Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Od pre nekoliko dana, android box, telekom mreza, svi kanali su zakljucani. Probala sam da reinstaliram, ali I dalje imam isti problem. U mrezi koju obezbedjuje supernova je sve ok. Neka ideja u cemu je problem?
Koliko sam razumela, supernova sad pripada telekomu?
 
Od pre nekoliko dana, android box, telekom mreza, svi kanali su zakljucani. Probala sam da reinstaliram, ali I dalje imam isti problem. U mrezi koju obezbedjuje supernova je sve ok. Neka ideja u cemu je problem?
Koliko sam razumela, supernova sad pripada telekomu?
O kojoj se aplikaciji za tv kanale radi, EON ili neka druga?
 
Onda kontakiraj provajdera usluge i pitaj zašto ne radi
 
Jel menjao neko STB za CAM i koliko je čekao da mu dođu tehničari i donesu CAM?

Poslao zahtev u subotu još, međutim i dalje ništa.
 
Ja sam cekao dva dana sto naravno nije mnogo. E sad ti sacekaj do sutra pa vidi zovi ih opet ako ih nema jer vikend je bio, stvarno ne znam da li nedeljom rade tj da li izlaze na teren.
 
^^
Moraš da zoveš korisnički centar da ti aktiviraju.
 
Poslednja izmena:
Je l' uspeo neko kao novi korisnik, da dobije više od tri meseca gratis, za uvođenje kablovskog neta (pojedinačna usluga)?
 
3 meseca za jednu uslugu si dobio ili misliš da ćeš dobiti?
 
Planiram da uzmem, a vidim da na sajtu stoji takva ponuda, pa rekoh da pitam da li je neko preko promotera uspeo da isposluje bolje uslove?
 
Kakav "profesionalizam" od strane podrške Superkrša:

Podnet zahtev online za zamenu STB uređaja za CAM, zato što je tetki crkao jedan matori CRT TV, a uz STB nam nisu ostavili HDMI, i sad kad je kupljen novi TV, na koji ne možemo da prikačimo STB, hteli da uzmemo CAM.

Gospoda su zvala jednom juče na mobilni, na koji nisam mogao da se javim jer sam bio u saobraćaju, probam da uzvratim poziv, kad ono ne može. Zvali sa neke Radijus Vektor izlazne linije... Jednostavno ne zvoni kad se okrene broj.

Cimnem podršku, kažu, bez brige, zvaće kolege ponovo. Naravno niko nije zvao, verovatno sad ponovo treba da podnesem zahtev.


Prvi put vidim da zovu sa fiksne izlazne linije i to samo jednom, ako se ne javiš možeš da se slikaš.
 
Mislim da kvalitet podrske zavisi najvise od ekipe na terenu.
Meni dolaze uvek sutra nakon prijavljenog kvara.
3, 4 puta su dolazili i uvek je bilo naredni dan po prijavi.
 
I mene su poceli da zovu na fiksni na koji se skoro nikad ne javim nego naslutio mozda su oni... jos me zovu na stari broj mobilnog koji je iskljucen. Kapiram da su ga nasli preko podataka jos od adsl/vdsl mts
 
Ima li jos neko problema sa download-om danas(Smederevska Palanka)?Od 15h je umesto 120 oko 2-20.
 
Imam ja. Jel si zvao da prijavis?
MTS podrska kaze da ce se radovi obavljati od ponoci do 6 ujutru ali ovo traje ceo dan tj pre tog termina.
Zvao sam sad i SN podrsku, kazu da je zvalo vise korisnika iz S. Palanke i da se radi na otklanjanju problema. Zamolili su za strpljenje.
Koja tuga, ovoliko problema nisam imao tokom 10 godina na ADSL-u koliko ovde za 2-3 meseca.
 
Poslednja izmena:
Imam ja isto, i ceo kraj, tj ceo grad. Zvao sam ih kazu da znaju za kvar na teritoriji grada i da rade na otklanjanju kvara. Ne znaju kada ce resiti.
 
Da li je nekome proradio internet u punoj brzini u Smederevskoj Palanci?
 
Ne, upravo sam ih zvao, Kazu nemaju pojma kada ce proraditi. Pitao sam ih i za okvirno vreme takodje ne znaju ni to .
 
U Velikoj Plani radi s e normalno,i juce i danas.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno