Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hehe Zasto bi covek botovao kad je ista firma u pitanju? Supernova je MTS. Nama je to da nekog nazovemo botom izgleda preslo u naviku pa vise i ne obracamo paznju kad to pisemo... Nije mi jacno na osnovu kojih cinjenica ste napisali da 80% mreze ne radi kako treba, da li je to neka anketa bila ili sta vec? Kod mene isto radi savrseno na coax mrezi, bivsi kopernikus. Na TV je signal oko 85%, net na kablu izvlaci oko 345/19.5 a wifi oko 320, ali moram napomenuti da je moj ruter. Njihov tehnicolor nisam cupao iz mreze nikad jer radi kostantno jednako a prekidi su jako jako retki. Mnogo cesce polazi do prekida el.energije neko kablovske. Izneo sam svoje iskustvo kao sto ste i vi svoje i nemojte me zbog toga vredjati molim vas.
Evo primer kada je bila zadnja oluja 48h uslugu nije imalo barem 20tak mesta, dok mts optika je normalno radila u istim mestima. Ja sam napomenuo samo da uvek postoje dan dva za odmor, zbog obaveznih prekida, i ja imam signal 100%, 390/19.5 na vektor infrastrukturi, ali svaki put kada je kisa, grmljavina ja moram da strahujem sta ce mi biti sa tv i netom sa optikom to nije slučaj.
 
Supernova (optika, ako je bitno) je super dok sve radi.
Od 26.7.2023. čekam da se smiluju da dođu da vrate optički kabel na sajlu, jer se otkačio sa kuke posle oluje. Sada kabel između bandere i kuće visi samo na optičkom vlaknu, i samo je pitanje vremena kada će se pokidati.
Kod komšije su iz Stcable bili odmah sutradan, a iz Supernove javljaju da se strpim, i da je prosleđeno "kolegama iz nadležne službe".
Iz MTS-a bi odavno došli, bar je bilo takvo moje iskustvo sa ADSL-om.
Ovo je tacno, kada mi je crko adapter bio je cetvrtak, zvao sam, dosli su u nedelju, srecom pa sam imao drugi adapter inace njih da sam cekao svirkao bi.
Sa Telekomom bila druga prica dolaze sutradan ili ako prijavim preodne zovu prvo popodne.
 
Supernova (optika, ako je bitno) je super dok sve radi.
Od 26.7.2023. čekam da se smiluju da dođu da vrate optički kabel na sajlu, jer se otkačio sa kuke posle oluje. Sada kabel između bandere i kuće visi samo na optičkom vlaknu, i samo je pitanje vremena kada će se pokidati.
Kod komšije su iz Stcable bili odmah sutradan, a iz Supernove javljaju da se strpim, i da je prosleđeno "kolegama iz nadležne službe".
Iz MTS-a bi odavno došli, bar je bilo takvo moje iskustvo sa ADSL-om.
Zovi ponovo, mnogo intervencija je bilo zbogf nevremena a nemaju generalno dovoljno ljudi, zovi i prijavi kaži da se pokidao kabal kako bi im bio na listi prioriteta
 
Sad sam s esetio, koliko su "profesionalni" iz SUpernove, prosle godine se radila ulica na koju moja ulica izlazi, Telekom je ukopavao svoje kablove kao i EPS, medjutim ostali operateri ne, nego su prebacivali kablove sa starih na nove bandere, u mojoj ulici su iz SUpernove ostavili kabal nakon prebacivanja da se vuce po ulici jedno 5m, prosto ostao stari kbl da visi. To je tako stajalo mesecim, na kraju sam uzeo smotao kabli i privezao ga na banderu. Nisam imao nerava da zovem i ubedjujem se sa njima.
 
Bili danas majstori iz Supernove, i promenili optički kabel. Ne znam da li je uticao još jedan mejl koji sam jutros poslao u vezi ovog problema.

Izgleda da je problem sa Supernovom što imaju jako malo zaposlenih, ili čak i angažuju na terenu tehničare iz drugih firmi.
Tako da je korisnička podrška na izuzetno niskom nivou, plus što naplaćuju 500 din. ako izađu na teren i ocene da to što su radili nije bilo apsolutno neophodno.
U tom smislu, Supernova je nužno zlo, sigurno je ne bih koristio da imam alternativu, i ne može da se poredi sa MTS, Yettel, Orion, SBB.
Još u početku sam naučio, da ne vredi zvati telefonom (operater me je opsovao, i spustio slušalicu :p ), ako imam neki problem, najbolje je popuniti formular na njihovom sajtu, i onda kada odgovore na tiket, komunicirati odgovarajući na taj mejl.

Najviše me podseća na Telekom Srbija i PTT Net u ranim danima dial-up-a i ISDN-a, i kada je tek krenuo ADSL, i na njihov tadašnji odnos prema korisnicima. :)
 
to se sve da resiti rekonstrukcijom mreze i slicno. ko nije zadovoljan, trazi alternativu. mislim da je neko pominjao i probni period.
iptv ostaje na toj optici. zauvek.
ja bih prvo proverio sve kablove u svojoj kuci, stanu i izbegavao mts optiku koliko mogu.

inace, sbb isto angazuje podizvodjace.

cak pre bih uzeo samo internet+obavezni fiksni preko te mts optike + mts satelitska/DTH ako nije previse skuplje.
 
Poslednja izmena:
I onda padne sneg ili naidju oblaci što je vrlo česta pojava i možeš da gledaš šustiklu ako je imaš na tv-u...(mts satelitska)
 
Nedavno uzeli u selu optiku uveli supernovu 16 meseci po dinar, odlično služi i internet na wifiu pune brzine, kanali nema šuma nema nikakvih problema za sad za jedno mesec dana koliko imamo usluge, jedino problema što smo imali jeste sa move'n go aplikacijom jer su u ugovoru stavili neku izmišljenu adresu koja je spojena sa nadimkom osobe na koju se vode usluge pa smo morali da zovemo da promene to (a naravno svaki put kada zovete treba vam pola sata da nekog dobijete) i čekali smo bar dve nedelje ali evo poslali su šifru i sve radi
 
Nedavno uzeli u selu optiku uveli supernovu 16 meseci po dinar, odlično služi i internet na wifiu pune brzine, kanali nema šuma nema nikakvih problema za sad za jedno mesec dana koliko imamo usluge, jedino problema što smo imali jeste sa move'n go aplikacijom jer su u ugovoru stavili neku izmišljenu adresu koja je spojena sa nadimkom osobe na koju se vode usluge pa smo morali da zovemo da promene to (a naravno svaki put kada zovete treba vam pola sata da nekog dobijete) i čekali smo bar dve nedelje ali evo poslali su šifru i sve radi
Jesu za to spori. Meni je radila apk full. Al od kad je istekao ugovor, prebacio sam na moje ime,potpisao novi ugovor. Aplikacija ne radi. Nisu još poslali
 
to se sve da resiti rekonstrukcijom mreze i slicno. ko nije zadovoljan, trazi alternativu. mislim da je neko pominjao i probni period.
iptv ostaje na toj optici. zauvek.
ja bih prvo proverio sve kablove u svojoj kuci, stanu i izbegavao mts optiku koliko mogu.

inace, sbb isto angazuje podizvodjace.

cak pre bih uzeo samo internet+obavezni fiksni preko te mts optike + mts satelitska/DTH ako nije previse skuplje.
A šta je problem u iptv? Ne znam zašto bi se bežalo od njega
 
Objasnjavao sam vec sta je problem. Gledas prenos sa 1min zakasnjenja, pa kod komsije vec 2-0, a kod tebe 0-0.
Dalje.... kvalitet slike na njihovim za IPTV transcodovanim kanalima ne moze da se uporedjuje sa DVB-C, a kao ni stabilnost rada istih.
IPTV je nuzno zlo, kad moras da ga uzimas od njih.
 
Deley postoji, izmedju move app na tizenu i direktno preko dvb-c na TV
 
To za kašnjenje stoji. Mada nije 1 minut nego nekih 15-ak sekundi. Iskreno meni to nije važno. Ako nekome jeste prihvatam, mada ne shvatam.
Što se tiče kvaliita slike apsolutno ne stoji da je kvalitet bolji. Bar ne po mom iskustvu. Imao sam kod roditelja supernovu sa dvb-c i uveo sam im mts optiku (zbog 12 meseci po dinar). Apsolutno bolji kvalitet slike je na mts optici nego što je bio na supernova. Posebno arene i posebno fudbal
 
Objasnjavao sam vec sta je problem. Gledas prenos sa 1min zakasnjenja, pa kod komsije vec 2-0, a kod tebe 0-0.
Dalje.... kvalitet slike na njihovim za IPTV transcodovanim kanalima ne moze da se uporedjuje sa DVB-C, a kao ni stabilnost rada istih.
IPTV je nuzno zlo, kad moras da ga uzimas od njih.
Slika je kristalno jasna , a koristim Toshibu tv , a da ti ne pricam kakva je tek na LG oled tv
Nisi u pravu , plus moze premotavanje bolje nego kod ovih na SN . Slika i preko kartice mi je bila super , ali ne vidim neku razliku izmedju ovoga , sto se slike tice .
Kasnjenje , e to ako ti je jedina zamerka - pa neka kasni 15-30 sec kako kada .
U svakom slucaju ne bi koristio vise nikad SN , oni su :poop:
 
To samo kod nas ima, kod SN ako hoces dobar wifi kupi svoj ruter, kod mts-a ako hoces dobru sliku kupi tanjir i lnb... Zasto bi kupovao opremu ako mi to sleduje...
 
Kod mtsa je bar kod mene u selu bio isti slucaj, oces dobar wifi kupi svoj modem, iskljuci njihov wifi.
Nego jel mi se cini ili su FOX kanali u HD rezoluciji kod Supernove?
Posto sam bivsi EXEovac bili su FOXovi SD a sada vidim pise HD
 
Da, na Supernovi su u HD.
 
To samo kod nas ima, kod SN ako hoces dobar wifi kupi svoj ruter, kod mts-a ako hoces dobru sliku kupi tanjir i lnb... Zasto bi kupovao opremu ako mi to sleduje...
to imas svuda u svetu nazalost, jer se takva oprema kupuje na velike kolicine i treba sto pre da se isplati itd...
pre bih uzeo (mts) optiku da hoce da daju SFP modul ili kablovsku da daju obican modem.
ne bih uzimao one njihove fiksne telefone (koji su vec korisceni) nego nek mi lepo daju SIP user/pass i koristicu uredjaj kakav zelim.
a ti im trazi televizor uz ugovor na 10 godina sta ce ti OLED... i zovi ih svaki put kad hoces da promenis SSID i sifru...
iznajmi od njih mesh mrezu od 20 AP, milina...
 
Imam problem, tj. imaju ga moji roditelji sa dva TV-a na Supernovoj.

Elem, na jednom TV-u su bila prisutna seckanja na par kanala, trajalo je par dana ali se nije smirilo pa rekoh daj da resetujem stb na fabrička... Ništa se nije promenilo.

Zatim, da bih video da li je do stb-a na konkretnom televizoru, antenskog priključka ili možda samog TVa, rekoh daj da prebacim stb sa onog gde sve radi.

Uradim to i sad nema signala uopšte, dakle stb uopšte nije u stanju da izvrši pretragu kanala (674.0Mhz, 6900 kS/s, 256-QAM) Jačina i kvalitet signala na 0%

Ništa, ajde da vratim ovaj stb na svoj TV kad eto ti sad zlo na njemu sada sve živo prekida, negledljivo... Vratim stb na fabrička, pretragu radi ali jakooo sporo, stalno jačina i kvalitet signala pada na 0% i sve živo prekida.

Sad imam jedan TV na kojem signala nema uopšte a na drugom stalno prekida.

Tehnička podrška dva dana prima k znanju slučaj, samo rekoše da sa njihove strane sve pokazuje aktivno...

