativa za ostale je pravac do buvljaka po tehničku podršku.
 
Preuzmite savet od @Muki.Beograd kako se postupa sa Supernovom, pošto njemu sve perfektno radi, alternativa za ostale je pravac do buvljaka po tehničku podršku.
Ma džaba neće da slušaju i bog ja pisao govorio džabe sve. Dubio na glavi ne pomaže, svojevremeno i na kafu zvao da se sami uvere niko se nije odazvao. Tako da nek se muče i pate. Jedno od bitnijih stavki je da dosta korisnika ne zna da objasni problematiku.
 
Ja sam generalno zadovoljan SN.

Nijednom nije pukla veza. Internet radi i na 2.4 i na 5 ghz.

Imam neke zamerke naravno.

1. Kod instalacije bilo ih strah da idu po krovu jer je padala prethodne noći kiša pa ono prpa, dozvolio sam im da buše kroz zid.

2. Prebacivanje telefonskog broja je trajala ravno 6 meseci.

3. Sam stb uredjaj je teško djubre. Nemam klasičan dvb-c nego sve ide preko neta.
Ja sam aplikaciju instalirao na smart tv a njihov box bacio u orman.


Ne znam da li mogu da tražim da mi ubace drugačiji ruter koji ide sa dvb-c.


Kada sam bio kod Jotela. Optika je išla do male kutijice pa iz nje žuti kablić i onda taj žuti kablić išao u ruter a iz rutera je išla veza dvb-c za dva televizora.
 
Ako gledaš Supernovu i redovno plaćaš račune, onda imaš ugovor.
To moraju oni na poprave, ali će možda naplatiti.

Zapravo ne... Istekao je davno, ali kako to biva, usluga nastavlja da teče dok se ne odjavi.

Tako je meni bilo i sa mobilnom telefonijom, istekao ugovor ali su računi nastavili da stižu (po većoj) ceni dok nisam otišao i podneo zahtev za raskid Ugovora.

Mislim da je tako po svim mestima i uslugama... Ako ne produžiš ili ne raskineš Ugovor nakon isteka, onda se računa da koristiš uslugu i dalje.

Utoliko veći problem što je ugovor na stanodavca a čovek odavno star i ne izlazi iz svog sela pa se njemu ni ne cima do poslovnice da produži ili raskine uslugu.

Btw, kupih kabl jutros na buvljaku, zamenih i sad radi sve. Hvala svima na pomoći.
 
Promenio sam malopre user i pw na wifi mreži. User se promenio i sve je bilo ok, ali kada sam promenio šifru pristup mreži je bio odbijen, a posle toga se i wifi mreža izgubila (na ruteru se vodi da 5G mreža radi normalno). Pre svega ovoga sam u WLAN common settingsu slučajno kliknuo na WPS push button aktivaciju i sad mi je wps isključen na ruteru. Da li je u tome problem ili je nešto drugo? 2G mreža radi normalno
 
Zapravo ne... Istekao je davno, ali kako to biva, usluga nastavlja da teče dok se ne odjavi.

Tako je meni bilo i sa mobilnom telefonijom, istekao ugovor ali su računi nastavili da stižu (po većoj) ceni dok nisam otišao i podneo zahtev za raskid Ugovora.

Mislim da je tako po svim mestima i uslugama... Ako ne produžiš ili ne raskineš Ugovor nakon isteka, onda se računa da koristiš uslugu i dalje.

Utoliko veći problem što je ugovor na stanodavca a čovek odavno star i ne izlazi iz svog sela pa se njemu ni ne cima do poslovnice da produži ili raskine uslugu.

Btw, kupih kabl jutros na buvljaku, zamenih i sad radi sve. Hvala svima na pomoći.
Sigurno si sad i dalje pod ugovorom, jer ti pružaju uslugu. Verovatno misliš na ugovornu obavezu, ali to je nešto drugo.
 
Pokusao sam pretragu, ali nisam dobio odgovor na ovo sto me interesuje. Imam Super PLAN 2 L paket, i vidim da se uz njega nudi i HBO Max. Otvorio sam stranicu, otisao na logovanje preko operatera, izabrao supernovu i otvorila se stranica na kojoj mi trazi activation code i account ID. Kontaktiram mejlom ove iz Supernove, muka mi je telefonom uvek se javi neko ko nema pojma sta ga pitam, i oni mi odgovore kako da se ulogujem na ovu njihovu standardnu MOVE aplikaciju, ili kako se vec zove. Sta treba da ukucam u ova dva polja da otvorim HBO MAX aplikaciju?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno