Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Znam da radi, ali imam Android box na kome bih voleo da interface izgleda kao na LG WebOS aplikaciji Supernove jer je Android aplikacija neupotrebljiva.
 
Користим ја, од јануара 2021. У почетку је било више прекида, што кад радиш преко рачунара зна бити иритирајуће.
После месец дана се унормалило, малтене без прекида, да не урекнем. Што плаћам, то и испоручују.
Али мислим да зависи и од локације. Провери по комшилуку.
Istice mi ugovor u oktobru. Juce su dolazili da obaveste da ce u zgradi biti optika. Pitam da znam sta da ocekujem. Iskusio sam sypernova prekide, znam kako je😀 . Nadam se da ce biti u redu. Hvala za odgovor.
 
Da li postoji mogućnost da se gleda supernova preko stb emu ? Njihova android aplikacija je negledljiva preko Android Box-a...
Hvala unapred.
Kako misliš "negledljiva" kada ja stalno gledam preko "move" boksa. Ako misliš na aplikaciju koja se skida preko play prodavnice to je sasvim normalno jer je pravljena za telefone, ali nije pravljena za Android TV. Još nisu napravili aplikaciju za Android TV. Ima odgovora dosta samo treba da pročitaš ako te ne mrzi i to je to, ništa više.
 
33333.jpg
 
A ovo u vezi tv-a sto sam pisao dole kod matorog na filips 32 sve radi ok
 
Oni kazu da je sve ok, cak mi je lik rekao "to je to u sustini, ali mogu ja da pisem da se pogleda" ...

Moze neko da mi pusti tu mail adresu sa racuna da ih kontaktiram posto ne znam gde su racuni...? hvala

p.s nasao sam racun koji je inace 3464 reko WTF kad treba biti 2700 din al se setih da je uzeo onaj tv od 32 pa je to valjda to (jeste i pise 2699 + 765 tv)
 
Poslednja izmena:
^hvala taj mail mi je trebao a nema ga na sajtovima
 
Ma čovek ima zgnječen kabl i oštećenu instalaciju, kad spoji modem direktno na izvod ima vidno bolji signal. Rekao sam mu po dvadeseti put da spoji modem uveče direktno na izvod i da testira signal i brzinu, pa ćemo videti da li će to da uradi i kakvi će biti rezultati.
 
Identična situacija je bila kod mene odmah po instalaciji.

Zovi 0800311312 i preti, zahtevaj da dođu i da ti otključaju preostala 3 kanala. Nikakvo opravdanje niti objašnjenje ne mogu da imaju. Šta god da ti kažu osim "u redu, doći će ekipa u najkraćem roku" - LAŽU!
Kod mene su otkljucana samo dva upstream channel-a, mislim da su vrednosti 52 i 54 dBmV u poweru. Koliko sam primetio nemam prekide, full brzina. Da ih smaram?
 
@MilanKragujevic malko varira ili je uglavnom ok upload

a evo i parametara (dakle direkt na izvod) ostavicu ovako do sutra da vidim ima li promena. Lik iz servisa kaze da promena sifre na modemu moze da utice i da ga ubaguje. Cim sam je postavio ode na 51 up.channel :)
 

Prilozi

  • 555555555555555.jpg
    555555555555555.jpg
    185.1 KB · Pregleda: 98
Poslednja izmena:
Ipak otvorena sva 4 kanala u upstreamu. Iako nemam prekida i dobijam maksimalnu brzinu da li su dobri ovi rezultati? IMG_20210821_213550.jpg
 
Ok je za sad sve sem sto je tv iskljucen :LOL:
 
Kako bre da upalim kad sam skinuo razdelnik i direktno je modem na izvod grani?
 

Prilozi

  • 11111111111.jpg
    11111111111.jpg
    176.3 KB · Pregleda: 73
Pozdrav svima! Ranije nekada bilo je diskusije o instaliranju aplikacija na supernova move box preko HDMI CEC ulaskom u sistemska podesavanja. Uspeo sam da udjem u sistemska podesavanja (klasicna android podesavanja, kao na telefonu), i preko usb flesa sam prebacio apk fajl EON aplikacije ali je ne mogu instalirati - "Datoteka ne moze da se otvori". Takodje, uspeo sam da pristupim android podesavanjima, ali ne mogu da udjem u neku drugu app, npr. file manager, kako bih instalirao apk putem njega. Da li ima neko resenje za ovaj problem? Hvala unapred.
 
nije mi stigao e racun za jul ,kako da proverim da li dugujem nesto??
 
Ni meni, a ni par ljudi koje znam nije stigao sms racun za jul, zbog cega ne znam. Ja zvao CC i oni mi poslali ponovo sms sa podacima za uplatu...
 
Tek danas stigao na mail račun a rok za plaćanje 15.8.
 
Ni meni nije stigao ni sms ni email ni papirni, ali pozivom CC mozete da trazite da odmah posalju sms...

Ali hocu da prijavim jednu strasnu stvar koja se vec ponavlja i sasvim sigurno nije slucajna.

Supernova promoteri se sluze svakakvim trikovima i lazima, a kako rade od kuce mislim da su postali gori nego ikada.

penzionere love bez pardona i gace im skidaju ako treba...
Licno sam bio prisutan kada telefonom zove i babi od 75 godina nudi kao benefit 7 dana u nazad, ili HBO paket da bi potpisala max paket.
kada sam momku objasnio da penzioneri niti ce gledati HBO niti znaju da rukuju move boxom i vracaju programe prekinuo mi je vezu.

nakon toga gospodja je telefonom dogovorila 2 meseca po dinar, a postom je stigao ugovor bez ikakvog benefita!
Taj ugovor smo vratili, opet su zvali telefonom, i ponovo dogovoreno 2 meseca po dinar...

Juce stigao ugovor postom i gospodja potpise racunajuci da su ispravili gresku koja je bila "slucajna", medjutim u napomeni stoji "bez benefita"

Zovem CC da prijavim prevaru promotera, a oni me prebacuju iz prodaje u tehn podrsku i ne znaju kako da rese tu stvar.
Sada moram ja licno da idem da ispravljam njihove zavrzlame.

Ovo sto rade penzionerima je bruka i sramota!!!
 
Ni meni nije stigao ni sms ni email ni papirni, ali pozivom CC mozete da trazite da odmah posalju sms...

Ali hocu da prijavim jednu strasnu stvar koja se vec ponavlja i sasvim sigurno nije slucajna.

Supernova promoteri se sluze svakakvim trikovima i lazima, a kako rade od kuce mislim da su postali gori nego ikada.

penzionere love bez pardona i gace im skidaju ako treba...
Licno sam bio prisutan kada telefonom zove i babi od 75 godina nudi kao benefit 7 dana u nazad, ili HBO paket da bi potpisala max paket.
kada sam momku objasnio da penzioneri niti ce gledati HBO niti znaju da rukuju move boxom i vracaju programe prekinuo mi je vezu.

nakon toga gospodja je telefonom dogovorila 2 meseca po dinar, a postom je stigao ugovor bez ikakvog benefita!
Taj ugovor smo vratili, opet su zvali telefonom, i ponovo dogovoreno 2 meseca po dinar...

Juce stigao ugovor postom i gospodja potpise racunajuci da su ispravili gresku koja je bila "slucajna", medjutim u napomeni stoji "bez benefita"

Zovem CC da prijavim prevaru promotera, a oni me prebacuju iz prodaje u tehn podrsku i ne znaju kako da rese tu stvar.
Sada moram ja licno da idem da ispravljam njihove zavrzlame.

Ovo sto rade penzionerima je bruka i sramota!!!
Ako stoji "bez benefita", a znamo šta važeći pravilnik kaže, moguće je da korisnik pri raskidu vrati benefit koji je dobio potpisivanjem ugovora. U tom slučaju je benefit 0 din, tj. ugovor može ODMAH da se raskine bez posledica po korisnika. Ako bude problema u tom procesu mislim da je slučaj baš pogodan za zainteresovane medije i udruženja građana koja se bave tim pitanjima i pravima potrošača.
 
Stvar je u tome sto se dogovoris jedno a oni na kvarno poslaju na potpis sasvim drugo, to je kriminal!

Prakticno u razgovoru sa promoterom u opste ne mozes da se dogovoris sa njima da potpise za ugovor koji trazi jer vec imaju max paket koji je isto na prevaru napravljen.
penzioneri imaju 150mbit neta i full TV paket koji im u zivotu ne treba, to je sad isteklo...i hoce toga da se rese.
 
Znam, drugi provajder je mojim matorcima prodao priču kako ceo ulaz prelazi na njihovu optiku i kako će kolege prekosutra doći da nameste opremu. Ali moja keva ima uvežban protokol za sve pozive i pritiske tog tipa: "to morate da rešite s mojim sinom, hoćete broj?", a onda me obavesti o detaljima, lako ću naći akvizitera ako me bude zanimalo.
Jeste, par ljudi mi se žalilo na to, SN operater je zvao mog brata da mu nudi trio paket po svaku cenu i opet da najavi kako će kolege nešto doneti; ne prihvata ne bukvalno... na kraju je uljudno burazer objasnio da ne, a bio je i šokiran nivoom razgovora: "e, brate, aj da uzmeš veći paket, damo ti 3 meseca free". Ne znam ko te ljude obučava (ako uopšte obučava), ali tako se ne radi taj posao.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno