Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Ja bi definitivno ovo probao ako izadje, ali mislim da to u ovoj skali o kojoj on prica apsolutno nije moguce. Trziste za ovakve igre nije veliko, a budzet koji on trazi jeste... Takodje velika vecina igraca koje zanima ovakva tematika vec igra EVE. A nisam bas siguran da ce on moci da napravi igru skale EVE-a za 6 mil $.
 
EVE kao i X su vise igre okrenute ekonomskom aspektu. Ovo je pucacina.

Porediti ovo i EVE je neumesno, kao kada bi poredio WoW sa nekom MMORPG igrom koja ima drazradjen borbeni sistem. Ili porediti Diablo 3 sa Dark Souls.
 
Još gameplay-a sa GDC-a

 
Jel neko uplatio iz Srbije, koji je naj jednostavniji nacin posto nemam ni tekuci racun a ni kreditnih kartica?
Mada planiram da otvorim tekuci u intezi pa me interesuje koja bi opcija kreditnih kartica odgovarala za donaciju...

Inace na maticnom sajtu su vec prikupili 1 milion i trenutno je pokrenuta i kickstarter kompanja na 500.000$
 
^koliko sam ja video samo paypal dolazi u obzir no mozda postoji jos neka mogucnost preko kickstartera.

ali su mi neke stvari relativno cudne za svemirsku "simulaciju":
- gde nestade inercija? gledao sam na klipovima da covek tera napred i onog trenutka kada pusti komandu brod se skoro u mestu zaustavlja.
- kakvi su ono ventilatori na prednjem delu letelica? to je tu da duva vakum pretpostavljam i hladi motore/reaktore/obezbedjuje life support xD
- sporije odradjenu balistiku u zivotu nisam video. da se napucavaju musketama impresivinje bi izgledalo.

znam da je igra u super ranoj fazi i da su mnoge stvari takve kakve jesu da bi se demonstriralo publici ... ali su stvarno trebali da misle na neke stvari pre nego sto to ode public :p
 
Iskreno juriti realnost u svemiru je teska budalastina u space fight igri, briga mene za inerciju ako je napucavanje i borba monotona i bezveze, za mene je wing commander bio sinonim za atmosferu u toku borbe i zelju da polomis dzojstick ;)

Ima na sajtu i placanje putem credit card-a ali ja tu nemam blage veze koju karticu treba imat i u kojoj banci da bi prosla za online placanje...
 
slazem se ja sa svim sto ti pricas , iako je rec "budalastina" malo extremna , ja se i dalje kunem u star lancer , ali ako ovi pricaju da ce biti space sim sa realisticnom fizikom , onda neka ispune obecanje koje su sami izjavili.

u suprotnom , mogu da pogaze sve sto kazu, a ja iskreno sumnjam da ce biti nekih masivnijih/epskih bitki ako svaka letelica bude imala 300 000 poligona , kao sto kazu , narocito blizu nekih space destroyera/battlecrusiera koji bi tom logikom trebali lako da predju vise od nekoliko miliona poligona.
 
Poslednja izmena:
Pametan potez. Na RSI sajtu su donacije isle sporo. Ovako ce privuci neke ljude koje space sim ne interesuje toliko ali su u fazonu da podrze ono sto je PC gejming nekada predstavljao.

Na Project Eternity je bila ludnica, koliko vidim solidan broj ljudi odande ce pledgeovati i za Star Citizen.

Samo da uspe da skupi tih 6 milki nekako...
 
slazem se ja sa svim sto ti pricas , iako je rec "budalastina" malo extremna , ja se i dalje kunem u star lancer , ali ako ovi pricaju da ce biti space sim sa realisticnom fizikom , onda neka ispune obecanje koje su sami izjavili.

u suprotnom , mogu da pogaze sve sto kazu, a ja iskreno sumnjam da ce biti nekih masivnijih/epskih bitki ako svaka letelica bude imala 300 000 poligona , kao sto kazu , narocito blizu nekih space destroyera/battlecrusiera koji bi tom logikom trebali lako da predju vise od nekoliko miliona poligona.

Tacno tako, veliki brodovi ce imati po nekoliko miliona poligona. Zaboravljas da ovo nece za manje od dve godine i da se pravi da bude zahtevno kada izadje.
 
znam. igre tog tipa su retke i ako bude epic ,ja sam prvi da se uradi da bude sto otpornija na vreme , tj. da izgleda odlicno i za 10 godina.

ali eto , bas me interesuje kako ce resiti tako neke stvari. uz to bi chriss mozda trebao da zna da ljubitelji svemirskih pucacina/simulacija nisu bas prvi koji vole da nadogradjuju hardware, kao i da vecina novog talasa gamera pojma nema o njegovoj reputaciji.
 
slazem se ja sa svim sto ti pricas , iako je rec "budalastina" malo extremna , ja se i dalje kunem u star lancer , ali ako ovi pricaju da ce biti space sim sa realisticnom fizikom , onda neka ispune obecanje koje su sami izjavili.

u suprotnom , mogu da pogaze sve sto kazu, a ja iskreno sumnjam da ce biti nekih masivnijih/epskih bitki ako svaka letelica bude imala 300 000 poligona , kao sto kazu , narocito blizu nekih space destroyera/battlecrusiera koji bi tom logikom trebali lako da predju vise od nekoliko miliona poligona.

Zapravo svemir se super lagano radi jer je sve prakticno prazan prostor. Brodovi su 300k samo ispred nosa, ali sa dobrim LOD-om se to se lako obori na 10 i vise puta manji broj da ne primetis razliku cim se malo udalji, takodje nemas ni zoom u brodu. Imas na gamespot linku jos dodatno kako planiraju bitke, jer nece doci do toga da si sa velikim brojem igraca na malom prostoru, vec ce biti rastrkani u grupama.

http://www.youtube.com/watch?v=7vhRQPhL1YU&t=52m30s
 
Poslednja izmena:
dobro neki pristojan nivo LOD-a je bio za ocekivati , ali opet... u trenucima kada se prolazi kroz meteorsku kisu ili recimo pored neke zvezde/planete , kada budu poceli da bljeste efekti , i izvori osvetljenja (od topova recimo i explozija)... sta znam.

sve u svemu nadam se da ce ostati pri onome sto je i obecao , posto developeri these days znaju da vrdaju po tom pitanju mnogo.
 
Ako igra bude valjala ko bude zeleo da igra itekako ima da nadogradi HW, bas kad se setim prvog wing commandera na amigi 500 al je zapinjao :)
 
Meteori se samo instanciraju od par razlicitih mesheva sto dosta olaksava render. Postoji samo jedno directional svetlo koje je od zvezde, a sva svetla od topova i eksplozija su malog precnika, a posto engine radi deferred moze da ih bude veliki broj bez nekog pada performansi (dokle god se precnici ne preklapaju sto zbog velikog prostora ovde nece biti problem). Radio sam na jednoj pa sam morao dobro da prodjem pitanje optimizacije. :D
 
Poslednja izmena:
^koliko sam ja video samo paypal dolazi u obzir no mozda postoji jos neka mogucnost preko kickstartera.

ali su mi neke stvari relativno cudne za svemirsku "simulaciju":
- gde nestade inercija? gledao sam na klipovima da covek tera napred i onog trenutka kada pusti komandu brod se skoro u mestu zaustavlja.
- kakvi su ono ventilatori na prednjem delu letelica? to je tu da duva vakum pretpostavljam i hladi motore/reaktore/obezbedjuje life support xD
- sporije odradjenu balistiku u zivotu nisam video. da se napucavaju musketama impresivinje bi izgledalo.

znam da je igra u super ranoj fazi i da su mnoge stvari takve kakve jesu da bi se demonstriralo publici ... ali su stvarno trebali da misle na neke stvari pre nego sto to ode public :p

Chris Roberts je objavio novi apdejt na kickstarteru namenjen specijalno za Marka iz Smedereva i njegove istomisljenike sirom sveta :D

There have been a lot of questions about how the game's physics system will work. Is it going to be 'physics light' like Wing Commander, an entirely serious model of Newtonian physics like more recent games, or something in-between? Chris Roberts recently addressed this in a forum post and we thought it'd be good to share this background with everyone:

As someone that was taking Physics at Manchester University before I dropped out to make games full time I can assure everyone that the physics model is COMPLETELY accurate and it's a full rigid body simulation. I know because I wrote the code.

Maybe I should have done a better job in the demo, but if you are flying at speed and you set your desired velocity to zero you WILL see the top front thrusters articulating and firing to slow your velocity. If you watch my demo you will notice there is some momentum with the Hornet when I slow down close to the bridge. It may not have been apparent on the screen, but I can assure the Hornet does not stop on a dime. if you load it up with more mass (like extra weapons) you feel the effect of this.

There is no drag modeled - everything is done as it would be in space.

Additionally there is actually counter thrust being applied inside the physics and if you had your hands on the controller you would feel it. If you look closely you will see the inertia of this - the ship doesn't stop rolling or pitching on a dime. There is however a very good reason why you don't actually see the thrusters fire entirely accurately.

The problem with visually depicting the proper thrust is that it would actually look pretty horrible (trust me this is how I first did it, and is still pretty easy to switch back to as I'm actually doing some extra work to make the visuals looks nicer).

The reason is because there is no drag in space, so even a micro amount of thrust starts the Hornet (or any spaceship) rotating until you apply counter thrust. So what is really happening is that the flight control system is always applying micro thrust and counter thrust to achieve the pilot's inputs. This results in the thrusters flickering off and on in micro amounts and you actually not getting a good feel of the general application of thrust. I think you know I like things to look cool (come on, we all know you probably wouldn't be engaging in space dogfights at WW2 speeds, but it's so much more fun than what the reality would probably be), so what happens is that the system is still modeled accurately, but I use the angular /linear velocity delta to drive the visual representation of thrust. Here's my code comment

//Note the thrustGoal is actually the linear velocity delta (desired vel - current vel of
//the vehicle & rotational vel rather than the actual linear & angular acceleration / thrust.
//This is because, while inaccurate its cooler to see more constant thrust that gives
//you a visual clue as to what correctional movement / velocity vectors the vehicle is using.
//If we just used the acceleration as opposed to the desired velocity correction, the thruster flames
//would flicker on and off - especially in the Wing Commander use case of Space, where
//there is no atmosphere to provide drag.
//
//Of course if you pass the actual accelerations to SetThrustGoal, then you'll get an accurate
//visual representation of what a thruster would really do

I hope that clears up any confusion!

I will admit that the ship doesn't need to have wings or fans on the front, but the idea behind that is for possible atmospheric flight (this is not a promise of planetary action for the early build but allows for expansions in this direction), and as a RAM scoop. Plus it just looks / feels cool!

Chris Roberts

http://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/posts/332531
 
pa to je ono sto sam zeleo da procitam. prvo sto cu uraditi u igri jeste sabotaza tih prednjih trustera pa da vidimo koliko njutna ima u njihovoj njutnovskoj fizici :d
 
Priznaj da ce bitke biti ekstra zanimljive kad znas gde su osetljiva mesta :) Mada je pitanje koliko ce biti osetljiva na ostalim modelima ;)

Joooooj! Jedva cekam :)
Moram da iskopam StarLancer sad :D
 
ha , way ahead of you ... al cudan je bre u win7 , zvezda nema (mada je to bilo na 8800gt , mogao bih da probam sa novim 7770) a i znalo je cesto da pobegne u win bez ikakvog razloga.

kao alternativu preporucujem indipendence war2 (odlicna grafika) i ako bas mooorate... freelancer :p
 
Zaboravio sam da pomenem da su svi instrumenti u brodu kao i HUD interaktivni tj. rade u realnom vremenu sto znaci da ostecenja broda uticu na njih i moguci su prekidi u komunikacijama i radu instrumenata koji nisu skriptovani ;)
 
Ko nije igrao obavezno dacproba freespace 2 open. U pitanju je mod za freespace 2 koji je jako kvalitetan.
Zavrsio sam i novu wing commander sagu, ali nisam bio nesto impresioniran, misije su sve na isti kalup a igra je podugacka, vremenom postaje monotona.

Tt2b5
 
Ne zelis da znas koliko kosta nov SideWinder na ebay-u. Polovni se krecu od 5 do 100$ ali novi su daleko preko toga.

Inace jedan od najboljih dzojstika ikada napravljenih.
 
Ja sam odlicno igrao i simulacije (IL2 sturmovik , falcon 4, locn-on...) na Genius MaxFighter F-31 ... problem je samo sto je moj imao onaj gameport (sa starih zvucnih kartica) socket pa sad ne mogu da ga utaknem iako mislim da imam neki stari Live! na tavanu :p

Moguce je igrati starlancer na gamepadu. ja sam kontrole mapirao preko xpadder-a i one koje su u konfliktu rucno unasigne-ovao iz igre. Radi bez problema. Al sto mi nebule izgledaju 16bitno , to mislim da nema teorije da ispravim..
 
Ispunio je kvotu od pola miliona zelenih na kickstarteru, ostaje jos 650k na glavnom sajtu ali ide sporo.

Ono sto mnogi ne znaju je da ova igra nije cist crowd funding projekat nego crowd funding sluzi kao upaljac da ga tako nazovem. Ako skupi od 2-4 miliona dolara, Roberts ce dobiti ostatak od privatnog invenstitora o kome se nista ne zna. Procene su da ce igra kostati od 12-20 miliona dolara tako da sve sto najavljuje jeste realno jer je budzet poprilican za igru bez velikog izdavaca.
 
...a da je to opet sica u odnosu na ono sto potrose activision i ostali sabanski izdavaci na sminkanje 7~8 godina starih naslova :p
 
Pogresio sam, ne moraju da ispune goal na glavnom sajtu. Dovoljno je da kombinovano skupe 2 miliona sto je jako blizu u ovom momentu.

Inace Chris Roberts postuje na kickstarteru ko nenormalan. Svaki dan odgovori na nekoliko pitanja.

Koliko sam video iz jednog odgovora, Squadron 42 tj. singleplayer kampanja za igru u stilu Wing Commandera ce mozda sadrzati misije u kojima iz prvog (treceg) lica otimas krstaricu u Mass Effect stilu. Zato su veliki brodovi napravljeni od puno poligona, jer cemo moci da se setamo unutra, zauzimamo pozicije (nisandzija, pilot i ostalo) kao i zbog cinjenice da ce damage model biti jako napredan.

Mozda nece biti best looking game te 2014. ili 2015. godine, s obzirom da stizu nove konzole ali ce svakako biti veoma napredna tamo gde treba a cisto sumnjam da ce umivene next gen igre da pruze ista vise od puke sminke (ogranicenja mozda budu jos veca tj. svaka druga igra ala Heavy Rain).

Edit: Novi stretch goals (izmedju onih pocetnih, neodredjenih):

Stretch Goal 4 – $6+ million (Locked)
http://www.robertsspaceindustries.com/comprehensive-stretch-goals/


Edit:

Bengal carrier unlocked for persistent universe play

Ovo je mnogo kvarno... Bengal carrier je onaj ogromni brod iz demo klipa koji ce biti deo Squadron 42 kampanje ali nece biti moguce kupiti ga u multiplayer-u. Do sada nije bilo moguce... sve dok zajednica ne skupi whooping 6 mil $...
 
Poslednja izmena:
Ratovaće se u svemiru, na main pledge sajtu skupljeno preko 2.5 miliona, na kickstarteru 750 000.
 
Nazad
Vrh Dno