Šta je novo?

Supernova (2024)

Obaveštenje o promeni cene po zakonu mora da bude na trajnom nosaču znači da bi morali na računima da pošalju ovo obaveštenje.
Nije dovoljno objava na sajtu.
 
hahaha stavice zadnji dan :p
 
ja potpisao novi ugovor za super plan 3L paket, dali mi 5 meseci 50% popusta za "prebacivanje" fiksne s telekoma na supernovu
 
Meni su "odobrili" da do kraja ugovorne obaveze ostane ista cena. Poslali su SMS.
Isto kao kod Oriona, ko se buni, njemu ostane stara cena. o_O
 
Meni je glavno da se podizu cene ali se i ne podize brzina neta (ostaje na 80/8), bravo.
 
Ako bi se u rf konektoru spojio samo centralni provodnik bez mase, da li bi to loše uticalo na rad televizije?
 
Majko mila.... Ovu nepismenu seljačinu koja je ovo pisala na sajtu, treba vratiti na brdske predele odakle je i došao pa lepo ovce neka čuva. Mada bi bilo greota za ovce.
Ovo se ne može smatrati obaveštenjem o promeni cene već kako i piše "obaveštenjem o promeni ponude"
Te dve stvari ne moraju da budu povezane niti su korisnici dužni to da predpostave.
 
Još kada bi nam sudstvo bilo efikasnije, a advokati manje 'alavi, mogli bi lepo da zaštitimo naša prava a provajdere da nateramo da nas poštuju i bore se da nam poboljšaju usluge i tako nas privuku a ne da nas u stvari teraju od sebe, jer mi ovako bežimo od jednog do drugog. :rolleyes:
 
Ovo svakako ne moze nikako da bude obavestenje o promeni cene usluga.
ne znam cemu ovo brukanje, ozbiljna kompanija ne bi trebala ovo sebi da dozvoli.
 
I čemu sad služe ugovori pod ovakvim okolnostima?
Trebalo bi prilikom potpisivanja ugovora svi da tražimo da u njemu bude izričito napomenuto da neće biti nikakvih promena uslova tokom trajanja ugovorne obaveze.
Možda bi neko udruženje za zaštitu potrošača moglo to da progura.
 
Promene se kod nas dešavaju sporadično, ali za sada uspeh je i ograničenje ugovorne obaveze na dve godine (čime su duži ugovori i automatske obnove ništavne). Za sada, moje jedvačekanje je početak liberalizacije korišćenja tuđe infrastrukture kroz par godina. Neće moći posle da se vade na to kako jedni drugima ne mogu da uđu u rejon ili da Hipernet ide samo preko mts optike. Onda će biti fer borbe od strane Supernove da zadržava korisnike, jer više neće imati čime da ih ucenjuje, ako drugi provajder bude pustio link na njihovoj optici.
 
jer više neće imati čime da ih ucenjuje, ako drugi provajder bude pustio link na njihovoj optici

Za ovo ima da se načekaš, pogotovo za Supernova infrastrukturu. Jer nju ne želi MTS da koristi da ponudi Box pakete a kamo li da će da krenu da je rentiraju drugim provajderima.
Ni sad je ne daju na korišćenje ni Yettel-u ni YuNet-u.
 
Poslednja izmena:
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Negde sam pročitao da će Telekom od 2026. krenuti da izdaje optiku kao što je radio sa bakrom.
 
Eto, i mene zvala neka žena sa 063 broja, ponudila nastavak saradnje po staroj ceni, rekoh nazovite me malo kasnije, vozim auto, u gužvi sam.
 
Ja raskinuo danas ugovor. Kaže čovek koji kod njih radi već 20 godina da je ovo prvi put da podižu cene i onima koji su pod ugovorom. Mislim da bi mi dobra opcija bila yunet sa optikom + neki android box na koga se mogu instalirati apk za gledanje tv kanala, filmova i serija. Uostalom tako sam flešovao i MOVE, ali je počeo da brljavi u zadnje vreme.
 