Šta se moglo desiti?

Inače nije prvi put da resetujem stb ili ga iskopčam da bi ga prikopčao... Često posle nekog vetra ili kiše kanali umeju da zatrokiraju i uvek se rešavalo preko isključi/uključi i resetuj metode.

Ništa sad više nisam ni radio a deluje kao da sam nešto zeznuo.
 
Imam problem, tj. imaju ga moji roditelji sa dva TV-a na Supernovoj.

Elem, na jednom TV-u su bila prisutna seckanja na par kanala, trajalo je par dana ali se nije smirilo pa rekoh daj da resetujem stb na fabrička... Ništa se nije promenilo.

Zatim, da bih video da li je do stb-a na konkretnom televizoru, antenskog priključka ili možda samog TVa, rekoh daj da prebacim stb sa onog gde sve radi.

Uradim to i sad nema signala uopšte, dakle stb uopšte nije u stanju da izvrši pretragu kanala (674.0Mhz, 6900 kS/s, 256-QAM) Jačina i kvalitet signala na 0%

Ništa, ajde da vratim ovaj stb na svoj TV kad eto ti sad zlo na njemu sada sve živo prekida, negledljivo... Vratim stb na fabrička, pretragu radi ali jakooo sporo, stalno jačina i kvalitet signala pada na 0% i sve živo prekida.

Sad imam jedan TV na kojem signala nema uopšte a na drugom stalno prekida.

Tehnička podrška dva dana prima k znanju slučaj, samo rekoše da sa njihove strane sve pokazuje aktivno...

Šta se moglo desiti?

Inače nije prvi put da resetujem stb ili ga iskopčam da bi ga prikopčao... Često posle nekog vetra ili kiše kanali umeju da zatrokiraju i uvek se rešavalo preko isključi/uključi i resetuj metode.

Ništa sad više nisam ni radio a deluje kao da sam nešto zeznuo.
Imao sam slican problem kod mojih na njihovom tv-u. Internet ti ometa tv signal od kablovske. Na antenskom coax kablu ispred svakog tv gde postoji problem je potrebno ubaciti High Pass Filter. On izgleda ovakoIMG_20230818_224230.jpgIMG_20230818_224238.jpgIMG_20230818_224248.jpg:
 
A je l' mogu nekako da potvrdim da je to slučaj?

Je l' dovoljno da isključim ruter? Mada nikada do sada nije bilo problema.
 
A je l' mogu nekako da potvrdim da je to slučaj?

Je l' dovoljno da isključim ruter? Mada nikada do sada nije bilo problema.
Ne znam da li ce iskljucenje rutera to potvrditi. Ali kada je dosao radnik iz supernove. Ukljucili smo tv on je na svom telefonu koristeci moj net cim je poceo da koristi net odmah je kanal koji smo gledali poceo da koci secka, kocka. Smaraj ih da rese problem. Ako se to oduzi vidi u nekim radnjama da li ima takav hpf filter. Nisu skupi ima neki na kp nije kao moj kosta 100 dindzi.
 
Najpametnije je sačekati terensku službu. Znam da umeju kilaviti sa dolascima pa i sa rešavanjem problema ali oni ipak imaju opremu sa kojom detektuju mesto problema. Može lako problem da bude na razdelniku ili kablovima, odnosno da nije signal dovoljno jak. Ili hajde da se odstrani modem i pusti signal samo na TV, potvrdi da treba filter. Gde da se nađe? U BG-u sam tražio te filtere, atenuatore i sličnu manje standardnu opremu i jedino gde sam uspeo naći na jednom mestu je na buvljaku. Ako nema gde blizu radnji, jedino ostaje online naručivanje ~100 dinara plus dostava?! A opet nije izvesno da će filter rešiti stvar.
Kad se sve izvaga, tehnička služba takva kakva je najbolje je rešenje u ovom slučaju po mom mišljenju. Razmislite pa odlučite kako smatrate da je najbolje za vas.
 
Да се јавио пре два дана, остало је мени пар тих филтера, неки разделници, конектори итд, али сад сам у иностранству...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno