Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Ja donirao sa Intesinom internet karticom na kickstarteru preko amazona, nadam se da je nece odbiti kad dodje do naplate, jedino u podacima sam stavio Zeljko a ne Željko jer sistem ne prima, nadam se da to nece biti problem
 
Ne vidim zasto bi odbili. Ja sam toliko toga platio preko Amazona.

Inace usporilo dosta, los tajming plus ovaj uragan ali valjda ce da dogura do 3-3.5 miliona ukupno.
 
Da ne otvaram novu temu, mislim da nije vredno truda.

Dosao i Dejvid Brejben po svoje parce kolaca ali bojim se da ce da dobije sipak jer nema nista, nikakav artwork, video, bas nista... sto je jako cudno s obzirom da on "razvija" Elite IV vec godinama unazad...

http://www.kickstarter.com/projects/1461411552/elite-dangerous?ref=live

Mislim da ako ne pokaze nista u narednih par dana moze samo ojacati Chris Robertsa i njegov Star Citizen jer ce ljudima postati jasno da samo jedan legendarni developer space igara moze napraviti igru danas i da samo u njega valja uloziti. Sramota za Brejbena, mada se on bruka vec godinama.
 
Poslednja izmena:
Ne bih rekao da nije vredno truda za manje od 24h imaju vec 200 000 funti a cilj je 1.25m sto po svemu sudeci ce uspet da ostvare... druga je stvar sta ce uspeti da naprave... mada elite realno ne bi trebalo da bude preterano skupa igra za izradu

ipak squadron 42 igra na dosta kompleksniju igru mozda cak i previse komplikovanu za realizaciju, zato se i nadam da ce akcenat da bude na single player da urade OK a ostalo kako vec ispadne
 
nego, ovi kickstart projekti, sta se desava ako ne skupe iznos koji su planirali? produze rok ili vracaju pare? :)
 
Oni mogu te pare da uzmu tek kada se zavrsi funding, nekih nedelju dana po isteku roka ako skupe pare. Do tada te pare su samo broj na ekranu. Kickstarter valjda uzima 5% (lopovi ako mene pitas).
 
 
mozda nije tema za ovde ali vidim da se pomalo dotice, jel zavrsen neki veci projekat na kickstarteru sto se tice igara?
 
FTL je zavrsen ali to je mala igra.

Takodje Gianna Sisters remake.

Sledeca stvar koja izlazi je Strike Suit Zero, najavljen za januar 2013. (za dva meseca). Imas temu na prvoj ili drugoj strani ovog podforuma.
 



Cryengine 3 btw:)
 
Poslednja izmena:
Jos tri dana i gotovo, 4 miliona su cini mi se izvesna.

Ono sto dolazi sa 4 miliona u totalu je, pored svemirskog letenja i pucanja (sto me nije za sada odusevilo ali jos je rano):

1) Unapredjena mehanika preuzimanja neprijateljskog broda (ala sam boarding preveo na srpski svaka mi cast), ali samo ako je brod u potpunosti iskljucen (svi odbrambeni mehanizmi down). Cela stvar ce funkcionisati kao mini strategija/tower defense igra. Oni koji brane imaju odredjeno vreme da postave turrete, zavare vrata ili sta vec treba da bi se odbranili. Napadaci ce valjda imati 30 sekundi da osvoje brod, probiju se, sve u klasicnom FPS maniru. Samo ukrcavanje ce biti preko cinematic-a, predefinisano za svaki brod (ovo mi se ne dopada ali kapiram da je tesko izvesti slobodno ukrcavanje).

2) Zero G combat - FPS borba u svemiru, sa magnetnim cizmama i tim fazonima

3) Novi brodovi

4) Novi zvezdani sistem

5) Melee i tesko naoruzanje

6) HUD u odelu (verovatno neki fazon kao u crysisu samo sto su ovde hud elementi interaktivni, barem u samom brodu)

itd. itd.

