Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Ja cu najverovatnije koristiti joystick za letenje, a mis za nisanjenje... valjda ce moci da se odvoji mis od letenja pa da ga mozemo koristiti samo za nisan?
 
Poslednja izmena:
Sedis u stolici/futelji, na koji nacin ces moci da se deziorijentises? :D Kamera prati polozaj tvoje glave, samo pogledaj unapred i main gameworld ce biti napred. Sa eksternom kamerom se ne moze build-up-ovati efekat drift-a koji je bio boljka DK1 modela [samo interni senzori].

pa sve zavisi sta igras i kolko se uneses... ako igras tako da samo gledas kroz OR, a ne okreces glavu, vec upravljas misem, onda je jasno da niko nece imati takvih problema...
ali ako igras sa okretanjem glave, onda mozes kad tad biti u problemu, pogotovo ako si u maloj sobi...
mene najvise brine taj osecaj da recimo, upravljam misem u nekom fps-u i u istom momentu i okrecem glavu u OR, mis ode u jednu stranu glava u drugu, instant osecaj povracanja...

Sto se tice duzine igranja, ako igras igre koje su bas poresene za VR i fin ugodjaj, moze se igrati jako dugo. Samo treba u pocetku da se fino priviknies na VR headset, da igras slowpaced exploration igre i demoe u kojima ili sedis ili si observer, da ne pokusavas odmah Team Fortress 2 i igre koja namerno cimaju orijentaciju igraca. Nazaost na gaming showflor-ovima svi uglavnom bace igrace odmah u neke bitke i eksplozivne situacije. :)

da, slazem se... lagano uroniti u sve to, prvo neke spore i pasivne igre, pa vremenom nesto brze i dinamicnije...
 
ali ako igras sa okretanjem glave, onda mozes kad tad biti u problemu, pogotovo ako si u maloj sobi...

kako velicina sobe utice na ovo? ... sry nisam skontao

da ne udaris glavom o zid?
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je poredjenje izmedju Elite: Dangerous i Star Citizen. Kada su obe igre bile u crowdfunding fazi, Elite fanovi su prozivali SC fanove kako ce manevrisanje u SC biti tromo zbog ideje samo igre (WWII dogfighting u svemiru). Procenite sami da li je to tako:





Zanimljivo je sto je bas Roberts insistirao na mitraljezima a njih nigde na Hornetu dok je Cobri to osnovno oruzje. Kao da su zamenili uloge :)

Sto se tice izmisljenih brodova u SC, pogledati ovu sliku :p

FYLyZj6.jpg
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je poredjenje izmedju Elite: Dangerous i Star Citizen. Kada su obe igre bile u crowdfunding fazi, Elite fanovi su prozivali SC fanove kako ce manevrisanje u SC biti tromo zbog ideje samo igre (WWII dogfighting u svemiru). Procenite sami da li je to tako:

Zanimljivo je sto je bas Roberts insistirao na mitraljezima a njih nigde na Hornetu dok je Cobri to osnovno oruzje. Kao da su zamenili uloge :)


Vidiš, ovaj Elite bi mogao da se igra džojstikom :d
 
pa obe igre i jesu ww2 dogfight u svemiru (akcenat na napucavanje iz blziine sa balistickim oruzjem) , sada neki to volimo , neki ne.

voleo bih da neki futurolog odradi neku simulaciju koja bi bila bazirana na tadasnjem vremenu , cisto da se malo odbaci ideja o star wars , i star trek borbama...

mislim , te letelice ne bi trebale da imaju staklenu povrsinu uopste (osim ako nije super otporna ka koliziju , municiju i toplotu/radijaciju...) , osim toga , u svemiru bi se radilo i na elektronskom ratovanju tipa ometanje protivnicke letelice i njenih sistema , napucavanje nekom novom vrstom long range energetskog oruzja ...
prostora za inovativnost koliko hoces :)
 
hmm interesantan komentar Chrisa u poslednjoj epizodi The next great starship (1.9).
Kaze kako zeli da balans bude takav da dogfajt traje obicno od 2 do 5 minuta i da lici vise na partiju saha.
 
Oni bi zapravo trebalo da naprave tako da je upravljanje misem isto kao kad bi upravljao kolima misem u gta4... znaci ne volanom ili strelicama, nego da ga okreces misem.

Ne upravljaju se kola misem u GTA vec kamera a kola se upravljaju na WASD.
 
Poslednja izmena:
Ne upravljaju se kola misem u GTA vec kamera a kola se upravljaju na WASD.
Pa zamisli kako bi voznja izgledala kada bi upravljao kolima misem, kao sto u freelanceru upravljas brodom misem.
Verovatno bi morali da menjaju nesto da bi prilagodili voznju misu, tj. da voznju naprave vise arkadnu, sa manje fizike, brzine i proklizavanja
 
pa meni da, veoma mi je uska soba...
pogledaj na yt klipove ljude kako padaju dok koriste OR...
msm da uglavnom gledaju simulaciju rollercoastera...



