Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

^Ja evo sada kontam.. izgubio sam konce o cemu je uopšte igra. Na šta bacaju radnu snagu i novac. Nije ni cudo sto je 49mil malo.
 
Eto jos malo i 51 milka xD

Koja su trenutna predvidjanja za izlazak modula ? Kada se ocekuju preostali moduli?
 
Poslednja izmena:
Kraj godine - FPS modul. Sto se Arena Commandera tice, za ~2 nedelje v0.9 sa novim hangarima, Murray Cup modom i jos nesto. Za ~2 meseca v1.0 sa multi-crew ships. Ako bude sve na vreme, kao sto nikad nije.
 
Razmisljam se da uzmem $40 tier, cisto da se obezbedim za Squadron 42 [koji me vise interesuje od MP "Star Citizen" sekcije za sada].

Kad bi trebalo da krene to sto oni na sajtu opisuju kao "beta test"? Kolko vidim upad u arena commander se naplacuju dodatno.
 
Šta god sada da uzmete, imate samo beta pristup, alpha je za one koji su kupili do pre ~2 meseca. Sada se alpha pristup dodatno naplaćuje.

$40 se isplati za početni paket sa Sq42, posle će biti 60$.


Što se tiče trka, sad mi nekako žao što sam pretopio 350R u Horneta...
 
Razmisljam se da uzmem $40 tier, cisto da se obezbedim za Squadron 42 [koji me vise interesuje od MP "Star Citizen" sekcije za sada].

Kad bi trebalo da krene to sto oni na sajtu opisuju kao "beta test"? Kolko vidim upad u arena commander se naplacuju dodatno.

Squadron 42 ce izaci u episodama sto je shit. Prva episoda se ocekuje u Q1 2015 godine.
 
Pa dobro, to i nije toliko lose jer sam ocekivao da ce full Squadrom 42 izaci tamo negde krajem 2015 ili pocetkom 2016. Svakako nisam ocekivao da ce ista smisleno biti vec spremno za igranje u sledecih godinu dana minimum...
 
Ma samo treba izdržati i ne počinjati dok ne završe makar prvi deo od dvadesetak misija :d
 
Mozda ideja sa epizodama i nece biti tako losa. Na Gamescomu Erin Roberts (brat Krisa Robertsa i glavni odgovorni za Squadron 42) je rekao da ce svaka epizoda trajati od 10-20 sati (sa sinematicima pretpostavljam) a bice pet epizoda.

Edit: Prva epizoda je uvod i sadrzace isti broj misija kao preostale cetiri, po 10 misija. To znaci da ce misije sa sinematicima trajati izmedju sat i dva sto je jako puno za danasnje pojmove. Nadam se da to ne znaci puno praznog hoda, mada je moguce da su misije koncipirane kao u starijim igrama poput Deux Ex gde su nivoi ogromni i ima jako puno toga da se odradi.
 
Poslednja izmena:
Za Chrisa ne garantujem ništa ali u Erina i njegovu ekipu imam puno poverenje :) StarLancer mi je u par omiljenih igara
 
Mislim da je CIG Manchester novi studio, mada je Erin Roberts pominjao Travelers Tales cesto u intervjuima tako da je moguce da su kljucni ljudi nekadasnjeg Warthog Games (developer StarLancera) presli u CIG. Po propasti Digital Anvila oni su kupljeni od strane Travelers Tales i godinama unazad prave Lego igre. Uz StarLancer najpoznatuja igra koju su napravili je Richard Burns Rally.

U pravu si to sto kazes za StarLancer, Kris Roberts je bio samo producent tj. obezbedio lovu za razvoj ali nije ucestvovao u razvoju igre. Slicno je bilo i sa FreeLancerom, on je ucestvovao u razvoju samo u pocetku dok Microsoft nije kupio Digital Anvil, posle je bio konsultant. FreeLancer osnove su postavili Tony Zurovec (kreator Crusader serijala i direktor razvoja Persistent Universe modula za Star Citizen) i Erin Roberts. Zapravo, Kris Roberts se odavno povukao iz samog procesa razvoja, jos od WC2 (slicno kao Sid Meier). Star Citizen je prvi projekat posle dugo vremena gde je u potpunosti ukljucen u sve aspekte razvoja igre.
 
Poslednja izmena:
Sovjetski, pardon, Koalicioni šarm :)
 
Poslednja izmena:
Verovatno se dobija standardna edicija igre. Nema tu neke posebne mozgalice.
 
Nezvanicni video sastavljen od Star Citizen resursa uvezenih u CE3:



Konacno "fizicki" HUD umesto virtuelnog:

6bfIdFY.jpg
 
Da, četiri grafičke, 2 napajanja od po 1000W, 4960X, 32BG rama itd. I to su jeftinije stvari sa slike.
 
Nista od toga nema poentu u Star Citizenu, bar ne do verzije 1.0 gde ce konacno ubaciti SLI/CF podrsku.
 
Cool imamo istu tastaturu!
 
Nista od toga nema poentu u Star Citizenu, bar ne do verzije 1.0 gde ce konacno ubaciti SLI/CF podrsku.

Naravno da nema poentu. Ali šta će čovek kad voli i ima para :)
Što je najgore izaćiće i nove serije grafičkih dok SC dogura do verzije 1.0.
 
Zamenih 560ti za 280x i 2x2 za 2x4gb i spreman sam za SC.
Polažem nade na mantle jer mi procesor nije neki šampion za igrice.
Ostaje još monitor i onda dok nešto ne rikne ne menjam(nadam se ništa par godina)...
 
Ja se izvinjavam sto upadam sad kao indijanac u celu pricu, ali jel se uopste zna kad ovo izlazi i sta uopste izlazi? Negde sam nacuo da izlazi single player a MMO tek ko zna kada?
 
Vec je izaslo, nezavrsena svemirska kodachina (MP). Kampanja je dodatno odlozena, za sredinu naredne godine. MMO izlazi... to vise niko ne zna. Mogao si da probas dzabe pre nekoliko dana.

Trebalo bi (uzmi sa velikom rezervom) da online lobby spacesim bude finisiran do kraja oktobra. Online lobby FPS do kraja godine. Sledece godine dolazi upravljanje velikim brodovima, pa misije na planetama, pa tek onda sve to zajedno ce polako poceti da poprima oblik otvorenog MMOa.

Sledece nedelje ce ubaciti i varijantu na temu wipeout/star wars racer, ako ti je to interesantno.
 
Poslednja izmena:
Vec je izaslo, nezavrsena svemirska kodachina (MP). Kampanja je dodatno odlozena, za sredinu naredne godine. MMO izlazi... to vise niko ne zna. Mogao si da probas dzabe pre nekoliko dana.

Trebalo bi (uzmi sa velikom rezervom) da online lobby spacesim bude finisiran do kraja oktobra. Online lobby FPS do kraja godine. Sledece godine dolazi upravljanje velikim brodovima, pa misije na planetama, pa tek onda sve to zajedno ce polako poceti da poprima oblik otvorenog MMOa.

Sledece nedelje ce ubaciti i varijantu na temu wipeout/star wars racer, ako ti je to interesantno.

Pa u principu me zanima samo zavseni proizvod a ocigledno da tu ima jos dosta posla, pa dok ne zavrse sve ne zelim da ucestvujem u kojekakvim alfama i betama jer se onda gubi smisao samog uzivanja u igri i iznenadjenja kvalitetom.
 
Nazad
Vrh Dno