Bice svemirskih barova, gde ce sastajati igraci, gradova bas i nece biti mada to zavisi. Mozda bude nekih vecih povrsina na asteroidima/planeta gde ce moci malo da se svrlja na samom launc-u. Za kasnije mozda bude i planetarnih baza, nesto je pomenuo neki dev takvu mogucnost ali je totalno nezvanicno i ne mora da uopste bude tacno.

Na 4 miliona ce svemir biti dimenzija Privateer-a.

Na 6 miliona je bio jedno vreme goal da ce Bengal ship biti upravljiv u multiplejeru ali od toga verovatno nema nista (to je ovaj ogromni brod iz demoa). Bice manjih brodova sa do 10 putnika i mesta za do 3-4 horneta (onaj kojim upravlja u klipu) ako se ne varam.

Edit: Zaboravio sam da napomenem da su male baze u asteroidima vec otkljucane, bice dva tipa. Hub-ovi sa misijama/trejdom gde se skupljaju igraci kao i stovarista koja cete moci da prisvojite za sebe.

Na 4 miliona stize i mocan editor.
 
Poslednja izmena:
Sve ovo što obećavaju, deluje toliko dobro da je nerealno za očekivati... Ali opet tako su ljudi bili skeptični i za pCARS, pa su ih devovi demantovali :D
 
^pa bas i nisu. cars tek treba da se pojavi a verzija koju sam skoro igrao je krs , i ne znam sta im bi da uopste puste nesto onako u javnost :p

Inace , ja jesam poznat na forumu kao blagi skeptik , i iako mislim da ce vecinu obecanja ispuniti , za neka mogu da garantujem da nece.
A to ce nakon izvesnog vremena da potkrepe i izgovorima , te bi bilo nepotrebno , kvarilo bi balans , bice ubaceno kasnije...

Ova stvar oko zauzimanja broda recimo , cak i ako bude mislim da ce biti jos uprostenija nego sto je g@w citirao/preveo.
 
Mda, ja nisam siguran da želim FPS/TPS rokanje po krstaricama, više bih voleo da se fokusiraju na čist space ships fight i da to bude kvalitetno, ali dobro rano je još, da ne budem i ja skeptik bez osnove, videćemo.
 
Ja sam bio skeptik po pitanju samog grafickog prikaza, kako nece biti na nivou Crysisa 3. A onda sam saznao ko su zapravo ljudi koji dizajniraju brodove...

Chris Roberts nije zaposlio osrednje dizajnere sa 2-3 godine iskustva koji su radili na smesnim projektima, na ovome rade holivudski animatori.

http://ryanchurch.com/

http://jimmartindesign.co/
http://martinconceptart.blogspot.it/

Ovaj prvi, Ryan Church je glavni dizajner brodova u igri (od po 400-600k poligona kao sto je juce prikazani Constellation).
 
Jedna stvar sa kickstarterom mi nije jasna - sta znaci "otkljucano"? Znaci da ce ga uraditi za igru? Ne kontam?
Drugo zar nije u onom prvom video gde objasnjava ideju rekao da je upravo poenta igre da imas na raspolaganju ove velike brodove u koje ces moci da ulazis i sa njih kreces u borbu?
 
Brodovi - Nosači će biti dostupni, kako god, samo bez 6 milki neće moći da se voze (igrači ih neće voziti, verovatno samo AI skripta).
 
Jedna stvar sa kickstarterom mi nije jasna - sta znaci "otkljucano"? Znaci da ce ga uraditi za igru? Ne kontam?
Drugo zar nije u onom prvom video gde objasnjava ideju rekao da je upravo poenta igre da imas na raspolaganju ove velike brodove u koje ces moci da ulazis i sa njih kreces u borbu?

Velikih brodova ce biti u singlplejeru (Squadron 42) i mozda u multiplejeru na nacin koji je opisao zuloom. U multiplejeru ce biti nekih na launch-u, videcemo kojih.

Za sada je najveci bomber sto su sinoc predstavili kao nagradu za 3.75 mil $, 6 clanova posade prima.

Ono sto gotovo sigurno nece biti upravljivo od strane igraca u multiplejeru jeste Bengal tj. ogromni brod iz prvog demoa. To vazi za launc igre, za dalje mozda ga ubace.

Constellation koji je nesto poput Millenium Falcon-a ili Serenity-ja je juce predstavljen i on ima mesta za 4 ljudska igraca (mislim da se to odnosi na upravljanje brodom tj. clanove posade, ne znam da li ce moci da se setkaju dodatni igraci po unutrasnjosti), kao i jedan lovac koji je parkiran u unutrasnjosti kojim je moguce upravljati.

Na 4 miliona ce valjda otkljucati jos brodova, a na 1.5 miliona samo na kickstarteru jos dva broda. Ukupno bi trebalo da ih bude 12 na samom launch-u (ako sam dobro shvatio). Mozda tu bude jos vecih brodova, sa po 10 clanova posade i dva do tri fightera, ko zna.

Znam da zvuci malo bezveze sto nije odmah otkljucan Bengal, ali da li uopste mozes da zamislis upravljanje tako necim. Da bi ga popunio treba ti citav klan.. plus koliko naoruzanja to cudo nosi na sebi.

Sam Constellation je naoruzan do zuba, sto mitraljezima, laserima, raketama, svakavim cudima.

Jedna stvar sa kickstarterom mi nije jasna - sta znaci "otkljucano"? Znaci da ce ga uraditi za igru? Ne kontam?

Znaci da ce biti dostupno na launch-u.
 
Poslednja izmena:
Bira se izmedju dva dizajna broda po imenu Freelancer :)

freelancer_option1.jpg


ili

freelancer_option2.jpg


Prvi skoro pa pobedio. Vise mi se dopada kako je uradjen drugi ali previse lici na spejs satl.

Kako iskusno navlaci ljude. Sada je za 4.5 mil $ total stavio da ce biti otkljucani svi kickstarter ciljevi (valjda idu do 3 miliona na kickstarteru) kao i krstarica kao najveci brod kojim se moze upravljati u multiplejeru. Mada ne bih rekao da ce uspeti stici do 4.5 mil $, jedino ako bude bas jak push na samom kraju kao za Project Eternity.

Pet miliona je nedostizno, osim ako ne produzi jos jednom na sajtu (s obzirom kakav im je raspad host i da sajt pada svakih par sati bi bilo pozeljno). Na pet miliona je jos 10 zvezdanih sistema, poznati glumci iz wingcommandera se vracaju (donatori biraju, verovatno bi to bio mark hamill i mozda jos neko), 50 misija u singlu, tablet aplikacija za vodjenje lika u multiju, mesecni sastanci sa robertsom (verovatno tokom razvoja, ne verujem da je kao eve samit), novi tip baze...

Mada *****ju sa obecanjima, za sada su obecali (sve ukupno):

50 zvezdanih sistema, sa prosecno 3-4 planete u svakom plus asteroidi, meseci ili sta vec. To je od 150-200 lokacija sto je jako puno cak i da su genericke a la Elder Scrolls.

12 brodova ne zvuci kao puno ali jeste jer su brodovi jako kompleksni (vise od pola imaju unutrasnjost, posadu, neki imaju hangar za lovce). Za svaki treba odraditi fiziku, naoruzanje, kastomizaciju kao i sto drugih sitnica.

Na sve to ide net code koji mora biti savrsen da bi sve ovo podrzao, plus sto ce biti jako kompleksan. Treba voditi racuna o svim nalozima, pa ih rasporedjivati po sistema, voditi racuna o maksimalnom broju igraca u jednoj zoni, rasporedjivati ti ih po nivou ili kako vec planiraju da izvedu zastitu u PvPu. Trejding, baze, misije...