Vecina tih ljudi se malo vise zanosi. Jedini pokreti koje imas sa OR svode se na pomeranje vrata i to je to. Sedis u fotelji i pomeras glavu levo desno gore dole, mozes da budes i u kavezu tako da velicina sobe nema veze...
 
pa tako nesto, blizu sam desnog zida, a ovaj OR nije bas tolko malecki, te je moguce da ga mogu cuknuti o zid, ako cimnem udesno... nadam se da je cvrst i otporan na udarce...
snaci cu se vec nekako, samo kazem da nije tolko naivno, kao sto mislite, necete biti nepomicni, kao kad igrate sad za monitorom, tastaturom i misem...
 
Kada je preciznost u pitanju, upravo je džojstik inferiorniji kontroler.
I nije nikakav povlašćeni status koji ima miš već jednostavno priroda uređaja.
Badava lep osećaj ako ne može ništa da se pogodi.

Da je igra sporija i brodovi veći ne bi morali da budemo pixel hunteri, ovako smo svi to, samo će oni koji igraju mišem da lakše love jer je miš jednostavno precizniji.

Miš je bolji za nišanjenje zato što ne postoji fizika topova. U svemiru bi svako ispaljivanje hica trebalo da ti žestoko razdrma brod jer na njega deluju sile u opozitnim smerovima, i to - kada bi topovi bili nevezani po prostornim osama kao što su u Freelanceru - bi bilo sve komplikovanije i teže kontrolisati brod ako pucaš pod nekim uglom.

Zbog tog nepostojanja ikakve veze i konekcije je miš precizniji. Kada bi to bilo adekvatno simulirano, korisnik sa džojistikom bi bio neuporedivo precizniji jer bi te sile iskontrolisao držanjem palice pod force feedbackom, a korisnik sa mišem bi jednostavno gledao kako mu se rasipaju hici i ne pogađaju tamo gde je crosshair već unaokolo jer nije u stanju da iskontroliše i kompenzuje udarne sile koje mu stalno utiču na kretanje broda da bi ispravio kurs.

Po logici koju si naveo, "najpreciznije" bi bilo kola u stvarnom životu voziti preko tastature i miša, pritiskom na dugme i bez ikakve povratne informacije, ali nas smaraju sa onim pedalama, menjačem i volanom, krastavac. :) Nestvarno mi je da se u fpsovima toliko pažnje obraća na rasipanje i ponašanje oružja, ali se zato ovde zahteva ultra-mega-preciznost za taj isti kontrolni sistem, bez rasipanja i drugih stvari koje bi ono izazvalo. Da se razumemo, ne govorim ja o developerima, jasno mi je da je tako nešto veoma teško i napraviti, nego govorim o igračima. I Counter bi bio ultra-precizan da nema to rasipanje, koje valjda služi da se simulira kako to izgleda u realnosti, jer u suprotnom bi ličilo na pucanje u papir. Zašto bi to bio najbolji osećaj napucavanja zbog koliko-toliko realne simulacije fizike, a ovde ne bi bio? Ako je odgovor samo do kontrolera, pa neka kupe ljudi džojistike ako hoće da igraju...
 
Poslednja izmena:
a koje dzojstike onda kupiti? i zasto samo dzojstik? onda da treba i onaj deo za gas, pa pedale, pa ovo, pa ono... ipak hocemo najbolje iskustvo, jel tako?

zasto smeta ako neko igra misem? a sto rece neko ranije, ovo ce biti simulacija koliko su i wing commanderi, ili koliko su wot, wowp, warthunder...
 
@filipenko Well said.
 
Miš je bolji za nišanjenje zato što ne postoji fizika topova. U svemiru bi svako ispaljivanje hica trebalo da ti žestoko razdrma brod jer na njega deluju sile u opozitnim smerovima, i to - kada bi topovi bili nevezani po prostornim osama kao što su u Freelanceru - bi bilo sve komplikovanije i teže kontrolisati brod ako pucaš pod nekim uglom.

Zbog tog nepostojanja ikakve veze i konekcije je miš precizniji. Kada bi to bilo adekvatno simulirano, korisnik sa džojistikom bi bio neuporedivo precizniji jer bi te sile iskontrolisao držanjem palice pod force feedbackom, a korisnik sa mišem bi jednostavno gledao kako mu se rasipaju hici i ne pogađaju tamo gde je crosshair već unaokolo jer nije u stanju da iskontroliše i kompenzuje udarne sile koje mu stalno utiču na kretanje broda da bi ispravio kurs.

Po logici koju si naveo, "najpreciznije" bi bilo kola u stvarnom životu voziti preko tastature i miša, pritiskom na dugme i bez ikakve povratne informacije, ali nas smaraju sa onim pedalama, menjačem i volanom, krastavac. :) Nestvarno mi je da se u fpsovima toliko pažnje obraća na rasipanje i ponašanje oružja, ali se zato ovde zahteva ultra-mega-preciznost za taj isti kontrolni sistem, bez rasipanja i drugih stvari koje bi ono izazvalo. Da se razumemo, ne govorim ja o developerima, jasno mi je da je tako nešto veoma teško i napraviti, nego govorim o igračima. I Counter bi bio ultra-precizan da nema to rasipanje, koje valjda služi da se simulira kako to izgleda u realnosti, jer u suprotnom bi ličilo na pucanje u papir. Zašto bi to bio najbolji osećaj napucavanja zbog koliko-toliko realne simulacije fizike, a ovde ne bi bio? Ako je odgovor samo do kontrolera, pa neka kupe ljudi džojistike ako hoće da igraju...

Tehnologija je u dalekoj buducnosti toliko napredovala tako da se brodovi tresu i raspadaju dok pucas... Jos nisu izmislili oruzje koje apsorbuje sve to trzanje, "anti shock" tehnologija a da ne pominjem lasere koji uopste ne bi trebalo da izazivaju bilo kakve vibracije i potrese.


Posto je ovo kompjuterska igra, ne stvarni zivot, zato je i prilagodjena osnovnom, najrasprostranjenijem, najpopularnijem, najpreciznijem kontroleru (PC ekskluziva). Sad bi trebali zbog nekoliko hard core simulator zaludjenika da prilagode igru samo dzojstiku. Pitam se, da li bi kukali ovoliko oko kontrolera da igra izlazi samo za nextgen konzole?!

Sto se automobila tice, pa danas je sve vise i vise automatizovano upravljanje, Baba od sto godina moze da vozi nekog "djipa".Nema proklizavanja, nema saltanja brzina, samo gas i kocnica, plus senzori za pracenje, koci sam, parkira se sa... Ludilo, samo sedis i kao nesto motas volan.

U FPS igrama igrac prilikom tog rasipanja municije i trzanja mora da non stop da "udara kontru" ili ti usmjerava mis u suprotnu stranu kako bi drzao nisan u koliko toliko idealnoj poziciji - sve to sto ti pripisujes da se samo moze izvesti uz "all mighty" dzojstik sa force feedback sistemom koji kosta 200e. Uzmi odigraj CS, probaj da pucas rafal ili bilo kako, pa ces onda shvatiti da i sa misem od 5e mozes iskontrolisati rasipanje municije.
 
Poslednja izmena:
Preterujete sa tim džojsticima.

Procenat igrača koji će imati sve vibrirajuće džojsKITE :) pedale, više monitora, Oculus... može da se meri u promilima. Da li je realno misliti da će igra biti prilagođena prvenstveno tim igračima? Oni će samo imati bolji ugođaj i podršku za taj hardver, ali je suludo očekivati bilo šta više od toga.

PC ekskluziva.

Šta čini PC drugačijim od konzola kada su igre u pitanju? - Tastatura i miš.

End of discussion. :p
 
a koje dzojstike onda kupiti? i zasto samo dzojstik? onda da treba i onaj deo za gas, pa pedale, pa ovo, pa ono... ipak hocemo najbolje iskustvo, jel tako?

zasto smeta ako neko igra misem? a sto rece neko ranije, ovo ce biti simulacija koliko su i wing commanderi, ili koliko su wot, wowp, warthunder...

ja mislim da je ovaj komplet sasvim dovoljan za pocetak(toko alfa i beta testiranja)
http://www.winwin.rs/gaming-igrice-...e-flight-simulator-joystick-ps28-1184864.html
kasnije bi mogle neke pedale da padnu i okulus ako bas hoces najveci dozivljaj :guitar:
 
Miš je bolji za nišanjenje zato što ne postoji fizika topova. U svemiru bi svako ispaljivanje hica trebalo da ti žestoko razdrma brod jer na njega deluju sile u opozitnim smerovima, i to - kada bi topovi bili nevezani po prostornim osama kao što su u Freelanceru - bi bilo sve komplikovanije i teže kontrolisati brod ako pucaš pod nekim uglom.

Misliš ovako nešto:

SHIPS1724CANNONSIDVW+001.JPG


:d

Šalu na stranu, prilično sam siguran da čak i da postoji rasipanje pre ćeš mišem da ponovo naciljaš nego džojstikom, zapravo bi to rasipanje kod džojstika izazvalo još veće muke s obzirom na nepreciznost i težinu ciljanja. Jedino ako misliš da jakim stiskom ne dozvoliš džojstiku da se mrda pa da to bude povratna informacija ka igri da ti ne rasipa nišan? Ne znam da FF džojstici imaju i tu vrstu inputa, mislio sam da se samo tresu manje ili više :d

U svakom slučaju, ja govorim o tome da pre nego što počneš da pucaš, mnogo je teže da lepo nanišaniš metu džojstikom, naročito kod ringišpila koji smo videli na predstavljanju DFM-a.
Ponoviću, da su brodovi tromiji možda bi imalo smisla ali kod onakvih vratolomija mislim da će biti jako bolno nišanjenje.
Opet, kao što sam rekao, nisam probao džojstike od par stotina €, možda je sa njima moguće, iskreno se nadam da će biti podjednako upotrebljivi kao i miš i tastatura.

Ako ne bi bili hendikepirani rado bih igrao i sam na džojstiku, bez obzira na cenu.
 
Šta čini PC drugačijim od konzola kada su igre u pitanju? - Tastatura i miš.

End of discussion. :p
Ne baš.:p Prednost PCa je što možeš da koristiš BILO KOJI kontroler, šta god tebi najviše odgovara ili je najprikladnije određenom žanru. Tako je uvek bilo, posebno u zlatno doba PC gaminga. Pa da li se sećate da je X - Wing Alliance, za to vreme AAA igra iz tako jake mejnstrim franšize kao što je SW, zahtevao džojstik za pokretanje?
PC nije kao konzole, ne postoji jedan standardni uređaj za koji sve igre MORAJU biti 100% prilagođene.
 
Poslednja izmena:
ima sasvim pristojnih joystika za male pare (5-7 hiljada) mislim da su vise nego odlicni i da ce da vrse posao
 
Ipak je ovo ko GTA u svemiru, kako je Filipenko rekao. Da li je do Cryengine-a, alpha verzije ili cega vec ali okretanje, pomeranje mitraljeza, kretanje u 0 g van broda, sve je nekako jerky u nedostatku boljeg izraza na srpskom jeziku.



Nove stvari na 23:30 pa nadalje. Na 16:00 pa narednih par minuta objasnjen nacin daljeg razvoja igre.

Meni se licno dopada nacin na koji ce smiriti mase. Arena Commander kao naziv dogfighting modula jer super i fakticki predstavlja Titanfall u svemiru tako da tesko da neko moze da kuka da igra nije izasla jer samo DFM je na nivou danasnjih popularnih online pucacina.

Zvuk je placeholder, tako da vas ne cudi zasto je ocajan.


U planu je i verzija za konzole, kada zavrse PC verziju tamo negde 2018. godine...
 
Ne baš.:p Prednost PCa je što možeš da koristiš BILO KOJI kontroler, šta god tebi najviše odgovara ili je najprikladnije određenom žanru. Tako je uvek bilo, posebno u zlatno doba PC gaminga. Pa da li se sećate da je X - Wing Alliance, za to vreme AAA igra iz tako jake mejnstrim franšize kao što je SW, zahtevao džojstik za pokretanje?
PC nije kao konzole, ne postoji jedan standardni uređaj za koji sve igre MORAJU biti 100% prilagođene.

jedna igra, i sem hardkor ekipe niko je nije ni igrao. ne secam se da je imala neke nastavke, dodatke... tako da koliko je bila i uspesna uopste?

kao sto rece, bilo koji kontroler, sta je lose u tome da ti igras dzojstikom, neko misem, neko treci dzojpedom, neko cetrvrti se bas otvori pa nabavi i okulus+neki dzoj sa pedalama i trista dodataka, vise monitora... gde je crta koju treba povuci i reci vi ne mozete, niste dovoljne hardkor
posto i ti koji igras sa tim najobicnijim dzojstikom kvaris uzivanje meni koji igram sa mnogo skupljom opremom isto koliko onaj sa misem kvari tebi
:)

na stranu sto je to neka buducnost, sta sve nece biti... kojekakvi laseri... koliko je uopste i bitno kako manevrises ako ce da te pogodi? mislim ceo taj koncetp ww2 napucavanja u svemiru u dalekoj buducnosti...
 
Ja sam je igrao...ekstra igra :D Steta sto nema vise takvih SW igara....uspesna je bila u to vreme
 


Nove stvari na 23:30 pa nadalje. Na 16:00 pa narednih par minuta objasnjen nacin daljeg razvoja igre.



Prokleti da su sa tim zvucima Skype/Facebook poruka...:d Zaustavljao sam gledanje barem 10 puta...
 
Zena se zalila da joj smeta racunar u sobi, a ja lupim sakom o sto i sam lepo sve prenesem u dnevni boravak :D
ajde kad ce vise dfm bre. namestio svoju fotelju i cekam

2014-04-26 18.19.00.jpg
 
Nazad
Vrh Dno