Sedis u stolici/futelji, na koji nacin ces moci da se deziorijentises? Kamera prati polozaj tvoje glave, samo pogledaj unapred i main gameworld ce biti napred. Sa eksternom kamerom se ne moze build-up-ovati efekat drift-a koji je bio boljka DK1 modela [samo interni senzori].
Sto se tice duzine igranja, ako igras igre koje su bas poresene za VR i fin ugodjaj, moze se igrati jako dugo. Samo treba u pocetku da se fino priviknies na VR headset, da igras slowpaced exploration igre i demoe u kojima ili sedis ili si observer, da ne pokusavas odmah Team Fortress 2 i igre koja namerno cimaju orijentaciju igraca. Nazaost na gaming showflor-ovima svi uglavnom bace igrace odmah u neke bitke i eksplozivne situacije.
ali ako igras sa okretanjem glave, onda mozes kad tad biti u problemu, pogotovo ako si u maloj sobi...
kako velicina sobe utice na ovo? ... sry nisam skontao
da ne udaris glavom o zid?
kako velicina sobe utice na ovo? ... sry nisam skontao
da ne udaris glavom o zid?
Zanimljivo je poredjenje izmedju Elite: Dangerous i Star Citizen. Kada su obe igre bile u crowdfunding fazi, Elite fanovi su prozivali SC fanove kako ce manevrisanje u SC biti tromo zbog ideje samo igre (WWII dogfighting u svemiru). Procenite sami da li je to tako:
Zanimljivo je sto je bas Roberts insistirao na mitraljezima a njih nigde na Hornetu dok je Cobri to osnovno oruzje. Kao da su zamenili uloge
Oni bi zapravo trebalo da naprave tako da je upravljanje misem isto kao kad bi upravljao kolima misem u gta4... znaci ne volanom ili strelicama, nego da ga okreces misem.
Pa zamisli kako bi voznja izgledala kada bi upravljao kolima misem, kao sto u freelanceru upravljas brodom misem.Ne upravljaju se kola misem u GTA vec kamera a kola se upravljaju na WASD.
pa meni da, veoma mi je uska soba...
pogledaj na yt klipove ljude kako padaju dok koriste OR...
msm da uglavnom gledaju simulaciju rollercoastera...
Kada je preciznost u pitanju, upravo je džojstik inferiorniji kontroler.
I nije nikakav povlašćeni status koji ima miš već jednostavno priroda uređaja.
Badava lep osećaj ako ne može ništa da se pogodi.
Da je igra sporija i brodovi veći ne bi morali da budemo pixel hunteri, ovako smo svi to, samo će oni koji igraju mišem da lakše love jer je miš jednostavno precizniji.
Miš je bolji za nišanjenje zato što ne postoji fizika topova. U svemiru bi svako ispaljivanje hica trebalo da ti žestoko razdrma brod jer na njega deluju sile u opozitnim smerovima, i to - kada bi topovi bili nevezani po prostornim osama kao što su u Freelanceru - bi bilo sve komplikovanije i teže kontrolisati brod ako pucaš pod nekim uglom.
Zbog tog nepostojanja ikakve veze i konekcije je miš precizniji. Kada bi to bilo adekvatno simulirano, korisnik sa džojistikom bi bio neuporedivo precizniji jer bi te sile iskontrolisao držanjem palice pod force feedbackom, a korisnik sa mišem bi jednostavno gledao kako mu se rasipaju hici i ne pogađaju tamo gde je crosshair već unaokolo jer nije u stanju da iskontroliše i kompenzuje udarne sile koje mu stalno utiču na kretanje broda da bi ispravio kurs.
Po logici koju si naveo, "najpreciznije" bi bilo kola u stvarnom životu voziti preko tastature i miša, pritiskom na dugme i bez ikakve povratne informacije, ali nas smaraju sa onim pedalama, menjačem i volanom, krastavac. Nestvarno mi je da se u fpsovima toliko pažnje obraća na rasipanje i ponašanje oružja, ali se zato ovde zahteva ultra-mega-preciznost za taj isti kontrolni sistem, bez rasipanja i drugih stvari koje bi ono izazvalo. Da se razumemo, ne govorim ja o developerima, jasno mi je da je tako nešto veoma teško i napraviti, nego govorim o igračima. I Counter bi bio ultra-precizan da nema to rasipanje, koje valjda služi da se simulira kako to izgleda u realnosti, jer u suprotnom bi ličilo na pucanje u papir. Zašto bi to bio najbolji osećaj napucavanja zbog koliko-toliko realne simulacije fizike, a ovde ne bi bio? Ako je odgovor samo do kontrolera, pa neka kupe ljudi džojistike ako hoće da igraju...
a koje dzojstike onda kupiti? i zasto samo dzojstik? onda da treba i onaj deo za gas, pa pedale, pa ovo, pa ono... ipak hocemo najbolje iskustvo, jel tako?
zasto smeta ako neko igra misem? a sto rece neko ranije, ovo ce biti simulacija koliko su i wing commanderi, ili koliko su wot, wowp, warthunder...
Miš je bolji za nišanjenje zato što ne postoji fizika topova. U svemiru bi svako ispaljivanje hica trebalo da ti žestoko razdrma brod jer na njega deluju sile u opozitnim smerovima, i to - kada bi topovi bili nevezani po prostornim osama kao što su u Freelanceru - bi bilo sve komplikovanije i teže kontrolisati brod ako pucaš pod nekim uglom.
Ne baš. Prednost PCa je što možeš da koristiš BILO KOJI kontroler, šta god tebi najviše odgovara ili je najprikladnije određenom žanru. Tako je uvek bilo, posebno u zlatno doba PC gaminga. Pa da li se sećate da je X - Wing Alliance, za to vreme AAA igra iz tako jake mejnstrim franšize kao što je SW, zahtevao džojstik za pokretanje?Šta čini PC drugačijim od konzola kada su igre u pitanju? - Tastatura i miš.
End of discussion.
PC ekskluziva.
Ne baš. Prednost PCa je što možeš da koristiš BILO KOJI kontroler, šta god tebi najviše odgovara ili je najprikladnije određenom žanru. Tako je uvek bilo, posebno u zlatno doba PC gaminga. Pa da li se sećate da je X - Wing Alliance, za to vreme AAA igra iz tako jake mejnstrim franšize kao što je SW, zahtevao džojstik za pokretanje?
PC nije kao konzole, ne postoji jedan standardni uređaj za koji sve igre MORAJU biti 100% prilagođene.
Nove stvari na 23:30 pa nadalje. Na 16:00 pa narednih par minuta objasnjen nacin daljeg razvoja igre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari