To zavisi od orbite tih planeta, a to trenutno zaista ne znam. Nisam siguran kako ti zamisljas celu stvar, deluje mi da mislis da je mapa svemira 2D ravan, kao u dobrom delu space strategija a da su modeli planeta, brodova i ostalo radjeni u 3D.
E ako tako mislis, to nece biti tako. U pitanju je igra radjena u CE3 (Crysis 2/3) i sve u igri ce biti u full 3D (HUD u kacigi i brodu se moze prilagodjavati i moze se pokvariti i nije slika vec objekat sa kojim postoji interakcija), osim verovatno strateske mape svemira koja ce biti uradjena kako ti kazes ali to ce biti tako zbog preglednosti. Mada cini mi se da sam video neke panele sa radarima i mapama, tako da je moguce da ces moci tako da pristupas mapi u FPS modu ili da zoves saigraca koji se bavi navigacijom broda da ti pokaze mapu. Tako nesto bi zaista doprinelo imerzivnosti. Ja inace ne volim u igrama instant stvari na dugme. Sve treba da ima podlogu u realnosti i bilo bi fenomenalno kada bi izbacili mini map, hud i ostale elemente u igrama gde nemas neko odelo ili mapu sa sobom (davno sam igrao Piter Jackon's King Kong i tamo je to ispostovano u potpunosti).
Takodje Chris Roberts je najavio minning kao skill, znaci bice neki RPG fazon. Samo se nadam da ce biti malo simularno to miniranje asteroida ali ne usporeno. Tipa kao obijanje brava u Elder Scrolls/Deus Ex, neki mini gejm na koji uticu sposobnosti tvog lika. Takodje je bilo price o povezivanju brodova ali mi to nije bas najjasnije. Ne radi se o transformers fazoni ali izgleda da ce jedan brod moci da vuce onaj koji je pokvaren. Svaki veci brod ima otvor sa pstenom preko koga moze da se poveze (kao u filmovima kada se prebacuju sa jednog broda na drugi). Neki zamisljaju da ce tako moci da upravljaju sa 5 brodova spojenih u jedan ali mislim da to nece biti moguce.
Nego da se vratimo kampanji, sest miliona je ostvareno pre 20 minuta. Ostaje jos 50tak minuta do kraja. Rekord je oboren i ostace da stoji neko vreme.
Broj clanaka do sada izasli je impozantan. Narednih dana ce svaki bitniji online gaming sajt da pise o Star Citizen kampanji. Medijska paznja je neverovatna i nadmasuje mnoge AAA koje su skoro izasle. Vec postoje i fan sajtovi i wikiji a igra je daleko 24 meseca od izlaska!
Broj backera je veci od 85000, prosecno su pledgovali oko 70 dolara (moja gruba racunica) sto je apsolutni rekord.
Ono sto sada sledi jeste malo zatisje da zakrpe ono sto je ostalo nedovrseno u ovom haosu. Ljudi su budni vise od 24 sata pa verujem da ce prvo da spavaju.
Za razliku od vecine kickstarter projekata ovde ce development biti otvoren, kao u slucaju WMD i PC Carsa. Znaci, svaki mesec dev log sta je uradjeno, kako je uradjeno, gde su i kakvi bagovi i po koji video. I tako do izlaska jer je to bio deo stretch goala. Bice sastanaka sa dev timom, izlazice casopis itd. Za razliku od WMD, ne verujem da ce forum biti otvoren samo za backere nego ce moci svi da zavire sta se radi. Da li ce moci i dalje da se kupuju paketi ostaje da se vidi.
Danas je u live feedu bio Richard "Lord Brittish" Garriott. On verovatno ne radi na igri ali ima neku kompaniju koja nudi neko web resenje za browser igre. Verujem da ce to njegovo resenje biti korisceno kao baza za perzistentni univerzum. Mozda je on jedan od ljudi koji ce doneti dodatne finansije za igru posto ima iskustva sa tim. Ako nista drugo moze im reci kako svemir zapravo izgleda jer je skoro bio tamo
Sa ovim poslednjim ciljem je otkljucano kao sto rekoh, 100 zvezdanih sistema za launch day. To je 50% vise nego sto je imao Privateer kao i duplo vise od Freelancera. Muziku ce raditi live orkestar kao sto je slucaj sa Project Eternity. Ne znam ko ce komponovati temu, za sada postoji neka i simpa je ali mislim da ce vratiti coveka koji je komponovao muziku za sve Originove igre, a pre toga Oceanove (
Martin Galway).
Bice profi motion capture kao i poznatih glumaca. Ja se nadam da to znaci digitalno skeniranje glumaca a ne samo voice over. Jer Cry Engine sigurno da moze da prikaze Mark Hamill onako kako izgleda u stvarnosti posto je to jedna od jacih strana CE.
Takodje za sve backere ide besplatna expanzija za Squadron 42, Cover Ops od 16 misija na launch-u. Singleplejer tj. Squadron 42 ce imati vise od 50 misija (ne znam tacno koliko) i bice moguc coop (sa koliko igraca ne znam). Bice vise zavrsetaka kao i verovatno sarolikih misija tj. ne verujem da ce svaka biti letacka. Bice sigurno infiltration misija tako da mu ova igra dodje kao nastavak Jedi Knight serijala delimicno.
Doduse sve su to obecanja ali su zapisana i svako vrdanje ce dovesti do negodovanja. Drzim im palceve i odoh da se zaledim ko Kartmen