Nije im prvi put . Ja sam pre 4 god raskinuo ugovor sa njima zbog povećanja cena i za korisnike pod UO . Tada su pokusavali na sve načine da mi naplate penale , ali nisu nista uradili .
 
Da se tako izrazim,pametno su kupovali male i srednje operatere,koliko vidim velika većina korisnika nema alternativu ili je adsl od 20 mbps,tako da mogu da rade šta hoće,što i rade...
Ja sve vreme govorim,najgori operater u univerzumu,ali šta mi vredi kada nemam alternativu...
 
Podigli su bili prvobitno kad je potpisano za 2600 na 2 god, prva godina 1din valjda sve ili samo net bese.., vrlo brzo su digli na 2700

Pa cu da otkacim ako ne dignu i brzinu neta vec samo cenu (ogovor isteko ihaj)
 
Pošto me kači poskupljenje od 600 din i imam još godinu dana ugovor, razmišljam se da najavim raskid kako bi mi ponudili staru cenu. Nego pošto mi je trenutna brzina 250/20, a nova biće 400/200, da li će mi povećati brzini iako mi recimo ostave staru cenu. Ovo je čisto razmišljanje, još uvek nisam ništa rešio. Nešto me iskreno i mrzi da se cimam sa raskidom.
I da li ako dobijem novu brzinu tražim zamenu rutera pošto mi je trenutno zte f680. Trebao bi mi nešto bolji domet više zbog gasnog bojlera nego zbog drugih uređaja.
 
Da se tako izrazim,pametno su kupovali male i srednje operatere,koliko vidim velika većina korisnika nema alternativu ili je adsl od 20 mbps,tako da mogu da rade šta hoće,što i rade...
Ja sve vreme govorim,najgori operater u univerzumu,ali šta mi vredi kada nemam alternativu...
Zar Orion nije alternativa?

Što se tiče interneta, kakva je njihova infastruktura u poredjenju sa SuperNovom / MTS-om?
 
Orion bih uzeo bez razmišljanja ali ga kod mene nema tj nema ništa drugo osim ovog supersranja i adsl-a.A opština Čukarica sam.
 
@sonetpro_kg

Prelaziš na novi paket pa samim tim i veća brzina, bez obzira na cenu koju izboksuješ.

@Muki.Beograd

Nema nekog velikog izbora, po kvalitetu su svi "ništa posebno" a Orion trenutno jedini nudi 50% popusta na račun tokom cele ugovorne obaveze, tako da je to jedan od faktora koji bi kod mene prevagnuo da sa Supernove pređem na Orion. Nažalost, kod mene u ulici još uvek nemaju priključak, pa sam prinuđem da biram između Supernove i SBB-a.
 
@sonetpro_kg

Prelaziš na novi paket pa samim tim i veća brzina, bez obzira na cenu koju izboksuješ.

@Muki.Beograd

Nema nekog velikog izbora, po kvalitetu su svi "ništa posebno" a Orion trenutno jedini nudi 50% popusta na račun tokom cele ugovorne obaveze, tako da je to jedan od faktora koji bi kod mene prevagnuo da sa Supernove pređem na Orion. Nažalost, kod mene u ulici još uvek nemaju priključak, pa sam prinuđem da biram između Supernove i SBB-a.
Ma orion pola kanala nema vraćanje unazad, arene nemaju, ko voli sport uskraćen je za to, ima još kanala koji se gledaju, isti problem. Eurosport nemaju šta reći dalje. Žalosno.
 
Zamislite samo tu reklamu, Telekomov agent zove sa Yettelovog broja da moli korisnika za nastavak saradnje.
Na kraju sam pristao, s obzirom da sam zadovoljan SN optikom, ali baš sam se bio nameračio da ih napustim, iz principa.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240214_153349_Messages.jpg
    Screenshot_20240214_153349_Messages.jpg
    134.1 KB · Pregleda: 109
Nazad
Vrh Dno