Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Oko primedbi na Robertsovo foliranje sa podcastima i sličnim zaj*bancijama...

Lik je svojevremeno imao želju da radi filmove, a ne samo igre, ako se dobro sećam zagovarao je pravljenje filmova paralelno sa igrama da bi im se uvećavala potencijalna baza fanova, a čini mi se da stoji i iza Wing Commander filma. Ne znam tačno u kom svojstvu, ali znam da je svojevremeno dao neki intervju gde je govorio o njemu kao svojoj kreaciji.

Sve u svemu, ne bih se iznenadio da se jedno 35 miliona od do sada prikupljenih sredstava zapravo uloži u neki Star Citizen film tamo negde 2018. :d
 
http://www.pcgamer.com/2014/08/05/s...-chris-roberts-explains-why-thats-not-enough/

...while $49 million is a big chunk of change, it's still a lot less than the budgets of triple-A games backed by major publishers. There's no way a big publisher would put a budget of this magnitude behind a PC-exclusive game like this, so the bottom line is that if you want it—and Roberts is pretty sure you do—then you're going to have to pay for it.

Ne bih rekao da cemo u dogledno vreme zaradjivati kredite igrajuci se i njima kupovati brodove i oruzje.
 
Tražili 500K, dobili 2mil na kickstarteru. Zaradili do sada 49mil i opet nije dovoljno. WTF ??
 
Zanimljivo je kako kaže da 49mil nije dovoljno. Kojim filmskim trikovima je bio 500K dovoljno. Ovako mogu ici do 250mil jer jel.. GTA V je toliko imao.
 
Nisam ni čitao tekst, meni je odavno jasno da za sve najavljeno ni 100 miliona neće biti dovoljno.

Igra za koju su tražili 500k i ova koju prave nemaju dve blage veze jedna s drugim.

U zadnje vreme ne pratim razvoj ali zadnji put kada sam gledao bilo je oko 100 zaposlenih u nekoliko timova i još oko 100 freelancera.
Pokušajte sami da izračunate koliko košta samo plaćanje tolike radne snage a gde je trista drugih čuda, od prostora, do tehnologija, voice actinga, servera...

Razvoj igre će trajati još godinama a igra je postala tako obimna jer se koncept "primio" i sve je potpuno logično što se dešava, toliki zahvat u širinu.
Imaju sporiji tempo i manje uspeha nego što bi ljudi voleli ali i to je posledica slabog poznavanja materije i prevelikih očekivanja ljudi.

Cilj je naravno 30-40 miliona mesečno... nešto kao wargaming sa wot-om:d
 
Samo sto je Wargaming razvlacio betu godinu i vise dana i tokom trajanje te bete si mogao kupiti sve ingame kreditima dok ovde ne mozes nista. Svaki put kada neko postavi to pitanje, bude izbegnuto ili se vesto zaobilazi nekom levom pricom koja se potura kao odgovor. Ako Star Citizen dodje u beta fazu bez da mozes ista da kupis sa valutom iz igre, ja cu da prodam nalog i necu se vise osvrtati.
 
Ne baš, Wot beta je trajala od jula 2011 do aprila 2012 :) a pošto je bilo pre-release vajpa to je bilo još veće gubljenje vremena nego grind koji je usledio nakon toga :)
Inače baza igrača je bila daleko, daleko manja nego što je to slučaj kod SC-a. Zato su u beti i delili gold svakodnevno... Sve je stvar ponude i potražnje. Da Chris primeti opadanje prihoda u kontinuitetu da vidiš kako bi svako dobio sve brodove da proba :) dok trepneš.


U svakom slučaju mene SC beta uopšte ne zanima, počeću da igram nakon poslednjeg vajpa, kad god on bio, samo se nadam da ne pokleknem i krenem kampanju pre nego izbace sve misije.
 
 
We are very pleased to announce that Arena Commander’s multiplayer is now available for all of Star Citizen’s backers!

Konačno! :)
 
I pustili su Capture the Core multiplay mod. Ovo deluje zanimljivo

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14072-Capture-The-Core-Now-Playable

Patterned after classic ‘Capture the Flag’ games but with the additional challenge of operating in three dimensional space, Capture the Core is a team based game mode that rewards points to players for capturing ‘cores’ from the opposite side of the map. Players must capture the cores and then transport them to the other side of the map to add to their energy stockpile.

In order to capture a core, your team’s core must not be currently taken. You can steal the enemy’s Core by flying through it, either at their base or out in space if it has been dropped by a teammate. If a player carrying a Core is killed, the Core will remain at the location of his death for 30 seconds or until it is either returned by an ally or stolen by an enemy.

The game ends after one team has scored 5 captures, or 20 minutes have elapsed. Kills do not progress your team to victory directly, and spending your time trying to shoot down enemy pilots exclusively will be detrimental to your team! Points are awarded for picking up the enemy Core, Capturing a Core, returning your stolen Core or killing an enemy carrying your Core.
 
jel neko probao da igra sa djojstikom?
ja sam probao i zakljucio da je prakticno nemoguce igrati sa klasicni dual schok djojstikom kontrole su lose postavljene da nema sanse da se upravlja a nemoguce je promeniti polozaj kontrola u meniju.
jedino sto mi preostaje da pokusam da promenim u control panelu i nekako pokusa da adptiram kontrole je je nemoguce upravljati
 
Trenutno su kontrole u haosu sa cime god igrao. Valja sacekati da omoguce remap kontrola. Gamescom livestream je 15. u ponoc.
 
nadam se da ce bar omoguciti personalizaciju kontrola ako nista drugo
probao sam da podesim kontrole u control penel ali isti ku*ac
 
jel neko probao da igra sa djojstikom?

ja sam, imam Saitek neki ST290 i onako.... navikao sam se da igram mišem, nije to meni dovoljno precizno. Ali su bar dugmići dobro mapirani ako ništa drugo.
 
Sve se kanim da okačim ovo, pa stalno zaboravim...ko ima džojistik, obavezno neka nakon startovanja neke misije pozove konzolu (~) i ukuca (radi copy-paste):

pp_RebindKeys layout_joystick_spacesim


Brzo se i lako izgugla kako da se reši problem (Yaw/Roll swap), nego da ne polupate džojistik, ekran i komp u inicijalnoj reakciji :p
 
 
drool_400p.png
 








 
2 razloga iz kojih necu ni da gledam.

1) Samo ce vise da mi se igra, bude mi teze da docekam
2) Skoro sve to ce biti drugacije dok igra konacno bude neka 1.0 verzija
 
Ovi filmići su da odlepiš. :)
 
Koji je zanr ova igra, simulacija hodanja po hangaru?! Bas interesantno... :D
 
Lazni marketing im je doneo 700-800 hiljada dolara za 18 sati. Evo kako izgleda prototip upravljanja brodom sa vise clanova posade (kvalitet snimka je sa streama tj. ocajan):

 
Ima još puno stvari da se odradi, zaista...inače, ovo je bitka, mene isto tako zanima šta će biti posao posade u normalnim okolnostima. Pilot će da vozi, a ostali...
 
Bice PONG konzola minigame .
 
Kakvo ce ovo preseravanje biti, ko ima bolji i skuplji brodic. *** nije mi jasno kako se lozite na ovo?!
 
Nazad
Vrh Dno