Vecina tih stvari je vec radjena u drugim igrama ali nijedna od tih igara nema kvazi MMO multiplejer zatvorenog tipa (aka Guild Wars) ukombinovan sa akcionom borbom sa full fizikom. Eve ima kompleksnost, sigurno vecu nego sto ce SC imati na pocetku ali je combat pasivnog tipa, upravlja se misem itd. Plus se Eve razvija skoro pa deset godina.. X series je singleplayer igra (dosadna simulacija svemirske ekonomije). Ne postoji igra kao Star Citizen.

Rockstar North ne bi mogao da je napravi za 4 godine sa 1000 ljudi ili koliko vec radi na GTA naslovima. Ne verujem ni da bi Blizzardu uspelo sa njihovim neogranicenim budzetom.

A Chris Roberts sve to obecava za samo dve godine, sa nekih 12 miliona budzeta max. Mnogo su zagrizli, previse...
 
Ili mozda i Rockstar i Blizzard prodaju mu*a za bubrege :p
 
Za te pare koliko ce kostati nove konzole (od 700-1000 dolara pretpostavljam), vec sada moze da se kupi vise nego adekvatna masina koja ce Star Citizen gurati na maximumu za dve godine kada izadje...

Zanimljivo je kako ova prica sa elite master rasom ide samo u jednom smeru i to iskljucivo kada neko pokusa da najavi nesto sto ne izlazi za konzole. A kada je Gran Turismo, MGS, Halo ili nesto trece u pitanju onda je sasvim normalno da ne izlazi za PC...
 
uf ona 2 freelancera su odlicni , mada bih ja ipak dao prednost onom prvom, jer mi onaj drugi vise izgleda svrsishodan ( kao sto g@w rece , shutle ) a prvi vise izgleda na nesto freelancersko :)

a ovo za konzole i pc , mislim odrastite. ja uvek recimo kada mi neko to spomene , samo se setim onih mmo freakova koji lude za izgubljenim/hackovanim accountom.. Master race , yeah right.. :beat:
 
U celoj ovoj prici me opasno zulja samo jedna stvar.

Oni koji su donirali dobijaju brodove sa osiguranjem sto znaci da ako ih unistis oni mogu da oprave, dobiju zamenu ili sta vec.

Tih 55 hiljada donatora ce imati finu prednost na startu igre, a oni koji su dali dobru lovu su dobili ogromnu prednost u odnosu na sve ostale.

Doduse u ovom stadijumu to nije toliko bitno ali kada bude krenula igra nece bas svi kretati od nule.

Ma nek samo oni to odrade... hebes balans :)

Off: Ovih dana Brejben izbacio video u kome objasnjava prednosti proceduralnog generisanja content-a, ***e on kao da je zarobljen u 93. godini.. danas ima vise svemirskih simulacija (planetarijum tipa) koje to rade mnogo bolje nego njegov Frontier, a cisto sumnjam da ce ih ovo novo sto pravi nadmasiti. Dok ne baci nesto zaista konkretno na sto, nista mu ne verujem.
 
a prvi vise izgleda na nesto freelancersko

..prvi malo podseca na kusari dragon-heavy fighter. Meni je najbolji bio baracuda-heavy fighter... rotira se i menja pravac u momentu.

barracuda.png
 
Poslednja izmena:
Za te pare koliko ce kostati nove konzole (od 700-1000 dolara pretpostavljam), vec sada moze da se kupi vise nego adekvatna masina koja ce Star Citizen gurati na maximumu za dve godine kada izadje...

Zanimljivo je kako ova prica sa elite master rasom ide samo u jednom smeru i to iskljucivo kada neko pokusa da najavi nesto sto ne izlazi za konzole. A kada je Gran Turismo, MGS, Halo ili nesto trece u pitanju onda je sasvim normalno da ne izlazi za PC...

Postavio sam to zezanja radi i cisto iz sale sa gledista da ta PC master race je u zadnjih desetak godina gradjanin drugog reda gde pola igara su osakacene zbog konzola itd, tako da i nismo master race ... ali vremena se menjaju na bolje HOHOHO HIHIHI ;)
A suzu sam pustio iskreno, jedva cekam :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno